Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus

Problema cu o camera Panasonic MD...
 Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...

Final Cut Camera
 Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!

macbook pro 16 VS AMD Laptop
 Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake

Recomandare telefon

Achizitie SSD
 

Mailul de adio al unui fost angajat Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
453 replies to this topic

#37
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

 Cipsu, on Sep 25 2007, 11:03, said:

Pe de alta parte, eficientizarea costurilor este o strategie care naste monstri si toti care lucreaza intr-o multinationala stiu despre ce e vorba.

Aceasta eficientizare apare din cauza concurentei ce te obliga sa oferi cat mai ieftin si cat mai mult (cati nu se plang ca telecomunicatiile sunt prea scumpe si vor totul pe gratis)

Acest profit pe care-l produce Vodafone Romania nu se duce in buzunarele actionarilor sau conducerii, ci acopera gauri din alte tari.

Asa cum la inceputurile telefoniei mobile ea a fost sprijinita din banii veniti de la telefonia fixa, acum e randul ca telefonia mobila sa sprijine fixul si alte sectoare in reorganizare.

Incet dar singur tindem spre capitalismul american.

#38
gigi_clonatul

gigi_clonatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 13.09.2007

 cmidp, on Sep 25 2007, 13:19, said:

si vor totul pe gratis)

Corect se spune : "vor totul gratis"

#39
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003

 Doarcitesc, on Sep 22 2007, 12:03, said:

Hm... citind un mail de genul asta, de adio... chiar imi imaginez ca vodafone-ul chiar exploateaza oamenii.

Imi imaginez birourile din aceasta companie chiar ca niste plantatii de bumbac, pline de negri. Obositi, transpirati :).

Intamplator, ma plimbam prin zona Aviatiei, in Buc, si am vazut  cladirea Din Charles de Gaulles (nu stiu daca e scris corect insa je ne parle francais :P ) si am observat cateva etaje, prin geamurile carora se vedeau afise vodafone. Ceea ce m-a facut sa cred ca acolo erau birouri Vf. Ei bine.. chiar m-am uitat un pic in sus si.... ceea ce am vazut nu mi s-a parut nici pe departe a fi o plantatie de bumbac... nici macar un teren de cules cartofi :). Mai, ... un peisaj destul de dragut.. Baieti tineri, eleganti, fete cu zambetul pe fata, imbracate la 4 ace... ma rog.. acolo poate e crema vodafonului, dar.... se vede clar, ca la varf, lucrurile stau chiar binisor.

Imi imaginez, clar ca acele birouri nu reprezinta tot vodafoone-ul, ci ca exista intr-adevar, si acele departamente de relatii cu clientii din pitesti sau ploiesti si brasov, unde nu ii vezi pe studenteii care si-au luat un parttime, imbracati la costum, cu diplomatul dupa ei, butonand un blackberry.

Din mailul angajatului, reiese clar, faptul ca el a trecut doar prin sectorul... relatiilor cu clientii, al unui magazin eventual, si ca.. saracutul, a avut impresia ca ajungand intr-o corporatie gen vodafone, ii va fi pus ecuson cu titlu MENEGER.

Mai ... imi este foarte greu sa cred ca o companie gen Vodafone, exploateaza resursele umane in felul asta. Adica.... Sunt din cate stiu mai bine de 2000 de angajati, am multi prieteni care lucreaza acolo.... si pe care nu i-am auzit niciodata plangandu-se de probleme de genul asta. Ca nu au primit salariul la timp, ca li sa taiat salariu, ca nu au primit prima de craciun, sau paste, ca nu li se ofera vacante pe banii firmei,  la mare, sau la munte....   ma rog... Chestii de care toti romanii se lovec prin fabrici si uzine :), patroni, samd.

Este un mail din care reiese clar, o gandire romaneasca a acestui angajat, care la un moment dat spune ca nu ii pare rau ca a lucrat acolo, si ca experienta in connex, il va ajuta si pe mai departe. Deci, baiatul asta chiar a avut parte de multe lucruri nu chiar atat de neplacute. Ma rog... el stie ce si cum, si cu ce ii trec bataturile din palme :) Dar am si eu o intrebare la el DE CE AI STAT ATAT MA IN FIRMA AIA? Daca tu ne spui acum, ca este fix ca dracu? Serios. Eu ... imaginandu-ma in locul tau.... imi depuneam demisia in secunda a doua din momentul in care am observat cea ce tu ne-ai relatat in mail.

Si chiar sunt sceptic in privinta lucrurilor relatate acolo. Mi-e greu sa cred ca stau sefii de acolo cu biciul, langa tine sa iti faci treaba cum trebuie, nu cred ca e cineva langa tine care sa tipe la tine sa te misti mai repede, sau sa faci lucrurile intr-un anumit fel. :)

Sa lucrezi cu clientii este un lucru destul de greu (o zic din experienta pt ca si eu lucrez intr-un domeniu asemnanator) iar baietasul asta care da cu pietre acum in firma de unde si-a luat papa atata vreme pana s-a gandit sa plece:) ...  efectiv nu era in stare sa faca asa ceva.

Isi face el firma... chiosc, si ii va fi foarte bine. Ii urez mult succes. Dar sa pleci dintr-o firma dintr-un colectiv, in acest mod, criticand absolut tot, chiar mi se pare un gest urat.

E clar ca nu te-ai "invartit' intr-o multinationala...

#40
Epilates

Epilates

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.09.2007
vrea sa adaug si / sau sa clarific cateva aspecte legate de mailul 'de adio'. Asta in special pentru cei care, evident, nu au cum sa fie obiectivi in aprecieri, lipsindu-le experienta lucrului in Connex / Vodafone.

In primul rand, nu e cazul sa-l persiflam pe colegul respectiv. Omul are dreptate intr-o masura mult mai mare decat va puteti voi imagina. Am lucrat in Connex / Vodafone mult mai mult timp decat a lucrat el, si am trecut cam mai prin toate departamentele care tin de Customer Operations.

In al doilea rand, hai sa ne punem in pielea subiectului:

Imaginati-va ca in fiecare zi, 5 zile / saptamana, vorbiti timp de 7.5 ore (9 ore de program, cu 1.5h pauza). Aduceti-va aminte care a fost cea mai lunga conversatie pe care ati avut-o cu cineva si ganditi-va daca a durat atat. Daca a durat, foarte probabil ca era o persoana agreabila, probabil erati indragostit/a. Imaginati-va ca faceti asta zi dupa zi, saptamana dupa saptamana, luna dupa luna, an dupa an.

Imaginati-va acum ca faceti asta discutand cu persoane diferite, stiind ca apelul va este inregistrat si veti fi evaluat lunar, imaginati-va ca vorbiti deseori cu persoane care va considera un paratrasnet. (Nu e o figura de stil, de exemplu la departamentul 'Loyalty' - de fapt, reclamatii si fidelizare clienti - cei care vorbesc acolo sunt pe post de paratrasnet cam in 70-80 % din cazuri). Experienta vorbitului cate 7.5 ore pe zi nu v-o puteti reprezenta si abstractiza, credeti-ma, trebuie sa o traiti ca sa o intelegeti.

Acum, poate veti spune: 'stai dom'le, daca e asa grav, de ce nu se introduce un interval mai mic de lucru??'.
Aveti dreptate.

Hiba este ca (inca) in Romania, tara care a avut si are o mare foamete in a atrage investitori, legislatia in domeniul muncii este clar dezechilibrata in interesul angajatorilor. Cred ca am vazut cu totii asta.
Ce se stie mai putin este faptul ca in tarile civilizate, genul acesta de activitate, de asistenta telefonica, este reglementat la maximum 6 ore /zi, nu 9 ca la noi, iar daca angajatul doreste sa lucreze mai mult, o face printr-un acord scris. Asta repet, se stie mai putin.
Apropo de asta, iarasi e bine de stiut care este atitudinea companiei fata de o eventuala miscare sindicala.

A existat un angajat, Corneliu Riegler pe numele lui, care, la momentul in care in Romania au fost reglementate prin lege conditiile de existenta sindicala, a trimis un mail general angajatilor din firma, aducandu-le la cunostinta ca, in conditiile legii, doreste sa puna bazele unui sindicat in companie.

Dragi cititori ai acestui reply, credeti-ma ca in 5 sau 6 minute ( nu e o figura de stil, chiar atat a durat), omul a fost suspendat din companie pe termen nelimitat si ulterior concediat.
Explicatia? Simplu: ANGAJATUL A INCALCAT POLITICA FIRMEI, FOLOSIND RESURSELE ACESTEIA IN INTERES NON-BUSINESS!
In traducere libera, a folosit mailul companiei pentru a da respectivul mail si deci, a incalcat o regula de business!
Nu comentez mai departe, aveti si voi minte, ganditi-va insa ca zilnic se dau sute de astfel de mailuri non-business (unele chiar indecente) si nu e nimeni concediat.

Mai departe.

Chestiunea cu 'poti sa pleci, mai sunt 100 la usa', iarasi este un lucru real.
A fost de exemplu folosita de o team-leader-itza de la *222, care le-a spus subordonatilor care erau efectiv epuizati si extrem de tracasati de munca inumana (citez aproximativ exact, din memorie) : 'puteti sa va dati demisia daca nu va convine, eu daca ies acum in piata aici (era vorba de Piata Obor, discutam de sediul de langa parcul Obor, strada Avrig), gasesc imediat 20 de oameni pe care sa-i aduc in locul vostru'.
Pentru cei care cunosc notiunea de 'leadership', luati aminte.

Una dintre cauzele acestei stari de fapt din Connex este urmatorul cerc vicios comportamental la nivel de management:

La inceputul companiei, cand managementul era apanajul 'expatilor', lucrurile mergeau mai bine. Existau destul de putini angajati, existau o comunicare si o relationare informala mult mai bune. Pe masura ce firma a crescut, au inceput sa fie promovati in zona de middle-management si compatrioti de-ai nostri. Care, initial, au facut si ei ce vazusera ca faceau si strainii.

Ulterior insa, s-a intamplat urmatorul lucru: cand unul dintre romanasii ajunsi in pozitie de management spunea 'nu se poate face asta, nu avem cum, nu exista resurse ' vreunuia dintre sefi (romani, mai putin straini), well, primeau raspunsul urmator:' hmmm, poate ca nu ai gasit tu modalitatea optima de a face totusi acest lucru... poate altcineva ar putea optimiza, ar putea gasi solutii'.

Si de aici, debandada. Pentru a evita aceasta replica al carei mesaj cu bataie destul de scurta este 's-ar putea sa nu fii tu cel mai bun om in pozitia asta', toti sefii si sefuletii au inceput sa spuna din start, ca Hannibal, 'vom gasi un drum, sau ne vom crea unul'. Daca li se spunea de exemplu 'maine mutam cladirea spre dreapta cu doi metri', va asigur ca n-ar fi avut reflexul sa spuna 'este imposibil!!'. Ar fi zis 'vedem, poate e posibil'. N-am nimic impotriva unei astfel de abordari constructive, ca idee, dar haideti sa fim totusi rationali...
De aici si presiunea pe care managerii o aduc asupra subalternilor.

Aceasta abordare face acum parte din cultura firmei, numai ca acest lucru a generat la nivel de business chiar, niste abordari complet nerealiste.
Asa se face ca intr-una dintre sedintele la care am participat, VP-ul companiei, cel care se ocupa de Sales, a intrat destul de inopinant si ne-a rugat sa-i spunem cum stau lucrurile realmente in departamentul nostru, pentru ca de cate ori isi intreaba subalternii romani din lantul ierarhic, ei zambesc toti angelic si spun ca totul este excelent (o minciuna, evident).

Sa nu credeti ca toti sefii sunt aberanti. Cunosc oameni care si-au dat demisia motivand (citez din nou aproximativ exact): 'nu mai suport, nu-mi mai pot bate joc de oamenii astia pe care-i conduc'.
Cunosc un manager care a ales sa plece pe un post similar la o companie din acelasi domeniu dar mai slab cotata, desi i se oferise sa ramana ca si director in cadrul Vodafone.

In contrapartida, va dau un exemplu al unui 'simpatic' de-al meu, dar va promit sa raman obiectiv.

E vorba de un director de Sales.
Omul are acelasi nivel de inteligenta emotionala, de skill-uri de comunicare, de empatie, etc, mai completati voi, ca si un ciocan, sau un baros, sau ce vreti.
Absolvent al unei pregatiri cu durata de 5 ani in arte martiale, stilul Kyokushinkai, omul este daca vreti, o copie la scara redusa a lui Bush Jr.: 'daca nu faceti cum zic eu, sunteti impotriva mea'.
Ca sa-i definesc profilul psihologic, o sa va vorbesc despre stilul de arte martiale imbratisat de el.
Kyokushinkai este cam cel mai dur stil de lupta existent. Promotorul lui, Matsusatsu Oyama, a fost un individ pentru care desavarsirea a constat in a reusi sa omoare un bivol cu o lovitura de pumn in cap ( a si reusit, de fapt a si omorat un om pe un stadion, cu un pumn, dar hai sa zicem ca nu a fost atent..).
Ce vreau sa subliniez este faptul ca un om care face pasiune pentru acest gen de arte martiale, dupa parerea mea - stiu ceva psihologie, ma ocup acum de programare neuro-lingvistica, sau NLP pentru cunoscatori - este mult mai aproape de Neanderthal fata de cineva care practica, sa zicem, alt sport, mai apropiat de suplete, de non-contact, etc.
De aici si atitudinea de sac de box fata de subalterni, de aici si ingustimea abordarii si lipsa de flexibilitate si gandire laterala. (Daca este intrebat, sustine foarte mandru ca are nu-stiu-ce MBA unde a invatat despre 'out-of-the-box' s.a.m.d. Credeti-ma, e foarte aproape de Marian Vanghelie, care, am inteles ca e si el student sau chiar a absolvit ceva studii superioare. Romania, ca si America, e tara tuturor posibilitatilor).

Ar mai fi foarte multe de spus.
Ma opresc aici, am obosit si eu :)

Daca mi-ati citit mailul, va multumesc pentru rabdare. Am incercat sa fiu pe cat de obiectiv am putut.

Ca si post-scriptum, mai mult pentru cei doi isteti, calculatoristul care lucreaza in Vdf si domnul cu 'asta este, o sa vada si el daca va avea o companie cu 250 de angajati', un citat din Goethe:

'Wir sind gewohnt, dass die Menschen verhöhnen, Was sie nicht verstehn'

Traducerea aproximativa ar fi:

'Suntem obisnuiti ca oamenii sa critice ceea ce nu inteleg'

Si inca ceva: cand am intrat eu in aceasta firma, era lider de piata. Cand am plecat, nu mai era de mult lider. Si nici nu este in prezent. Si credeti-ma, de regresia ei, nu sunt eu vinovat :)))

#41
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003

 KALOO, on Sep 24 2007, 05:18, said:

bine ca ai plecat ca ii deprimai pe toti!

se vede mania in replica ta :)
v-a cam facut baiatul, asa-i?

#42
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,063
  • Înscris: 26.11.2001
Foarte tare Epilates! Continua cu scrisul.

#43
Burvi

Burvi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 14.09.2007

 Epilates, on Sep 25 2007, 13:37, said:

Daca mi-ati citit mailul, va multumesc pentru rabdare. Am incercat sa fiu pe cat de obiectiv am putut.

Ca si post-scriptum, mai mult pentru cei doi isteti, calculatoristul care lucreaza in Vdf si domnul cu 'asta este, o sa vada si el daca va avea o companie cu 250 de angajati', un citat din Goethe:

'Wir sind gewohnt, dass die Menschen verhöhnen, Was sie nicht verstehn'

Traducerea aproximativa ar fi:

'Suntem obisnuiti ca oamenii sa critice ceea ce nu inteleg'

Si inca ceva: cand am intrat eu in aceasta firma, era lider de piata. Cand am plecat, nu mai era de mult lider. Si nici nu este in prezent. Si credeti-ma, de regresia ei, nu sunt eu vinovat :)))

Frumos. Din pacate din spatele limabjului ticluit si a accentelor ironico-placute ies la iveala adevaruri pe care multi dintre noi le stiu dar nu le accepta sau nu le constientizeaza. Doar e mai comod asa...

Edited by Burvi, 25 September 2007 - 13:04.


#44
giorgios72

giorgios72

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.06.2007
"A existat un angajat, Cxxxxxx Rxxxx pe numele lui, care, la momentul in care in Romania au fost reglementate prin lege conditiile de existenta sindicala, a trimis un mail general angajatilor din firma, aducandu-le la cunostinta ca, in conditiile legii, doreste sa puna bazele unui sindicat in companie"


Asa e dar ce nu s-a spus este ca dl. Rxxxxxxxx a dat compania in judecata si a castigat procesul

Edited by Monitox, 04 November 2008 - 09:54.
nume editat la cerere


#45
Epilates

Epilates

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.09.2007

 Burvi, on Sep 25 2007, 14:02, said:

Frumos. Din pacate din spatele limabjului ticluit si a accentelor ironico-placute ies la iveala adevaruri pe care multi dintre noi le stiu dar nu le accepta sau nu le constientizeaza. Doar e mai comod asa...


Crede-ma draga mea / dragul meu Burvi, ultima mea intentie a fost aceea de a crea un spatiu de controversa sau de a crea polemici. Eu m-am referit la situatia existenta la momentul in care eu lucram in companie. Am oferit date si informatii.

In ceea ce spui tu, observ - si orice specialist in comunicare iti poate confirma - ca esti foarte evaziv, voalat si abscons. Acelasi specialist in comunicare iti poate confirma in continuare ca acest stil mai putin direct pe care il folosesti tu, exprima mult mai mult o dorinta de influentare si manipulare a cititorului decat 'limbajul ticluit si accentele ironico-placute' :)

Cum spuneam insa, nu suntem aici pentru polemici si cred ca e bine sa incheiem aici, din respect pentru cei care citesc cele scrise de noi.
Si fara a fi absolut deloc ironic, inchei cu un sfat, anume sa incerci sa inveti anumite lucruri de baza care tin de teoria comunicarii. Chiar iti vor folosi. Mult succes!

Multumesc.

#46
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004

 jamesbond, on Sep 22 2007, 11:52, said:

eu am plecat acu` vreo 4 luni asa era atunci ,asa e si acuma ...si intr-adevar ...sunt cu nervii prastie ...

si daca esti student , fereste-te de call center ... te face cu nervii ...iti da impresia ca poti sa avansezi dar nu poti ...

deadtongue.gif Jos imperialismul rosu

ASTA SPUNEA INITIATORUL TOPICULUI IN FEBRUARIE.  :D  Vezi aici : http://forum.softped...m...t&p=2412278
Te-ai intrebat vreodata daca nu cumva tu esti de vna ca nu ai avansat din CS? Crede-ma ca se poate avansa si de acolo si pe merit.. Trebuie doar sa iti doresti acest lucru si sa te si mobilizezi pentru scopul tau....
In rest, ce sa zic.. Dl. Prisacaru are dreptate in unele lucruri pe care le zice... Dar nici el nu e un angajat care sa straluceasca la capitolul pregatire, si au fost unii si altii care au trebuit sa faca curat dupa el si sa suporte injuraturile clientilor....
Multa bafta in drumul pe care si l-a ales si sa ii fie mult mai bine decat i-a fost pana acum.

#47
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

 Goofy, on Sep 25 2007, 15:22, said:

Te-ai intrebat vreodata daca nu cumva tu esti de vna ca nu ai avansat din CS?
Eu nu am lucrat si nu lucrez la Vodafone.  :lol:  
In postul respectiv vroiam sa spun ca acel user spunea din februarie ca a plecat si dadusem linkul spre postul unde scrisese asta.

Edited by jamesbond, 25 September 2007 - 14:43.


#48
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004

 jamesbond, on Sep 25 2007, 13:42, said:

Eu nu am lucrat si nu lucrez la Vodafone.  :lol:  In postul respectiv vroiam sa spun ca acel user spunea din februarie ca a plecat si dadusem linkul spre postul unde scrisese asta.
Era un "tu" generic :). Oricum, postul nu meu nu e cu rea intentie sau atac la vreo persoana, sper sa nu se simta nimeni ofensat.

#49
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

 Goofy, on Sep 25 2007, 15:44, said:

Era un "tu" generic :). Oricum, postul nu meu nu e cu rea intentie sau atac la vreo persoana, sper sa nu se simta nimeni ofensat.
Nici gand de asa ceva.  :)  
Doar ca am vrut sa clarific sa nu se inteleaga gresit ceea ce am vrut sa spun.

#50
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005

 giorgios72, on Sep 25 2007, 14:19, said:

Asa e dar ce nu s-a spus este ca dl. Riegler a dat compania in judecata si a castigat procesul

Cred ca a castigat o lupta dar nu razboiul. In momentul de fata angajatii Vodafone sunt constituiti intr-un sindicat? Cine le reprezinta lor interesele in fata conducerii?

#51
therealtruth

therealtruth

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.09.2007
E usor sa vorbesti fara sa stii despre ce... Asa cum a spus cineva mai sus ca oamenii critica ceea ce nu inteleg, le spun si eu celor care nu au lucrat la VF sa nu mai critice daca nu stiu la ce fac referire...

Este adevarat ca acum multi ani (la inceputul companiei, cand nu erau romanii la putere) era o placere sa lucrezi la Connex. Din acest motiv ne-am si angajat si am pus suflet. Cu timpul, lucrurile s-au schimbat, iar motivul a fost conducerea: oameni fara personalitate, care nu stiu decat sa spuna "da", indiferent ca seful lor le cere sa ii faca o cafea sau un raport, sau sa mute muntii mai incolo. Viseaza o persoana din conducere ceva si vine a doua zi si cere subalternilor sa puna in practica. Team leaderii spun da, chiar inainte sa afle despre ce este vorba. Si guess why: d'aia sunt acolo pusi, ca au rol de marioneta, nu au personalitate, nu analizeaza impactul asupra clientului si angajatului, ii caracterizeaza "pupincurismul" (sau cum s-o scrie cuvantul asta, ca nici actiunea n-am practicat-o niciodata si nu stiu) si totul stiti de ce? Pentru ca trebuie sa dea bine la sef si la rapoarte....

De ex., vine amatorul de Kyokushinkai (despre care se vorbea mai devreme) la o sedinta si spune: "De luna asta se targetul creste cu x%." Subalternii lui directi, respectiv team leaderii, spun "Daaaaaaa", aproape ca exaltau de fericire, evident, nu era zambetul lor sincer. Oamenii de pe plantatie explica faptul ca nu este un target real, ca lucrul asta va avea impact negativ in alte criterii unde trebuie sa oferim calitate clientului, dar el, nu si nu. Si se ajunge peste 4 luni tot la vorba celor de pe plantatie. Dar recunoaste cineva lucrul asta? Come on!!

In fine, se tot adreseaza intrebarea: "Pai daca nu-ti place de ce stai atat?" De ce?????? Trebuie sa ai doar jumate de neuron sa adresezi o astfel de intrebare (eufemistic vorbind) sau sa fii vreunul de bani gata pe care toata viata l-au impins mamica si taticul la liceu, la facultate si au dat si spaga sa-l angajeze sau sa-l trimita la vreun master prin western world.... Deci, o astfel de intrebare nu merita raspuns...

Ar fi bine sa nu se uite sa se respecte angajatul, sa-si aminteasca faptul ca angajatul, inainte de toate, este OM si ca are si drepturi, nu numai obligatii.

Ar fi multe de spus, insa nu merita sa consumi atata energie.... Atata vroiam sa spun: nu judeca pe nimeni daca nu ai trecut prin situatia respectiva. Iar odata ce ai trecut prin ea, ai dreptul sa-ti spui parerea. Dar nu mai vorbi din plapumioara calda pe care ti-a dat-o mamica si pentru care nu ai stiut niciodata ce inseamna sa platesti. Si cand spun TU, zic in general...

#52
vad

vad

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 25.12.2004

 alex7905, on Sep 25 2007, 16:11, said:

Cred ca a castigat o lupta dar nu razboiul. In momentul de fata angajatii Vodafone sunt constituiti intr-un sindicat? Cine le reprezinta lor interesele in fata conducerii?
da angajatii altor firme mari cu sute chiar mii de angajati li se recunoaste sindicatul de catre patronat?
acelasi lucru au patit si o parte din angajatii national tv, cand au pus bazele de sindicat..hopa au fost dati afara, dupa ce CNSLR fratia i-a ajutat si au castigat procesul i-au rechemat si dupa 1 luna toti si-au dat demisia.... asa ca.... traim in Romania cu sefi romani...dornici de afirmare pe spatele semenilor si mai ales fff multi sefi ce uita de unde au plecat (ca in armata...am fost biban si s-a maturat cu mine .... avansez si vin atii bibani = matur cu ei....nu incerc sa schimb ceva sau sa creez un mediu mai bun decat am avut eu parte).

#53
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,821
  • Înscris: 06.09.2004

 therealtruth, on Sep 25 2007, 16:34, said:

Este adevarat ca acum multi ani (la inceputul companiei, cand nu erau romanii la putere) era o placere sa lucrezi la Connex. Din acest motiv ne-am si angajat si am pus suflet. Cu timpul, lucrurile s-au schimbat, iar motivul a fost conducerea: oameni fara personalitate, care nu stiu decat sa spuna "da", indiferent ca seful lor le cere sa ii faca o cafea sau un raport, sau sa mute muntii mai incolo. Viseaza o persoana din conducere ceva si vine a doua zi si cere subalternilor sa puna in practica. Team leaderii spun da, chiar inainte sa afle despre ce este vorba. Si guess why: d'aia sunt acolo pusi, ca au rol de marioneta, nu au personalitate, nu analizeaza impactul asupra clientului si angajatului, ii caracterizeaza "pupincurismul" (sau cum s-o scrie cuvantul asta, ca nici actiunea n-am practicat-o niciodata si nu stiu) si totul stiti de ce? Pentru ca trebuie sa dea bine la sef si la rapoarte....

ce se fereste lumea sa spuna este ca diferenta dintre sefii expati si sefii romani este ca... unii pot, ceilalti nu. ca de spus 'da', ambele categorii spun la fel de des. nu cererile sunt nerealiste, ci oamenii sunt incompetenti. cu atitudinea de mai sus m-am angajat si eu... m-am plans si eu de tot felul de idei stupide ale unor persoane care nici macar nu vazusera vreodata romania si n-aveau idee ce se intampla aici. am avut curaj sa ma ridic si sa spun 'dom'ne, asta nu se poate!'. partea proasta e ca mi s-a demonstrat ca se poate. orice se poate. am avut noroc de colegi (toti straini) bine pregatiti care practic m-au impins de la spate sa fac lucruri imposibile. acum nu mai spun 'dom'ne, nu se poate...'. in cel mai rau caz, spun 'EU nu pot, eu nu sunt in stare'. generalizarea (mai ales cand vine vorba de neputinta) e strict caracteristica romanilor si romaniei.

 therealtruth, on Sep 25 2007, 16:34, said:

In fine, se tot adreseaza intrebarea: "Pai daca nu-ti place de ce stai atat?" De ce?????? Trebuie sa ai doar jumate de neuron sa adresezi o astfel de intrebare (eufemistic vorbind) sau sa fii vreunul de bani gata pe care toata viata l-au impins mamica si taticul la liceu, la facultate si au dat si spaga sa-l angajeze sau sa-l trimita la vreun master prin western world.... Deci, o astfel de intrebare nu merita raspuns...

e, uite ca eu imi permit sa pun intrebarea asta. sunt la al treilea loc de munca. din primul am plecat pt ca stiam ca pot si merit mai mult, din al doilea pt ca nu imi placea ce fac. ma descurcam onorabil (zic eu), dar nu imi placea. deci, daca nu-ti place, de ce stai atat?
singura afirmatie care nu merita onoarea unui raspuns estea cea legata de jumatea de neuron. la aruncat jigniri gratis suntem iarasi buni toti.

#54
therealtruth

therealtruth

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.09.2007

 born2lose, on Sep 25 2007, 17:12, said:

ce se fereste lumea sa spuna este ca diferenta dintre sefii expati si sefii romani este ca... unii pot, ceilalti nu. ca de spus 'da', ambele categorii spun la fel de des. nu cererile sunt nerealiste, ci oamenii sunt incompetenti. cu atitudinea de mai sus m-am angajat si eu... m-am plans si eu de tot felul de idei stupide ale unor persoane care nici macar nu vazusera vreodata romania si n-aveau idee ce se intampla aici. am avut curaj sa ma ridic si sa spun 'dom'ne, asta nu se poate!'. partea proasta e ca mi s-a demonstrat ca se poate. orice se poate. am avut noroc de colegi (toti straini) bine pregatiti care practic m-au impins de la spate sa fac lucruri imposibile. acum nu mai spun 'dom'ne, nu se poate...'. in cel mai rau caz, spun 'EU nu pot, eu nu sunt in stare'. generalizarea (mai ales cand vine vorba de neputinta) e strict caracteristica romanilor si romaniei.
e, uite ca eu imi permit sa pun intrebarea asta. sunt la al treilea loc de munca. din primul am plecat pt ca stiam ca pot si merit mai mult, din al doilea pt ca nu imi placea ce fac. ma descurcam onorabil (zic eu), dar nu imi placea. deci, daca nu-ti place, de ce stai atat?
singura afirmatie care nu merita onoarea unui raspuns estea cea legata de jumatea de neuron. la aruncat jigniri gratis suntem iarasi buni toti.

Dragul meu, este adevarat ca orice este posibil. Asa a spus si tipa aia care a muncit pana a murit... Atitudinea ta sclavagista este tipica romanilor, este adevarat: eu pot sa renunt la tot, la viata privata, la echilibru, pentru a munci 23 din 24 pentru a demonstra ca..... totul e posibil...

Trebuie sa inveti sa duci o viata echilibrata, daca vrei sa traiesti pana la 70 de ani... Altfel demonstrezi ca totul este posibil, chiar sa faci 1000 de flotari in 10 minute in loc de 100.... dar sa te vad dupa ce le faci... De hei rup-uri suntem satui cu totii... Din nou, cred ca vorbesti in necunostinta de cauza...

Si daca tot zici ca tu poti tot, ia deschide acum un excel si fa in 5 minute 100 de tabele pivot. Tell me about the result, please. Numai sa nu-mi povestesti ca esti terminat... Sau terminata...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate