Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Prima condamnare in baza Legii An...

OKTO

Cum export de pe desktop o conver...

Am facut infarct?
 contract de inchiriere obligatii ...

Panasonic GH7

Comutare rapida setari regionale

impozit chirii 2024
 Masina cumparata cu dovada pe mot...

open vpn, adaugare exceptie

Recomandare smartwatch

Alipire apartamente
 Curba Q-U invertor Fronius Gen24?

Procedura cumparare ticket rabla ...

interceptare ip android

HR - nota de relatie?
 

fiabilitate logan

- - - - -
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#55
aleksutzu07

aleksutzu07

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 13.01.2007

 gabi-s, on Aug 30 2008, 16:14, said:

Vad tot mai multi ... , care tot o trag cu Dacia in sus Dacia in jos ....
Va reamintesc , pentru umila voastra stiinta ca , LOGAN-ul by Renault se fabrica si in RUSIA , MAROC , INDIA sau MEXIC sub emblema RENAULT sau Nissan ( cel din Mexic).
Sa mergeti in RUSIA sa vedeti ce cota de piata au dupa numarul de LOGAN-uri de pe strazi ...
Asa ca , in afara de mosul Stroe de la Pitesti , cei care o tot trag cu Dacia romaneasca , sunt intr-o regretabila eroare ...
Dovada :
www.renault.ru
www.logan-renault.ru

Noi aici discutam despre fiabilitatea loganului (chiar asa se numeste si topicul) si nu despre sub ce brand se vine o masina intr-o tara. Sau ai gresit topicul??

#56
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,856
  • Înscris: 05.10.2007
Afirmatiile de genul " loganul e o masina proasta", " injectoarele sint proaste", "pozitia incomoda la volan", etc, reprezinta doar pareri personale, exceptii si nu trebuie generalizate.Eventualele defectiuni aparute la  masina se datoreaza SI modului de utilizare si intretinere a posesorului, iar pozitia la volan depinde de greutatea/inaltimea, precum si de marimea partii dorsale(ca sa nu zic fundului).Totusi, ca sa raman la Logan sa nu uitam vanzarile realizate in 2007 in Germania vezi aici, precum si declaratia lui Jacques Rivoal, director la Renault Germania :"Germania este piața cu cei mai pretențioși cumpărători și, cu toate acestea, cererea pentru Logan crește continuu. (...) Anul trecut(2007) am vândut 6.000 de mașini Logan, anul acesta cred că vom ajunge la 15.000, iar în 2009 am vrea să ajungem la 25.000".
Se pare ca ce e prost la noi, e bun la altii.E valabil si invers.
Si afirmatiile mele reprezinta o parere personala si nu generalizez.

Edited by primuministru, 01 September 2008 - 13:40.


#57
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 closchkutza, on Aug 26 2008, 14:27, said:

Apropo de numarul de km, sa vedeti voi Nubira 1 cu ~1.300.000km la bord.
Si cate RK-uri avea motorul ? Pune si tu o poza cu kilometrajul, una cu talonul (fara posesor), una cu motorul, una cu interiorul masinii, una cu exteriorul. Nu de alta, dar dai in penibil cu afirmatia asta.

 closchkutza, on Aug 28 2008, 09:52, said:

Si btw, nu e singura Nubira cu multi km. Recent am condus o Nubira II cu ~450.000km la care nu se umblase la motor absolut deloc. Masina mergea normal, avea viata in ea, daca faceai abstractie de ceea ce iti indica odometrul nu vedeai vreo diferenta intre una cu 30.000km si asta cu 450.000km.
Asta-i pentru aia creduli, nu ? Nicio diferenta intre una cu 30k si una cu 450k, zici ? A, nu o vedeai, nu ? :D

 Cutzu, on Aug 28 2008, 15:04, said:

nu prea sunt de acord
iti spun si de ce
in regim de taxi gasesti motoare dti (opel astra) cdti (tot la Opel astra da ceva mai noi) plus tdi-urile de la pasaturi si skoda octavia
eu de injectoare infundate nu am auzit sincer sa fiu la tipurile astea de motoare
poate o fi bun dci-ul de la Renault dar tot raman la parerea ca injectoarele sunt o apa si-un pamant
se poate sa mearga si povestea cu subturarea  cand se schimba treptele, dar totusi, nu ti se pare aiurea ca doar la motoarele astea se bulesc injectoarele?
si daca e in regim de taxi care e problema? sunt mai des folosite, uzura e mai mare, dar in acelasi timp se vede si fiabilitatea, iar la dci nu prea vad asta
Nu se bulesc numai "la astea" injectoarele. Se bulesc la toate. Pentru ca toate motoarele moderne diesel sunt sensibile la motorina. Inclusiv tedeiuri, inclusiv cedeteiuri, inclusiv ce mai vrei tu. Problema e ca injectoarele alea trebuie puse la treaba, dar asta inseamna o veste proasta pentru cei care merg la consum cu dieselurile. Dar atata timp cat loganul este facut de Dacia la noi, iar cu totii stim/pretindem ca o dacie nu poate fi fiabila, e mai usor sa spunem ca opelul sau vag-ul vecinului este mai cool decat masina noastra. Nu conteaza ca facem mii de km cu loganul nostru bun, prost cum o fi, pe cand vag-ul/opelul/etc vecinului sta in parcarea din spatele blocului si merge doar in uichend. Dar are vag, ce ... mea. Masina, buei !!! Ia-o-n casa, frate, insoara-te cu ea, fa sex cu ea ! Eu prefer sa-i pun benzina/motorina si doar sa merg cu ea.
Si de ce nu poate fi o dacie fiabila ? Pentru ca toata lumea stie dacia poate fi reparata cu o sarma si-un patent. La dacie totul se reconditioneaza, se repara, nimic nu se schimba cu un reper similar, dar nou. O dacie stricata, doi vecini chibiti si o sticla cu vin si petrecerea poate sa inceapa.

Edited by cristi.r, 01 September 2008 - 17:51.


#58
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,265
  • Înscris: 15.06.2007
io am vazut Opel astra F, modelul de la inceputul anilor '90, care avea la bord 400.000km, taxi prin timisoara, un oras cu drumuri de cacao. Masina arata nasol de la vreme , avea peste 15 ani, clantanea toata , dar motorul parea sanatos si-si vedea de treaba, deci se poate. Atata timp cat masina este intretinuta cat decat, si exploatata cu simt de raspundere , nici ea nu-si bate joc de tine...dar sunt off topic cu postul asta..

Edited by tfmercedez, 02 September 2008 - 08:02.


#59
N3buNuTza

N3buNuTza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 17.09.2006
ca tot e coltu turnatorului...cei mai mici de inaltime(1.65 ca atat am,asta ma intereseaza) aveti probleme? Nu de alta dar eu la solenza trebuie sa dau scaunul de tot in fatza, si il dau mai pe spate sa nu iau volanu' in brate, iar cum loganul e mai mare...am o mica teama sa nu cumva sa nu ajung la pedale intr-o pozitie confortabila :P (nu cu funduletu la jumatea scaunului)  :crying:

#60
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006

 cristi.r, on Sep 1 2008, 18:27, said:

Si cate RK-uri avea motorul ? Pune si tu o poza cu kilometrajul, una cu talonul (fara posesor), una cu motorul, una cu interiorul masinii, una cu exteriorul. Nu de alta, dar dai in penibil cu afirmatia asta.

Masina a avut RK la 750.000km si la 1.250.000km. Prima data, la 750.000 a fost facut pentru ca s-a putut(fara sa fie musai necesar, masina consuma foarte putin ulei) si pentr ca soferul a vrut sa aiba masina in stare perfecta de functionare. Masina nu a ajuns nici la 750k nici la 1250k sa fie nevoie sa se faca motorul, s-a facut..preventiv, tinandu-se cont de rulajul ei. Degeaba iti pun poza cu talonul(ce verifici acolo, este inscris numarul de km) masina este din 2000, deci are 8 ani si arata ca o masina de 8 ani, poza cu kilometrajul iarasi, este degeaba, daca ai fi calcat intr-o nubira ai fi vazut ca dupa 999.999km urmeaza 000.000km, nu are a 7-a cifra pentru milion de km.
Masina a rulat de la primul km numai pe Valvoline full sintetic/semi-sintetic, schimbat inainte de termen.(5w40 pana in 100k, 10w40 intre 100k-850k, max-life 10w40 intre 850k-1250k si apoi iar 5w40).
Attached File  DSC01838.JPG   55.8K   47 downloadsAttached File  DSC01841.JPG   182.9K   72 downloads
Attached File  DSC01849.JPG   132.74K   49 downloads

 cristi.r, on Sep 1 2008, 18:27, said:

Asta-i pentru aia creduli, nu ? Nicio diferenta intre una cu 30k si una cu 450k, zici ? A, nu o vedeai, nu ? :D

Asa, si cu asta ce ai vrut sa spui? Ce diferenta vrei sa vezi la o masina din 2003(daca stiu eu bine), deci o masina de 5 ani, ingrijita? Ce crezi ca daca are 450.000km pica tablele de pe ea, nu mai are scaune si nici tapiserie si se sta pe taburele de lemn? Explica-mi ce ai vrut sa spui. Daca ai chef de mistouri, ai gresit locul.

Edited by closchkutza, 02 September 2008 - 12:09.


#61
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,050
  • Înscris: 06.04.2007
Bun si ce ma doare pe mine  capu' de Nubira asta?? (mai era unu' pe la generalitati parca, cu o Octavia cu 1.000000 km).

#62
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Eu nu vreau sa ma contrazic aiurea, dar pare greu de crezut ce zice closhkutza. Ce tip de activitate facea masina aia de parcurgea zilnic 460km (adica zilnic zilnic, fara sambete, duminici, paste si craciun), sau mers zilnic 7 ore cu 70km/h, tot asa, 7 zile din 7? Adica, imi este greu sa-mi imaginez ce fel de activitate ar implica asemenea numar de km fara ca posesorul sa nu se gandeasca la muntele de bani pe care i-ar fi economisit daca lua un diesel. Din cate stiu eu, nubira e cam gurmanda...Deci, nu zic ca nu se poate teoretic, dar practic e cam putin probabil. Dar sa vedem ce ne zice omul, poate chiar e plauzibil.

#63
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,856
  • Înscris: 05.10.2007
Hai ca ati luat-o pe cimp rau de tot cu nubira, Renault, Opel si alte masini.Ti sa va reamintesc ca sinteti pe un topic intitulat "fiabilitate logan" si nu "comparatie logan".Daca doriti sa respectati topicul bine, daca nu puteti continua polemicile pe private sau pe topicurile dedicate.Nu intereseaza pe nimeni cati km au masinile alea aflate demult la varsta pensionarii.Multumesc.

Edited by primuministru, 02 September 2008 - 13:22.


#64
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006

 Octavian___28, on Sep 2 2008, 14:06, said:

Bun si ce ma doare pe mine  capu' de Nubira asta?? (mai era unu' pe la generalitati parca, cu o Octavia cu 1.000000 km).
Legatura era asta:

 closchkutza, on Aug 28 2008, 09:52, said:

Legatura era ca marea majoritate jubileaza de fericire ca au vazut Logan, inca functional, cu 150.000km in bord. Vreau sa vad un logan cu peste 1 milion de km in bord. Unul singur. Atunci o sa zic "da dom`le, e o masina foarte fiabila". Pana atunci, tot ceea ce imi vine in minte cand vad chestiile astea este ca nimeni nu se astepta ca masina sa tina peste 100.000km fara sa i se faca motorul, cel putin o data.

Si btw, nu e singura Nubira cu multi km. Recent am condus o Nubira II cu ~450.000km la care nu se umblase la motor absolut deloc. Masina mergea normal, avea viata in ea, daca faceai abstractie de ceea ce iti indica odometrul nu vedeai vreo diferenta intre una cu 30.000km si asta cu 450.000km.

 primuministru, on Sep 2 2008, 14:18, said:

Hai ca ati luat-o pe cimp rau de tot cu nubira, Renault, Opel si alte masini.Ti sa va reamintesc ca sinteti pe un topic intitulat "fiabilitate logan" si nu "comparatie logan".Daca doriti sa respectati topicul bine, daca nu puteti continua polemicile pe private sau pe topicurile dedicate.Nu intereseaza pe nimeni cati km au masinile alea aflate demult la varsta pensionarii.Multumesc.
Postul de mai sus, al meu, este un raspuns inca valabil si pentru postul tau. Tocmai ca despre masinile astea, aflate la varsta pensionarii(crezi tu), care au dovedit ce pot sa faca se poate afirma ca au fost/sunt(daca sunt inca in exploatare si se comporta ca o masina normala) FIABILE. Altfel, se ajunge la ceea ce am zis mai sus: "Toata lumea se mira ca un logan tine 100-150k km fara sa se umble in motor(care tin atat). Vreau sa vad un logan cu 1 milion de km la bord si cu un singur RK". Daca se vrea a se cuantifica fiabilitatea dupa numarul de km parcursi, in acest caz, sunt prea putini pentru a dovedi ceva. 150.000km este o suma obisnuita pentru o masina de generatie mai noua. Nu vreau sa zic ca nu este fiabila sau mai stiu eu ce(asta ca sa tai de pe acum avantul celor care ar crede asta) doar ca nu poti lauda o masina de la care ai pretentia ca este fiabila ca a tinut 150.000km.

 buntzi, on Sep 2 2008, 14:11, said:

Eu nu vreau sa ma contrazic aiurea, dar pare greu de crezut ce zice closhkutza. Ce tip de activitate facea masina aia de parcurgea zilnic 460km (adica zilnic zilnic, fara sambete, duminici, paste si craciun), sau mers zilnic 7 ore cu 70km/h, tot asa, 7 zile din 7? Adica, imi este greu sa-mi imaginez ce fel de activitate ar implica asemenea numar de km fara ca posesorul sa nu se gandeasca la muntele de bani pe care i-ar fi economisit daca lua un diesel. Din cate stiu eu, nubira e cam gurmanda...Deci, nu zic ca nu se poate teoretic, dar practic e cam putin probabil. Dar sa vedem ce ne zice omul, poate chiar e plauzibil.


Masina a fost masina de firma. Mare parte din km au fost facuti in extraurban+drumuri in afara tarii. De ce s-a ales o nubira in loc de ceva diesel nu pot sa-ti spun, nu stiu amanuntele astea.

Dar pot sa-ti dau un alt exemplu, pe care il stiu: la radauti(bunicii prietenei mele) exista un doctor oftalmolog care face de cel putin 5 ori pe saptamana Iasi-Radauti-Iasi, zilnic(are cabinet in Radauti, locuieste in Iasi)= cel putin 400km zilnic.

Edited by closchkutza, 02 September 2008 - 14:09.


#65
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Va rog sa reveniti la subiectul topicului.  :)



Si acum sa fiu mai convingator   :lol: ; astfel se lasa cu cartonase.   ;)  :naughty:

#66
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Pai, closchkutzo, asa ne fu vorba ? Sa revenim repede la Logan sa nu fim amendati. In felul urmator: iti dadusi singur pe fata ipocrizia. De ce ? Pai orice motor intretinut asa cum ai aratat tu, poate tine muuulti km !!!! Spre stiinta ta, loganul are motoare care s-au mai pus si pe alte masini Renault. Si cele diesel si cele pe benzina. Si eu stiu Megane si Clio care au mancat jaratec si au ajuns cu motorul in batista pe la vreo 300.000 km. Da' ce ma mir eu, cand am vazut si dacii break la 150k km ("pe firma") care mergeau foarte bine si numai cu uleiul de la service, fara avioane. De ce ipocrizie ? Pentru ca dorinta ta de a vedea un logan cu 1 milion de km nu are nicio motivatie/relevanta, decat de a da in masina asta cu orice prilej. Loganul nu a ajuns la varsta de 8 ani. Ce mai vrei ? Motoarele care echipeaza loganul, da !!! Si sunt motoare de megane 1, clio, kangoo, care fac / au facut multe sute de mii de km. Da' nu-s pe logan, nu ?

Iar referitor la felul in care arata masina per ansamblu, am si eu un coleg "pasionat" cu logan din 2005. In afara de km din bord si de elementele de caroserie care tradeaza varsta (capota portbagaj, buton inchidere portbagaj, stopuri, etc) nimic nu arata ca masina aia are aproape 200k km. 1.6 benzina.

Si nu ma lua pe mine cu chestii de genul "dupa 999.999 urmeaza 000.000", ca te scot la tabla, copile !

#67
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
se intreaba unii de ce nu avem logani care au milioane de km. Ii intreb pe respectivii: cand sa faca dom'le milioanele alea de km , ca masina abia are 4 ani de la lansare... oricum exemple cu km relativ multi au inceput sa apara cu gramada, mai ales la taximetristi, in general sunt multumiti, pentru ca e o masina relativ fiabila, care se intretine ieftin. Am mai intalnit si taximetristi cu belele, nu zic , insa mai mult am vazut/discutat cu insi care erau multumiti de masina

#68
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Iar pentru cei care se-ntreaba de ce nu avem logane de 1 milion de km, ii rog sa sa-si imagineze ca exista oameni angajati de acesti mari producatori de auto care sunt platiti ca sa spuna cu o cat mai mare exactitate cat de fiabila este o masina. La capitolul motor, cv, dar si la articulatii si alte repere. Adica ii rog sa-si imagineze ca producatorul stie destul de exact cat de fiabila este masina pe care o scoate din fabrica. Pentru ca, la modul cum evoluaza tehnologia in ziua de azi si la ce concurenta este in domeniu, nimeni nu mai sta cu o masina la fel cum statea acum 10-15 ani. Manopera s-a scumpit peste tot in lume, iar masina a trebuit sa ramana vandabila in continuare. Acest lucru ne atinge si pe noi romanii, vrem, nu vrem.

#69
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006

 cristi.r, on Sep 2 2008, 22:07, said:

Pai, closchkutzo, asa ne fu vorba ? Sa revenim repede la Logan sa nu fim amendati. In felul urmator: iti dadusi singur pe fata ipocrizia. De ce ? Pai orice motor intretinut asa cum ai aratat tu, poate tine muuulti km !!!! Spre stiinta ta, loganul are motoare care s-au mai pus si pe alte masini Renault. Si cele diesel si cele pe benzina. Si eu stiu Megane si Clio care au mancat jaratec si au ajuns cu motorul in batista pe la vreo 300.000 km. Da' ce ma mir eu, cand am vazut si dacii break la 150k km ("pe firma") care mergeau foarte bine si numai cu uleiul de la service, fara avioane. De ce ipocrizie ? Pentru ca dorinta ta de a vedea un logan cu 1 milion de km nu are nicio motivatie/relevanta, decat de a da in masina asta cu orice prilej. Loganul nu a ajuns la varsta de 8 ani. Ce mai vrei ? Motoarele care echipeaza loganul, da !!! Si sunt motoare de megane 1, clio, kangoo, care fac / au facut multe sute de mii de km. Da' nu-s pe logan, nu ?

Iar referitor la felul in care arata masina per ansamblu, am si eu un coleg "pasionat" cu logan din 2005. In afara de km din bord si de elementele de caroserie care tradeaza varsta (capota portbagaj, buton inchidere portbagaj, stopuri, etc) nimic nu arata ca masina aia are aproape 200k km. 1.6 benzina.

Si nu ma lua pe mine cu chestii de genul "dupa 999.999 urmeaza 000.000", ca te scot la tabla, copile !
Dude, ce intretinere pana in 750.000km? Ca i s-au schimbat consumabilele? Ce e asa mare chestie?
Nu am zis ca vreau sa vad acum un logan cu 1.000.000km, dar sper sa vad vreodata. Sau unul cu 750.000km fara nici o interventie la motor si care sa se dea la ulei in limite rezonabile(maxim 0.5l/10.000km). Cu ce am dat in logan mai? Am zis doar ca toata lumea le lauda(fara motov zic eu, cel putin deocamdata) din cauza ca nu se asteptau ca masina sa tina mai mult de 100.000-150.000km fara sa se umble in motor. Habar nu am daca tine sau nu, dar ma gandesc ca ar trebui sa tina nu? Crezi ca ajunge la 500.000km, cu motorul in conditiile de mai sus, fara sa se umble la motor, un 1.4 sau 1.6 benzinar?
Si te rog frumos sa-mi spui si mie cu ce ocazie m-ai facut ipocrit, domnule matur. Cat despre faza cu

 cristi.r, on Sep 2 2008, 22:07, said:

Si nu ma lua pe mine cu chestii de genul "dupa 999.999 urmeaza 000.000", ca te scot la tabla, copile !
, daca stiai chestia asta, de ce mai voiai poza cu bordul?!?!

#70
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,050
  • Înscris: 06.04.2007
Am zis doar ca toata lumea le lauda(fara motov zic eu, cel putin deocamdata)

Daca e cum spui tu, ca toata lumea le lauda, de ce te pui tu contra?  :D  Adica toti spun ca e alba numai tu ca e neagra.
Dar e bine totusi ca nu e cum spui tu si nu toata lumea le lauda.
Am vazut doua loganuri de 1.4 cu 400000 km la bord, care n-au vazut decat oloi si consumabile si vreo doua duzini de soferi (regim de taxi). Motoarele merg ceas, fara sa mance ulei.
Shit nu e buna, tre sa tina 1.000000 km, altfel e o rabla.
Si 750.000 km sa n-aibe vreo interventie la motor.  :huh:  
Mai unde se poate ajunge cu fiabilitatea asta, parca vorbim de tiruri si nu de turisme pe cuvant.

Uite iti arata Dacia 1300 de acasa (am vandut-o, am mai primit si bani pe ea) care are vreo 700000 km la bord, schimbat setu si segmentata de habar n-am cate ori, merge brici, nu-i fiabila?? (parca spuneai la coaja aia de Nubira ca a avut 3 interventii sau 2 la motor.)

#71
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006
Nu zic ca e neagra, zic ca nu este inca sigur ca este alba :P .

Octavian, nu te supara, dar se vede ofuscarea proprietarului de Logan in ceea ce ce spui, sincer acuma. Am fost de acord cu o gramada de chestii, ne-am contrazis la altele, dar credeam ca poti sa te desprinzi de "curentul" asta si sa judeci logic. Atat. NU am spus ca loganul nu este o masina fiabila, sau ca nu ar putea fi o masina fiabila, am zis ca este prea devreme pentru aprecieri de genul asta, avand in vedere ca rare sunt cazurile care au peste 120-150k km. Eu am dat exemplu  de KM dupa care ai putea spune ca masina asta este fiabila, o Nubira(de fapt 2) pentru ca pe astea le stiu, iar pe una am si condus-o.
Altfel, o masina al care motor a fost segmentat(ca asa a vrut proprietarul, nu ca era musai, ti-am zis, consuma 0.5l ulei la 10.000km) la 750.000km ti se pare coaja? Sau e coaja ca nu e Dacia? Daca era vorba de un logan care fusese segmentat, in aceleasi conditii, din aceleasi motive, la 750.000km, era o masina foarte fiabila, nu? Era dat ca exemplu. Dar fiindca e Daewoo, nu e bun, e coaja.

Inca o data iti repet: nu am zis si nici nu am vrut sa las sa se inteleaga ca loganul nu ar putea fi fiabil. Tot ce zic este ca este prea devreme sa apreciezi asta, acum.

Edited by closchkutza, 03 September 2008 - 11:49.


#72
cipaul

cipaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,269
  • Înscris: 15.10.2006

 Octavian___28, on Sep 3 2008, 11:16, said:

Mai unde se poate ajunge cu fiabilitatea asta, parca vorbim de tiruri si nu de turisme pe cuvant.

Uite iti arata Dacia 1300 de acasa (am vandut-o, am mai primit si bani pe ea) care are vreo 700000 km la bord, schimbat setu si segmentata de habar n-am cate ori, merge brici, nu-i fiabila?? (parca spuneai la coaja aia de Nubira ca a avut 3 interventii sau 2 la motor.)

Era un clasament facut de o revista straina, unde Loganul impartea primul loc alaturi de o Toyota,
la clasa sa.
Restul sunt povesti, statistica spune totul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate