Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tableta office

Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC
 Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...

Priza contorizare consum energie

Cat timp purtați o pereche d...

Problema Makita PLM 4628n
 Nelamurire sunet navigatie auto

Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...
 De cate ori purtati o pereche de ...

"Releu" comandat de la di...

Pe la voi cum mai merg dezmembrar...

Ce sisteme audio ați avut la masi...
 

Universitatea Spiru Haret din Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
deosebita

deosebita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 31.07.2006
Sunt studenta in anul IV la Universitatea de Vest din Timisoara, Facultatea de Stiinte Economice. Anul acesta in vara m-am hotarat sa ma inscriu si la Universitatea Spirul Haret la Facultatea de Drept din Timisoara. Am tot auzit zilele astea pe la televizor vorbindu-se de faptul ca Univ. Spiru Haret nu este acreditata sau ca unele specializari nu sunt acreditate, nu am inteles exact. Stie careva exact daca este sau nu acreditata, sau poate alti studenti de la drept de la spiru din timisoara imi pot da mai multe detalii. daca eu am muscat-o macar sa nu o mai muste nimeni!!!

Edited by deosebita, 04 October 2007 - 17:25.


#2
nickole

nickole

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 14.01.2007
eu din cate am inteles, este acreditata numai pentru forma de invatamant zi, dar la F.F si respectiv ID nu este acreditata

#3
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

View Postnickole, on Feb 12 2008, 22:56, said:

eu din cate am inteles, este acreditata numai pentru forma de invatamant zi, dar la F.F si respectiv ID nu este acreditata
Ai dreptate ,forma ZI este acreditata pt toate facultatile si FR doar pt cateva doar AUTORIZATE.