Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Trenuri vs. Camioane
Last Updated: Jun 03 2008 21:07, Started by
AndyM
, May 26 2008 20:38
·
0
#1
Posted 26 May 2008 - 20:38
Salut.
Ma contrazizei cu badboyallyn ca trenurile sunt mai bune ca Scania. Si nu il reusii sa il conving. Cu tirul cica te poti duce in oras unde vrei, si cu trenul nu. Dar tirul este de transport nu de plimbat prin oras. Si mai ales nu mai stai la aglomeratie 1-0 pentru tren (el sustine inversul) Trenul consuma mai mult cica. Dar cat transporta un tren? Trenul transporta si Scania cu to cu incarcatura 2-0 pentru tren (el sustine inversul) Cu trenul nu stai stresat pe timp de zapada, nu stai in aglomeratie etc. Voi ce ziceti? Ce este ami bun? Tirul sau trenul? Si va rog sa nu comparati un tir precum Scania R500 - R580, cu un jaf de tren de la romani. Sa nu vorbim de TGV dar sa vorbil de exemplu de: Wabash e8, DB DESIRO (este si in romania) sau Bombardier Jet Train |
#2
Posted 26 May 2008 - 20:44
la sfarsit am spus, ca pt transporturile mari trenurile sunt mai bune, fiindca transporta mult odata.. si duc acea incarcatura in locurile care proceseaza si/sau folosesc acea materie.. de ex petrolul este dus cu trenul pana la rafinarie iar acolo este procesat si trimis mai departe in camioane... findca un camion poate livra combustibil la fiecare benzinarie in parte, un tren nu. si mai sunt ex. ideea este ca un camion poate duce destul de multa incarcatura cam in orice loc e nevoie, pe cand un tren poate duce o incarcatura f mare doar in anumite locuri..
|
#3
Posted 26 May 2008 - 20:49
aici intra in actiune mai multe camioane
Doar un singur camion sa transporte tot combustibilil? Apoi nu doar incarcatura se puncteaza. Mai sunt avantaje si dezavandaje. Insa eu spun ca sunt mai multe avantaje la trenuri |
#4
Posted 26 May 2008 - 21:30
bruzlii il bate pe vandam???
comparati mere cu pere oricum transportul feroviar in europa a cunoscut o stagnare si in unele tari o puternica scadere in timp ce transportul rutier s-a dubalt in 4 ani si se preconizeaza o dublare pana in 2012 ...morala... la + si - sa treceti si :sirena locomotivei bate clar claxonul tir-ului trenul nu are tahograf si nu plateste vinieta. ceferistii au uniforme soferii nu... |
#6
Posted 27 May 2008 - 20:48
c'mon.. trenul e bun pe distante si cantitati mari.. si merge doar pe sine, in caz de un accident, asteapta..asteapta.. cu tirul poti sa mergi pe rute ocolitoare, sa ajungi cu el exact in locul in care trebuie, nu doar in gara..
|
#7
Posted 27 May 2008 - 21:25
Ca sa nu va mai contraziceti am vorbit cu baietii de la Toyota.
Toyota pregătește un "vagon-autobuz" ce se va deplasa atât pe șosele cât și pe căi feroviare Principalul constructor de automobile din Japonia, Toyota, și divizia sa de camioane Hino au anunțat că vor participa la dezvoltarea unui model de autobuz capabil să se deplaseze atât pe șosele cât și pe căi ferate, un mijloc de transport în comun maleabil și rentabil. Toyota și Hino va fi susținută de compania de căi ferate JR Hokkaido, din principala insulă din nordul Japoniei, pentru a fabrica noul model de vehicul, ce va permite legătura dintre căile rutiere și cele feroviare. JR Hokkaido a început dezvoltarea modelului de "vagon-autobuz" în 2004, o idee explorată de decenii în Marea Britanie și Germania, fără să se treacă încă la aplicații concrete. JR Hokkaido a dezvoltat un prototip funcțional în urmă cu un an. Un "vagon-autobuz" ar facilita economisirea la nivelul costurilor de infrastructură și de exploatare. De asemenea, permite planificarea unor rute raționale și flexibile în funcție de cerere, utilizarea tronsoanelor de cale ferată acolo unde nu există rețea rutieră, și invers. Vehicului al permite și evitarea situației în care trenurile și mașinile circulă pe jumătate goale în zone rurale aproape părăsite. Acest mijloc de transport este mai ecologic, folosind un motor diesel și evitând ambuteiajele pe porțiunile feroviare. Prototipul actual al "vagonului autobuz" pare o îmbinare între automobil și camion. Modelul are opt roți, similar cu garniturile de tren, roțile din cauciuc sunt ridicate pe parcursul porțiunilor feroviare. Acest model efectuează de trei ori pe zi un circuit de 36 kilometri, dintre care 11 kilometri porțiune de cale ferată. Noua versiune, pe care JR Hokkaido și Toyota estimează că o vor dezvolta până la mijlocul liu iunie, va avea o capacitate de 25 pasageri, față de 12, în prezent. 7-0 pentru mine. Attached FilesEdited by C.F.S., 27 May 2008 - 21:26. |
#8
Posted 27 May 2008 - 21:28
marfa cfs-ica, nu calatori.. pana o aparea varianta de marfa noi ne certam in continuare
|
#9
Posted 03 June 2008 - 09:22
Ca sa fie corect punctajul trebuie sa stabiliti criteriile bazate pe termeni absoluti. Spre exemplu: cost per tona de marfa/distanta parcursa (in total cu distributia end-to-end) si ceva punctaj bazat pe timpul si siguranta acestui transport. Puteti lua in calcul si costurile asigurarilor si/sau pretul de manipulare al marfii spre exemplu.
|
#10
Posted 03 June 2008 - 21:07
sau la fel de bine putem abandona subiectul din lipsa de efect practic al discutiei...
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users