Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...

Se poate imbunatati o poza sa se ...
 Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...

Smart Switch fara neutru
 

APA drept combustibil?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
1939 răspunsuri în acest subiect

#235
ionut_jakal

ionut_jakal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 81
  • Înscris: 05.03.2007

View PostRAK, on Jun 24 2008, 15:04, said:

Așai , cam costă toate , și inoxul în special , în primăvară îmi luasem și eu 4 metri de teavă de inox, 1 mil jumate a costat și o să fac 9 tuburi din ele , ce să vorbesc de materialele din care ar fi indicat să fac containerul pentru celulă , peste tot pe unde mă uit daca găsesc vreo placă de material transparent mai gros de 5 mm sare de 800 de mii pe m pătrat. Macar ne distrăm puțin :).
Da asa este, in general sunt scumpe plasticele astea transparene (acrilic,plexic,policarbonat), dar nu este necesar sa fie transparent. Poti lua alt plastic care nu este transparent si este mult mai ieftin. Polietilena, polipropilena, naylon s.a. Am un catalog intreg de astfel de produse care pot inlocui plexicul.
Cel mai scump cand este vorba sa cumperi mi se pare tabla de inox, taierea ei si plasticul mai gros (sa zicem 20-25mm) plus prelucrarea acestuia.
Am uitat sa precizez, desi este scump plexicul...este mult mai usor de lipit decat poileitlena sau polipropilena, asa ca trebuie sa te gandesti bine cand vrei sa cumperi ceva. De ex lipiciul este foarte scump ptr PE si PP... cam 65 RON un tub de 38 ml... iar cel ptr plexic il gasesti mai usor si este mult mai ieftin.

Editat de ionut_jakal, 24 iunie 2008 - 14:14.


#236
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.326
  • Înscris: 14.09.2005
Scump dom-le, scump, dincolo era mai ieftin.

Macar ne distram putin. Dar ne distram pe banii nostri, ce mama lor.

Sper sa merite la final toata distractia asta :)

Vad ca s-a cam dat la fund si kenterprise. Hai, ti-au venit manjii ? Sau mustangii ? :)
Bagi si niste poze ?

Editat de flaviand, 24 iunie 2008 - 14:16.


#237
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 349
  • Înscris: 03.05.2007

View Postflaviand, on Jun 24 2008, 15:14, said:

Vad ca s-a cam dat la fund si kenterprise. Hai, ti-au venit manjii ? Sau mustangii ? :)
Bagi si niste poze ?
:) Salut! M-am dat la fund de tot! Sambata am instalat Mustangu' pe Dacia Logan  (cu Dr.Oetker Praf de copt ) si am dat 4 ( patru) ture Buzau- Berca - circa 25 Km. X4 = 100.
Viteza regulamentara: 50-60 in localitati, 80-90 cu 120 la depasiri adica maxim 2500 ture in a V-a!
CB=3.2 L/100 Km, dupa resetare, fara aer conditionat, doar cu farurile ( conditie esentiala caci activeaza releul de pornire a generatorului!)
Am plecat la Fetesti prin Urziceni-Slobozia-Drajna - (Autostada )..Fetesti si retur!
Pe E85  maxim 140, e autostrada maxim 160 Km/ora - media pe CB=3.8 L/100 Km  desi la 160 urcase la 4.0  cu AC-ul pornit!!

Duminica m-am "laudat " la consursul de liniuteze de la Vernesti.
Luni la servici-acasa, Marti am plecat cu anvelopele mele la Slobozia si de aceea nu am avut timp de net!
Media actuala pa CB = 3.6 L/100Km.
Inaiante aveam 4.2-4.3 l/100 Km
Cum  sa zic, cred ca pe un motor pe benzina ar fi mai bine primit cu un corector de Lambda!
Iar pe un motor de TICO, MATIZ probabil ca este super.
O sa instalez si Mustangul 300L 24V pe un camion saptamana asta!
E interesant ca trebuie sa te obisnuiresti cu pedala de accelaratie."Ramane" cam sus!
Motorul "vrea" de la ture mai joase, nu mai trepideaza la 1200 ture in a V-a! Tine 50-60 pe aici Km/ora pe la 1300-1500 ture undeva so pana se incalzeste da abur la esapament!
Probabil ca varianta Profesional de 120 L/ora e mai adecvata  nivelului de asteptare - cel putin al meu.
Am mai vazut cosum sub 4 L pe CB doar cu Metabond!
E drept ca in conditii nerentabile economic!
Cum pun o poza din calculator sa vedeti cum arata?

#238
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 349
  • Înscris: 03.05.2007

View Postflaviand, on Jun 24 2008, 15:14, said:

Vad ca s-a cam dat la fund si kenterprise. Hai, ti-au venit manjii ? Sau mustangii ? :)
Bagi si niste poze ?
http://picasaweb.goo...OMustang106L12V

#239
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.505
  • Înscris: 28.06.2006
Super-tare. Deocamdata e prima implementare practica. Niste poze cu CB-ul eventual niste video in mers se poate?

#240
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 349
  • Înscris: 03.05.2007

View Postundesignus, on Jun 26 2008, 12:35, said:

Super-tare. Deocamdata e prima implementare practica. Niste poze cu CB-ul eventual niste video in mers se poate?
Salut!  Credeam ca Conspiratia Galactica  ( exprimarea este voita si se doreste a fi un pamflet deci trebuie luat ca atare) v-a lichidat pe toti!Am si poze cu CB-ul.
Nu-mi place acel 3.8 L/100 Km indicat! Mai sper, da' se pare ca : "speri mata da' speri degeaba"!
Asta e cu 100L /ora!
Flavian va avea rezultate mai bune cu al sau dar - si m-am izbit de problema asta tare- nu va fi usor sa gasesti un loc de montat pe orice masina!
Ai putintica rabdare, neicusorule! Aduc pozele cu CB-ul!
Lansez provocarea celor care se pricep sa ma ajute sa-l "leg" de indicatoarele de la bord.
Cel putin sa folosesc inscriptia GAS de pe CB si sa o leg la Ampermetru.
Incepand cu valaorea de  10 Amp sa se aprinda LED-ul, ceva de genul asta sa stie romanul ca-i merge instalatia!
Apoi un senzor de nivel la electrolit....tot in bord!
E totusi aiurea sa ridici capota dimineata sa vezi cum stai cu electrolitul.
Si se schimba obiceiurile.
Azi dimineata cu sticla de apa distilata in mana, capota ridicata, ma intreaba un vecin, care vazuse ca aveam ieri la sosire apa sub masina ( de la AC) : "daca pierde apa de ce nu mergeti in service? Nu e in garantie?"
???:)

View Postundesignus, on Jun 26 2008, 12:35, said:

Super-tare. Deocamdata e prima implementare practica. Niste poze cu CB-ul eventual niste video in mers se poate?
Aveti poze pe acelasi link!Astept pe cineva cu abilitati si echipament de filmare - sa fie Spielberg as zice eu - pentru filme....

#241
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postkenterprise, on Jun 26 2008, 13:12, said:

Nu-mi place acel 3.8 L/100 Km indicat! Mai sper, da' se pare ca : "speri mata da' speri degeaba"!
Asta e cu 100L /ora!

Eu vad acele la zero. Poate ala e media. Oricum 10% in minus e bine.

View Postkenterprise, on Jun 26 2008, 13:12, said:

Lansez provocarea celor care se pricep sa ma ajute sa-l "leg" de indicatoarele de la bord.
Cel putin sa folosesc inscriptia GAS de pe CB si sa o leg la Ampermetru.
Incepand cu valaorea de  10 Amp sa se aprinda LED-ul, ceva de genul asta sa stie romanul ca-i merge instalatia!
Apoi un senzor de nivel la electrolit....tot in bord!
E totusi aiurea sa ridici capota dimineata sa vezi cum stai cu electrolitul.
Si se schimba obiceiurile.

Pai zi exact ce vrei sa faci. Pe bord se poate monta un ampermetru (care e de fapt un miliampermetru cu sunt, nu plimbi zeci de amperi pina in habitaclu si inapoi). Mai poti sa ii pui un comutator manual care sa porneasca instalatia, dar care sa aiba un sistem anti-prost (un bun exemplu e sa mearga pe contact si sa poata fi intrerupt de un semnal dat de sonda de ulei de la motor). Eu as mai pune un senzor de temperatura: cu cit nivelul apei in vas scade, cu atit creste concentratia electrolitului si deci si curentul consumat). Dar avind in vedere ca din 1l de apa ies 1860 de l de gaz, eu zic ca nu trebuie stat tot timpul cu sticla de apa si completat.

#242
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 349
  • Înscris: 03.05.2007

View Postundesignus, on Jun 26 2008, 14:05, said:

Eu vad acele la zero. Poate ala e media. Oricum 10% in minus e bine.
Este media pe ultimii aprox.400 Km.Masina statea bine, merci! Oricum eu nu am citire de consum instantaneu!

Pai zi exact ce vrei sa faci. Pe bord se poate monta un ampermetru...
Sa explic! Am un Ampermetru ( din dotare) montat in compartimentul motor.
Vreau cumva sa dublez semnalul si sa-l trimit in bord la acel martor cu icon-ul "GAS".Un LED de culoare variabila - de exemplu de la rosu la verde- sa indice valoarea citita pe ampermetru.
Iar pe martorul sondei de apa din filtru care are un icon tip rezervor si nivel lichid sa indice nivelul electrolitului.
Despre montaj si instalatia electrica specific:
Generatorul montat de mine este legat la baterie printr-o siguranta.Alimentarea se face printr-un releu care este activat de la faruri, faza de intalnire!
Adica il pornesc odata cu faza de intalnire si il opresc tot de acolo.
In dotare mai exista un releu care ia semnal de la o sonda termica si opreste instalatia cand se depaseste o anume temperatura.
Cele mai sus descrise sunt necesare pentru "automatizarea" functiilor si sunt probabile pe un bord de Dacia Logan, nu stiu pe altele cum se poate realiza!

#243
allex84

allex84

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 06.05.2008

View Postkenterprise, on Jun 24 2008, 21:43, said:

:) Salut! M-am dat la fund de tot! Sambata am instalat Mustangu' pe Dacia Logan  (cu Dr.Oetker Praf de copt ) si am dat 4 ( patru) ture Buzau- Berca - circa 25 Km. X4 = 100.
Viteza regulamentara: 50-60 in localitati, 80-90 cu 120 la depasiri adica maxim 2500 ture in a V-a!
CB=3.2 L/100 Km, dupa resetare, fara aer conditionat, doar cu farurile ( conditie esentiala caci activeaza releul de pornire a generatorului!)
Am plecat la Fetesti prin Urziceni-Slobozia-Drajna - (Autostada )..Fetesti si retur!
Pe E85  maxim 140, e autostrada maxim 160 Km/ora - media pe CB=3.8 L/100 Km  desi la 160 urcase la 4.0  cu AC-ul pornit!!

Salut!
Vad ca nu mentionezi niciunde ca ai modificat ceva la electronica masinii (senzori de oxigen), sa inteleg ca nu e neaparata nevoie? Din datele tale rezulta o scadere a consumului cu 10-15%, ceea ce nu e tocmai impresionant tinand cant de costul aparatului, care se va amortiza in cativa ani la pretul actual al motorinei.
Daca tot au inceput sa apara rezultatele si par bunicele, cred ca ma apuc si eu de un booster mai performant, ca primul (dubla spirala din sarma de inox) nu facea altceva decat sa fiarba apa... Dar tot nu pot sa-mi iau gandul de la ce ziceau "aia" ca din cauza senzorului de oxigen si a computerului in loc sa scada consumul acesta o sa creasca, oare cum e pana la urma?

#244
ionut_jakal

ionut_jakal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 81
  • Înscris: 05.03.2007

View Postallex84, on Jun 27 2008, 01:42, said:

Salut!
Vad ca nu mentionezi niciunde ca ai modificat ceva la electronica masinii (senzori de oxigen), sa inteleg ca nu e neaparata nevoie? Din datele tale rezulta o scadere a consumului cu 10-15%, ceea ce nu e tocmai impresionant tinand cant de costul aparatului, care se va amortiza in cativa ani la pretul actual al motorinei.
Daca tot au inceput sa apara rezultatele si par bunicele, cred ca ma apuc si eu de un booster mai performant, ca primul (dubla spirala din sarma de inox) nu facea altceva decat sa fiarba apa... Dar tot nu pot sa-mi iau gandul de la ce ziceau "aia" ca din cauza senzorului de oxigen si a computerului in loc sa scada consumul acesta o sa creasca, oare cum e pana la urma?
De fapt, chiar il incurca senzorii de pe masina pentru ca la productia de gaz pe care o are generatorul sau trebuia sa aibe  o scadere de 20% in consum. Senzorii aia chiar ii transmit calculatorului masinii ca are mai mult oxigen in sistem decat trebuie, suplimentand astfel motorina introdusa. Insa este un rezultat bun si asa, rezultand faptul ca se poate scade consumul folosind un astfel de dispozitiv si nu cum spun altii ca nu se poate scade deloc consumul. ;)
Recomand lui kenterprise si tuturor celorlalti sa nu mai foloseasca praf de copt sau ceva de genul si nici otet cum am mai vazut la altii. Cel mai bine ar fii sa isi faca un bubbler sa il lege in serie cu celula ca sa purifice gazul rezultat, iar in loc de subst. mentionate mai sus sa foloseasca soda caustica (NaOH) sau soda potasica (KOH), KOH fiind cel mai bun si cel mai recomandat dintre cele doua. De asemenea, este bine ca substantele cumparate sa aiba o concentratie ridicata 95-98% sau chiar 100%, desi nu cred ca gasiti usor si sa nu contina alte substante componente amestecate printre ele (cum ar fi NaCl - ce iarasi nu este deloc recomandata a fi folosita).
Acum sa explic de ce nu recomand nimanui sa foloseasca praf de copt sau otet. Aceste 2 substante au din pacate ptr, cazul nostru, proprietatea sa se descompuna sub actiunea curentului electric, iar printre substantele rezultate din descompunerea lor este CO2 ce nu va face altceva decat sa incerce sa stinga flacara produsa de gaz si motorina/benzina. Drept pentru care voi incercati sa va reduceti consumul, dar pe partea cealalta folositi substante total nefolositoare ce anuleaza efectul gazului. Otetul si praful de copt se vor descompune in apa si astfel va scade concentratia de electrolit si odata cu el amperajul. Soda nu se va descompune, decat foarte foarte putin si nu va veti face griji in legatura cu suplimentarea acesteia cand adaugati apa in sistem.
Soda caustica si potasica sunt baze foarte puternic caustice si trebuie sa fie manevrate cu grija(asta pentru cine are maini si stie sa le foloseasca:P ) si bubblerul este folosit pentru a curata gazul produs de eventuale urme de NaOH sau KOH ce va vor deteriora motorul daca vor fi introduse chiar si pentru o scurta perioada.
In concluzie, vedetii ca pe net sunt destule proiecte referitoare la cum sa pacalesti senzorul de oxigen si altele. Foloseste un bubbler in instalatie pentru eventualele rateuri ce iti pot exploda generatorul si pentru a curata gazul produs de eventualele urme de KOH sau NaOH. Arunca praful de copt ca nu este bun de nimic si foloseste KOH sau NaOH, le veti gasi cu usurinta la magazinele specializate in sapunuri si detergenti, sau metalo-chimice.

Editat de ionut_jakal, 27 iunie 2008 - 01:16.


#245
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 349
  • Înscris: 03.05.2007
@Alex,Ionut_jakal
Multumesc de sfaturi!
Motorul e un diesel.
Deci eventuala problema de la sonda lambda nu se pune.
Senzorii ceilalti nu pot fi usor pacaliti, probabil trebuie intrat pe ECU si rescrise toate mapele, poate ca sunt pe aici si oamnei care stiu mai mult ca mine, ii astept!
Reducerea obtinuta de mine este incredibila pentru multi posesori de Dacia Logan1.5 Dci pentru ca este media pe o distanta apreciabila si nu doar o citire intre doua masuratori la 400 de metri , pornind de la 50 Km/ora si accelerat la 120...
Asa am  poze cu 3.5 L/100 la 120Km/ora!
Este adevarat ca eu , prin utilizarea unor conditionere de metal - folosite cu ceva ani inainte de ale recomanda Eagle Research -
aveam in anumite conditii de mers si anumite cantitati utilizate - nerentabile economic - 3.9-4.3L/100Km.
Acum stau la 3.9 cu stationare de 30 de minute si AC-ul pornit, ventilator la maxim, faruri pornite!
Despre alt electrolit.
Cu siguranta o sa fac probe si cu altul, sigur!
Pe mine ma ingrijoreaza si faptul ca am un circuit luuuung tare de la punctul de injectie in camera de ardere!
Am de trecut prin turbina si un intreg intercooler de strabatut .
Apoi la 1.5 L pe minut pentru un motor de 1500 cc nu ma astept la mai mult!
Spunea Flaviand - pe buna dreptate - de ce si cam cat trebuia sa zici ca e OK!
Dat fiind volumul unui generator de asemenea capacitate va fi greu de implementat pe toate vehiculele.
De aceea am ales gama Mustang! Generatorul de 120L/ora cred ca va fi  suficient si se vor obtine alte valori, dar nu ma astept sa merg cu apa!

#246
ionut_jakal

ionut_jakal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 81
  • Înscris: 05.03.2007

View Postkenterprise, on Jun 27 2008, 07:49, said:

@Alex,Ionut_jakal
Multumesc de sfaturi!
Motorul e un diesel.
Deci eventuala problema de la sonda lambda nu se pune.
Senzorii ceilalti nu pot fi usor pacaliti, probabil trebuie intrat pe ECU si rescrise toate mapele, poate ca sunt pe aici si oamnei care stiu mai mult ca mine, ii astept!
Reducerea obtinuta de mine este incredibila pentru multi posesori de Dacia Logan1.5 Dci pentru ca este media pe o distanta apreciabila si nu doar o citire intre doua masuratori la 400 de metri , pornind de la 50 Km/ora si accelerat la 120...
Asa am  poze cu 3.5 L/100 la 120Km/ora!
Este adevarat ca eu , prin utilizarea unor conditionere de metal - folosite cu ceva ani inainte de ale recomanda Eagle Research -
aveam in anumite conditii de mers si anumite cantitati utilizate - nerentabile economic - 3.9-4.3L/100Km.
Acum stau la 3.9 cu stationare de 30 de minute si AC-ul pornit, ventilator la maxim, faruri pornite!
Despre alt electrolit.
Cu siguranta o sa fac probe si cu altul, sigur!
Pe mine ma ingrijoreaza si faptul ca am un circuit luuuung tare de la punctul de injectie in camera de ardere!
Am de trecut prin turbina si un intreg intercooler de strabatut .
Apoi la 1.5 L pe minut pentru un motor de 1500 cc nu ma astept la mai mult!
Spunea Flaviand - pe buna dreptate - de ce si cam cat trebuia sa zici ca e OK!
Dat fiind volumul unui generator de asemenea capacitate va fi greu de implementat pe toate vehiculele.
De aceea am ales gama Mustang! Generatorul de 120L/ora cred ca va fi  suficient si se vor obtine alte valori, dar nu ma astept sa merg cu apa!
Am atasat inca un document PDF ce contine multe detalii despre constructia unui sistem care sa pacaleasca senzorul de oxigen, montarea acestuia, reglarea si multe altele.
Apare in paginile 38-60 inclusiv acest lucru.
O intrebare @kenterprise : ce amperaj ai la noul tau generator?? (banuiesc ca tensiunea este de 12V cu mici variatii :P )
Fii atent cu turbina ca reprezinta o potentiala problema. Multi au spus ca gazul pe care il trimit prin turbina ar putea lua foc datorita temperaturilor ridicate, iar in cazul unor eventuale scantei generate de turbina... vei auzi un sunet extrem de neplacut  :huh:  desi sa speram ca nu. Intamplarea face ca tu nu nici nu poti sa modifici traseul gazului (pe partea trecuta de turbina) pentru ca acolo presiunea este ridicata si gazul nu ar mai pleca din celula. Daca pui pe furtun o valva de sens unic tot nu rezolvi nimic pentru ca celula nu poate ajunge la o presiune mai mare decat aerul din admisie si gazul va ramane in celula sau chiar va iesi din ea daca nu este ermetic inchisa. Asa ca nu prea poti sa modifici traseul lung pe care il are de parcurs. In fond, nu vad de ce ar fi asta o problema atata timp cat totul este ermetic (depinde ce calitate denota Dacia in zilele noastre .. :P) totul ar trebui sa decurga normal.
Am pus linkul fisierului si aici in caz ca apar probleme cu download ul de pe forum :
https://www.mediafire.com/?cndct3tnw5f

Fișiere atașate


Editat de ionut_jakal, 27 iunie 2008 - 07:52.


#247
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.326
  • Înscris: 14.09.2005
Ziceai ca o sa-ti vina Mustangul mare pe care vrei sa-l montezi pe un camion.

Nu poti face o proba cu el pe Logan inainte sa-l pui pe camion ? Ca tot ai deja legata celula mica, doar trebuie sa tragi niste furtune mai lungi pe geam in masina in cazul in care nu-ti incape in compartimentul motor.

Cu 5LPM cred ca ar trebui sa ajungi la un 20-30% economie sau chiar mai mult in functie de stilul de condus.

Oricum, felicitari pentru prima implementare practica :)

Editat de flaviand, 27 iunie 2008 - 09:21.


#248
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.574
  • Înscris: 31.12.2006
Observatie: orice amestec exploziv in turbina e o idee nu foarte buna. Cum a spus si antevorbitorul, daca se intampla ceva si se aprinde gazul in turbina, efectele vor fi "spectaculoase" - daca ati vazut vreodata un motor explodand la o cursa de drag, exact asta e motivul - sistemul turbo pe benzina cu turbina intre carburator si galeria de admisie (deci comprimand aer + benzina).

#249
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.326
  • Înscris: 14.09.2005
Implementarea diesel in general din cate stiu ne e foarte reusita, atat la motoarele clasice unde explozia e prea puternica si motorul vibreaza in draci, cat si la cele moderne cu turbina si control electronic.

Idealul ar fi o benzina aspirata pe carburatie, de aia sugeram primele teste pe o dacie veche, dar deocamdata ne descurcam fiecare cu ce avem :)

#250
RAK

RAK

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 84
  • Înscris: 17.01.2007

View Postkenterprise, on Jun 27 2008, 07:49, said:

Asa am  poze cu 3.5 L/100 la 120Km/ora!
Este adevarat ca eu , prin utilizarea unor conditionere de metal - folosite cu ceva ani inainte de ale recomanda Eagle Research -
aveam in anumite conditii de mers si anumite cantitati utilizate - nerentabile economic - 3.9-4.3L/100Km.
Acum stau la 3.9 cu stationare de 30 de minute si AC-ul pornit, ventilator la maxim, faruri pornite!
Despre alt electrolit.
Cu siguranta o sa fac probe si cu altul, sigur!

Păi nu știu dacă datorită celulei ai 3.5% comsum la 120 la oră, așa am și eu cu un Clio 1.5 dci fără nimic, și o medie de consum de 3.2 la un drum până la bucurești de la cluj.

#251
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.326
  • Înscris: 14.09.2005
Omul a zis ca a obtinut o reducere a consumului de 10-15% in aceleasi conditii de trafic si condus ca inainte. Deci eu cred ca de la asta trebuie sa plecam.

Ca altfel, in functie de aditivi si de tipul motorului, normal ca variaza castigul si consumul pe care il poti obtine.

Eu oricum, ma astept ca cel mai mare impact sa fie la benzinare. In primul rand pentru ca acestea consuma oricum mai mult decat diesel-urile. In al doilea rand pentru ca motorul si sitemul de ardere din motoarele cu benzina, in special cele aspirate se adapteaza mult mai usor la arderea HHO. La masinile noi, trebuie eliminate problemele cu senzorii si electronica. Dar odata trecute peste astea, cred ca motoarele mici gen 1.4-1.6 benzina vor avea cele mai bune rezultate.

Si inca o sugestie pe care vreau sa o fac acum: cel mai usor ar fi de combinat celula HHO cu un sistem GPL. Ganditi-va la lista de avantaje:
- au fost deja verificate, testate si implementate cu succes
- exista suficienti specialisti in asa ceva care pot ajuta cu reglajul motorului
- sistemul e aproximativ asemanator, cu gazul stocat intr-ul rezervor aflat separat in portbagaj etc
- exista deja piesele necesare gen: trasee de combustibil pana la motor, adaptoare, electronica si senzori pentru bord
- la kiturile avansate de GPL exista chiar si injectoare si cipuri pre-programate pentru anumite motoare, care inlocuiesc cu totul alimentarea cu combustibil si controlul alimentarii si aprinderii
- exista firme care vand separat kitul de instalare, iar il locul rezervorului de GPL se poate pune direct celula HHO montata in portbagaj sau sub capota in functie de dimensiunea ei

Editat de flaviand, 27 iunie 2008 - 13:41.


#252
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postkenterprise, on Jun 26 2008, 19:35, said:

Un LED de culoare variabila - de exemplu de la rosu la verde- sa indice valoarea citita pe ampermetru.

Nu exista leduri de culori variabile. Ledurile bi-colore combina de fapt 2 leduri si isi schimba culoarea prin inversarea polaritatii.

View Postkenterprise, on Jun 26 2008, 19:35, said:

Iar pe martorul sondei de apa din filtru care are un icon tip rezervor si nivel lichid sa indice nivelul electrolitului.

Daca te referi la martorul care indica prezenta apei in filtrul de motorina, acela e de tip on/off, nu stie stari intermediare. Oricum consumul de apa e foarte mic.

View Postkenterprise, on Jun 26 2008, 19:35, said:

Generatorul montat de mine este legat la baterie printr-o siguranta.Alimentarea se face printr-un releu care este activat de la faruri, faza de intalnire!
Adica il pornesc odata cu faza de intalnire si il opresc tot de acolo.

Nu stiu cum e la golan, dar la mine farurile nu sint pe contact. Trebuie sa ai si un comutator de unde sa poti opri sau porni instalatia manual.

View Postallex84, on Jun 27 2008, 01:42, said:

Salut!
Vad ca nu mentionezi niciunde ca ai modificat ceva la electronica masinii (senzori de oxigen), sa inteleg ca nu e neaparata nevoie?

Masinile diesel nu au senzor de oxigen. Treaba asta se aplica doar la benzina.

View Postallex84, on Jun 27 2008, 01:42, said:

Dar tot nu pot sa-mi iau gandul de la ce ziceau "aia" ca din cauza senzorului de oxigen si a computerului in loc sa scada consumul acesta o sa creasca, oare cum e pana la urma?

In urma procesului de electroliza de deja si oxigen. Aceste este detectat in evacuare de sonda lambda care induce in eroare ECU: crede ca amestecul e e sarac si deci suplimenteaza cantitatea de benzina, ceea ce evident duce la cresterea consumului. Dar asta se poate rezolva printr-un extender ("ascunde" sonda lambda de gaze) sau printr-un EFIE (un montaj electronic care altereaza semnalele de la sonda).

View Postkenterprise, on Jun 27 2008, 07:49, said:

Pe mine ma ingrijoreaza si faptul ca am un circuit luuuung tare de la punctul de injectie in camera de ardere!
Am de trecut prin turbina si un intreg intercooler de strabatut .

Ai grija, ca la motoarele turbo trebuiesc luate niste precautii speciale. smack parca spunea la un moment dat ceva de asta, dar cum la vremea respectiva nu m-a interesat, am trecut peste.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate