Pornirea motorului diesel
Ultima postare: oct 29 2014 21:46, Inițiat de
Luiza Ioana
, sep 29 2007 12:30
·
0
#92
Publicat: 06 octombrie 2009 - 12:22
Sa nu crezi ca fac la misto, dar ce trebuie sa fac?
Later edit: gata m-am elucidat ce trebuie facut, numai ca nu cred ca am unde sa merg aici in oras, nu cred ca au tehnologia necesara pentru asa ceva. Am mai fost cu Dacia prin service-urile de-aici... si de fiecare data am avut tendinta sa ii iau la bataie pentru ce reparatie de cacao au facut, macar la dacie mai dai un ciocan, mai legi cu sarma... Editat de icynoangel, 06 octombrie 2009 - 12:29. |
#95
Publicat: 06 octombrie 2009 - 16:41
Am incercat sa o pornesc cu cablu de la o dacie, nimic, am verificat bateria de pe masina, am pus-o pe o dacie si mergea, totusi mi-am luat o baterie noua (e bine sa fie acolo) da tot nimic.
Am impins-o si-a pornit... deci problema e de la electromotor (cat am schimbat bateria am tinut masina conectata la bateria de pe dacie sa nu-mi incurce setarile in computer sau mai stiu eu ce se mai poate intampla). Am dus-o in service sa ii schimbe carbunii la sau na, ce problema vor gasi cand il desfac de-acolo. Va tin la curent cu ce am rezolvat. Later edit: a, si multumesc tuturor pentru ajutor. Am invatat cateva chestii Editat de icynoangel, 06 octombrie 2009 - 16:43. |
#98
Publicat: 09 octombrie 2009 - 09:40
Au "rezolvat-o" baietii, i-au schimbat carbunii, porneste excelent acum... insa, au fost inteligenti, nu stiu ce au facut ei acolo, ca au intrerupt cumva la demontarea electromotorului circuitul de curent, si setarile is varza acum.
Inainte de a o duce la ei, nu se aprindea nimic pe bord, acu mi se aprinde led-ul de Airbag continu, si din cand in cand si ala de ulei (insa la culoare e galben - din cate stiu eu daca se aprinde galben trebe schimbat uleiul), da cum dracu', inainte de a o duce la ei nu se aprindea nimic, sa fie o coincidenta? Totusi, stiti cum fac sa nu se mai aprinda ala de airbag? |
#100
Publicat: 09 octombrie 2009 - 10:08
Mai.. nu vreau sa te contrazic, dar problema este a mea, ca-i masina mea Si la aia nu o mai duc, baietii is mecanici, nu vreau a o las pe mana lor cand vine vorba de computeru' de bord, o sa merg la un service BMW sa vad ce zic aia, cred ca e mai sigur asa, da pana atunci o sa verific care-i treaba cu uleiul poate e la minim.
|
|
#101
Publicat: 09 octombrie 2009 - 13:24
SweetRevenge, pe 1st November 2008, 15:54, a scris: Cam orice motor, nu numai diesel. Intel, pe 17th May 2009, 15:25, a scris: Daca dieselul are sistem keyless ce martor bujii mai astepti sa se stinga? Poate sa explice cineva cum se realizeaza pornirea cu sistem keyless? Ce/cum se compenseza faptul ca nu mai ai cum sa astepti sa se stinga martorul? Intreb si eu, nu dau cu parul Moxica, pe 26th May 2009, 16:28, a scris: Funcția KEYLESS-GO este un sistem electronic de autorizare a pornirii. Atunci când conducătorii auto au cheia KEYLESS-GO, aceștia trebuie doar să tragă de mânerul portierei pentru a o deschide. Motorul poate fi pornit și oprit utilizând butonul Start/Stop de pe maneta schimbătorului. KEYLESS-GO este dotare opțională, dar pentru SL 600 și SL 65 AMG este dotare standard. ..... Iarna bujiile incandescente se sting mai tirziu si este bine ca dupa pornire sa nu se plece imediat pentru a da posibilitatea tachetilor hidraulici sa functioneze la parametrii proiectati. Ar ma fi multe de spus dar las "greii" forumului in motoare diesel sa completeze cu informatii mai utile tachetii se amorseaza imediat, se aude alt zgomot destul de rapid icynoangel, pe 4th October 2009, 19:13, a scris: Ba fratilor, am o problema MARE, nu-mi mai porneste masina. ...Cand dau cheie, sa porneasca... din parti, nimic, da nimic, |
#102
Publicat: 09 octombrie 2009 - 14:47
Faza e ca au schimbat carbunii la electromotor si acu merge, da' mi-au dat computerul peste cap... o belea nu vine niciodata singura.
Acu, cand inchid din cheie, uneori se aprind semnalizarile, alteori nu se aprind, la fel si cand o deschid, ba se aprind, ba nu se aprind, asta-i una, ledu de la airbag e aprins tot timpu... deci doua chestii ma deranjeaza deocamdata. Da le rezolv eu pana la urma... macar acu porneste si pot pleca cu masina. Oricum nesimtiti... puteau sa alimenteze cu ceva cand au desfacut firele. |
#103
Publicat: 27 octombrie 2009 - 01:07
Evergreen, pe 9th October 2009, 13:24, a scris: unele au sistemul identic cu al cheii; ori apesi brusc ca taranu si porneste ori apesi o data ...deblocheaza coloana directie, inca o apasare pune contactul si a treia porneste motorul Intre timp, aflasem si singur dar multumesc Nu stiu daca expresia ca taranu e potrivita dar ma rog O pot porni in 2 feluri: ori calc frana si apas pe buton ca taranu ori apas pe buton 2 sec fara sa calc frana (adica pun contactul), astept sa se stainga becurile si apoi calc frana si apas iar butonul. Atata timp cat masina e desteapta si producatorul ma invita sa apas ca taranu, nu stiu de ce n-as face-o. Asta pe timp de vara sa zicem. Pe timp de iarna sau ma rog, acu cand e mai frig ori aplic metoda taranu, se pune singur contactul sta un pic si apoi daca semnul de bujii se stinge repede deci nu e chiar asa de frig, porneste motorul. Daca ii trebuie mai mult, sta mai mult aprins martorul de bujii iar cand se stinge, calc iar frana si apas pe buton Editat de Intel, 27 octombrie 2009 - 01:07. |
#105
Publicat: 07 noiembrie 2009 - 08:15
una din ele face fitze; cu aparat de masura o poti identifica dupa ce scoti + comun si o inlocuiesti; de preferat e sa le schimbi pe toate sa stii o treaba
ATENTIE la demontare! (mai intii incerci sa stringi si apoi destringi) Intel, pe 27th October 2009, 01:07, a scris: O pot porni in 2 feluri: ori calc frana si apas pe buton ca taranu ori apas pe buton 2 sec fara sa calc frana (adica pun contactul), astept sa se stainga becurile si apoi calc frana si apas iar butonul. Atata timp cat masina e desteapta si producatorul ma invita sa apas ca taranu, nu stiu de ce n-as face-o. Asta pe timp de vara sa zicem. Pe timp de iarna sau ma rog, acu cand e mai frig ori aplic metoda taranu, se pune singur contactul sta un pic si apoi daca semnul de bujii se stinge repede deci nu e chiar asa de frig, porneste motorul. Daca ii trebuie mai mult, sta mai mult aprins martorul de bujii iar cand se stinge, calc iar frana si apas pe buton |
|
#108
Publicat: 10 noiembrie 2009 - 08:11
Intrebari de om care a condus pana de curand numai masini pe benzina:
- ce se intampla unui motor diesel, daca uneori uit sa astept sa se stinga martorul din bord (bujiile incandescente) si pornesc motorul imediat? f. rar dar inca mi se intampla. Inca nu mi-a intrat in reflex treaba asta desi incerc. Mentionez ca motorul chiar si rece porneste imediat, fara probleme. - daca motorul este incalzit si fac aceeasi figura, adica dau la cheie ca la benzinare, e grav? e acceptabil? Multumesc |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi