Asterisk
Ultima postare: aug 10 2021 19:07, Inițiat de
Ignition
, mar 19 2008 12:57
·
0
#200
Publicat: 12 octombrie 2011 - 07:21
Echipamentul specificat de tine nu permite instalarea unui software specializat (profesional) de scoatere a ecoului, pentru simplu fapt ca nu este un echipament profesional... este exact ce ai specificat tu ca doresti o solutie low cost si ceea ce de obicei nu se specifica si low quality
Daca vrei software de anulare a echoului poti gasi aici open source, legal si gratuit: http://www.rowetel.c...og/?page_id=454 Pentru hardware, cea mai ieftina solutie la analogic este placa X100P (port PCI) insa este recomandata pentru solutii cu cateva linii. La o capacitate de 16 linii ar fi indicat sa folosesti un flux E1. |
#201
Publicat: 13 octombrie 2011 - 01:18
Ignition, on 12th October 2011, 08:21, said: Echipamentul specificat de tine nu permite instalarea unui software specializat (profesional) de scoatere a ecoului, pentru simplu fapt ca nu este un echipament profesional... este exact ce ai specificat tu ca doresti o solutie low cost si ceea ce de obicei nu se specifica si low quality Daca vrei software de anulare a echoului poti gasi aici open source, legal si gratuit: http://www.rowetel.c...og/?page_id=454 Pentru hardware, cea mai ieftina solutie la analogic este placa X100P (port PCI) insa este recomandata pentru solutii cu cateva linii. La o capacitate de 16 linii ar fi indicat sa folosesti un flux E1. am 5 liniii de romtelecom si resul o sa fie vodafone. pentru vodafone am gasit niste premiseluri ieftine si atunci cred ca ies mai convenabil decat flux, plus ca momentan o sa am nevie doar de vreo 6 linii de vdf audiocodes de 8 fxo nu au pe stoc...am mai gasit WELLTECH WG-3804, e bun de ceva ? sau e la fel de praf ca si grandstream ? OSLEC din cate vad merge doar cu placi , am cum sa-l folosesc cu grandstreamul ? multumesc . |
#202
Publicat: 13 octombrie 2011 - 09:00
Poate te referi la Premicell-uri...
Astfel de echipamente analogice nu se mai produc de multi ani fiind depasite tehnologic. Pentru GSM/3G cauta o placa sau gateway care sa suporte direct GSM/3G <-> SIP, exista solutii si de 60 porturi per echipament (2 x E1)... evident si preturile sunt pe masura. Alta varianta pentru cateva porturi (un fel de echivalent GSM de X100P) este o solutie bazata pe chan_mobile si anumite modele de adaptoare blutooth si terminale mobile cu bluetooth. Evident ca nu |
#204
Publicat: 18 iunie 2012 - 15:40
caut si eu un Com-on-Air PCI daca stie cineva unde pot gasi asa ceva in romania as fi foarte fericit si daca mai stie cineva unde as putea sa gasesc nanoBTS de la ip.access sa ma joc ar ideal
de ce nu incercati sa folositi chan_dongle cu modemuri huawei conectate direct la usb-ul serverului de asterisk . Folosesc aceasta solutie pe care o implementez la firme de ceva vreme si pun 4 huaweiuri din alea de la orange e1552 decodate si merg pe toti operatorii gsm si sunt si ieftine si se si aude foarte bine ursan2003, on 16th May 2011, 11:47, said: salutari @all am o intrbare pentru cunoscatori se poate folosi acest device http://cgi.ebay.co.u...=item27b97ab6d9 pentru terminarea apelurilor dintr-un device voip sip catre gsm? scula e asemanatoare fostelor premicell stiu ca premicelurile mergeau conectate prin asterix pentru a face treaba aceasta ideea este daca se poate conecta acest device la un voip gateway eventual unul fxo/fxs pentru a termina apelurile voip catre gsm ar fi o solutie lowcost binevenita sculele dedicate voip-gsm si gsm-voip sant mult mai scumpe detin un astfel de echipament dar ma costat mult (~650 e) cu 4 porturi gsm thanks in advance |
#206
Publicat: 13 octombrie 2012 - 21:17
Salutare,
Cum putem folosi un server asterisk pentru a "vedea" CALLER ID care te suna cu numar ascuns ? Eu am citit pe Goagle si am incercat ceva de genul> [intrari] exten => _X.,1,Playback(silence/1,noanswer) ;save the callerid to a variable exten => _X.,2,Set(passertedid=${SIP_HEADER(P-Asserted-Identity)}) ;save the privacy bit to a variable (if it is set) exten => _X.,3,Set(privheader=${SIP_HEADER(Privacy)}) exten => _X.,4,NoOp(Verificare numar intrare # ${passertedid}) exten => _X.,5,NoOp(Verificare numar intrare # ${privheader}) ;send it to an extension exten => _X.,6,Dial(SIP/101) Am incercat aceasta directionare catre un numar de Romtelecom Voip cat si catre unul de Smart call In ambele situatii nu a aparut nimic la aceste variablie: P-Asserted-Identity sau Privacy Am un server asterisk 1.8 pe un router cu ddwrt Aveti alte solutii? |
#211
Publicat: 16 iunie 2013 - 21:24
Am creat o centrala simpla cu cateva functionalitati:
- dupa cost minim - portabilitate - rutare - inregistrare conversatie Aici este proiectul: http://valmotor2.wor...-centrala-voip/ ( Este blogul meu personal ) Acum pe langa toate astea am mai primit o cerere , ca pe langa toate astea vrea genu : Operatorul suna un client, un supervisor vrea sa asculte linia si in caz de ceva sa intervina. Intrebarea mea este acum cine poate face asta? De unde sa incep sa citesc, cum gasesc aceea chestie care se potriveste cereri ? Multumesc, Astept un raspuns. |
#212
Publicat: 17 iunie 2013 - 16:18
@Valmotor2
Nu sunt expert in sip, dar eu as incerca cu "MeetMe" Toate apelurile sa fie initiate ca si conferinte, la care, poate "participa" si superviserul... http://www.voip-info...risk cmd MeetMe Editat de hotm, 17 iunie 2013 - 16:18. |
#213
Publicat: 18 iunie 2013 - 21:31
nu trebuie echipament pentru meetme? eu am stickuri . Si problema este ca folosesc si AGI pentru portare. Nu imi dau seama cum sa initializez toate apelurile ca conferinte, nici nu iimi dau seama cum as proceda, dar citesc. Alte sugesti ar mai fi ?
Editat de Valmotor2, 18 iunie 2013 - 21:36. |
|
#214
Publicat: 20 iunie 2013 - 20:28
Ai incercat sa folosesti modulul de callback care sa initieze apeluri catre meetme?! Este foarte stabil. Exemplul de mai jos este dintr-un server Asterisk 1.8/FreePBX 2.10.
/var/lib/asterisk/bin/callback 0722123456 ext-meetme.1234.1 1 Ce sursa de date folosesti pentru scriptul de verificarea portabilitatii? Poti sa-l postezi? |
#215
Publicat: 21 iunie 2013 - 12:36
ChanSpy , foarte tare si simplu ...
Imi permite sa fac 3 chesti - ascultare - ascultare si poate vorbi direct cu operatorul fara sa auda clientul ce spune supervizorul ( viceversa fara sa auda clientul ce spune operatorul catre supervizor habar nu am cum ) dar nu e important, dar e de stiut, cred ca trebuie o tasta apasata , o sa mai citesc articolele legat de asta. - ascultare si coversatie in grup Pana la urma am inteles eu gresit, ei au nevoie doar de ascultare. Eu le-am instalat pe toate 3 pentru orice eventual . Pentru portare: ma folosesc de un bug care permite sa trec de capcha, acum cred ca se intelege ca verificarea unui numar portabil nu este permanenta si nu o sa postez sursa. Acum am alta problema, probabil ca nu are treaba cu centrala in sine ci tine de partea hardware sau retelistica. Avand 12 de calculatoare ( configuratii diferite , o mare bataie de cap ) , 3 switch-uri iefine. Toate calculatoarele folosesc aplicatia SIP SFLPhone si uneori doar la cateva din ele se intampla de 2-3 ori sa nu auda clientul ce spune operatorul , dar in schimb operatorul aude ce spune clientul. Se mai aude si zgomot de fundal, fluierat , care se rezolva prin redarea volumului la casti mai incet . Alte probleme care mai apar, este intreruperea conversatiei. Cauzele problemei pot fi diferite dar legat de traficul de date voce pe retea este de maxim 1-2 MB , avand in vedere ca o conversatie are 34-44 kb/s ( sincer nu stiu valoarea exacta , dar oricum mica) . Centrala nu o suspectez , pentru ca sunt calculatoare care de o luna - doua de cand e centrala functioanala nu au avut nici o problema, in schimb alte calculatoare au simptomele de mai sus. Switch ? , Configuratia proasta ? SFLPhone prea mult pentru un P3 sau P4 care duce la blocarea sistemului sau inghetarea lui, am incercat si egkia si cutecom si ele patesc acelasi lucru. Am pus si pana un linux simplu in draci si la fel problema persista. Cum as putea sa imi dau seama exact care e problema ? Software , drivere ? Ce software sip free sa mai folosesc in cazul meu , sa incerc ? Probabil de recomandat ceva lite si free. Editat de Valmotor2, 21 iunie 2013 - 12:40. |
#216
Publicat: 21 iunie 2013 - 13:54
Valmotor2, on 21 iunie 2013 - 12:36, said:
ChanSpy , foarte tare si simplu ... Imi permite sa fac 3 chesti - ascultare - ascultare si poate vorbi direct cu operatorul fara sa auda clientul ce spune supervizorul ( viceversa fara sa auda clientul ce spune operatorul catre supervizor habar nu am cum ) dar nu e important, dar e de stiut, cred ca trebuie o tasta apasata , o sa mai citesc articolele legat de asta. - ascultare si coversatie in grup Pana la urma am inteles eu gresit, ei au nevoie doar de ascultare. Eu le-am instalat pe toate 3 pentru orice eventual . Pentru asta ChanSpy este perfect. Insa este important ca toti clientii foloses u/aLaw altfel consumi CPU-ul serverului in mod nenecesar. Valmotor2, on 21 iunie 2013 - 12:36, said:
Pentru portare: ma folosesc de un bug care permite sa trec de capcha, acum cred ca se intelege ca verificarea unui numar portabil nu este permanenta si nu o sa postez sursa. E un hack care merge, dar nu se stie niciodata cind moare. Speram ca stii o sursa mai stabila, chiar si contra cost. Valmotor2, on 21 iunie 2013 - 12:36, said:
Acum am alta problema, probabil ca nu are treaba cu centrala in sine ci tine de partea hardware sau retelistica. Avand 12 de calculatoare ( configuratii diferite , o mare bataie de cap ) , 3 switch-uri iefine. Toate calculatoarele folosesc aplicatia SIP SFLPhone si uneori doar la cateva din ele se intampla de 2-3 ori sa nu auda clientul ce spune operatorul , dar in schimb operatorul aude ce spune clientul. Se mai aude si zgomot de fundal, fluierat , care se rezolva prin redarea volumului la casti mai incet . Alte probleme care mai apar, este intreruperea conversatiei. Cauzele problemei pot fi diferite dar legat de traficul de date voce pe retea este de maxim 1-2 MB , avand in vedere ca o conversatie are 34-44 kb/s ( sincer nu stiu valoarea exacta , dar oricum mica) . Centrala nu o suspectez , pentru ca sunt calculatoare care de o luna - doua de cand e centrala functioanala nu au avut nici o problema, in schimb alte calculatoare au simptomele de mai sus. Switch ? , Configuratia proasta ? SFLPhone prea mult pentru un P3 sau P4 care duce la blocarea sistemului sau inghetarea lui, am incercat si egkia si cutecom si ele patesc acelasi lucru. Am pus si pana un linux simplu in draci si la fel problema persista. Cum as putea sa imi dau seama exact care e problema ? Software , drivere ? Ce software sip free sa mai folosesc in cazul meu , sa incerc ? Probabil de recomandat ceva lite si free. Daca fiecare apel foloseste 34-44kbs este clar ca nu folosesti u/aLaw ci faci transcoding (probabil ca folosesti g726/32?!). a/uLaw foloseste 64kbps plus overhead deci vre-o 80kbps trebuie sa fie garantati. Forteaza si clientii si Asterisk-ul sa foloseasca u sau aLaw end to end si reduci utilizarea si in server si in clienti. Conexiunile dintre clienti si server trebuie sa fie pe ethernet Full Duplex. Deci nu WiFi si nu ethernet hub. Ce casti folosesti? USB sau cu conectori de difuzor/microfon? Cele USB sint de preferat. Cit despre softphone, pe Windows este XLite care este foarte stabil. Pe Linux ar fi ok SFLphone, dar in cazul asta X trebuie sa fie configurat sa consume cit mai putine resurse, in special pe un P3. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi