Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pornirea motorului diesel
Last Updated: Oct 29 2014 21:46, Started by
Luiza Ioana
, Sep 29 2007 12:30
·
0
#55
Posted 10 November 2007 - 19:24
Se poate porni motorul diesel iarna din telecomanda, avand in vedere ca atunci cand il pornesti cu cheia l;a temp scazute trebuie sa astepti sa se stinga martorul bujiei incandescente?
|
#56
Posted 10 November 2007 - 19:40
Draga Luiza uite ce ai facut gresit
I primul rand ai cumparat un diesel In al 2 lea rand ai cumparat un Hyunday Ca sa porneasca fara probleme faci lucrul decent si iei una pe benzina. Si acum la subiect.Motoarele diesel au o pornire mai greoaie datorita principiului pe care functioneaza. Pt a se putea face aprinderea carburantului trebuie ca bujiile incandescente sa ajunga la o anumita temperatura.Se pot si verifica.In al 2 lea rand , daca bateria nu este buna bujiile nu ajung la temperatura normala si masina incearca o pornire si asa.Al 2 lea lucru la diesel este carburantul , care la temperaturi mici ajunge sa se faca in o pasta vascoasa. In primul rand as verifica bujiile incandescente si bateria.Daca nu merge nici asa trebuie verificata toata pornirea. Poti sa mai verifici si filtrele de motorina pt ca daca sunt cu impuritati la o pornire la rece , motorina fiind mai vascoasa nu trece in cantitatile normale prin filtre. |
#57
Posted 10 November 2007 - 19:44
Draga 'badegheo', In primul rind Luiza a gasit defectiunea, in al doilea rind, nu cere sfaturi de cumparare masina, in al treilea rind, daca citeai topicul era mai bine.
Investman, postul tau ducea la flame, asa ca s-a dus la locul lui, adica la trash. Edited by MAK, 10 November 2007 - 19:47. |
#58
Posted 10 November 2007 - 19:48
Mak dragule , am citit la inceput,, dar oricum poate ii ajuta pe viitor si sfatul meu si cu pornirea.
Las ca zi sunt fericit , tocmai am aflat ca un preten vine cu un M3 2002 din germania zilele astea si o sa l pun la test drive.Tre sa cumpere cauciuce noi oricum asa ca:D...pe astea vechi le distrug impreuna cu el. |
#59
Posted 11 November 2007 - 23:54
badegheo, on Nov 10 2007, 19:40, said: Draga Luiza uite ce ai facut gresit I primul rand ai cumparat un diesel In al 2 lea rand ai cumparat un Hyunday Ca sa porneasca fara probleme faci lucrul decent si iei una pe benzina. Si acum la subiect.Motoarele diesel au o pornire mai greoaie datorita principiului pe care functioneaza. Pt a se putea face aprinderea carburantului trebuie ca bujiile incandescente sa ajunga la o anumita temperatura.Se pot si verifica.In al 2 lea rand , daca bateria nu este buna bujiile nu ajung la temperatura normala si masina incearca o pornire si asa.Al 2 lea lucru la diesel este carburantul , care la temperaturi mici ajunge sa se faca in o pasta vascoasa. In primul rand as verifica bujiile incandescente si bateria.Daca nu merge nici asa trebuie verificata toata pornirea. Poti sa mai verifici si filtrele de motorina pt ca daca sunt cu impuritati la o pornire la rece , motorina fiind mai vascoasa nu trece in cantitatile normale prin filtre. |
#60
Posted 12 November 2007 - 00:30
MAK, on Nov 10 2007, 19:44, said: In primul rand Luiza a gasit defectiunea 1. daca o pompa de inalta presiune defecta (fisurata, care scapa motorina) poate fi intr-adevar reparata, si daca da, poate fi utilizata in bune conditii? Adica ar putea sa ne tina o perioada de timp mai indelungata fara sa ne faca probleme, sau va ceda in scurt timp? 2. legat de cureaua de distributie, am fost sfatuiti sa o schimbam la 120 000 de km, dar apoi mecanicul care a facut o verificare ne-a spus ca mai puate rula inca vreo 20 000 km. Dupa parerea ta, este in regula? Apoi, din cate am inteles in tara ar fi mult mai ieftin de schimbat kitul distributiei, ai idee cat ne-ar costa cu tot cu manopera? Noi o sa venim de Pasti acasa, si estimam ca pana atunci vom mai face circa 15-20 000 de km, avem sanse sa reziste pana atunci? |
#61
Posted 12 November 2007 - 08:45
Salut Luiza :
1. sincer nu stiu, nu am auzit pina acum ca se poate repara pompa prin sudare. Nu cunosc decit un singur caz, dar omul a schimbat pompa. 2.nu pot sa-ti dau un raspuns sigur pt ca nu stiu cind s-a schimbat distributia, si de care este cureaua, de 60.000, sau de 90.000 Km. Un ochi avizat isi poate da seama cit mai poate tine o curea. Cind i se apropie sfirsitul, se vede, cureaua are semne de imbatrinire, mici fisuri in cauciuc si nu mai este neagra ( un negru curat ) ci se mai decoloreaza un pic. Daca mecanicul respectiv a zis ca va mai tine, cred ca stie ce spune. Pretul manoperei intr-un service Hyundai habar nu am, dar in particular nu sare de 100 euro. In tara nu cred ca te va costa mai mult de 3-400 euro cu tot cu manopera. |
#62
Posted 12 November 2007 - 09:31
@Sisifjunior: Aceleasi operatiuni fac si eu. Am un motor 1.6D pe o VW Jetta Mk2 din 1990. Uleiul din cutie este putin mai gros (80w90) dar o sa pun 75w80 pentru ca la venirea frigului se simte la lasarea ambreiajului, pana se rupe uleiul si la schimbarea treptelor, care se face putin mai greu. Ai uitat sa mentionezi ceva. Tu ai soc manual sau automat? Eu il am manual si sincer la temperaturi mai scazute, cu el tras, motorul porneste rotund. Recent am schimbat si uleiul. Am trecut de la 15w40 (cam gros iarna si vara compresie mica) la 10w40 + un tratament duralube (pentru a evita pornirea fier pe fier dupa perioade lungi de stationare). Diferentele sunt enorme de la pornire pana la compresie.
@badegheo: Ai fi foarte uimit sa afli ca un motor diesel porneste fara probleme si la -30 grade. Testat de mine si pornit la sfert de cheie fara soc tras si fara acceleratie calcata. @Luiza Ioana: Recomandabil la o masina second hand este sa schimbi distributia + ulei + filtru de ulei + filtru de motorina + filtru de aer. Nu vrei sa stii consecintele unei curele rupte de distributie. Se stie ca preturile la piesele de Hyundai sunt mai mari iar despre fiabilitate nu zic nimic (nu are rost la multitudinea de topicuri Hyundai Vs...) Mult noroc. Edited by apollo_expert, 12 November 2007 - 09:40. |
#63
Posted 12 November 2007 - 16:08
MAK, on Nov 12 2007, 08:45, said: Salut Luiza : 1. sincer nu stiu, nu am auzit pina acum ca se poate repara pompa prin sudare. Nu cunosc decit un singur caz, dar omul a schimbat pompa. 2.nu pot sa-ti dau un raspuns sigur pt ca nu stiu cind s-a schimbat distributia, si de care este cureaua, de 60.000, sau de 90.000 Km. Un ochi avizat isi poate da seama cit mai poate tine o curea. Cind i se apropie sfirsitul, se vede, cureaua are semne de imbatrinire, mici fisuri in cauciuc si nu mai este neagra ( un negru curat ) ci se mai decoloreaza un pic. Daca mecanicul respectiv a zis ca va mai tine, cred ca stie ce spune. Pretul manoperei intr-un service Hyundai habar nu am, dar in particular nu sare de 100 euro. In tara nu cred ca te va costa mai mult de 3-400 euro cu tot cu manopera. |
#64
Posted 20 November 2007 - 17:11
ce s-a mai intamplat? e gata pompa?a trecut saptamana...
|
|
#65
Posted 20 November 2007 - 21:00
sisifjunior, on Nov 20 2007, 17:11, said: ce s-a mai intamplat? e gata pompa?a trecut saptamana... |
#66
Posted 30 March 2008 - 08:33
Sunt novice in motoare diesel..(defapt sunt novice in motoare de orice fel).. si am inteles de la instructor ca masina pe diesel porneste doar din ambreiaj, in sensul ca rotile se pun in miscare o data ce ai ridicat piciorul de pe ambreiaj intr-o anumita masura, fara sa apesi acceleratia. Este adevarat?
|
#67
Posted 30 March 2008 - 09:41
Cred ca tu te referi la pornirea de pe loc masini, aici era vorba de pornirea motorului.
Raspunsul da masina porneste de pe loc fara sa accelerezi (nu numai la diesel, la aproape orice motor). Insa nu trebuie sa faci asta, in mod normal turezi un pic motorul cand pleci de pe loc, ca sa-l ajuti (oricum computer-ul il ajuta si injecteaza mai mult combustibil pentru al impiedica sa "moara"), cat il turezi depinde de tine, cum vrei sa pleci, mai tare, mai incet. Daca instructorul ti-a spus ca diesel-ul porneste / se porneste numai asa, nu stie ce vorbeste. Iti recomanda ca citesti topicul lui Mak despre motoare diesel, ai acolo toate informatiile de care ai nevoie. PS: eu am reusit sa pun masina in misca si pornind cu a 4-a fara sa accelerez. Doar pentru ca se poate nu inseamna ca e indicat. Eu am facut-o doar o data din curiozitate, sa vad daca se poate. |
#68
Posted 30 March 2008 - 09:45
In general da,acuma depinde de drumul pe care circuli (drum drept,rampa,inclinatia rampeii ),uzura motorului,etc; dar in general se poate.
|
#69
Posted 28 October 2008 - 15:23
salutare...am si eu o intrebare la capitolul pornire disesel. am un golf 3 td din 94. are si soc dar nu il folosesc. masina porneste usor,dar se aude un scrtait de frecventa inalta canteva secunde.10-maxim 15.e ceva in neregula , ce ar trebui sa verific.multumesc.
|
|
#70
Posted 01 November 2008 - 14:54
boardbabe, on Mar 30 2008, 08:33, said: Sunt novice in motoare diesel..(defapt sunt novice in motoare de orice fel).. si am inteles de la instructor ca masina pe diesel porneste doar din ambreiaj, in sensul ca rotile se pun in miscare o data ce ai ridicat piciorul de pe ambreiaj intr-o anumita masura, fara sa apesi acceleratia. Este adevarat? Cam orice motor, nu numai diesel. La diesel e mai usor daca te chinui putin intr-o semi vale cred ca poti sa-i dai a 3-a fara sa fi apasat acceleratia pana atunci. Dar.. De ce sa faci asta? |
#71
Posted 17 May 2009 - 14:25
Daca dieselul are sistem keyless ce martor bujii mai astepti sa se stinga?
Poate sa explice cineva cum se realizeaza pornirea cu sistem keyless? Ce/cum se compenseza faptul ca nu mai ai cum sa astepti sa se stinga martorul? Intreb si eu, nu dau cu parul |
#72
Posted 26 May 2009 - 15:28
Funcția KEYLESS-GO este un sistem electronic de autorizare a pornirii. Atunci când conducătorii auto au cheia KEYLESS-GO, aceștia trebuie doar să tragă de mânerul portierei pentru a o deschide. Motorul poate fi pornit și oprit utilizând butonul Start/Stop de pe maneta schimbătorului.
KEYLESS-GO este dotare opțională, dar pentru SL 600 și SL 65 AMG este dotare standard. Motoarele diesel de ultima generatie indiferent de constructor (CRDI - Ford, Hyundai, Opel, etc), (HDI- Peugeot), (TDI-non -PD), (TDI-PD VW, Audi, Skoda, Seat), beneficiaza de computer de bord, soft corespunzator precum si senzori care monitorizeaza atit conditiile de temperatura exterioara cit si parametii motorului. Marea majoritate a motoarelor diesel au martor pentru bujii incandescente (martorul este de culoare galbena sub forma de spirala), cind acest senzor se stinge motorul poate fi pornit in conditii optime. In functie de nivelul de dotare al masinii (indiferent de marca), bordul poate afisa si "statusul" altor senzori cum ar fi: servo - directie, presiune/temperatura ulei, airbaguri, ABS, ESP etc, martori care se STING atunci cind este contactul si dupa ce BC-ul a efectuat verificarea parametrilor. La marea majoritate a masinilor cu echipare diesel dupa ce s-a pus contactul si s-a stins martorul pt bujii mai pot ramine aprinsi martorii pt catalizator (forma de robinet), cel de circuit de frina, baterie, ulei sau alti martori functie de dotare, martori care se sting in momentul pornirii motorului. In general martorii de culoare galbena sunt martori de AVERTIZARE care semnaleaza aparitia unor defecte (sezori placute frina, probleme de evacuare etc) i nefiind necesara interventia imediata (dar nu este de neglijat). Sezorii de culoare rosie sunt cei mai importanti, aprinderea acestora fiind insotita de sunete de avertizare si aparitia cuvintului STOP pe ecranul computerului de bord. In concluzie schimbarea consumabilelor la termenele prevazute, utilizarea de combustibili de la distribuitorii cu STAIF nu ar trebui sa puna probleme la motoarele diesel Iarna bujiile incandescente se sting mai tirziu si este bine ca dupa pornire sa nu se plece imediat pentru a da posibilitatea tachetilor hidraulici sa functioneze la parametrii proiectati. Ar ma fi multe de spus dar las "greii" forumului in motoare diesel sa completeze cu informatii mai utile |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users