Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Ford Fusion 1.6 Ghia ... si altele ...

- - - - -
  • Please log in to reply
5509 replies to this topic

#37
Tetris

Tetris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 17.05.2004
Salut Tyby,

.M-am plimbat zilele trecute pe la diferiti dealeri (Astra classic II, Ignis, Octavia) si am vazut Fusion-ul la Romcar...mi-a facut o impresie foarte buna.
Saptamana urmatoare poftesc sa fac un drive test.
Lumea "buna" vorbeste de preturi mari la revizii Ford, service prost, s.a.m.d.
Te rog  sa ma ajuti cu ceva sfaturi pentru achiztionarea unui Ford Fusion.
Orice informatie imi este de un real folos.

Multumesc,

P.S. Mentionez ca voi plati masina integral (cash) si ma tenteaza varianta de 1.4 pe motorina.

#38
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
hai sa trec pe scurt in revista diverse:

RELE:

- m-a tampit un "greieras" in spate ... l-am identifica (cred) ca fiind de la un plastic ce acopera zona stalp-spate / mecanism centura). Trebuie sa-l mai desfac sa vad ce-i fac, cum il "omor"

- suspensie "nashpa" pe spate (se pare ca din cauza solutiei constructive adoptate, inclinata, pentru a face accesul jos la portbagaj). Cam sare prin gropi / denivelari / drumuri proaste. In curbe devine "spooky" daca intri cu viteza si dai de vre-o lucrare.


BUNE:

- dupa 9.000 km cam astea sunt singurele lucruri de care sunt nemultumit.

- consumul urban s-a stabilizat undeva la 9.5 - 10 (cu AC pornit mai tot timpul)

- consumul in afara mi-a facut o surpriza placuta: la utlimile drumuri a fost 5.5, 6.2, 6.4 (la 5.5 am facut 265 km cu 15 l benzina! Asta la mers noaptea, 110-120, cu 130 - 140 in depasiri. Aproape deloc peste. Si vreo 30 km in regim de oras. :w00t: ) Diesel, anyone?! :D

- AC-ul isi face treaba ok. Nici prea rau, nici prea bine. Multumitor.

- directia impecabila, frane la fel (cu exceptia situatiilor prin gropi nashpa & stuff, unde baga ABeeSu' ceva glume, un fenomen destul de normal, de altfel).

- motor ca nou, fara consum de ulei. Ulei-ul si-a schimbat un pic culoarea (nu mult, dar sesizabil). Probabil ca intr-o mie - doua il schimb (uleiul, evident). M-a speriat un zgomot de aspiratie la pedala brusca, sesizat intamplator prin curte, dupa ce dadusem intensiv cu apa pe masina. Am fost linistit ulterior ca e normal, l-am auzit la toate celelalte motoare identice, noi sau rulate. Acum nu-l mai sesizez, asa ca se explica de ce nu-l prinsesem pana acum. Oricum, cu ocazia asta am schimbat filtrul de aer, ca era cam incarcat si patat (cam repede, totusi  <_<  )

- am completat cu approx 200 ml apa distilata in sistemul de racire (a fost scazut inca de la inceput, cei de la Ford mi-au spus sa pun apa distilata fara probleme la cantitatea asta).


Service - da, cam scump, cel putin in Bucuresti. Manopera dubla fata de provincie (la propriu). Filtrul de mai sus m-a costat 780.000 (desi mi s-a spus initial ca e 350.000, dar s-a dovedit a fi o eroare; hmmm ... ).


Prima revizie (15.000 km) am inteles ca e ~ 100 EU. Nu mi se pare scump (la Kalos sedan, comparativ, mi s-a dat un scor de 160 - 180 EU!).


In rest .. . sunt multumit. Daca n-ar fi kktul ala de zgomot din spate, nu prea as avea ce sa-i reprosez. Masina e comoda la drum, iar motorul e sprinten, cu reprize bune in depasiri (nu mi-a dat emotii pana acum si m-a ajutat cand am avut nevoie).

Viteza maxima atinsa (indicata): 185 km/h, mai aveam ceva pedala, dar au aparut masini pe autostrada, plus ca se apropia o curba, asa ca nu am fortat. Oricum, testul l-am facut in conditii f. bune. Si a fost doar un test. Comportamentul masinii la viteza respectiva: la fel ca la 150 km/h, adica fara stres tehnic. Doar psihologic. Nu are alura pentru excese, oricum. 120 - 140 viteza de croaziera mi se pare suficient pentru ea. Plus ca se simte la consum destul de bine cand "sari calul".  :nonobad:

Sistemul audio are o calitate buna. Nu te scoate afara, dar daca nu esti extraordinar de pretentios, nu ai probleme existentiale cu el. Iar AVC-ul (Automatic Volume Control) este super inventie. Plus ca inghite cam orice junghi de CD, fara probleme.

Sa dau o nota per ansamblu? 8. As fi dat 8.5, dar prea m-a terorizat in ultimile 2 saptamani greierasul ala pe kkturile de drumuri din Bucuresti.

pe bucati?

- motor: 9
- frane: 9.5
- directie: 10 (chit ca nu are asistare variabila, dar se comporta ca si cum ar avea)
- plastice: 7
- cutie de viteze: 9.5 (scurta si precisa, nu am sa-i reprosez. Poate a I-a cam scurta :D )
- consum: 8.5
- spatiu: 8.5
- suspensii: 7 (spatele mamii lui ... )
- stabilitate: 8.5
- audio: 9
- climatizare (manuala): 9
- securitate: 8 (4 stele, ca personal n-am testat-o decat pentru preintampinarea evenimentelor si nici nu-mi doresc sa o testez).
- caroserie: 9 (garda la sol o urca la 10, plasticele o coboara la 8)
- jante / gume: 9 (sunt de vara, asa ca m-au lasat in kkt pe iarba uda, in panta, dar sunt bune calitativ)
- spatiu: 8.5 (se putea si mai bine pentru pasagerii din spate, dar nu e de injurat; iar la bagaje :OK: - 4 persoane cu tot cu calabalac am calatorit confortabil).
- scaune fata: 8.5 (tetierele sunt de kkt, prea in spate).
- confort: 8.5 - 9.

Cam asta e.

Sincer, motorul de 1.4 benzina mi se pare cam la limita, iar dieselu' cam puturos. Pe mine personal ma satisface performanta celui de 1.6 pe care il am. Am inteles ca dieselu' e si putin cam zgomotos. Si nu atat el e de vina, cat antifonarea masinii (capitol la care nu straluceste).

Daca mai ai intrebari, te rog. Sper sa ajute ce am scris in topicul asta. Oricum, voi reveni cu amanunte pe masura ce vor apare chestii noi.

Succes!  B)

#39
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003

Tyby, on Jan 12 2005, 07:10, said:

CIP: 11.650 EU
Final: 16.448 EU (cu toate taxele, inclusiv CASCO pe 2 ani, cat dureaza leasing-ul)
Rata: ~ 550 EU/luna (incluse CASCO si Valoarea Reziduala) la avans de 30% si leasing pe 2 ani).


<{POST_SNAPBACK}>


Vroiam sa te intreb, poti sa pui exact cat reprezinta fiecare aspect (TVA, casco pe 2 ani, dobanda si alte taxe) din cei 5 798 euro, diferenta intre CIP si cost final?

#40
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Cat despre echipare ... ce sa-ti zic?! La mine lipsesc din full asa:

- Radio CD Changer (am radio CD simplu). Lipsa mp3-ului ar fi compensata de cd-changer-ul cu 6 sloturi.
- Telecomanda audio pe coloana de directie (o sa o pun cand fac rost de bani pentru ea, 3.600.000 + manopera)
- ESP: ar fi fost bun. Macar psihologic.
- Incalzire electrica parbriz (mi-ar fi priit asta-iarna de vreo 2 ori).
- cotiera / consola mutifunctionala.
- Cutie servotronic Durashift (pare interesanta, iar mie imi place ideea).
- Airbaguri laterale / windowbaguri

Sunt optiuni pe care le-as fi pus pe masina, dar a mea era preechipata GHIA in show-room, plus cateva chestii (buzunare,  si doar asa prindeam discount-ul de 1.000 euroi.

Oricum, echiparea recomandata este Ghia, eventual cu cele de mai sus.

#41
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001

pimp, on May 18 2005, 19:48, said:

Vroiam sa te intreb, poti sa pui exact cat reprezinta fiecare aspect (TVA, casco pe 2 ani, dobanda si alte taxe) din cei 5 798 euro, diferenta intre CIP si cost final?

<{POST_SNAPBACK}>


Exact nu, ca nu am la indemana acum calculatia, dar la-am mai scris odata, cu approximatie:

Quote

Masina mea a costat 11.650 EU CIP (~13.700 EU DDP) si valoarea FINALA a contractului a fost de 16.448 EU, care reprezinta, in plus fata de valoarea DDP:

- dobanda: 10.5% din creditul restant din valoare finantata (nu am calculele acum, ca sa iti spun exact cat e) dar e undeva pe la 800 EU
- taxa management cont (2% parca) --> ~ 275 EU
- taxe inmatriculare & stuff --> 250 Eu (cam mult!  )
- CASCO pe 2 ani --> ~ 1600 EU

Cred ca la CASCO am pus cam mult ... e undeva la 1250 EU.

Edited by Tyby, 18 May 2005 - 20:39.


#42
Masterboy

Masterboy

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,910
  • Înscris: 24.06.2002
Tyby, desi m-am desteptat tirziu, felicitari pt achizitie. O sa ma bag si eu in seama, sper sa nu te superi.
Vad ca esti foarte preocupat de consumul ei, so din punctul asta de vedere ai facut o achizitie inteligenta.
  However, din punct de vedere al look-ului mi se pare foarte modesta. E genul e masina banala,
care trece neobservata pe strada, you know, is not exactly a head turner car :( in comparatie
cu alte SUV-uri americane mai mari sau mai mici gen:
Chrysler Pacifica, Dodge Durango, Grand Cherokee pe care le-ai fi putut achizitiona la acelasi pret avind 2-3 ani vechime.
   Singurul avantaj e ca e noua, in garantie.
Drive it safely  :peacefingers:

#43
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
masterboy, MIE mi-a placut. Iar ce zici tu ca se putea cumpara ... o fi, dar la voi acolo poate. Si mai puneti problema si de intretinerea masinii. La 15.000 imi puteam lua multe masini, mai "valoroase" probabil. Da' am preferat sa-mi iau o masina in limitele pe care mi le permit EU. Si cu o garantie de 3 ani, care nu-i de colo.

Cat despre ce spuneai tu acolo, pai un set de placute de frana la un GC costa cat toate gumele mele. Sa nu mai zic de o pereche de gume. Eventual cu tot cu jante. De iarna.

Hai sa fim seriosi, ca stiu ce inseamna sh vs. nou. Eu nu sustin ca am facut cea mai inteligenta achizitie, ci doar ca - deocamdata - consider ca am facut o achizitie buna. In conditiile in care ma gandesc la o masina mai mare ulterior, iar asta sa ramana pentru uzul celeilalte parti a familiei. In speranta ca va mai tine si dupa ce iese din garantie. Macar 2-3 ani.

Oricum, poate acolo, la voi, 3000 de usd nu e asa o suma exorbitanta. La noi sunt banii pe care cei mai multi NU ii castiga intr-un an.

Si, evident, multam de urari! :)  :coolspeak:

PS: nu sunt foarte preocupat de consum, ci am tinut un time-line de inceput, eram curios cum evolueaza. Si pentru a face un calcul comparativ cu media diesel-ului pe care voiam sa-l iau inainte de Fusion.


PPS: In nici un caz nu iei un GC bun de 2-3 ani cu 13.000 EU. Nu la noi.

#44
Masterboy

Masterboy

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,910
  • Înscris: 24.06.2002

Tyby, on May 18 2005, 22:35, said:

masterboy, MIE mi-a placut. Iar ce zici tu ca se putea cumpara ... o fi, dar la voi acolo poate. Si mai puneti problema si de intretinerea masinii. La 15.000 imi puteam lua multe masini, mai "valoroase" probabil. Da' am preferat sa-mi iau o masina in limitele pe care mi le permit EU. Si cu o garantie de 3 ani, care nu-i de colo.

Si, evident, multam de urari! :)  :coolspeak:

PS: nu sunt foarte preocupat de consum, ci am tinut un time-line de inceput, eram curios cum evolueaza. Si pentru a face un calcul comparativ cu media diesel-ului pe care voiam sa-l iau inainte de Fusion.
PPS: In nici un caz nu iei un GC bun de 2-3 ani cu 13.000 EU. Nu la noi.

<{POST_SNAPBACK}>


Cel mai important lucru e ca iti place tie in primul rind. Si eu merg tot pe principiul asta, numai ca eu am capatat o obsesie pt masinile americane :worthy: care in US sint ieftine si usor de intretinut iar in RO sint exact pe dos. :angry:
Anyway, vine vara. O bagi la teste pe Transfagarasan si Transalpina or what?  :peacefingers:

#45
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
hehe ... pai vreo cateva le-a trecut deja. Unde crezi ca a facut 9.000 ? In Bucuresti?!  :notangel:

#46
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Revin cu un update semnificativ:

AM SCAPAT de greierasi!  :coolspeak: Am gasit (la un prieten) un spray cu o vaselina speciala pentru lanturi, pe care o folosise in acelasi scop si el la un Megane II (dupa ce disperase, mai maniac ca mine fiind! A scos inclusiv fetele la scaune, si nu-i dadea de cap  :w00t:  ).

In fine, vaselina e lichida, dar se intinde singura pe unde o dai, si devine ceva mai vascoasa in cateva ore. Am bagat restul care mai era in tub (destul de putin!) in mecanismele de inchidere de la toate usile si hayon.

Masina e CA NOUA acum. Nu mai am nici un greiere, si merg linistit. S-a dovedit a NU fi de la plasticele din spate, ci din elementii de la clante / mecanisme.

Oricum, tanc sa ai pe drumurile mioritice si / sau "capetaliste" si tot da de dracu'! :( :death:

#47
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Update de revizie:

vineri seara am revenit din concediu (fost cu Tucson) si sambata dimineata m-am prezentat la dealer, in Galati, pentru o eventuala revizie / programare. Nu ma asteptam la prea multe, tinand cont de lipsa programarii anterioare, plus week-end-ul de suflet pentru tot romanul.

Din fericire, am intalnit un singur om la usa service-ului, dar era cel potrivit. Mi-a spus politicos ca nu se poate face atunci, ca nu lucreaza mai nimeni sambata pe la ei, mai ales la revizii. Si ca trebuie sa imi fac programare pentru saptamana urmatoare (poate luni, marti cel mai probabil, ca luni era full). Am insistat pentru rezolvare, ca trebuia sa ma intorc in Bucuresti luni cel tarziu. Omul a fost amabil si a pus mana pe telefon, a sunat magazionerul / receptionerul si l-a intrebat daca sunt materialele pentru revizie pe stoc pentru Fusion 1.6 benzina. Raspunsul a fost favorabil, si m-a chemat luni dimineata la 8:00, ca sa terminam repede, sa pot pleca in timp util :)

Pana aici: nota 10.

Luni dimineata la 8:00 eram in fata service-ului, la 8:15 am fost rugat sa bag masina pe rampa, la 9:10 masina era deja afara, iar eu terminasem de platit factura.

"Amenda" a fost aproximativ asa cum imi spusesera la revizia de 2500 (3.5 - maxim 4 milioane ROL): 4.150.000 ROL. Asta din cauza ca am inlocuit filtrul de aer (780.000) cu un filtru de polen (~ 1.350.000 ROL) - filtru pe care nu trebuia sa il pun, masina nefiind dotata de producator cu asa ceva, insa filtrul de aer il schimbasem la 7.500 KM si a ramas pentru urmatoarea revizie (eventual mai devreme).

Asa ca, in mod normal, revizia ar fi costat ~ 3.500.000 ROL - de bun simt mi se pare mie (schimb ulei, filtre (aer, benzina, ulei), verificare + manopera).

Cam asta e cu revizia mult-asteptata. Am facut-o la 13.500 in loc de 15.000, ca am vrut neaparat sa schimb uleiul pe la 11.000, da' n-am reusit atunci, asa ca am decalat-o cu 1.500 pe toata.

A fost rapid, curat si relativ ieftin.

In 13.500 motorul NU a consumat ulei DELOC, in conditiile unei exploatari mai ... "forjate", si pe tot felul de drumuri.

A aparut o buba intre timp: o luase litrometrul razna, da' rau de tot! A dat cateva semne si inainte, da' cand am facut plinul saptamana trecuta, inainte de a pleca din Bucuresti, mi-au ramas trei liniute goale pe indicator. Am crezut ca am prins vre-un dop de aer, ca mi se aprinsese deja becul galben (si isteric) inainte de alimentare, conditii in care ar fi intrat approx  40 litri, iar mie mi-a sarit pompa la 30 l. Numai ca pe drum a inceput sa creasca ametitor, cate o liniuta la 2-3 km .... pana s-a umplut. :D Ma gandeam deja sa pun un furtun intr-o canistra in portbagaj, sa nu dea dracului pe afara!  :w00t:

In Galati, chiar inainte de revizie, am facut plinul si - dupa vreo 3 km - a scazut brusc o liniuta. Nu era in regula deloc.

La service mi-au spus ca cel mai rapid se rezolva aici, la dealer, in Bucuresti, prin schimbarea (pe garantie) a pompei de benzina (ca are litrometrul incorporat).

Numai ca dupa revizie am facut iar plinul (6 litri la ~80 km) si de atunci nu am avut probleme vizibile, in ultimii 400 km. Banuiesc ca se adunase vre-un mal, ceva prin interior (am mers de vreo 2-3 ori pe rosu in ultima perioada), si - odata cu schimbarea filtrului de benzina si cu alimentarile pe "plin" s-a rezolvat. O sa vad zilele astea, la urmatoarea alimentare, cum se comporta. Daca o ia iar in balarii ma duc calare peste BDT.

A doua buba: se pare ca a reusit un prieten sa-mi rupa unul din manerele de la rabatarea banchetei ... era aia cu greierasul de mai sus (pe care il rezolvasem complet intre timp, ca l-am dibuit dupa ce a trecut vaselina si i-am bagat ceva "adaos" :) pe inchidere )... probabil ca l-a fortat, si a cedat un kkt de plastic. Numai ca inlocuirea respectivului capac de plastic inseamna inlocuirea intregului mecanism (  :w00t: e aberant! ) ... si nu e decat vreo 80 EU ... plus TVA ... plus manopera ... Oricum, mi-au spus baietii sa incerc aici la dealer, daca nu, incercam sa "il scoatem" acolo, la ei, pe garantie. Nu de alta, da' a cedat MULT prea usor!  :cursing:

Cam asta e. Per total sunt multumit de calitatea si bunavointa service-ului. Nu am mai nimic de reprosat. Sper ca si aici sa fie la fel, sa nu-mi treaca entuziasmul prea repede.

De masina? SUPER-multumit. Cred ca am mai spus, am avut oarece indoieli la inceput, ca am dat prea mult pe o masina din clasa semi-mica ... si mi-era sa nu am probleme. Am ajuns sa nu imi para rau dupa diesel (mai ales ca Tucsonu' m-ar manca si pe mine daca as incape in rezervor, cred).

Revin cu noutati ASAP.

PS: venise un Fusion alb (diesel) la revizie, imediat dupa mine. Omul era multumit, a spus ca singura problema pe care o cunoaste e o rosatura pe vopseaua de pe stalp la usile din spate, din cauza chederelor. Ce-i drept, masina era alba, si se si vedea imediat. Despre motor mi-a spus ca nu are ce sa-i reproseze, nu prea e Ferrari, da' pentru ce are el nevoie e suficient, mai ales ca-i consuma si destul de putin.

So ... 2 Fusionuri care - la revizie de 15.000 km - s-au comportat asa cum trebuie. Sper sa pot spune acelasi lucru si peste in 15.000 ... si inca ... si inca :D

Sa aveti spor!

Edited by Tyby, 18 August 2005 - 19:47.


#48
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004

Quote

Luni dimineata la 8:00 eram in fata service-ului, la 8:15 am fost rugat sa bag masina pe rampa, la 9:10 masina era deja afara, iar eu terminasem de platit factura.

Deci se poate la altii!
Eu nu pot decit sa visez la asa ceva.  :angry:

#49
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,523
  • Înscris: 28.08.2003
Visele devin realitate la Ford, Toyota si anumiti parteneri ai unui producator auto coreean :D

#50
dicu_ro

dicu_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 10.01.2005
ti-am citit postul acum 1 luna cand cautam dupa masina lu' tata.. acuma dadui iara peste el..pai tu ai 1.6 16v benzinica.. tata are 1.4tdci cea mai cheala varianta posibila.. da tot mai tare ca loganul..
ce-mi place la ea: marimea haionului, rabatare rapida scaune
ce nu-mi place: forma rotunda a bordului acolo unde sunt ceasurile..

sa-mi zici daca tu ai bordul asa ca in poza asta mare.
.. sau ai bordul asta marfa din poza 2 mai mica?

Attached Files



#51
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
update: si-a revenit litrometrul :) ... Probabil era de la mizerie ... Inca de la primul plin de dupa ultimul post, dar am uitat sa anunt  :rolleyes:

dicule: bordul e cel din stanga, cu deosebire la partea de climatizare / audio / colori ...

Nu se compara cu Loganul, dar nici pretul ...

Edited by Tyby, 31 August 2005 - 20:11.


#52
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004

dicu_ro, on Aug 31 2005, 16:03, said:

ce-mi place la ea: marimea haionului, rabatare rapida scaune

<{POST_SNAPBACK}>


Dicule da esti grabit rau de tot sa rabatezi scaunul. N-ai timp de pierdut. Este esential sa se rabateze cit mai repede. Uite ca eu nu m-am gindit la chestia asta pina acum. Ce motorizare, sasiu, calitate??? Se rabateaza rapid scaunul? Asta conteaza. Daca da, o iau, daca nu, nici nu ma gindesc!  :D
Sa stii ca semeni cu Yoda, esti haios!

#53
dicu_ro

dicu_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 10.01.2005
tata are peste 120kg si 50ani... are loc ca seful in ea... masina sub 13mii, diesel, cu tot ce are fusionul (geamuri fata+oglinzi electrice, AC, CD, jenti aliaj, inchidere centralizata si deshidere portbagaz din cheie, ABS si franare de urgenta, discuri fata ventilate, 3 SCAUNE RABATABILE) nu sunt prea multe... daca tu ai 60kg poate ai loc si intr-un matiz..

de calitate nu poti vorbi decat dupa ce ai utilizat tu personal o masina 3-4 ani... sti cum ai hengherit-o, ce ai bagat in ea, pe unde a umblat... si o compari apoi cu masina de ai avut-o anterior


p.s. parintii mei bugetari au un total lunar de 45mil lei vechi in mana (adica 540mil pe an cash), ...asa ca puteau cred sa isi permita ceva mult mai scump... copii de crescut nu mai au de 3 ani.. da sunt genul de baga la ciorap.. asa ca fusionul li se potriveste de minune...

Tyby si tu esti zgarcit? poate se potriveste profilul :)

Edited by dicu_ro, 01 September 2005 - 09:35.


#54
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002

Ahile, on Aug 31 2005, 23:48, said:

Dicule da esti grabit rau de tot sa rabatezi scaunul. N-ai timp de pierdut. Este esential sa se rabateze cit mai repede. Uite ca eu nu m-am gindit la chestia asta pina acum. Ce motorizare, sasiu, calitate??? Se rabateaza rapid scaunul? Asta conteaza. Daca da, o iau, daca nu, nici nu ma gindesc!  :D
Sa stii ca semeni cu Yoda, esti haios!

<{POST_SNAPBACK}>


Multam Ahile... noroc cu tine, ca mori de grija altuia...  :notangel:
Ce treaba ai tu cu prioritatile omului?
Poate cara saracu zilnic obiecte voluminoase, nu uita despre ce categorie de masina e vorba....

Sincer: tu te-ai gandit mult la motorizare cand ti-ai luat masina?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate