Offroad greu
Last Updated: Apr 09 2018 12:28, Started by
MAK
, Oct 10 2007 19:45
·
0
#1
Posted 10 October 2007 - 19:45
Nu stiu daca l-am pus bine la Just Cars, dar as vrea sa vorbim de masini veritabile de teren greu.
Asta inseamna masini spartane, electronica putina, foarte fiabile pe teren accidentat. Ma gindeam la clasa G de la Mercedes, la Jeep Wrangler,... Probabil pt offroad greu, suspensia pneomatica este sensibila, exista riscul spargerii perneleor. Modele ca Porsche Cayenne, Q7, nu cred ca ar trebui sa intre in discutie. Attached Files |
#2
Posted 10 October 2007 - 19:51
Imi place tare mult G-klasse, cu adevarat rezistent.
E foarte bine vazut Land Rover Defender in segmentul asta: Land_Rover.JPG 248.09K 272 downloads De asemenea, am vazut pe Discovery niste emisiuni in care baietii ieseau cu Suzuki Vitara & Jimny, etc... [ http://www.k9rdj.co.uk/simex35s.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MAK, 10 October 2007 - 23:55. |
#3
Posted 10 October 2007 - 21:00
Salut! Parerea mea ca Jeep Wrangler nu este o masina spartana de teren greu.Masinile de teren si in general masinile fara electronica s-au fabricat pana in anii 85,max 90 si dupa parerea mea sunt cele mai fiabile(electronica asta,bat-o vina cu enspe mii calculatoare!)
In afara de G-class si Defender as mai enumera Patrolul si Land Cruiserul bineinteles fabricate pana in 90.Aaa si Pajero! Mak,pt offroad greu iti trebuie punti rigide fata si spate,eventual fara bare de torsiune dar asta banuiesc ca stii si cam oricine care e familiarizat cat de cat cu fenomenul.Si nu in ultimul rand cauciucurile... |
#4
Posted 10 October 2007 - 23:38
Am vazut intr-o revista de-asta cu anunturi auto un Defender din 88 (parca) sub 7k oiro. Daca e asa, mi se pare un start genial pentru un proiect offroad suparat.
|
#5
Posted 10 October 2007 - 23:48
Cu riscul sa radeti de intrebare: am vazut in zona mea cateva IMS-uri refacute, modernizate...Si urca cu ele oamenii pe niste locuri de stai si te minunezi. La alea chiar zero electronica Cat sunt de fiabile?
|
#6
Posted 10 October 2007 - 23:59
Sa zicem ca daca porneste motorul nu se mai opreste pana nu goleste motorina. Numa sa nu traga apa pe unde respira.
|
#7
Posted 11 October 2007 - 00:02
a incercat cineva sa se intereseze de range rover? :-?
|
#8
Posted 11 October 2007 - 00:04
adybmw, on Oct 10 2007, 22:00, said: Salut! Parerea mea ca Jeep Wrangler nu este o masina spartana de teren greu.Masinile de teren si in general masinile fara electronica s-au fabricat pana in anii 85,max 90 si dupa parerea mea sunt cele mai fiabile(electronica asta,bat-o vina cu enspe mii calculatoare!) In afara de G-class si Defender as mai enumera Patrolul si Land Cruiserul bineinteles fabricate pana in 90.Aaa si Pajero! Mak,pt offroad greu iti trebuie punti rigide fata si spate,eventual fara bare de torsiune dar asta banuiesc ca stii si cam oricine care e familiarizat cat de cat cu fenomenul.Si nu in ultimul rand cauciucurile... Si G-class modelele noi, au electronica destula, dar sint facute special pt teren accidentat. Am vazut unul dupa '2000, masina sanatoasa, masina de o viata, avea gura de admisie aproape deasupra cabinei. La aceste masini conteaza si motoarele, ce ECU, ce PD, ce commonrail, prostii. Motoare adevarate cu pompa de injectie mecanica si turbo fara geometrie variabila, cum se fac Hamer de razboi, simple si eficiente. Nu stai pe munte cu laptopul dupa tine sa-i stergi vreo eroare. |
#9
Posted 11 October 2007 - 00:07
#10
Posted 11 October 2007 - 00:13
|
#11
Posted 11 October 2007 - 00:14
Ba da domnule, orice masina de offroad greu merge, de ce sa nu mearga ?
Meseriasii, haideti cu discutii, cu poze, cu orice sfat, masina si ce mai credeti voi. Nu ca as vrea miine sa cumpar, dar asa ceva nu am discutat pe forum. Edited by MAK, 11 October 2007 - 00:18. |
#12
Posted 11 October 2007 - 00:24
Esentiale pt off road: cauciucuri M+S, garda la sol marita, suspensii de tanc, scuturi la motor si transmisie, motor primitiv si sasiu puternic, de preferat separat, nu caroserie autoportanta. Ah, si proiectoare cat pentru o nocturna de stadion.
Ar mai fi utile troliu si compresor la purtator si lopata + stanga metalica. Dati-i un pm si lui akeem. |
#15
Posted 11 October 2007 - 01:15
romaximusro, on Oct 11 2007, 01:10, said: ce parere aveti de lada niva si/sau Dacia pick-up 4x4? ca am o ruda cu asa ceva care a mers bine pe un drum destul de urat si nu s-a facut de rusine. atata doar ca avea cauciucuri diferite fata de ce primesti standard. eo spun ca dacia pick-up e cel mai bun lucru facut vreodata de dacia...sau poate singurul lucru bun... |
|
#16
Posted 11 October 2007 - 01:32
#17
Posted 11 October 2007 - 01:36
Nu te contrazic, nu am mers cu nici una din ele.
Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users