Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce se sterg topicurile?

Nelamurire sunet navigatie auto

Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...
 Despre instaurarea normalitã...

De cate ori purtati o pereche de ...

"Releu" comandat de la di...

Pe la voi cum mai merg dezmembrar...
 Ce sisteme audio ați avut la masi...

Achizitie dubita Stellantis

Foisor - noi reglementari

Recomandare telefon preț 300...
 La Multi ani de ziua noastra a tu...

EURO 24 - Primul meci: Romania - ...

Bicicleta eliptica

Aer conditionat Vortex 9000/12000...
 

UNDE sa fac analize?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
11 răspunsuri în acest subiect

#1
diabboliq

diabboliq

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 590
  • Înscris: 22.01.2006
Buna Ziua si La Multi Ani.

Dilema am si eu .... vreau sa`mi fac un set de analize medicale generale. Sunt student si ca orice student, banii nu sunt printre cei mai multi, cu toate acestea nu asta ar fi problema.
Vreau sa merg undeva in Bucuresti sa`mi fac un set complet de analize sa stiu si eu in ce stadiu mai sunt [ce e bun si ce e rau]. Nu exclud si varianta cabinetelor particulare atat timp cat pot sa am o certitudine ca raspunsul primit este unul sigur.


Daca va mai pot oferi vre`o informatie intrebati.

Va multumesc mult.
Alex.

#2
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.805
  • Înscris: 06.09.2004
oricare din centrele mari e ok - medsana, medicover, etc. eu am avut o experienta mai proasta cu cmu unirea, dar s-ar putea sa fi fost ceva intamplator. eu as recomanda medicover, au mai multe sedii in bucuresti si merge mai repede treaba.

#3
diabboliq

diabboliq

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 590
  • Înscris: 22.01.2006

 born2lose, on Jan 7 2008, 09:40, said: