Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
fiabilitate logan
Last Updated: Nov 06 2008 15:13, Started by
doncostin
, Aug 22 2008 16:53
·
0
#19
Posted 25 August 2008 - 14:26
#20
Posted 25 August 2008 - 14:33
depinde cum ai grija de ea
am urmarit un Logan 1.4 din 2004 prima serie ever made si nu vad rugina pe nicaieri ma interesa aspectul acesta pentru ca a stat si sta in continuare parcata la doi pasi de mare, deci la tabla e ok sa zicem dar nu ai de unde sa stii ce tratament ii face acum la caroserie, sau ce tabla fata de atunci oricum rugina la logan n-am auzit pana acum in rest nu a avut probleme, in afara de accidente Edited by Cutzu, 25 August 2008 - 14:36. |
#21
Posted 25 August 2008 - 14:45
Cutzu, on Aug 25 2008, 15:33, said: depinde cum ai grija de ea am urmarit un Logan 1.4 din 2004 prima serie ever made si nu vad rugina pe nicaieri ma interesa aspectul acesta pentru ca a stat si sta in continuare parcata la doi pasi de mare, deci la tabla e ok sa zicem dar nu ai de unde sa stii ce tratament ii face acum la caroserie, sau ce tabla fata de atunci oricum rugina la logan n-am auzit pana acum in rest nu a avut probleme, in afara de accidente Cat despre rugina pe logan, sa stii ca se poate. Au fost cateva loturi la care Dacia a avut probleme si a incercat sa le rezolve in service. LE: Loganul este o masina fiabila si nu mi se pare greu de crezut sa faci 300k km fara sa schimbi multe importante la ea. Eu am avut un benzinar cu instalatie GPL si pana la 160.000 de km nu am schimbat decat: discul de ambreiaj, pompa de apa, senzorii de la usi, discurile de frana, capetele de bara, pivotii. Mi se pare ceva acceptabil ca in kilometri ce am schimbat. Toate cele de mai sus le-am facut cu 16 milioane de lei vechi. Edited by aleksutzu07, 25 August 2008 - 14:53. |
#22
Posted 25 August 2008 - 14:55
Da...ajuta mult in timp ceara
Apropo de rugina, multa lume vorbeste, putina mai si pricepe ceva. Daca nu e tabla galvanizata e shit, nu-i buna... Putini stiu ca tabla folosita e tabla microaliata (elemente de aliere rezistente la coroziune). Ca nu e la fel de buna ca tabla galvanizata, probabil, dar departe de a fi tabla ordinara. Sincer cate Loganuri ruginite pe la praguri si aripi ati vazut?? Cum am spus, multi vede, mai putini pricepe. |
#23
Posted 25 August 2008 - 16:24
cosmin_miu, on Aug 24 2008, 21:55, said: pai tu compari mersul in oras cu mersul pe autostrada ? . In plus ambreiajul este consumabil , stii cand a inceput sa patineze ambreiajul primului Logan...pe la 160-170.000 km. Scuze am gresit nr de km nu are 300 ci 330 mii km ,cred ca pana la sfarsitul anului face 400.000km Eu nu m-as mai intoarce la logan never ever,interior spartan,sonorizare slaba,design de caramida..... |
#24
Posted 25 August 2008 - 16:37
Dar ai avut logan?
Nerecunoscatorule! Acum te-ai ajuns si critici masina care te-a carat de la pc A la pc B |
#25
Posted 25 August 2008 - 17:35
Octavian___28, on Aug 25 2008, 17:37, said: Dar ai avut logan? Nerecunoscatorule! Acum te-ai ajuns si critici masina care te-a carat de la pc A la pc B |
#26
Posted 25 August 2008 - 17:39
#27
Posted 25 August 2008 - 19:56
ia
am laudat prea mult fiabilitatea de o saptamana de cand mi-a venit loganul cu facelift a aparut o problema nu pot deschide usa de la sofer i mean de abia cand tragi tare de tot de maner, pana la capat, aproape sa se rupa... se deschide intr-un final usa saptamana asta o duc la service Edited by Cutzu, 25 August 2008 - 19:57. |
#28
Posted 26 August 2008 - 01:23
Cutzu, on Aug 25 2008, 20:56, said: ia am laudat prea mult fiabilitatea de o saptamana de cand mi-a venit loganul cu facelift a aparut o problema nu pot deschide usa de la sofer i mean de abia cand tragi tare de tot de maner, pana la capat, aproape sa se rupa... se deschide intr-un final usa saptamana asta o duc la service |
|
#29
Posted 26 August 2008 - 02:30
#31
Posted 26 August 2008 - 07:14
aleksutzu07, on Aug 26 2008, 02:23, said: Eu de cand am luat masina de la dealer aveam sonda de la loganul diesel dusa, tot tragea aer pe undeva si trebuie sa amorsez ca sa reusesc sa pornesc motorul din prima. Cand spun sonda ma refer la chestia aia care sta in rezervor sub bancheta din spate si aia trage motorina din rezervor si tot aia indica si nivelul motorinei. |
#32
Posted 26 August 2008 - 13:27
Apropo de numarul de km, sa vedeti voi Nubira 1 cu ~1.300.000km la bord.
|
#33
Posted 26 August 2008 - 14:07
Octavian___28, on Aug 26 2008, 07:12, said: Poate sa duca, dar nu un dci, eventual un SDI Oricum atata timp cat nu e confundat cu vreun motor de BMW, poate duce linistit 4-500000 km dci-ul. dar cu cate perechi de injectoare schimbate sunt proaste rau si la Logan si la symbol si nu sunt decat 12 mil bucata multi pe care ii stiu au bagat doar motorina din peco deci sunt praf injectoarele |
|
#34
Posted 26 August 2008 - 14:20
Cutzu, on Aug 26 2008, 15:07, said: o fi ducand dar cu cate perechi de injectoare schimbate sunt proaste rau si la Logan si la symbol si nu sunt decat 12 mil bucata multi pe care ii stiu au bagat doar motorina din peco deci sunt praf injectoarele @Darkangelbv Am avut un logan diesel care in 200.000 km am schimbat 12 injectori . Eu l-am vandut unuia care face taxi cu el. In ultimul an a bagat in masina respectiva 100 de milioane de lei vechi. Am stat de vorba cu multi taximetristi care fac pe masinile lor, pe logan diesel, si eu spun ce spun si eu si anume ca loganul diesel(de fapt toate dieselurile), cel putin pe taxi, este o alegere proasta. Eu cand spun ca loganurile diesel sunt proaste pe taxi si cu greu duc peste 150.000 km o fac bazandu-ma pe experientele personale dar si ale fostilor colegi de breasla. Tu in ce baza afirmi ca poti sa faci un milion de kilometri? Edited by aleksutzu07, 26 August 2008 - 14:20. |
#35
Posted 26 August 2008 - 14:23
apollo_expert, on Aug 26 2008, 08:14, said: Cred ca te referi la pompa de motorina. Sonda este cea care iti masoara nivelul de combustibil in rezervor. Ciao. De fapt omul are dreptate. Chestia se numeste "module jauge-pompe" si se ocupa atat de aspirat benzina cat si de masurat nivelul. Pur si simplu sunt cele doua mecanisme puse la un loc. La diesel doar masoara, ca motorina e aspirata din compartimentul motor. Modulul e aproximativ identic, numai ca nu mai exista motorasul de aspiratie. |
#36
Posted 26 August 2008 - 14:33
aleksutzu07, on Aug 26 2008, 15:20, said: Uite ca s-a mai gasit un "nebun" care sa fie de acord cu mine. @Darkangelbv Am avut un Logan diesel care in 200.000 km am schimbat 12 injectori . Eu l-am vandut unuia care face taxi cu el. In ultimul an a bagat in masina respectiva 100 de milioane de lei vechi. Am stat de vorba cu multi taximetristi care fac pe masinile lor, pe logan diesel, si eu spun ce spun si eu si anume ca loganul diesel(de fapt toate dieselurile), cel putin pe taxi, este o alegere proasta. Eu cand spun ca loganurile diesel sunt proaste pe taxi si cu greu duc peste 150.000 km o fac bazandu-ma pe experientele personale dar si ale fostilor colegi de breasla. Tu in ce baza afirmi ca poti sa faci un milion de kilometri? multi si-au tras loganuri dci si urasc momentul cand au facut alegerea am auzit pe unu ca a trebuit sa dea spaga sa poata lua verificarea ii ieseau gazele mult peste limita, iar in cartea tehnica scrie 120 la el scotea peste 200 plus fumul de rigoare, plus masina sub 100 mii km rulata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users