Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Offroad greu
Last Updated: Apr 09 2018 12:28, Started by
MAK
, Oct 10 2007 19:45
·
0
#19
Posted 11 October 2007 - 07:59
"Rangerii" de prin Retezat stiu ca si-au adus cateva din astea (euro 2 parca, dar ei sunt scutiti de taxa ) si din cate am inteles trec cu ele pe unde apuca! Mai multe aici.
[ http://www.zukiworld.com/month_060106/images/readersrides_0606/brianzartman_samurai.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#21
Posted 11 October 2007 - 10:18
Vlad_int1, on Oct 11 2007, 06:53, said: Totusi eu zic ca la categoria asta Hummer H1 e taticu lor. Totul pea acea masina a fost facuta sa reziste . Motoare 6 l , 8 cilindrii in linie, 190 de cai la 4000 rpm , 400 Nm la 2400 rpm si multa atitudine : Nu intotdeauna. Mai bine zis nu pe orice tip de teren. Uneori gabaritul sau il dezavantajeaza. Sau cu alte cuvinte nu intotdeauna marimea conteaza. |
#22
Posted 11 October 2007 - 10:25
//oftopic: Am fost anul trecut la niste neamuri intr-un sat pe langa Zlatna (jud. Alba). Drumul era asfaltat - pana la vreo 8-10km de satul respectiv. Am parcurs distanta aia in mai mult de 40 de minute cu Micra.
/offtopic end Neamurile respective, au pe langa o Volga kombi un ARO cu motor de Mercedes W123 de 3000cmc diesel. Masina ideala pentru drumurile respective si cu care pargurg cei 8~10km in cel mult jumatate din timpul scos de mine. Diesel rullz in offroad, cuplu mare la RPM mici. |
#23
Posted 11 October 2007 - 15:10
#24
Posted 11 October 2007 - 15:16
Am citit mai de mult, ca este diesel simplu ( fara turbina ), fara electronica.
Ca sint si pe benzina, or fi, nu stiu. Iar ce m-a frapat, suspensia, este identica fata/spate, se poate schimba orice de fata pe spate si stinga dreapta. PS. Mi se pare ca era vorba de un H1 facut pt strada. ( treaba cu motorizarea diesel ) |
#25
Posted 11 October 2007 - 16:18
Ma primiti si pe mine cu ATV-ul la sectiunea asta? Ca tot cu "B"-ul se conduce . Daca da, dupa ce-o sa-l primesc (adica maine sau poimaine), vin si io cu niste poze de pe...pietrele patriei .
Ontopic: Personal, ARO si IMS mi s-au parut la vremea lor niste masini mai mult decat OK pentru offroad. Dintre grei.....Land Cruiser, Defender, poate si Mitsubishi Pajero mi se par niste masini bune de offroad, in varianta stock. In rest...iei una, bagi bani, o faci de offroad . (normal...din doar cateva variante nu din orice SUV). Eu as prefera una din cele de dimensiuni mai mici. |
#26
Posted 11 October 2007 - 18:38
@richelieu: Pai rusii fac mini-Mercedes G Classe din Suzuki Jimny
@Vlad_int1: 2006 Hummer H1 Performance Features -Turbo compressor -6,599 cc 6.6 liters V 8 front engine with 103 mm bore, 99 mm stroke, 17 compression ratio, overhead valve and two valves per cylinder -Diesel fuel -Diesel indirect injection fuel system -28.5 gallon main diesel fuel tank , 24 gallon auxiliary diesel fuel tank -Power: 224 kW , 300 HP SAE @ 3,000 rpm; 520 ft lb , 705 Nm @ 1,600 rpm |
#28
Posted 11 October 2007 - 19:05
silver_fern, on Oct 11 2007, 19:38, said: 2006 Hummer H1 Performance Features -Turbo compressor -6,599 cc 6.6 liters V 8 front engine with 103 mm bore, 99 mm stroke, 17 compression ratio, overhead valve and two valves per cylinder -Diesel fuel -Diesel indirect injection fuel system -28.5 gallon main diesel fuel tank , 24 gallon auxiliary diesel fuel tank -Power: 224 kW , 300 HP SAE @ 3,000 rpm; 520 ft lb , 705 Nm @ 1,600 rpm Model: Hummer H1 Year: 1983 Category: Offroad cars Engine size: 5733 ccm (349.83 cubic inches) Fuel type: Gasoline Engine and transmission Engine location: Front Displacement: 5733 ccm (349.83 cubic inches) Engine type: Inline, 8 cylinder Max power: 190.00 PS (140 kW or 187 HP) at 4000 Rev. per min. Max torque: 407.00 Nm (41.5 kgf-m or 300.2 ft.lbs) at 2400 Rev. per min. Fuel system: Injection Speed and acceleration Power/weight ratio: 0.0686 PS/kg Exterior and interior Passenger space: 7,250 litres (1,915 gallons) Steering, brakes and tires Dimensions and weight Weight: 2,770 kg (6,106.8 pounds) Overall length: 4,690 mm (184.6 inches) Overall width: 2,200 mm (86.6 inches) Overall height: 1,840 mm (72.4 inches) Wheelbase: 3,310 mm (130.3 inches) Era vorba de H1 initial , nu varianta 2006 sau ce ai mai gasit tu pe acolo. Edited by Vlad_int1, 11 October 2007 - 19:10. |
|
#29
Posted 11 October 2007 - 19:07
--- iar are probleme situl - a aparut editul ca un nou post.
Edited by Vlad_int1, 11 October 2007 - 19:09. |
#30
Posted 11 October 2007 - 19:27
Nu sunt un profesionist in domeniu,am cochetat cu offroadul acum vreo 15 ani,dar pt mine masina ideala pt offroad(masina raport calitate pret optim) este Patrolul.Pacat ca la ora actuala marii constructori de offroad sacrifica caracteristici offroad in favoarea confortului ca asa cere piata,deh...
Uitati-va putin la SIAB la modele noi de Pajero,Defender,Patrol,de Land Cruiser nici nu mai vorbesc ca e diferenta mare fata de ala de acum 10,20 ani sa vedeti transformari fata de modelele anilor anteriori.Singura exceptie cat de cat e Patrolul(si Defenderul),care a ramas inca conservator intr-o oarecare masura offroadului,dar cat o sa-i mai tina? Din ce am inteles,nu stiu sigur dar Patrolul nu o sa se mai fabrice! Asa ca pt pasionati si nu numai,luati un Patrol din 85-95 si echipati-l cu suspensii de offroad,scuturi,troliu,bare de protectie fata spate,snorkel,proiectoare,reductoare,jante si cauciucuri de noroi si teren greu etc si bucurati-va de offroad cat se mai poate pana nu se retrocedeaza si muntii si atunci pa.Singura problema este taxa asta blestemata,poate la anu ne lasa oligofrenii care ne conduc,(chipurile) sa ne aducem ce vrem fara taxa asta aberanta! Parerea mea ca masinile strict de offroad o sa dispara,usor usor,daca nu au disparut deja si o sa faca loc la SUV si alte alea,uitand ca mai sunt cativa pasionati... |
#31
Posted 11 October 2007 - 23:46
O caracterizare cat de cat "satisfacatoare" a unei masini de teren ar putea fi :
Existenta unei structuri rigide "tip camion" : sasiu + caroserie separata *Aceasta solutie constructiva permite montarea pe masina a unor cauciucuri mai mari -> rezulta o garda la sol mai mare -> se pot aborda obstacole mai mari . Putem aminti de 2 tipuri de modificari ce pot fi facute relativ usor : 1) - bodylit - presupune ridicarea, cu mai multi centimetri, a caroseriei de pe sasiu . 2) - suspensionlift - presupune montarea unor seturi noi de arcuri & telescoape, mai "inalte" si cu proprietati adecvate utilizarii in teren . *De asemenea, structura sasiu + caroserie separata confera masinii o rezistenta formidabila la puternicele efecte de torsiune suportate in teren accidentat ... in cazul caroseriilor autoportante ( SUV-urile moderne ), masina se "indoaie" din toate incheieturile, parbrizul poate pocni ca o rosie storcita, punctele de sudura se slabesc in timp si caroseria scartaie la pornire, nu se mai inchid corect toate usile, etc . ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Existenta reductorului *Este un ansamblu de roti dintate & pinioane ce are rolul de a transmite rotilor putere maxima la turatie minima - acesta e mijlocul prin care se evita ruperea "aderentei", motorul este in sarcina maxima dar roata se invarte cu viteza mica . ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Existenta puntilor rigide *Puntile rigide au avantajul unei constructii mai robuste si a unei fiabilitati mai mari in conditii de exploatare dura . De asemenea, in cazul depasirii unui obstacol ( un bolovan, un trunchi de copac, etc. ), masina echipata cu punti rigide se ridica cu totul in momentul in care roata "urca" -> rezulta trecerea lejera pe deasupra si evitarea pericolului de suspendare . *In cazul masinilor dotate cu suspensie independenta, roata se ridica la trecerea peste obstacol, dar "burta" masinii ramane jos si exista pericolul atingerii "pe dedesubt". In general, masinile dotate cu suspensii independente sunt mai mult masini de rallyraid decat masini de offroad - cineva amintea de Hummer H1, ei bine, aceea este o masina gandita sa mearga cu 50 km/h peste dunele de nisip si pe drumuri neasfaltate, dar atat ! Nicidecum nu este conceputa sa urce pe carari de munte, prin sleauri sau printre copaci . ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Existenta diferentialelor blocabile manual *Diferentialul este acel mecanism ( ansamblu de roti dintate & coroana ) ce permite rotilor aflate pe aceeasi punte ( fata sau spate ) sa se invarta cu viteza diferita, una fata de cealalta . De exemplu, atunci cand masina vireaza, rotile aflate pe interior se invart mult mai putin decat cele aflate pe exterior . *Blocarea manuala a diferentialului permite ca ambele roti ale puntii ( spate sau fata ) sa se invarta cu aceeasi viteza -> puntea respectiva se invarte, indiferent de existenta unei roti ce patineaza . Teoretic, o masina cu ambele punti prevazute cu diferentiale blocabile manual, nu ramane imobilizata daca are cel putin o roata cu aderenta . ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- *Avand aceste 4 caracteristici ( sasiu separat, diferentiale blocabile, reductor si punti rigide ) o masina are toate atributele necesare pentru a "iesi" cu succes in orice teren accidentat . *Un element foarte important in offroad este modelul gumelor de pe masina, acestea trebuind sa fie adecvate iesirilor de pe asfalt . Profilul acestor cauciucuri este agresiv si permite masinii sa se "agate" de orice denivelare din teren pentru a avansa . Imi permit 2 sfaturi : NU iesiti in teren daca aveti "gume de strada" ! - veti ramane cu siguranta blocati ! NU iesiti in teren singuri ! - sa fiti intotdeauna cel putin 2 masini de aceeasi talie, sa puteti fi tractati la nevoie ! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pentru cei cu adevarat interesati de subiect, precum si pentru discutii de genul "care masina este mai 4x4" va recomand forumul baietilor de la club4x4.ro . |
#32
Posted 12 October 2007 - 01:59
Vlad_int1, on Oct 11 2007, 18:05, said: Model: Hummer H1 Year: 1983 Category: Offroad cars Engine size: 5733 ccm (349.83 cubic inches) Fuel type: Gasoline Engine and transmission Engine location: Front Displacement: 5733 ccm (349.83 cubic inches) Engine type: Inline, 8 cylinder Max power: 190.00 PS (140 kW or 187 HP) at 4000 Rev. per min. Max torque: 407.00 Nm (41.5 kgf-m or 300.2 ft.lbs) at 2400 Rev. per min. Fuel system: Injection Speed and acceleration Power/weight ratio: 0.0686 PS/kg Exterior and interior Passenger space: 7,250 litres (1,915 gallons) Steering, brakes and tires Dimensions and weight Weight: 2,770 kg (6,106.8 pounds) Overall length: 4,690 mm (184.6 inches) Overall width: 2,200 mm (86.6 inches) Overall height: 1,840 mm (72.4 inches) Wheelbase: 3,310 mm (130.3 inches) Era vorba de H1 initial , nu varianta 2006 sau ce ai mai gasit tu pe acolo. Pai Hummer H1 s-a produs pt. prima data in 1992 ca varianta civila a Humvee-ului. Corect? Ca motorizari a avut doua dieseluri V8 de 6.2l si 6.5l, doua turbodieseluri V8 de 6.5l si 6.6l, si un benzinar V8 de 5.7l. Iar originalul(sau initialul daca vrei), Humvee, s-a produs in 1984 cu motor diesel V8 de 6.2l. Si apropo, toate informatiile astea le gasesti pe site-urile oficiale www.amgeneral.com si www.hummer.com. Tu poti sa-mi spui de unde ai informatia ca Hummer H1 (nu Humvee) s-a produs in '83? @acvaristul: Excelenta caracterizare! Edited by silver_fern, 12 October 2007 - 02:06. |
#33
Posted 12 October 2007 - 11:44
silver_fern, on Oct 12 2007, 02:59, said: Pai Hummer H1 s-a produs pt. prima data in 1992 ca varianta civila a Humvee-ului. |
|
#34
Posted 12 October 2007 - 17:12
aruncati o privire pe aici: http://forum.softped...amp;hl=defender
|
#35
Posted 04 August 2009 - 13:10
Eu to cred ca Wranglerul e cea mai buna alegere.
E suficient de mic pentru abordarea denivelarilor si pentru abordarea traficului din Romania (in cazul in care vrei sa il folosesti si zi de zi). Bricolezi la el o viata intreaga si tot nu termini. Avind in vedere gama de accesorii de pe piata il poti face cum vrei tu. E suficient de rezistent. Putina electronica (special la modelele inainte de 2006). Aspect retro Ce nu imi place e interiorul in stil american = explozie de plastic ci fibre sintetice. (mai ales in modelul nou)... Edited by Marius3k, 04 August 2009 - 13:12. |
#36
Posted 04 August 2009 - 13:13
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users