Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......
 

Ilegalitati UPC

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
90 replies to this topic

#1
nyd

nyd

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 118
  • Înscris: 25.03.2007
Am vazut pe extrem de multe topicuri, tot felul de ilegalitati ale UPC -ului. Fiecare isi spune necazul si intreaba ce e de facut.
Propun sa unim practic toate aceste topicuri intr-unul singur si sa ne plangem de UPC doar AICI. Asta ca o masura de protest, poate vad si cei de la UPC ASTRAL si fac ceva in privinta asta, pana nu raman fara niciun client.
Dupa ce evidentiem si diferentiem bine fiecare ILEGALITATE a UPC ASTRAL, poate ne ajuta cineva sa incadram juridic, clar aceste ILEGALITATI, pentru a arata celor de la UPC ASTRAL ca stim si noi ce e al nostru si platit.
Pentru a avea cat mai mult succes cu acest topic, facandu-l usor de citit, si pentru a diferentia clar cazurile, propun ca fiecare sa mentioneze cate o singura ILEGALITATE pe fiecare post. Totusi va rog sa nu postati consecutiv. Daca acest lucru nu este posibil in cazul vostru, postarile sunt binevenite oricum.
Chiar daca un tip de ILEGALITATE a fost deja mentionat, asteptam subscrierea fiecaruia, ca sa vada cei de la UPC ASTRAL ca nemultumitii nu sunt cazuri singulare.
Prima si prima oara trebuie sa mentionez ca utilizez serviciul de Cablu TV(cu posturile discovery, dar fara HBO) si Internet Ultra
O sa incep cu cea mai mare durere dupa mine:
1. VANZAREA de SERVICII la PACHET
Am vrut sa-mi trag si la birou net, dar mi-au spus ca nu se poate deoarece nu am abonament de cablu tv. I-am explicat frumos ca am abonament de cablu tv de cand Astralu mic boboc si abonament de internet tot deatunci si ca acum vreau sa-mi trag internet si la birou. Mi-a spus ca nu se poate pentru ca nu am cablu tv la aceeasi locatie si ca din cauza ca vin pe acelasi cablu serviciile, ei nu le pot desparti. Ii explic frumos ca frecventele se pot desparti si ca daca ii intereseaza le pot face eu un dispozitiv care sa faca treaba asta, dar tanti de la caserie imi explica ca ei folosesc alta tehnologie, nu pe cea cu frecvente si de-astea. Cam asta a fost momentul in care m-am intors la masina si i-am cerut masinei abonament de internet ca oricum acelasi rezultat ca si la tanti UPC am obtinut, dar macar masina arata bine si e plina de tehnica.

Imi cer scuze pentru lungimea postului, dar fiind primul au fost necesare anumite clarificari.

#2
the_angel

the_angel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 881
  • Înscris: 05.02.2007
in primul rand nu stiu de ce te mira nesimtirea si prostia celor de la upc mai ales daca esti abonat inca din era astral, in al doilea rand nu stiu de ce ai cerut asa ceva avand in vedere ca nici tu nu credeai ca o sa primesti. pai asa te abonezi la cablu si tragi net in 20 de locatii cu scuza ca esti client fidel si bla bla. altora li se baga serviciul de cablu pe gat ca sa ia net, deci nu esti asa defavorizat cum spui.

edit:puteai sa continui unul din "n" topicurile de gen . ceva imi spune ca nu o sa aibe viata lunga topicul deschis de tine. in rest , toate cele bune

Edited by the_angel, 08 November 2007 - 16:54.


#3
marix2007

marix2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 16.11.2006
eu propun sa unim topicurile si sa le dam pe mail la OPC toate, poate asa se trezesc sau ii mai amendeaza odata cu vreo 7 milioane de euro cum au facut acum citeva luni.

#4
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Cred că e o minciună treaba cu tehnologia aia fantastică. Eu de cîte ori am întrebat la relații clienți mi s-a spus că e "politică de firmă" să livreze la pachet și TV și Internet. Deci nici pomeneală de impedimente tehnice.

Mie mi se pare o idee bună să existe un topic unde se explică concret cadrul legal pe baza căruia se poate face reclamație la ANPC.

Conform Codului Consumului (PDF găsiți pe ANPC.ro) constați că se încalcă următoarele articole (asta așa, repede, numai la prima vedere):

Art. 8. - Agenții economici sunt obligați să pună pe piață numai produse sau servicii sigure, care corespund caracteristicilor prescrise sau declarate, să se comporte în mod corect în relațiile cu consumatorii și să nu folosească practici comerciale abuzive.

Art. 10. - Este interzisă condiționarea vânzării către consumator a unui produs, de cumpărarea unei cantități impuse sau de cumpărarea concomitentă a unui alt produs sau serviciu. De asemenea, este interzisă prestarea unui serviciu către consumator, condiționată de prestarea altui serviciu sau de cumpărarea unui produs.

(Asta apropo de faptul că te obligă să cumperi TV dacă vrei doar Internet sau telefonie.)

Art. 25. - Obligațiile prestatorilor de servicii:
[...] c) să respecte condițiile prescrise sau declarate, precum și clauzele prevăzute în contracte;
[...] e) să răspundă pentru prejudiciul actual și cel viitor cauzat de serviciul defectuos prestat.

Art. 27. - Consumatorii beneficiază de următoarele drepturi:
[...] d) de a fi despăgubiți în mod real și corespunzător pentru pagubele generate de calitatea necorespunzătoare a produselor și serviciilor, folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege;

Art. 28. - Se interzice refuzul vânzării unui produs sau prestării unui serviciu către un consumator fără un motiv justificat conform prevederilor legale în vigoare.

(Asta apropo de cazurile în care susțin că dacă reziliezi nu mai ai voie să faci alt contract timp de 3 luni, sau în care fac pe nebunii după ce-i reclami.)

Art. 68. - Publicitatea trebuie să fie decentă, corectă și să fie elaborată în spiritul responsabilității sociale.
Art. 69. - Se interzice publicitatea care:
a) este înșelătoare; [...]

(Asta apropo de reclama lor, care zice la Internet "10 Mbit" sau "20 Mbit" și nu suflă nici un cuvînt despre faptul că nu e garantat sau că se aplică filtrări sau limitări. Sau despre faptul că pe afișe și pe site spun tot felul de chestii doar parțial adevărate: instalare gratuită dar plătești materialele, prima lună gratuită dar apoi pretind că era ofertă specială, instalare în 5 zile dar se face într-o lună etc.)

Art. 77. - Se interzice comercianților stipularea de clauze abuzive în contractele încheiate cu consumatorii.
Art. 78. - O clauză contractuală care nu a fost negociată direct cu consumatorul va fi considerată abuzivă dacă, prin ea însăși sau împreună cu alte prevederi din contract, creează, în detrimentul consumatorului și contrar cerințelor bunei-credințe, un dezechilibru semnificativ între drepturile și obligațiile părților.
Art. 79. - O clauză contractuală va fi considerată ca nefiind negociată direct cu consumatorul, dacă aceasta a fost stabilită fără a da posibilitatea consumatorului să influențeze natura ei, cum ar fi contractele preformulate sau condițiile generale de vânzare practicate de comercianți pe piața produsului sau serviciului respectiv.

(Asta apropo de faptul că te obligă să iei TV, sau apropo de ofertele speciale printate direct în contract, care nu-ți dau posibilitatea să alegi să nu beneficiezi de ele.)

Art. 81. - Contractul trebuie să stipuleze, cu caractere mari și în imediata vecinătate a locului rezervat pentru semnătura consumatorului, clauza expresă despre dreptul de denunțare unilaterală a contractului, după caz, precum și numele și adresa comerciantului față de care consumatorul poate să își exercite acest drept, conform dispozițiilor legale.

(Ați văzut vreodată așa ceva?)

Art. 82. - Comerciantul este obligat să remită consumatorului un exemplar din contractul încheiat și să poată proba acest lucru în fața organelor de control.

(Asta apropo de schimbările de abonament făcute fără acceptul abonatului, sau cesiunile de contracte, sau trecerea la noi abonamente doar pe baza unei cereri etc.)

Art. 83. - Dreptul consumatorului la denunțarea contractului nu poate fi anulat de nici o clauză contractuală sau înțelegere între părți, în cazurile prevăzute de lege, aceasta fiind considerată nulă de drept.

(Asta-i de bază. Tot ce povestesc ei despre contractele pe nu știu cîte luni sînt un basm pentru copii. Iar clauza din contractul lor care zice "clientul se obligă să nu rezilieze" e automat anulată.)

Edited by wirespot, 08 November 2007 - 17:28.


#5
marix2007

marix2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 16.11.2006
ai punctat bine wirespot. problema este ca noi vorbim aici pe forumuri si ei isi vad mai departe in nesimtirea lor de treaba. propun sa facem toti o petitie si sa o dam pe mail la ANPC. ce face UPC este furt pe fata in Romania.

#6
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Dar nu văd de ce trebuie să facem petiție împreună. Poate fiecare să se ducă pe site la ANPC, să ia numărul de telefon sau adresa poștală sau email a oficiului teritorial relevant. După care vorbești cu ei și or să-ți zică cum să procedezi. Cel mai probabil va trebui să faci o copie xerox după contract și chestiile relevante cazului tău (chitanțe, răspunsuri de la UPC) și să scrii o foaie în care spui ce te doare. Și le dai pe fax, email sau prin poștă. După care e treaba ANPC. Poate să dureze pînă la 30 de zile, dar la un moment dat o să se vadă efectul.

#7
ever_forever

ever_forever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 03.02.2006
internet la tarifele x, pentru a beneficia de tarifele x (promotionale!), trebuie sa fiti abonati catv
internet la tarifele x+tarif catv, in cazul in care nu sunteti abonati catv
deci am rezolvat-o cu obligativitatea abonarii catv, nu mai e ilegala

upc internet are certificatul x de calitate si respecta standardele x internationale ale calitatii
deci am rezolvat-o cu serviciile care trebuie sa respecte nu stiu ce standarde impuse prin lege

pachetele de servicii au preturi promotionale reduse fata de serviciile individuale, cu conditia abonarii pe un an, cu clauza de despagubire in caz de reziliere
si pentru serviciile individuale, daca clientul doreste o luna gratuitate, instalare gratuita si chirie modem 0 lei, atunci are obligatia abonarii pe un an, cu clauza de despagubire in caz de reziliere
deci am rezolvat-o cu abonamentul pe un an, nimic ilegal

limitarea se face in modem, limitele in modem sunt cele din oferta, deci upc nu limiteaza voit banda, cand sunt ore de varf, banda se poate reduce datorita aglomeratiei, atat timp cat se respecta standardele de calitate certificate, nu se poate considera reclama mincinoasa
deci am rezolvat-o cu limitarea ilegala a benzii de net de catre upc

in privinta "limitarii", se poate face urmatorul lucru, se pune o firma de certificare a calitatii sa stabileasca daca upc respecta standardele de calitate, daca se descopera ca nu le respecta, atunci liber la reclamatii si actionari in justitie, ca aveti sigur castig de cauza, dar numai din constatari individuale ca nu va merge nu stiu ce client de torent sau nu stiu ce test de viteza, nu prea vad cum v-ar putea lua cineva in considerare

#8
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View Postever_forever, on Nov 8 2007, 21:31, said:

internet la tarifele x, pentru a beneficia de tarifele x (promotionale!), trebuie sa fiti abonati catv
internet la tarifele x+tarif catv, in cazul in care nu sunteti abonati catv
deci am rezolvat-o cu obligativitatea abonarii catv, nu mai e ilegala

Tu vorbești de cazul ideal probabil. Pentru că la UPC în momentul ăsta nu e cum zici tu. Ți se refuză pe față servicii Internet fără servicii UPC. Iar cei de la relații clienți recunosc că nu-s limitări tehnice, ci de politică a firmei. Deci cît se poate de ilegal.

ever_forever said:

upc internet are certificatul x de calitate si respecta standardele x internationale ale calitatii
deci am rezolvat-o cu serviciile care trebuie sa respecte nu stiu ce standarde impuse prin lege

Poate vrei să zici "pretinde" că le respectă.

Iar în momentul în care cuiva nu-i merge Internetul o zi, ar trebui să se simtă asta la factură. UPC nu face asta. Deci e clar cum stă cu corectitudinea. Iarăși ilegal.

ever_forever said:

pachetele de servicii au preturi promotionale reduse fata de serviciile individuale, cu conditia abonarii pe un an, cu clauza de despagubire in caz de reziliere
si pentru serviciile individuale, daca clientul doreste o luna gratuitate, instalare gratuita si chirie modem 0 lei, atunci are obligatia abonarii pe un an, cu clauza de despagubire in caz de reziliere
deci am rezolvat-o cu abonamentul pe un an, nimic ilegal

Aici deja vorbești prostii, mă scuzi. Nici nu știu de unde să încep, așa sînt de multe neregularitățile practicate de UPC.

* Reclama trebuie să fie corectă, să nu inducă potențialul client în eroare. Ei oferă în reclamă niște chestii care chipurile sînt parte normală din ofertă, iar apoi le tratează ca ofertă specială. Asta e publicitate mincinoasă și e ilegal.

* Cînd fac oferte speciale trebuie să-ți ofere alternativa fără ofertă, deci implicit fără constrîngeri. Și sînt obligați să-ți ofere servicii, dacă ești în aria de acoperire. Nu au voie să te încuie într-o ofertă specială cu amendă de reziliere, fără nici o alternativă.

* Conform legii, clauzele care nu-s negociate (și în contractele lor pretipărite doar tipul de abonament e la alegere, restul e predefinit) și care crează dezavantaj major pentru client, sînt abuzive și se anulează.

* Nu au voie să-ți interzică rezilierea. Da, pot să ceară daune dacă ai beneficiat de ofertă specială și reziliezi prematur, dar nu să-ți interzică. Ori formularea lor din contracte spune "nu poți rezilia". Suni la relații clienți sau le faci cerere de reziliere, ți se răspunde "nu poți rezilia". E ilegal.

* Daunele trebuie justificate și dovedite. Dacă ai beneficiat de 3 luni gratuite sau de 6 luni cu tarif 50%, pot să ceară cel mult diferențele de preț, adică acele 3 luni tarif întreg sau 6 luni tarif 50%. Din momentul în care primesc acei bani nu te mai deosebești cu nimic de un client care nu a beneficiat de ofertă. Deci care-i prejudiciul lor? De ce să ceară sume fictive, mai mari decît cele strict necesare acoperirii diferențelor? Iarăși e ilegal.

* Și că veni vorba de daune, clientului îi plătește UPC daune dacă-l ține fără Internet o zi sau mai multe și are probleme din cauza asta? Pentru că în lege așa zice, dar practic oare face UPC asta? Nu, UPC nici măcar nu reduce factura, ce să mai vorbim de daune. Iar e ilegal...

ever_forever said:

limitarea se face in modem, limitele in modem sunt cele din oferta, deci upc nu limiteaza voit banda, cand sunt ore de varf, banda se poate reduce datorita aglomeratiei, atat timp cat se respecta standardele de calitate certificate, nu se poate considera reclama mincinoasa
deci am rezolvat-o cu limitarea ilegala a benzii de net de catre upc

Și atunci de ce nu spun chestiile astea în reclamă, și pe site? De ce susțin că pot oferi oricui viteze de 10 sau 20 de Mbit cînd ei știu că: nu au infrastructura necesară în acest moment; că vor face limitări explicite, per protocol și per palier orar (plimbă ursul cu textele astea "UPC nu face limitări voit", săracii de ei); că acele viteze nu-s nici pe departe garantate. N-au scris nici măcar un "best effort" sau "negarantat" cu litere mici, undeva. Dacă asta nu-i publicitate mincinoasă atunci ce e? I-am obligat eu să susțină că pot să dea 10-20 de Mbiți? De ce nu spun viteze pertinente? De ce nu spun tot ce trebuie în reclame? Ca să atragă clienți creduli, de asta. Și asta zici tu că nu e ilegal?

ever_forever said:

in privinta "limitarii", se poate face urmatorul lucru, se pune o firma de certificare a calitatii sa stabileasca daca upc respecta standardele de calitate, daca se descopera ca nu le respecta, atunci liber la reclamatii si actionari in justitie, ca aveti sigur castig de cauza, dar numai din constatari individuale ca nu va merge nu stiu ce client de torent sau nu stiu ce test de viteza, nu prea vad cum v-ar putea lua cineva in considerare

Nu mă înnebuni. Cine s-o pună pe firma aia? Adică clientul e dobitoc, nu se pricepe la nimic, nu? Deci orice reclamație face e implicit nulă, că doar nu e specialist. Ce vorbești tu.

Eu zic altfel. În momentul în care clientul face un test de bandă, sau 2, sau 3, și toate dau (mult) sub limita de bandă din abonament, și asta se întîmplă constant, în fiecare zi, la orice oră, iar UPC scrie pe site și pe garduri "viteză 10 Mbit", atunci UPC are o mare problemă. Și eu zic că ANPC îmi dă dreptate. Sau în momentul în care clientul prinde pe un torrent cu conexiuni criptate viteză mai mare decît cu conexiuni necriptate, UPC e clar că face filtrare, altfel te rog să-mi explici și mie fenomenul.

Pe scurt, dacă serviciile UPC diferă radical între reclamă și ofertă, e ilegal.

Edited by wirespot, 08 November 2007 - 22:11.


#9
ever_forever

ever_forever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 03.02.2006
wirespot, eu nu zic ca n-ai dreptate, dar cand vrei rezultate de pe urma unei reclamatii, trebuie sa te prezinti cu probe solide, altfel, te rezolva cum am rezolvat eu mai sus

clientul nu e dobitoc, dar nu are calificarea, certificarea si echipamentul necesar pentru a stabili daca upc respecta banda pe care o are in oferta, te rezolva imediat cu un raspuns gen, aveti virusi in calc care va mananca banda, etc., si nu ai cum sa demonstrezi ca nu ai virusi, pentru ca nu vine nimeni de la upc la tine acasa sa iti scaneze calc

daca ar fi fost asa simplu sa rezolvi printr-o reclamatie, nu cred ca mai stateai la discutii pe forum, actionai direct

concluzia, daca vrei rezultate, strange oameni si semnaturi, fa rost de dovezi, si sho pe ei


View Postsubmit, on Nov 9 2007, 00:03, said:

Ultima ilegalitate este ca a cumparat RDS-ul.
Sunt curios ce are de spus Consiliul concurentei despre asta.

asta de unde ai scos-o

#10
marix2007

marix2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 16.11.2006
daca esti singur nu rezolvi nimic la ANPC, dar daca am fii 1000 de persoane se schimba problema.

#11
telebog

telebog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 23.02.2006
Pentru mine UPC=hoti mincinosi.

Motivul: Au iesit cu aceste oferte de internet care la prima vedere par super (35Lei - 10MBs, etc), dar de fapt ei restrictioneaza traficul. Si anume aseara i-am sunat sa ii intreb de ce nu imi merg programele peer-to-peer (StronDc, DC++, torentele, Limeware, etc) si ce credeti ca au zis? Au zis ca ei blocheaza toate programele peer-to-peer la orele de varf pentru a le oferii viteza buna celor care navigeaza si citesc Email-ul. Pai sa ma scuze dar pt asa ceva imi ajunge o banda mult mai mica, nu am nevoie de 10-20Mbs.

Nu as avea nimic cu aceste limitari daca ar scrie clar pe oferta (si mai ales pe contract) toate limitarile/blocarile care le fac.

P.S. Mentionez ca locuiesc in Timisoara, nu stiu in alte localitati cum sunt.

Edited by telebog, 09 November 2007 - 10:08.


#12
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View Postever_forever, on Nov 9 2007, 01:08, said:

clientul nu e dobitoc, dar nu are calificarea, certificarea si echipamentul necesar pentru a stabili daca upc respecta banda pe care o are in oferta, te rezolva imediat cu un raspuns gen, aveti virusi in calc care va mananca banda, etc., si nu ai cum sa demonstrezi ca nu ai virusi, pentru ca nu vine nimeni de la upc la tine acasa sa iti scaneze calc

Ha ha, ce logică de cizmă. :) Deci pentru ei e OK să susțină ceva fără probe dar pentru mine nu?

Aia cu virușii o știu din păcate pentru că ăia de la suport tehnic sînt antrenați s-o spună pe de rost. E o prostie. La fel și celelalte scuze tîmpite pe care ți le servesc: că nu ai DNS-urile setate corect, sau că ai firewall, sau că-ți limitezi singur banda și nu știi șamd.

Tu ai idee măcar cum funcționează un calculator și conexiunile la rețea? Indiferent dacă am sau nu viruși, se poate vedea dacă face ceva transfer prin placa de rețea sau nu. Sau și mai simplu, butez cu un Live CD de Linux, că sînt o grămadă, dau drumul la un browser sau client BT și testez. Și vei obține o viteză mai mică decît aia din abonament, asta e sigur. După care faci comparația cu reclama UPC. Ce zice reclama? Zice "10 mbps". Am 10 mbps? Zice reclama că pot fi filtrat sau limitat? Nu zice. Pac.

ever_forever said:

daca ar fi fost asa simplu sa rezolvi printr-o reclamatie, nu cred ca mai stateai la discutii pe forum, actionai direct

Eu am acționat de mult, în sensul că le-am depus o sesizare cu ce mă deranja după care nu le-am mai plătit nimic și am apelat la alt ISP. Au încercat să mă frece la cap cu tîmpeniile lor dar le-am atras atenția că dacă mă apuc să apelez la ANPC o să le iasă pe nas ce recuperează de la mine (prin absurd) cu amenzile pe care le vor primi. Încă nu am pățit nimic, așa că din partea mea problema e rezolvată.

ever_forever said:

concluzia, daca vrei rezultate, strange oameni si semnaturi, fa rost de dovezi, si sho pe ei

Concluzia e că oamenii sînt prost informați și leneși. Eu mi-am rezolvat problema și îmi răcesc gura aici pe forum explicînd cum se poate apăra fiecare. Dar n-o să iau pe nimeni de mînă, nu atîta timp cît există ANPC și cît oamenii au absolut tot ce le trebuie ca să-și rezolve singuri situația, mai puțin bunăvoință. Dacă ei n-au chef să se agite de ce să mă agit eu pentru ei? Ce-s io, maica Tereza?

Majoritatea preferă să dea din gură pe forum și să nu facă nimic. Ai văzut pe vreunul că zice "am fost eu la ANPC cu tot ce trebuie și nu s-a rezolvat nimic"?

#13
JeLeu

JeLeu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 13.04.2005
lolza wirespot , cu ce sa incep! in primul rand sunt abonat upc, abonamentul vechi standard de 3mb!
bun deci
1. nicaieri nu scrie ca au abonament de 10,20,1,3 si alte abonament! ci pana la 10,20,1,3 adik de la 0-1mb 0-10mb
nu garanteaza absolut nimik!
2. tu chiar crezi ca sta cineva sa depuna plangerea si sa se bage in procese, cand ii bate la usa un alt provider?iar pt. cei care nu au alta varianta decat upc-ul zic bodaproste ca-l au si pe ala si asta e
upc-ul isi vede in continuare de limitari! iar ca tot venii vorba de limitari, limiteaza de nu se poate! io's un mare maniac de download
iar ca venii vorba de viteza io's multumit momentan am prins si viteza de 350kb/sec reali constanta la un torrent de 6 giga
deabia astept sa vad cum o sa fie cu noile abonamente! dar m-ar interesa si pe mine conectarea la o retea!
sunt din ploiesti si stau in zona sala sporturilor! stie careva?

#14
Maresalul

Maresalul

    Gata cu joaca, la munca!!!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,346
  • Înscris: 18.09.2007
Eu am scăpat de belele  :D
I-am băgat în p*** mamii lor cu "ofertele" lor cu tot!
Am reziliat contractul la net și săptămâna viitoare îl reziliez și pe cel TV.
Într-un an de zile aș putea umple un volum de memorii cu câte tâmpenii am văzut la ei.
UPC-ul arată ca un mastodont căruia i-a cedat centrii nervoși. O harababură și neseriozitate de neînchipuit.
Cred sincer că fără o reorganizarea majoră, în care să fie concediați cel puțin jumătate din personal și înlocuirea acestora cu oameni competenți, UPC-ul nu mai rezistă mult.
Chiar dacă au "spate" puternic, străinezii ăia or să se sature să hrănească o gloabă moartă, care nu produce nimic.

#15
nyd

nyd

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 118
  • Înscris: 25.03.2007

View PostJeLeu, on Nov 10 2007, 02:31, said:

lolza wirespot , cu ce sa incep! in primul rand sunt abonat upc, abonamentul vechi standard de 3mb!
bun deci
1. nicaieri nu scrie ca au abonament de 10,20,1,3 si alte abonament! ci pana la 10,20,1,3 adik de la 0-1mb 0-10mb
nu garanteaza absolut nimik!
2. tu chiar crezi ca sta cineva sa depuna plangerea si sa se bage in procese, cand ii bate la usa un alt provider?iar pt. cei care nu au alta varianta decat upc-ul zic bodaproste ca-l au si pe ala si asta e
upc-ul isi vede in continuare de limitari! iar ca tot venii vorba de limitari, limiteaza de nu se poate! io's un mare maniac de download
iar ca venii vorba de viteza io's multumit momentan am prins si viteza de 350kb/sec reali constanta la un torrent de 6 giga
deabia astept sa vad cum o sa fie cu noile abonamente! dar m-ar interesa si pe mine conectarea la o retea!
sunt din ploiesti si stau in zona sala sporturilor! stie careva?
1. Pai asa poate zice orice firma internet de pana la 10 000 MBps si ei ofera 56k ca doar n-au obligatia sa si ofere. In oferta scrie internet de 10mbps. Pe upc.ro , la internet, nu scrie cuvantul "pana", zice clar 1mbps, 10mbps, 20mbps.Vitezele astea nu le ajungi nici daca ai 2 abonamente la fel. Daca te uiti in contract, exista o viteza minima garantata, care NU este trecuta in reclama, dar care deasemeni nu este respectata. Pai uite asta numesc eu reclama mincinoasa ilegala.
2. Nu se baga nimeni in procese, dar plangeri depun multi si nu primesc raspuns. Scrie pe undeva prin vreun contract sau prin vreo reclama ca daca n-ai alta varianta au tot dreptul sa-si bata joc de tine?

Eu platesc momentan 95 lei+TVA la un abonament de 6mbps pentru ca nu mi s-a permis sa trec la noile abonamente inca si imi merge cu 1mbps in momentele bune, mi-a mers si cu ~50k (adica pe care ii imparti la 8) o zi intreaga. Stau intr-o zona centrala din Galati unde nu prea sunt blocuri, doar case cu mosi si babe pe care nu-i intereseaza netul, deci nu s-au dezvoltat retele care sa fie apoi cumparate de rds. Ca alternativa nu-i am decat pe romtelecom care au servicii mai scumpe si mai slabe, cel putin pe hartie, nu vreau sa ma gandesc cum e in practica.

#16
sickness

sickness

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.02.2007
si eu sunt abonat upc internet
am fost pe 30 oct sa platesc factura si am cerut sa trec la noile tipuri de abon de internet
o duduie "durdulie" mi-a replicat ca nu se poate trece decat dupa data de 1 decembrie
dar dc nu se poate? am spus eu
raspuns: acestea sunt reglementarile date de conducere

ca sa nu mai zic ca prin vara au comis-o
era prima oara cand am platit prin op factura din contul personal (platita de luni-deci pana vineri intrau banii la ei cont de 10 ori)si vineri seara ma trezesc ca nu era net(m-am lecuit si platesc numai la caserie)
o fi de la modem, o fi de la mine, o fi de la router?
eram pachet de nervi sambata
sun de vreo 5-6 ori  astept vreo 10-15 min fiecare apel
nici macar nu am reusit a intru in legatura cu cineva
parca nu exista serv relatii cu clientii
in sfarsit luni ma duc la ei la casierie
iar o duduie cu zambetul pe buze imi spune ca nu am platit factura
ii spun sa verifice ca am platit prin op luni cu o saptamana inainte
suna la departamentul lor de plati si desigur era plata facuta, dar nu era verificata
dooooh

concluzie: kappa, adica astral, adica upc este acelasi ca acum 8-10 ani cand era o firma de cablu de cartier
they suck hard

Edited by sickness, 12 November 2007 - 12:02.


#17
akemaya

akemaya

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 27.08.2007
cred ca acest thread, daca va avea viata lunga, va avea si foarte muuuuuuuuulte paaaagini. Cate pagini, atatea rezilieri ii doresc si UPC-ului.

#18
thedeady

thedeady

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 22.01.2007
Din pacate ma alatur si eu celor care au nemultumiri legate de serviciile UPC.
Mai exact, de pe 1 noiembrie am mai mult downtime decat uptime. Nu cred ca au exista 2 ore in care sa am semnal constant, fara sa se impiedice macar o data. Ca atare, o saptamana mai tarziu (adica pe 8), dupa 13 ore de lipsa de internet, am fost la sediul UPC, deoarece la serviciul tehnic nu se indura nimeni sa raspunda, indiferent de cate ori am sunat. Concluzia foarte simpla, trimitem pe cineva maine sa masoare semnalul (banuiesc ca se masoara raportul semnal / zgomot ). A venit cineva, a masurat, toate ok, ii spun c-am ramas fara net atatea ore si respectivul scapa : aaaa...pai au uitat sa configureze un CMTS (sper sa nu gresesc denumirea, nu sunt retelist).
Totusi, cu toata masuratoarea de SNR, netul a continuat sa functioneze din ce in ce mai prost. Nu exista ora de varf la care eu sa nu fiu deconectat macar 20 de minute in rand, iar apoi sa fac surf online / offline cu viteza mare de comutatie.
Am fost si azi la UPC, unde erau alti 2 clienti nemultumiti de servicii si, mai ales, ca nu raspunde nimeni la telefonul unde se raporteaza defectiunile tehnice. Atitudinea la fel de rece, sunam la tehnic, vorbim...acelasi text, cine sunteti, de unde, trimitem cat de repede se poate o echipa. Au trecut aproape 4 ore, echipa n-a venit, iar netul functioneaza in valuri.
Sunt determinat sa reziliez contractul cu ei, daca nu se rezolva ceva in zilele urmatoare. M-am saturat sa le platesc cu 95 lei + TVA downtime-ul si explicatiile sau intrebarile de genul : " dar aveti modemul in priza?"
Ca si nyd, locuiesc intr-o zona din Iasi lipsita de aglomeratie urbana, de abonati prea multi s.a.m.d.
Iar limitarile aplicate p2p ma fac sa fiu si mai hotarat in a schimba providerul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate