Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
lenovo ideapad 1 15alc7

caut cablu lvds(video-invertor) p...

Adobe premiere pro, problema seta...

Ochelari distanta intermediara
 Cum pot sa montez un SSD Sata in ...

Digi + patronul Prima TV cumpara...

Husa si folie pt. Samsung Galaxy ...

Plita electrica moderna
 problema incalzitor de apa Ferroli

Incarcator PB 3.0

Radu Mazare, eliberat conditionat...

Permis suspendat din cauze medicale
 Presiune apa fluctuanta pompa sub...

Revizie auto la Bucuresti

identificare component defect

Recomandare tableta
 

Masinile non-euro din Romania ar putea fi retrase din circulatie si casate, din 2011

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
133 răspunsuri în acest subiect

#109
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.275
  • Înscris: 25.07.2007
cred ca m-ai inteles gresit! neam prost pentru mine inseamna opusul tipului aristocrat!   si eu sunt un neam prost! nu asta e problema. si eu mi-as lua o masina mai noua daca nu ar fi taxa asta idioata! dar cui ii pasa!  dar trebuie sa avem o anumita intelegere pentru niste oameni care nu-si permit mai mult! poate ca omul ala e un profesor care are 12 mil pe luna si care poate te-a invatat sa-ti numeri banii!   despre asta e vorba! trebuie sa intelegi ca prosperitatea multor oameni de afaceri se bazeaza pe salarii mici platite angajatilor. as vrea sa-i vad pe acei oameni daca ar mai fi asa prosperi platind 2 000 euro /luna un angajat.

#110
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.159
  • Înscris: 01.01.2007
Eu angajat ca sa primeasca 2000 eur trebuie sa ii si merite, la noi se munceste prost,foarte prost.Dar exista si oameni care castiga 2000 eur pe luna pentru ca ii merita.La noi exista mentalitatea ca de ce ala primeste 2000 eur pe luna si el nu.Raspunsul este pentru ca are productivitatea muncii si nu lucreaza la cooperativa munca-n zadar.

Tu ai impresia ca a fi patron e un lucru simplu? Iti garantez ca nu este , esti responsabil nu numai in fata fiecarui angajat ci si in fata familiilor pe care le intretin.Trebuie sa poti sa ii dai omului de munca ,trebuie sa respecti foarte multe reguli, sa platesti foarte multe taxe.Responsabilitatea unui patron este infinit mai mare decat a oricarui angajat, iar faptul ca reusesti sa dai oamenilor de lucru si sa isi intretina familiile nu crezi ca trebuie respectat? Dar traim in Romania ,unde trebuie 50 de ani muncitorii au fost la putere....

PS:La cat de prost predau profesorii, la cat de nefolositor este sistemul de invatamant eu sunt de parere ca si asa primesc prea multi bani pentru a nu produce nimic! Scoala Romaneasca nu are nimic de aface cu realiatiile economice si nu face decat sa produca prostie pe banda rulanta!

Editat de Tom_Cat, 21 aprilie 2008 - 14:33.


#111
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.275
  • Înscris: 25.07.2007
frate! daca e asa greu sa fii patron de ce nu te lasi de meserie! deja incep sa plang de mila patronilor! saracii de ei!    hai ca suntem offtopic!

#112
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.505
  • Înscris: 28.06.2006
Pentru ca baietii cu masini noi sa nu isi mai faca sperante, citi aici:

Citat

Can cars be taken off the market?

No, the emissions targets will only apply to new vehicles (cars and vans) when they are put on the market. Cars sold before the requirement takes effect will not be affected and will not have to be taken off the road.

Sursa: http://europa.eu/rap...;guiLanguage=en

Deci, Tariceanu, joaca la cacealma, pur si simplu, si pune presiune pe oamenii saraci. Ce nemernic!

#113
mcm

mcm

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 353
  • Înscris: 03.05.2004

Vizualizare mesajrich1974, pe Apr 21 2008, 15:14, a scris:

frate! daca e asa greu sa fii patron de ce nu te lasi de meserie! deja incep sa plang de mila patronilor! saracii de ei!    hai ca suntem offtopic!


chiar asa... terminati cu scandalul. :)
Eu, ca posesor de Dacie, mi-am spus parerea. E aberant sa-mi placa Dacia, 1310 mai ales, dar imi fac treaba cu ea. Insa n-am nici o indoiala ca mi-as face treaba cu o masina straina de acelasi an si MULT  mai sigura decat Dacia. Sunt dispus sa platesc pentru asta. In afara de masina, asigurare, impozit, accize in combustibil, reparatii in service-uri romanesti, etc. Dar nu sunt dispus sa aloc pentru asta intregul venit al meu (ca sa nu zic familie) pentru urmatorii 4-5 ani. Ce nu e clar ? Si stiti care e urmarea frustrarii de a nu putea inmatricula ceea ce ne permitem ? N-am sa-mi iau niciodata Citroen sau  sau Renault(Dacia e inclusa), indiferent de cati bani am. Si nu cred ca sunt singurul care gandeste asa in urma acestei marsavii referitoare la taxa de mediu, taxa de imnmatriculare sau draqu sa o ia. De ce n-au pus taxa pe taiatul padurii daca vroiau taxa de mediu ? De ce se dau autorizatii de mediu la toate furnalele ? ETC. Nu ... ca acolo deh, sunt oameni angajati , nu putem sa le inchidem. La paduri sunt prietenii nostri care sponzorizeaza campania.... In concluzie, cine are bani isi ia masina noua si i se rupe de 6-7 milioane taxa. Noi astilalti n-avem decat sa mergem cu dacii sau sa platim cojile deja rulate in Romania. Ex. : pe o masina de 4-5000 de prin 2000 cu euro 3 se cere 6-7000 , doar ca e inscrisa si vezi-doamne nu mai platesti taxa. De ce nu pot eu sa inscriu aceeasi masina doar ca e adusa de afara nu stiu. Si n-are nici o legatura cu mediul, avand in vedere ca amandoua polueaza la fel.

#114
coup3z

coup3z

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 161
  • Înscris: 29.09.2006
Pan la urma care e data limita pana cand se poate circula cu masini non-euro ?  Ca tare mi-e ca n-o sa mai am cui sa vadn Cielo in curand... :D

#115
hohaele

hohaele

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 356
  • Înscris: 07.03.2006
Si eu am tot Cielo non euro Koreean,dar nu ma indur sa il vand,e o masina buna si imi fac treaba cu ea,se pare ca din 2011 nu vor mai circula non euro.

#116
el_bandito

el_bandito

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.123
  • Înscris: 07.07.2006
asadar cu duceti-le la remat .. mai luati un ban pe ele cat se mai poate

#117
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.217
  • Înscris: 17.07.2008
pai si aia care au masini clasice non euro ce naiba mai fac? aia cu piesele vechi...? mi se pare prostesc sa interzici anumite masini doar ca X sau Y...

in sensul in care si un Mercedes Cobra e non euro , dar e o masina cu care mergi ca o iubesti si ca o respecti...de ce sa nu mai mergi cu ea? ca zice statu ca gata?

ideea nu e sa le interzica , ideea e sa faca in asa fel sa ridice nivelu de trai incat lumea sa isi PERMITA sa si cumpere masina noua , nu sa ii oblige...ca atunci sa traim si mai bine sa poluam mai putin si sa vedem pe strada si cateve clasice ce nu au moarte...

#118
hohaele

hohaele

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 356
  • Înscris: 07.03.2006
Eu unul deocamdata nu am posibilitati pentru o masina noua,viata e grea in Romania,salarii mici,am sa trag de masina cat pot,cand se vor trage din circulatie o trag pe dreapta,si cand o sa am posibilitati ,Remat.Off topic:in Constanta primarul,stiti care,a sos toate tramvaele si troleibuzele si a bagat autobuze,mai e o linie de tramvai si una de troleibuz care in curind vor disparea si alea.Asa luptam noi pentru pastrarea stratului de ozon,si puritatea oraselor?

#119
el_bandito

el_bandito

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.123
  • Înscris: 07.07.2006

Vizualizare mesajsupramax, pe Oct 10 2008, 23:42, a scris:

pai si aia care au masini clasice non euro ce naiba mai fac? aia cu piesele vechi...? mi se pare prostesc sa interzici anumite masini doar ca X sau Y...

in sensul in care si un Mercedes Cobra e non euro , dar e o masina cu care mergi ca o iubesti si ca o respecti...de ce sa nu mai mergi cu ea? ca zice statu ca gata?

ideea nu e sa le interzica , ideea e sa faca in asa fel sa ridice nivelu de trai incat lumea sa isi PERMITA sa si cumpere masina noua , nu sa ii oblige...ca atunci sa traim si mai bine sa poluam mai putin si sa vedem pe strada si cateve clasice ce nu au moarte...

Eu ma intreb masinile vechi din celelalte state europene care au masini vechi au luat acceasi masura ?

De ex in Franta circula si acum masinile Renault vechi de 30 de ani (cele ca matiz)

#120
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.217
  • Înscris: 17.07.2008

Vizualizare mesajel_bandito, pe Oct 11 2008, 21:50, a scris:

Eu ma intreb masinile vechi din celelalte state europene care au masini vechi au luat acceasi masura ?

De ex in Franta circula si acum masinile Renault vechi de 30 de ani (cele ca matiz)

problema nu se pune in exact asa..

in sensul in care tarile vestice au un nivel MULT ridicat fata de al nostru , lumea cumpara masini moderne in peste 90 %....restul le colectioneaza , etc...de aceea nu e aceasta masura in vest...

la noi nu se poate sa ne cumparam noi  , nu ca nu vrem , doar ca nu putem... mai pe scurt suntem niste sclavi la economie...romanii vror masini noi , moderne si mai bune...dar nu au bani...colectionarii sunt oricum foarte putini peste tot in lume...

oricum ideea de baza e ca mi se pare discriminare...adica ala cu bani sa nu mearga , dar tataie cu Dacia sa nu mai aiba voie , ca dupa ce ca are pensie 4 milioane ii mai iei si masina care o are de mic si o ingrijeste ca pe ochii din cap...

e ceva de genul bogatasii vor putea continua , lumea de rand...dai dracu , nu ne intereseaza...

proverbu ala la omu sarac nici boii nu trag..

guvernul e incompetent..in loc sa scoata taxa de tot de inmatriculare o modifica .... peste 90% din masinile din import SH sunt cel putin euro 2. Deci mai bine ar scoate taxa decat sa ne oblige sa renuntam la non euro...


ce vreau sa spun e ca e un fel de dictatura prosteasca si inutila de invrajbire a maselor....lucrurile astea se fac cu cap...un exeplu e cel mai sus...dar atata timp cat ei ai bani...

#121
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.868
  • Înscris: 18.09.2004
chestia asta nu cred ca are cum sa se intample, s-ar incalca niste drepturi fundamentale...

#122
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.291
  • Înscris: 05.06.2006

Vizualizare mesajcoup3z, pe Oct 10 2008, 22:05, a scris:

Pan la urma care e data limita pana cand se poate circula cu masini non-euro ? Ca tare mi-e ca n-o sa mai am cui sa vadn Cielo in curand... :D

stati tatica calmi nu mai luati toate stirile ` a la libertatea` de bune. In cel mai rau caz v-or fi convertite .......

conv. direct de la germania...

CosminMiu (10/11/2008 11:50:24 AM): ba in germania toate masinile vechi au fost convertite la o norma euro ?
CosminMiu (10/11/2008 11:50:35 AM): de exemplu alea din 1950-1960 care sunt pe strazi
Rotmann (10/11/2008 11:51:04 AM): nope
Rotmann (10/11/2008 11:51:25 AM): doar care vrea sa faca economie la impozit sau pt vigniete de centru.
Rotmann (10/11/2008 11:51:49 AM): si bineinteles daca permite tehnica...



L.E.Rotmann (10/11/2008 12:00:27 PM): bah mai scrie asta pe softpedia: in DE sunt cateva milioane de oldtimer... daca ar interzice non-euro cred ca a doua zi ar fi razboi civil la cati pasionati isi ingrijesc comorile pe 4 roti din mosi-stramosi e istoria auto care nu poate fi interzisa niciodata... eventual taxata pentru ca polueaza mai tare... cu toate ca in Germania masinile peste 30 de ani au inmatriculare cu H (H-Zulassung) la sfarsit si sunt favorizate de stat cu inspectiile tehnice, impozite blande, tocmai pentru a pastra vie istoria auto .
Exemple de masini cu H la inmatriculare ai caror posesori au o gramada de avantaje

Fișiere atașate


Editat de cosmin_miu, 11 octombrie 2008 - 23:13.


#123
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005

Vizualizare mesajcosmin_miu, pe Oct 11 2008, 23:55, a scris:

stati tatica calmi nu mai luati toate stirile ` a la libertatea` de bune. In cel mai rau caz v-or fi convertite .......

conv. direct de la germania...

CosminMiu (10/11/2008 11:50:24 AM): ba in germania toate masinile vechi au fost convertite la o norma euro ?
CosminMiu (10/11/2008 11:50:35 AM): de exemplu alea din 1950-1960 care sunt pe strazi
Rotmann (10/11/2008 11:51:04 AM): nope
Rotmann (10/11/2008 11:51:25 AM): doar care vrea sa faca economie la impozit sau pt vigniete de centru.
Rotmann (10/11/2008 11:51:49 AM): si bineinteles daca permite tehnica...



L.E.Rotmann (10/11/2008 12:00:27 PM): bah mai scrie asta pe softpedia: in DE sunt cateva milioane de oldtimer... daca ar interzice non-euro cred ca a doua zi ar fi razboi civil la cati pasionati isi ingrijesc comorile pe 4 roti din mosi-stramosi e istoria auto care nu poate fi interzisa niciodata... eventual taxata pentru ca polueaza mai tare... cu toate ca in Germania masinile peste 30 de ani au inmatriculare cu H (H-Zulassung) la sfarsit si sunt favorizate de stat cu inspectiile tehnice, impozite blande, tocmai pentru a pastra vie istoria auto .
Exemple de masini cu H la inmatriculare ai caror posesori au o gramada de avantaje

masina care nu e oldtimer, are motor euro1 si totusi are vigneta de centru VERDE:

Fișier atașat  Reno_19.JPG   77,72K   45 download-uri

alt exemplu de masina cu tone de co2 si vigneta verde:

Fișier atașat  BMW_850.jpg   168,65K   57 download-uri

(imi place pretul, jumatate de Logan si de 3 ori mai multi cilindri si capacitate cilindrica  :lol: )

Editat de H725, 12 octombrie 2008 - 00:04.


#124
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.328
  • Înscris: 09.09.2006
Aici deja s-au apucat de treaba. InDubai nu se vor mai inmatricula masini mai vechi de 20 ani, incepand cu ianuarie 2009, iar de la 1 ianuarie 2010 nu se mai inmatriculeaza mai vechi de 15 ani. Sistemul vine cam asa: masina se inmatriculeaza pe un an de zile. Dupa primul an, trebuie sa treci pe la oficiul ala, platesti taxa (100 USD) si re-inregistrarea se face automat. In al doilea an, trebuie sa ai la indemana si un "car test certificate", un fel de ITP.

#125
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.505
  • Înscris: 28.06.2006

Vizualizare mesajbuntzi, pe Oct 12 2008, 11:23, a scris:

Aici deja s-au apucat de treaba. InDubai nu se vor mai inmatricula masini mai vechi de 20 ani, incepand cu ianuarie 2009, iar de la 1 ianuarie 2010 nu se mai inmatriculeaza mai vechi de 15 ani. Sistemul vine cam asa: masina se inmatriculeaza pe un an de zile. Dupa primul an, trebuie sa treci pe la oficiul ala, platesti taxa (100 USD) si re-inregistrarea se face automat. In al doilea an, trebuie sa ai la indemana si un "car test certificate", un fel de ITP.

Dubai e altceva si nu cred ca poate fi data drept exemplu. Iar istorie automobilistica nu cred ca au.

Vizualizare mesajcoup3z, pe Oct 10 2008, 22:05, a scris:

Pan la urma care e data limita pana cand se poate circula cu masini non-euro ?  Ca tare mi-e ca n-o sa mai am cui sa vadn Cielo in curand... :D

Cred ca daca ne-ai spune la ce partid ai carnetul, s-ar lamuri multe lucruri ;)

Chiar nu inteleg de ce se dezgroapa topicul asta. Tariceanu a vazut ca merge peste asteptari taxa auto si a supralicitat, desi documentele UE spun altceva. End of story.

#126
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005
in fond de ce ne-am face griji?
chiar daca vindem masina ieftin, la acelasi pret sau chiar mai ieftin putem cumpara din ue alta masina, mai noua si mai buna...
cind o sa fie si la noi impozite in functie de gradul de poluare, o sa putem vinde masinile moldovenilor...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate