Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Offroad greu

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#55
MENTOR_SQUAD

MENTOR_SQUAD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 23.04.2008

View PostSkizo, on 12th January 2010, 10:39, said:

lamureste-ma ce-i cu diferentialele blocabile, si de ce este nevoie sa fie 3, cind masina are 2 punti.
cred ca vrei sa ma faci sa vind masina si sa-mi iau celalat model :).

Vezi aici: http://forum.softped...howtopic=407711

#56
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
exact cum mi-am imaginat ! atunci stau linistit, wrangler-u' meu e ok. :D

#57
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,321
  • Înscris: 04.05.2006
Pai normal ca e OK. Daca l-ai fi luat pentru offroad greu (dar deja ai declarat ca nu de-aia l-ai luat), nu mai era ok...dar asa...e super. :)

#58
anakin28

anakin28

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,268
  • Înscris: 23.08.2007

View PostSkizo, on 12th January 2010, 17:51, said:

exact cum mi-am imaginat ! atunci stau linistit, wrangler-u' meu e ok. :D
Masina ta este cat se poate de OK si dupa cum iti spuneam sunt fan Wrangler. Si chiar apreciez foarte mult persoanele care inteleg masina asat si o prefera in locul unui Santa Fe cu piele sau un Tuareg cu navigatie. Este un semn ca acele persoane sunt chiar cunoscatori si pasionati de automobil in general. Discutia despre diferentele dintre modelul Sport si Rubicon am facut-o si in lumina topicului in care suntem adica "Offroad greu". Si din punctul asta de vedere Rubiconul este cu totul alta masina. Asta nu inseamna ca Sport-ul nu te va scoate din 99,9% din situatiile pe care le vei intalni 10 ani de aici inainte. Parerea mea este ca diferenta de pret se merita platita. Daca facem un calcul din cei 6700 euro diferenta intra si anumite dotari pe care e posibil sa le vrei si pe modelul Sport cum ar fi: aerul conditionat, cruise control, jante din aliaj, proiectoare de ceata. Sau se poate monta diferential blocabil pe spate cu 776 euro!!!!  In orice caz Rubiconul este o masina pregatita deja in mare proportie de off-road greu pe cand Sport-ul ramane doar o masina de teren foarte capabila.

#59
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Stai asa, aia cer 7k pe AC, tempomat si niste amarate de jante? :w00t:
Si mie imi place Rubicon, dar are niste scoruri care ma fac sa ma gandesc la orice alt SH japonez in detrimentul lui.

#60
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,321
  • Înscris: 04.05.2006
Nu am studiat datele tehnice, dar pe langa blocul in care stau, e si un sport si un rubicon, iar diferentele dintre ele sunt foarte mari. Rubiconul e in 5 usi, sportul in 3. E mult mai lung si mai inalt Rubiconul......e posibil sa ma fure ochiul...dar imi pare si mai lat. Personal mi-a lasat impresia unei alte masini.

#61
anakin28

anakin28

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,268
  • Înscris: 23.08.2007

View PostMarius3k, on 12th January 2010, 23:39, said:

Stai asa, aia cer 7k pe AC, tempomat si niste amarate de jante? :w00t:
Si mie imi place Rubicon, dar are niste scoruri care ma fac sa ma gandesc la orice alt SH japonez in detrimentul lui.
Nu! In 6700 euro intra multe dotari printre care si AC, cruise control, jante si proiectoare. Rubiconul costa 34600 cu toate taxele. Eu zic ca la banii astia nu are rival. Singurul care sta langa el este G Classe insa costa 65000 euro!!


View Postrichelieu, on 12th January 2010, 23:45, said:

Rubiconul e in 5 usi, sportul in 3. E mult mai lung si mai inalt Rubiconul......e posibil sa ma fure ochiul...dar imi pare si mai lat. Personal mi-a lasat impresia unei alte masini.
Nu are legatura numarul de usi cu Sport sau Rubicon. Ambele sunt produse in varianta cu 3 sau 5 usi. Modelul Rubicon este modelul pentru off-road greu iar Sport este modelul mai linistit pentru off-road normal. Rubiconul are in plus fata de Sport: bara stabilizatoare decuplabila electronic pe puntea fata, roti mai mari, diferentiale spate/fata blocabile, punte fata heavy duty, raport in punti mai mare. In plus Rubiconul mai are dotarile de confort mentionate mai sus. Pe toate astea dai 6700 euro.

#62
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,321
  • Înscris: 04.05.2006
Aha...inseamna ca, am avut "norocul" sa dau peste dimensiunile extreme :).

#63
javra4x4

javra4x4

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.12.2009
mercedes unimog are 3 diff. UAZ, in special masinile pt armata au 3 diff

#64
gabigowriel

gabigowriel

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,254
  • Înscris: 07.12.2009

View PostMAK, on 10th October 2007, 19:45, said:

Nu stiu daca l-am pus bine la Just Cars, dar as vrea sa vorbim de masini veritabile de teren greu.
Asta inseamna masini spartane, electronica putina, foarte fiabile pe teren accidentat.
Ma gindeam la clasa G de la Mercedes, la Jeep Wrangler,...
Probabil pt offroad greu, suspensia pneomatica este sensibila, exista riscul spargerii perneleor.
Modele ca Porsche Cayenne, Q7, nu cred ca ar trebui sa intre in discutie.
Vladimir Putin conduce LADA NIVA 4X4 da' cu motor Opel...
:rolleyes:
http://www.antena3.r...rman_90406.html
"Premierul rus Vladimir Putin conduce o Lada Niva pentru a sprijini industria auto rusă- achiziționată pe comandă specială când criza din acest sector era la apogeu pentru a da un exemplu, mașina liderului rus are însă un motor... german.

Premierul a admis, luni, că SUV-ul său este echipat cu alt motor decât cel standard, când le-a vorbit studenților din orașul Ceboksari despre performanțele mașinii.

"Nu o ascund, mașina pe care am cumpărat-o are un motor Opel," a admis acesta.

"S-a dovedit a fi mai puternic,"arăta oficialul rus. Cu toate acestea, admiterea sa atât de candidă este puțin probabil să ajute reputației companiei
Lada. În ultimii ani, vânzările au scăzut dramatic, pe măsură ce rușii optează pentru modele europene sau japoneze.

Putin declara însă că Niva ar putea să răstoarne tendința și sublinia
că se merită a fi cumpărată. "Sunt mașini relativ ieftine după standardele europene, iar calitatea
nu este rea" . "
:naughty:

Attached Files



#65
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
[quote name='gabigowriel' date='26th January 2010, 16:27' post='7708545']
Vladimir Putin conduce LADA NIVA 4X4 da' cu motor Opel...
:rolleyes:
[url="http://www.antena3.ro/stiri/rutier/putin-nu-ascunde-ca-are-masina-ruseasca-dar-cu-motor-german_90406.html"]http://www.antena3.ro/stiri/rutier/putin-n...rman_90406.html[/url]
"Premierul rus Vladimir Putin conduce o Lada Niva pentru a sprijini industria auto rusă- achiziționată pe comandă specială când criza din acest sector era la apogeu pentru a da un exemplu, mașina liderului rus are însă un motor... german.

Premierul a admis, luni, că SUV-ul său este echipat cu alt motor decât cel standard, când le-a vorbit studenților din orașul Ceboksari despre performanțele mașinii.

"Nu o ascund, mașina pe care am cumpărat-o are un motor Opel," a admis acesta.

"S-a dovedit a fi mai puternic,"arăta oficialul rus. Cu toate acestea, admiterea sa atât de candidă este puțin probabil să ajute reputației companiei
Lada. În ultimii ani, vânzările au scăzut dramatic, pe măsură ce rușii optează pentru modele europene sau japoneze.

Putin declara însă că Niva ar putea să răstoarne tendința și sublinia
că se merită a fi cumpărată. "Sunt mașini relativ ieftine după standardele europene, iar calitatea
nu este rea" . "
:naughty:
ar fi chiar interesanta o niva cu motor opel,dar,dacai timp tasteaza pe google ''Niva Chevrolet'' si apoi sunt curios ce impresie vei avea...bafta

#66
forumfreak

forumfreak

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 08.12.2008
cred ca la topicu asta poate sa intre si Suzuki samurai. nu am vazut masina ( pe viu ) care sa faca ce face un samurai.

#67
NelutzuCIV

NelutzuCIV

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 14.04.2015
sal....caut si eu o puntre spate de wrangler tj, ma poate ajuta careva?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate