Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Amintiri despre Romtelecom
Last Updated: Apr 30 2024 11:34, Started by
djl
, Sep 16 2008 13:17
·
16
#1477
Posted 09 May 2015 - 08:34
#1478
Posted 09 May 2015 - 12:51
Mai folositi serviciul Apel programat?
Pe vremuri, serviciul se obtinea cu apel la 951 prin operatoare. Si tot operatoarea te suna sa te trezeasca. Odata cu digitalizarea, serviciul a devenit complet automat. Centrala initiaza mai multe sesiuni de apelare in caz ca nu raspunzi la prima tentativa. Il consider un serviciu super util, mai ales pentru cei care tind sa nu auda alarma ceasului/telefonului. Eu il folosesc ca solutie de siguranta cand am de prins avioane, trenuri, cand trebuie sa iau antibiotice la ore fixe (gat rosu toamna-primavara), etc. Activarea serviciului se face prin comanda *55*HHMM -> Call Unde HH este ora in format 24h, iar MM este minutul la care doresti apelul. Serviciul se taxeaza cu 2 centi la fiecare activare. In timpul apelarii, primesti un mesaj automat: "Buna ziua. Este timpul sa va treziti. Hello! It's time for you to wake up now" - la IMS, iar la TDM cred ca primesti mesaj automat cu ora exacta. Stiu ca si Orange are un serviciu similar, Desteptare, pe care l-am folosit adesea cat timp am fost abonatul lor. |
#1480
Posted 09 May 2015 - 12:56
#1484
Posted 09 May 2015 - 13:03
#1485
Posted 09 May 2015 - 13:09
#1486
Posted 09 May 2015 - 13:11
|
#1488
Posted 09 May 2015 - 13:15
KyKyKyKy, on 09 mai 2015 - 13:09, said:
poate la mine nu merge defapt suna ca și cum interlocutorul a închis apelul. Ai telefonul setat in sistem Tone, da? Cand dai comanda, trebuie sa primesti mesaj vocal de confirmare. Nu ton de ocupat/linie moarta. KyKyKyKy, on 09 mai 2015 - 13:13, said:
legat? puls sau ton? Cu 915 merge in orice sistem. Legat. Cu *55 merge numai in Tone |
#1489
Posted 09 May 2015 - 13:17
e pe ton.
am sunat zilele trecute la 1234 și nu pot selecta meniul de pe puls. Am un alt telefon setat pe puls. „Comandă refuzată.” |
#1490
Posted 09 May 2015 - 13:21
KyKyKyKy, on 09 mai 2015 - 13:17, said:
e pe ton. am sunat zilele trecute la 1234 și nu pot selecta meniul de pe puls. Am un alt telefon setat pe puls. „Comand refuzat.” @Djl e pe-aici? Ar fi bun un test si la el, ca el e pe EWSD. Djl, baga un *55*HHMM la EWSD-ul tau si vezi ce se intampla. 2 centi te costa. |
#1491
Posted 09 May 2015 - 13:24
când formez 915 sună, apoi orice aș face zice „Comandă refuzată”. Zice asta și doar dacă sun și nu mai fac nimic.
|
|
#1492
Posted 09 May 2015 - 13:26
#1493
Posted 09 May 2015 - 13:28
oare are un interval minim de programare?
Am format *55*1430, a stat vreo 4 secunde și a rezultat cu „apel terminat* |
#1494
Posted 09 May 2015 - 13:31
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users