Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pornirea motorului diesel
Last Updated: Oct 29 2014 21:46, Started by
Luiza Ioana
, Sep 29 2007 12:30
·
0
#73
Posted 26 May 2009 - 15:53
Intel, on May 17 2009, 15:25, said: Daca dieselul are sistem keyless ce martor bujii mai astepti sa se stinga? Poate sa explice cineva cum se realizeaza pornirea cu sistem keyless? Ce/cum se compenseza faptul ca nu mai ai cum sa astepti sa se stinga martorul? Intreb si eu, nu dau cu parul Pai n-am SL 600, dar am avut doua Megane-uri pana acum, ambele cu pornire pe cartela. Exista si optiune de keyless, adica nu mai trebuie sa introduci cartela in slot, ci pur si simplu s-o ai in buzunar (sa fie in habitaclu). Sistemul e acelasi - pornirea tot din buton se face, ca ai cartela in buzunar sau ca ai introdus-o in cititor. Raspunsul la intrebarea ta - nu astepti tu sa se stinga martorul, ci asteapta computerul de bord. Iarna, cand pornesc masina, apas butonul de START, computerul de bord pune contactul si asteapta cam 1 secunda cu contactul pus pana cand se stinge martorul de bujii, apoi da la automat si porneste motorul. Tu in timpul asta nu faci nimic, ci stai cu piciorul pe ambreiaj/frana si te uiti la bord. Sper ca te-ai lamurit! |
#75
Posted 26 May 2009 - 21:34
[quote name='tchoara' date='May 26 2009, 16:53' post='6541733']
Pai n-am SL 600, dar am avut doua Megane-uri pana acum, ambele cu pornire pe cartela. Exista si optiune de keyless, adica nu mai trebuie sa introduci cartela in slot, ci pur si simplu s-o ai in buzunar (sa fie in habitaclu). Sistemul e acelasi - pornirea tot din buton se face, ca ai cartela in buzunar sau ca ai introdus-o in cititor. Raspunsul la intrebarea ta - nu astepti tu sa se stinga martorul, ci asteapta computerul de bord. Iarna, cand pornesc masina, apas butonul de START, computerul de bord pune contactul si asteapta cam 1 secunda cu contactul pus pana cand se stinge martorul de bujii, apoi da la automat si porneste motorul. Tu in timpul asta nu faci nimic, ci stai cu piciorul pe ambreiaj/frana si te uiti la bord. Sper ca te-ai lamurit! [/quot Raspuns foarte competent :coolspeak: cu mentiunea ca nu toate marcile europene cu echipare diesel au aceasta optiune La brandurile frantuzesti de prestigiu (nu dau nume) aceasta dotare este pusa pe variantele de top. Compania de stat franceza producatoare de autoturisme, monteza pe masinile produse astfel de optiuni (care incinta clientul) in detrimentul altor facilitati mult mai utile. Ex: producatorii germani pun aceasta optiune pe marcile de lux. Polemica vis-a-vis de optiunea keyless devine OFF TOPIC si cred ca trebuie sa ne rezumam la subiect care este unul foarte interesant functie de tehnologia diesel aleasa de cei care au deschis acest topic. :cheers: Edited by Moxica, 26 May 2009 - 21:39. |
#76
Posted 04 October 2009 - 18:13
Ba fratilor, am o problema MARE, nu-mi mai porneste masina. Is amator in de-astea nu mi s-a mai intamplat pana acum, e un BMW 320D, cand dau contact, imi apar doua faruri lumina rosie pe partea din pate a masinii desenate pe bord, mi se stinge martorul de bujii, mi se sting toate, mai putin bateria si uleiul. Si imi mai scrie unde arata ceasu 12100 km INSPECTION, dupa care se stinge si ala si imi arata ceasu'. Am curent pe ea, daca dau drumu la faruri se vede noaptea ca ziua. Cand dau cheie, sa porneasca... din parti, nimic, da nimic, nici o tentativa, sta incremenita parca e magaru in fata portii si nu se misca, NIMIC. Ma ia cu calduri.
Dupa cum spuneam, ma uit ca vaca, habar n-am ce e asta, da' nu-mi place cand nu-mi porneste masina Imi vine s-o sparg cu ciocanu... am niste draci... deci, nu va inchipuiti ce draci am ca trebuia sa ajung undeva. Daca aveti idee ce-as putea face la draq sa porneasca va raman recunoscator... pe veci |
#77
Posted 04 October 2009 - 19:41
Ba frate incearca cu alta baterie.
Ba frate eu iti urez succes , sper sa mearga ca sa nu dai frate cu ciocanu in ea ca e o masina misto. Bafta ba frate. |
#78
Posted 05 October 2009 - 09:28
Merci frate Asta fu exprimarea, na, daca vrei sa faci misto, il accept.
Tot nu porneste, da' macar... azi nu tre sa plec nicaieri. Daca-mi explici de ce tre sa schimb bateria cand am faruri de faci nunta in fata masinii la ce lumina e... jos palaria. Asta e ce am gasit pe net: "I have the same problem with my spare key. Lights come on, can unlock the doors, everything. But when it comes to starting the car its like you haven't even turned the key. Luckily my other key starts the car fine so my spare key is now just a backup door unlocker. There is a problem with the key and the communication between that and the cars computer that will not allow the car to start. I haven't found a solution to this even from the dealer, except buy a new key for $300 of course." e posibil sa fie chestia asta? na, chiar daca ar fi, cealalta cheie nu e la mine Edited by icynoangel, 05 October 2009 - 09:29. |
#79
Posted 05 October 2009 - 09:29
Posibil sa fie imobilizatorul. Cu cheia de rezerva ai incercat s-o pornesti?
|
#80
Posted 05 October 2009 - 09:46
Cheia de rezerva e la altcineva, care e la Bucuresti si o sa o am abia duminica
Povesteste-mi putin despre imobilizatoru' asta, sa stiu si eu ce-i ala pe viitor. merci. Da' e ciudat, ca pana acu a mers impecabil, fara probleme, nici nu m-a durut capu, la orice ora, si deodata, ma sui dau cheie... nimic. Edited by icynoangel, 05 October 2009 - 09:50. |
#81
Posted 05 October 2009 - 09:50
icynoangel, on 5th October 2009, 10:46, said: Cheia de rezerva e la altcineva, care e la Bucuresti si o sa o am abia duminica Povesteste-mi putin despre imobilizatoru' asta, sa stiu si eu ce-i ala pe viitor. merci. Mai multe despre imobilizator ai aici: http://en.wikipedia....iki/Immobiliser |
#82
Posted 05 October 2009 - 09:58
Merci, sper sa fie doar asta ca altfel m-am dat dracului
Da' e posibil asa din senin sa nu mai mearga? Edited by icynoangel, 05 October 2009 - 09:59. |
|
#84
Posted 05 October 2009 - 10:13
e aiurea ca desi e tehnologie avansata, ajungem sa facem scoala speciala ca sa pornim un nonorocit de motor inventat acum 100 de ani
in mod normal dai de cheie sau apesi pe buton si porneste daca nu, e o problema undeva si trebuie reparatie (sau schimbata masina/producatorul in cazuri mai grave) |
#85
Posted 05 October 2009 - 10:31
Eu ce pot sa zic, nu-s mecanic, nu-s electrician auto... nu stiu de-astea. Numai ca mi-e mila s-o sparg, da nici bibelou in parcare nu pot s-o tin.
|
#86
Posted 05 October 2009 - 12:02
Haideti sa va traduc ce am gasit pe net, caut de dimineata in loc sa muncesc, da sa nu-i ziceti sefului )
BMW Secventa de programare a cheilor X5, E46, E38 & E39 (chei in forma de romb) Pentru cazul in care nu exista decat o cheie, care nu merge. 1. Intoarcere cheie pe pozitia 1 de 5 ori la rand foarte repede. 2. Scoatere cheie din contact 3. Tinand apasat butonul de deschidere usi, apasare buton de blocare usi de 3 ori dupa care eliberare buton deschidere usi (cel de blocare e cel rotund cu emblema BMW din centrul cheii). Raspunsul masinii ca totul a decurs perfect ar trebui sa fie: blocare si deblocare a usilor. 4. Daca mai aveti alta cheie trebuie sa faceti acelasi lucru in decurs de 30 secunde. 5. Contact pe pozitia 1 pentru finalizare. Asta e ce am gasit (era in engleza) si am si testat, din pacate la mine n-a mers, dar e bine sa fie aici, poate altcineva are problema asta si la el/ea merge chestia asta. Bucurie, de cap sa ne fie. |
#87
Posted 05 October 2009 - 13:16
Am uitat sa zic, strategia expusa mai sus se executa cu portierele si geamurile inchise. As fi vrut sa mearga si la mine... da na, asta e.
Edited by icynoangel, 05 October 2009 - 13:16. |
|
#89
Posted 05 October 2009 - 14:49
Nu stiu ce sa zic, am cautat pe net, am intrebat, unii zic ca are baterie inauntru, unii zic ca nu trebuie desfacuta cheia pentru ca se incarca cat mergi cu masina (numai ca acu n-am cum sa merg cu ea ca nu reusesc s-o pornesc ).
Nu stiu ce sa cred si ce sa nu cred. Plus de asta, daca telecomanda imi deschide usile, nu inseamna ca inca functioneaza? Intreb sa stii, nu am dat cu paru'. |
#90
Posted 06 October 2009 - 10:34
Dupa ultimele cercetari, programarea cheilor se pare ca se refera doar la programarea telecomenzii, nu are legatura cu contactul... na, la draq.
Edited by icynoangel, 06 October 2009 - 10:34. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users