Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Offroad greu

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#1
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Nu stiu daca l-am pus bine la Just Cars, dar as vrea sa vorbim de masini veritabile de teren greu.
Asta inseamna masini spartane, electronica putina, foarte fiabile pe teren accidentat.
Ma gindeam la clasa G de la Mercedes, la Jeep Wrangler,...
Probabil pt offroad greu, suspensia pneomatica este sensibila, exista riscul spargerii perneleor.
Modele ca Porsche Cayenne, Q7, nu cred ca ar trebui sa intre in discutie.

#2
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Imi place tare mult G-klasse, cu adevarat rezistent.

E foarte bine vazut Land Rover Defender in segmentul asta:
Attached File  Land_Rover.JPG   248.09K   272 downloads

De asemenea, am vazut pe Discovery niste emisiuni in care baietii ieseau cu Suzuki Vitara & Jimny, etc...
[ http://www.k9rdj.co.uk/simex35s.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MAK, 10 October 2007 - 23:55.


#3
adybmw

adybmw

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 22.03.2007
Salut! Parerea mea ca Jeep Wrangler nu este o masina spartana de teren greu.Masinile de teren si in general masinile fara electronica s-au fabricat pana in anii 85,max 90 si dupa parerea mea sunt cele mai fiabile(electronica asta,bat-o vina cu enspe mii calculatoare!)
In afara de G-class si Defender as mai enumera Patrolul si Land Cruiserul bineinteles fabricate pana in 90.Aaa si Pajero!
Mak,pt offroad greu iti trebuie punti rigide fata si spate,eventual fara bare de torsiune dar asta banuiesc ca stii si cam oricine care e familiarizat cat de cat cu fenomenul.Si nu in ultimul rand cauciucurile...

#4
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,966
  • Înscris: 03.12.2005
Am vazut intr-o revista de-asta cu anunturi auto un Defender din 88 (parca) sub 7k oiro. Daca e asa, mi se pare un start genial pentru un proiect offroad suparat.

#5
ecotech

ecotech

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 05.03.2006
Cu riscul sa radeti de intrebare: am vazut in zona mea cateva IMS-uri refacute, modernizate...Si urca cu ele oamenii pe niste locuri de stai si te minunezi. La alea chiar zero electronica :) Cat sunt de fiabile?

#6
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,966
  • Înscris: 03.12.2005
Sa zicem ca daca porneste motorul nu se mai opreste pana nu goleste motorina. Numa sa nu traga apa pe unde respira.

#7
HotDawwg

HotDawwg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 931
  • Înscris: 27.03.2007
a incercat cineva sa se intereseze de range rover? :-?

#8
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postadybmw, on Oct 10 2007, 22:00, said:

Salut! Parerea mea ca Jeep Wrangler nu este o masina spartana de teren greu.Masinile de teren si in general masinile fara electronica s-au fabricat pana in anii 85,max 90 si dupa parerea mea sunt cele mai fiabile(electronica asta,bat-o vina cu enspe mii calculatoare!)
In afara de G-class si Defender as mai enumera Patrolul si Land Cruiserul bineinteles fabricate pana in 90.Aaa si Pajero!
Mak,pt offroad greu iti trebuie punti rigide fata si spate,eventual fara bare de torsiune dar asta banuiesc ca stii si cam oricine care e familiarizat cat de cat cu fenomenul.Si nu in ultimul rand cauciucurile...
Merge pina in '95.
Si G-class modelele noi, au electronica destula, dar sint facute special pt teren accidentat.
Am vazut unul dupa '2000, masina sanatoasa, masina de o viata, avea gura de admisie aproape deasupra cabinei.
La aceste masini conteaza si motoarele, ce ECU, ce PD, ce commonrail, prostii.
Motoare adevarate cu pompa de injectie mecanica si turbo fara geometrie variabila, cum se fac Hamer de razboi, simple si eficiente.
Nu stai pe munte cu laptopul dupa tine   :lol: sa-i stergi vreo eroare.

#9
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,966
  • Înscris: 03.12.2005

View PostHotDawwg, on Oct 11 2007, 00:02, said:

a incercat cineva sa se intereseze de range rover? :-?


Maine o sa caut numarul celui cu Defenderul si ti-l pun aici.

#10
HotDawwg

HotDawwg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 931
  • Înscris: 27.03.2007

View Postsebulbus, on Oct 11 2007, 00:07, said:

Maine o sa caut numarul celui cu Defenderul si ti-l pun aici.
nu ai inteles...intrebam daca range roverul n-ar avea loc aici...din cate stiu eu se descurca chiar promitator pe offroad...

#11
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Ba da domnule, orice masina de offroad greu merge, de ce sa nu mearga ?
Meseriasii, haideti cu discutii, cu poze, cu orice sfat, masina si ce mai credeti voi.   :bouncey:
Nu ca as vrea miine sa cumpar, dar asa ceva nu am discutat pe forum.

Edited by MAK, 11 October 2007 - 00:18.


#12
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,966
  • Înscris: 03.12.2005
Esentiale pt off road: cauciucuri M+S, garda la sol marita, suspensii de tanc, scuturi la motor si transmisie, motor primitiv si sasiu puternic, de preferat separat, nu caroserie autoportanta. Ah, si proiectoare cat pentru o nocturna de stadion.

Ar mai fi utile troliu si compresor la purtator si lopata + stanga metalica.


Dati-i un pm si lui akeem.

#13
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Amarite  :P

Attached Files



#14
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ce parere aveti de lada niva si/sau Dacia pick-up 4x4? ca am o ruda cu asa ceva care a mers bine pe un drum destul de urat si nu s-a facut de rusine. atata doar ca avea cauciucuri diferite fata de ce primesti standard.

#15
HotDawwg

HotDawwg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 931
  • Înscris: 27.03.2007

View Postromaximusro, on Oct 11 2007, 01:10, said:

ce parere aveti de lada niva si/sau Dacia pick-up 4x4? ca am o ruda cu asa ceva care a mers bine pe un drum destul de urat si nu s-a facut de rusine. atata doar ca avea cauciucuri diferite fata de ce primesti standard.
deci cea mai tare faza legata de astea 2...am avut ghinionul odata sa raman impotmolit in noroi cu niva(nu eu la volan)...intr-un noroi prin care pick-up-ul trecuse fara probleme...ulterior...acelashi pick-up ne-a tras si pe noi afara din mocirla :D
eo spun ca dacia pick-up e cel mai bun lucru facut vreodata de dacia...sau poate singurul lucru bun...

#16
silver_fern

silver_fern

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 288
  • Înscris: 30.04.2007

View PostMAK, on Oct 11 2007, 00:00, said:

Amarite  :P

Nu stiu de ce am impresia ca Dodge-ul ala impresioneaza mai mult vizual. Pentru offroad greu as avea incredere mai mult in "Zimbrul Carpatilor" decat intr-un Dodge.  :rolleyes:

#17
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Nu te contrazic, nu am mers cu nici una din ele.

Attached Files



#18
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
Totusi eu zic ca la categoria asta Hummer H1 e taticu lor. Totul pea acea masina a fost facuta sa reziste . Motoare  6 l , 8 cilindrii in linie, 190 de cai la 4000 rpm , 400 Nm la 2400 rpm  si multa atitudine :

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate