Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ford transit mk7 2.2 diesel 2007

Cutu cu probleme la picioarele di...

Sfat achizitionare placa video

Intelesul unei propozitii -sintaxa
 Investitie cu posibil risc?

De ce oamenii sunt asa de agitați...

Mercedes renunta la multe modele

Invertor Growatt MOD-10KTL3-XH ve...
 Alegere SURSA build nou

Impozit pe actiuni 2023

Combina frigorifica Arctic AK6040...

boxe inchise vs bass reflex
 Prea mult Fier

WW1: roman vs roman

CeNzurArea presei: o emisiune a p...

Sa il votam pe romanul DAVID POPO...
 

Mailul de adio al unui fost angajat Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
453 replies to this topic

#1
SickOfItAll

SickOfItAll

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 29.11.2006

Quote

Buna ? un salut pe care nu o sa-l mai folosesc niciodata  , mai ales in mailuri ? mi se pare o forma idioata de salut  . dar , sa revenim :

Buna  dragi colegi .

Este cam al 3-lea mail de despartire J dar cu promisiunea de a fi si ultimul!    ?. Au trecut circa 2 ani , de cand sunt ? red rock solid , with passion , compassion ? si alte dogme  fortate pe care nu le-am crezut niciodata  . In primul rand nu mi-a placut niciodata culoarea rosie , aduce foarte mult a comunism ( vezi imperialismul rosu din China ) . In al 2-lea rand , a munci intr-o corporatie , este aproape egal in a deveni corporatia ,  care impune un mod de gandire ? la gramada ?  , ? in turma ?  . Nu-mi va fi dor de mailurile in care , cand , de exemplu eram la casca si intrau mii de apeluri , un ? Tele ?  bine indoctrinat  , ne indemna , sa ne punem "pasiunea" la treaba si fim mult mai eficienti pentru ca ? Service Level , ASA , timpul de asteptare sa fie OK . Stii ceva  , daca esti atat de pasional , pune mana pe o casca si hai si tu la productie , pentru a primi cu ?pasiunea cu care i-am obisnuit ? , injuraturile clientilor .



   Un cozonac , de mos Nicolae , nu este de ajuns pentru a motiva o hoarda de oameni . Cel mai amuzant mod de a fi incurajat , imi aduc aminte a fost o pagina de format a3 care zicea : " Multumim , draga angajat , pentru ca ai preluat XXX apeluri in perioada x-y "  .... coala era infasurata intr-o funda rosie :))))))  . era si semnatura directorului de departament , trasa la Xerox , bineinteles . Ce ma intreb este doar daca , si nr de apeluri facea parte din acel template .  In fine , dupa aceasta forma de motivatie , ajunsa in pragul penibilului , vazand ca lumea din jurul meu chiar a muscat momeala , mi s-a facut mila?.... Fratilor , fiti naibii cu o gandire sanatoasa , liberi si neinfluentabili , doar asa va puteti descoperi pe voi insiva .

A venit timpul  sa plec , pentru a putea deveni liber , independent , cu o gandire a mea proprie , ne-impusa de corporatia pentru care am lucrat in aceasta perioada ,  sa pornesc o afacere proprie care sa-mi permita sa am timp si de scoala , si de activitati care pana acum erau considerate utopice : citit , calatorit , posibilitatea de a fi liber si de Craciun , si de Revelion , Paste si 1 Mai si asa mai departe . Nu spun ca regret perioada petrecuta prin departamentele companiei , pentru ca  , vor da intotdeauna bine pe un CV daca va fi cazul , Vodafone are o reputatie puternica , si sunt sigur ca ma va ajuta . Nu acesta este insa scopul mailului meu . Probabil ca doresc sa ma descarc , si sa las in urma toata povestea aceasta . DAp , imi voi porni o proprie afacere , si sunt sigur ca-mi va fi mult mai bine . Au ajuns acele zile in care , ma trezeam dimineata morocanos , imi puneam masca , de happy consultant si o tuleam la munca , pierzandu-mi intreaga zi pe "plantatie " .



Frustrant este ca , sunt intrebat de toti prietenii , care e cea mai buna " Oferta " , foarte dragut cuvant , de multe ori ma trezesc cu herpes pe fata cand aud cuvantul acesta..."oferta " ....   Mie imi fac  contestatiile de factura , si sunt rugat sa le povestesc de caracteristicile telefoanelor ... Sa-si dea cu parerea " specialistu` " ....mdea ... sunt aproape sigur ca voi trece la un minunat telefon Nokia 1110I , fara functii si camera , si BLUTUT , si infrarosu si GEPERESEU ... dar cu acelasi nr de telefon , pentru ca deh  , sunt , impreuna cu familia mea , client nostalgic CONNEX , de fix 10 ani .

Inca un amendament adus la politica Companiei , de ce facem retention clientilor care au SAI care tinde spre ZERO ( pentru cei ce nu/mai stiu , SAI = valoare client ) dar , nu facem retention angajatilor buni care vor sa plece si pleaca ? . Mi se pare stupid conceptul ca , " daca pleci , nu-i nimic , sunt 100 de alti oameni care ti-ar lua locul intr-o secunda  " . Pai , eu sunt curios , daca toti cei buni ( dupa cum se vede cu ochiul liber ) pleaca , si vin alti oameni , a caror competenta nu o contest , dar , mai slab pregatiti decat cei dinaintea lor , nu tot Compania are de pierdut si dpdv( din punct de vedere )  al imaginii plus al costurilor ?  Nu mi-ar fi greu , sa maresc salariul unui om care intr-adevar este un profesionist si-mi aduce nenumarate satisfactii , decat sa aduc alti 3 care imi pot crea doar daune .

Exista multe amintiri care ma vor lega de fostul loc de munca . Am ras , m-am enervat , m-am indragostit , a fost bine , a fost si rau....o serie de emotii cumulate , care nu vor fi sterse prea curand . Exista si partea de formare profesionala , si , intr-adevar , mediul competitiv a fost , slava Domnului .Nu contest ca s-au bagat bani in mine , prin training-uri si cursuri , sunt recunoscator , dar , totodata , cred ca am rasplatit toate aceste cursuri prin munca pe care am prestat-o .


In ziua Domnului 03.10.2007 e ultima zi pe care o voi presta servicii in cadrul companiei , zi sarbatorita , cu post si rugaciune . :)

si voi pleca , cu 300 km la ora , dupa cum zice poetu` :?Nunca brassito ma rapido` " :)

ps. mailul va fi transmis catre mai multe grupuri de oameni , pentru ca nu vreau sa omit persoanele targetate , iar pentru cei care sunt ofensati sau neinteresati de acest mail , va rog : un delete scurt ....


Multumiri

Edited by Courage, 09 December 2007 - 23:56.


#2
gigi_clonatul

gigi_clonatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 13.09.2007

 SickOfItAll, on Sep 22 2007, 11:18, said:

Cel mai amuzant mod de a fi incurajat , imi aduc aminte a fost o pagina de format a3 care zicea : " Multumim , draga angajat , pentru ca ai preluat XXX apeluri in perioada x-y "  .... coala era infasurata intr-o funda rosie :))))))  . era si semnatura directorului de departament , trasa la Xerox , bineinteles .

Pai asa fac baietii sute de milioane de euro in Romanica. Clientii au tarife de speriat... iar angajatii primesc o hartie xerox drept prima. Bravo, Lili ! ARPU ma-tii!

Edited by gigi_clonatul, 22 September 2007 - 10:46.


#3
Doarcitesc

Doarcitesc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.07.2007
Hm... citind un mail de genul asta, de adio... chiar imi imaginez ca vodafone-ul chiar exploateaza oamenii.

Imi imaginez birourile din aceasta companie chiar ca niste plantatii de bumbac, pline de negri. Obositi, transpirati :).

Intamplator, ma plimbam prin zona Aviatiei, in Buc, si am vazut  cladirea Din Charles de Gaulles (nu stiu daca e scris corect insa je ne parle francais :P ) si am observat cateva etaje, prin geamurile carora se vedeau afise vodafone. Ceea ce m-a facut sa cred ca acolo erau birouri Vf. Ei bine.. chiar m-am uitat un pic in sus si.... ceea ce am vazut nu mi s-a parut nici pe departe a fi o plantatie de bumbac... nici macar un teren de cules cartofi :). Mai, ... un peisaj destul de dragut.. Baieti tineri, eleganti, fete cu zambetul pe fata, imbracate la 4 ace... ma rog.. acolo poate e crema vodafonului, dar.... se vede clar, ca la varf, lucrurile stau chiar binisor.

Imi imaginez, clar ca acele birouri nu reprezinta tot vodafoone-ul, ci ca exista intr-adevar, si acele departamente de relatii cu clientii din pitesti sau ploiesti si brasov, unde nu ii vezi pe studenteii care si-au luat un parttime, imbracati la costum, cu diplomatul dupa ei, butonand un blackberry.

Din mailul angajatului, reiese clar, faptul ca el a trecut doar prin sectorul... relatiilor cu clientii, al unui magazin eventual, si ca.. saracutul, a avut impresia ca ajungand intr-o corporatie gen vodafone, ii va fi pus ecuson cu titlu MENEGER.

Mai ... imi este foarte greu sa cred ca o companie gen Vodafone, exploateaza resursele umane in felul asta. Adica.... Sunt din cate stiu mai bine de 2000 de angajati, am multi prieteni care lucreaza acolo.... si pe care nu i-am auzit niciodata plangandu-se de probleme de genul asta. Ca nu au primit salariul la timp, ca li sa taiat salariu, ca nu au primit prima de craciun, sau paste, ca nu li se ofera vacante pe banii firmei,  la mare, sau la munte....   ma rog... Chestii de care toti romanii se lovec prin fabrici si uzine :), patroni, samd.

Este un mail din care reiese clar, o gandire romaneasca a acestui angajat, care la un moment dat spune ca nu ii pare rau ca a lucrat acolo, si ca experienta in connex, il va ajuta si pe mai departe. Deci, baiatul asta chiar a avut parte de multe lucruri nu chiar atat de neplacute. Ma rog... el stie ce si cum, si cu ce ii trec bataturile din palme :) Dar am si eu o intrebare la el DE CE AI STAT ATAT MA IN FIRMA AIA? Daca tu ne spui acum, ca este fix ca dracu? Serios. Eu ... imaginandu-ma in locul tau.... imi depuneam demisia in secunda a doua din momentul in care am observat cea ce tu ne-ai relatat in mail.

Si chiar sunt sceptic in privinta lucrurilor relatate acolo. Mi-e greu sa cred ca stau sefii de acolo cu biciul, langa tine sa iti faci treaba cum trebuie, nu cred ca e cineva langa tine care sa tipe la tine sa te misti mai repede, sau sa faci lucrurile intr-un anumit fel. :)

Sa lucrezi cu clientii este un lucru destul de greu (o zic din experienta pt ca si eu lucrez intr-un domeniu asemnanator) iar baietasul asta care da cu pietre acum in firma de unde si-a luat papa atata vreme pana s-a gandit sa plece:) ...  efectiv nu era in stare sa faca asa ceva.

Isi face el firma... chiosc, si ii va fi foarte bine. Ii urez mult succes. Dar sa pleci dintr-o firma dintr-un colectiv, in acest mod, criticand absolut tot, chiar mi se pare un gest urat.

#4
cipz

cipz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 368
  • Înscris: 03.05.2005

 SickOfItAll, on Sep 22 2007, 11:18, said:

si voi pleca , cu 300 km la ora , dupa cum zice poetu` :?Nunca brassito ma rapido` " :)
Nunca habra sido mas rapido.

#5
alemat

alemat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 725
  • Înscris: 05.09.2004

 Doarcitesc, on Sep 22 2007, 12:03, said:

Hm... citind un mail de genul asta, de adio... chiar imi imaginez ca vodafone-ul chiar exploateaza oamenii.

Imi imaginez birourile din aceasta companie chiar ca niste plantatii de bumbac, pline de negri. Obositi, transpirati :).

Intamplator, ma plimbam prin zona Aviatiei, in Buc, si am vazut  cladirea Din Charles de Gaulles (nu stiu daca e scris corect insa je ne parle francais :P ) si am observat cateva etaje, prin geamurile carora se vedeau afise vodafone. Ceea ce m-a facut sa cred ca acolo erau birouri Vf. Ei bine.. chiar m-am uitat un pic in sus si.... ceea ce am vazut nu mi s-a parut nici pe departe a fi o plantatie de bumbac... nici macar un teren de cules cartofi :). Mai, ... un peisaj destul de dragut.. Baieti tineri, eleganti, fete cu zambetul pe fata, imbracate la 4 ace... ma rog.. acolo poate e crema vodafonului, dar.... se vede clar, ca la varf, lucrurile stau chiar binisor.

Imi imaginez, clar ca acele birouri nu reprezinta tot vodafoone-ul, ci ca exista intr-adevar, si acele departamente de relatii cu clientii din pitesti sau ploiesti si brasov, unde nu ii vezi pe studenteii care si-au luat un parttime, imbracati la costum, cu diplomatul dupa ei, butonand un blackberry.

Din mailul angajatului, reiese clar, faptul ca el a trecut doar prin sectorul... relatiilor cu clientii, al unui magazin eventual, si ca.. saracutul, a avut impresia ca ajungand intr-o corporatie gen vodafone, ii va fi pus ecuson cu titlu MENEGER.

Mai ... imi este foarte greu sa cred ca o companie gen Vodafone, exploateaza resursele umane in felul asta. Adica.... Sunt din cate stiu mai bine de 2000 de angajati, am multi prieteni care lucreaza acolo.... si pe care nu i-am auzit niciodata plangandu-se de probleme de genul asta. Ca nu au primit salariul la timp, ca li sa taiat salariu, ca nu au primit prima de craciun, sau paste, ca nu li se ofera vacante pe banii firmei,  la mare, sau la munte....   ma rog... Chestii de care toti romanii se lovec prin fabrici si uzine :), patroni, samd.

Este un mail din care reiese clar, o gandire romaneasca a acestui angajat, care la un moment dat spune ca nu ii pare rau ca a lucrat acolo, si ca experienta in connex, il va ajuta si pe mai departe. Deci, baiatul asta chiar a avut parte de multe lucruri nu chiar atat de neplacute. Ma rog... el stie ce si cum, si cu ce ii trec bataturile din palme :) Dar am si eu o intrebare la el DE CE AI STAT ATAT MA IN FIRMA AIA? Daca tu ne spui acum, ca este fix ca dracu? Serios. Eu ... imaginandu-ma in locul tau.... imi depuneam demisia in secunda a doua din momentul in care am observat cea ce tu ne-ai relatat in mail.

Si chiar sunt sceptic in privinta lucrurilor relatate acolo. Mi-e greu sa cred ca stau sefii de acolo cu biciul, langa tine sa iti faci treaba cum trebuie, nu cred ca e cineva langa tine care sa tipe la tine sa te misti mai repede, sau sa faci lucrurile intr-un anumit fel. :)

Sa lucrezi cu clientii este un lucru destul de greu (o zic din experienta pt ca si eu lucrez intr-un domeniu asemnanator) iar baietasul asta care da cu pietre acum in firma de unde si-a luat papa atata vreme pana s-a gandit sa plece:) ...  efectiv nu era in stare sa faca asa ceva.

Isi face el firma... chiosc, si ii va fi foarte bine. Ii urez mult succes. Dar sa pleci dintr-o firma dintr-un colectiv, in acest mod, criticand absolut tot, chiar mi se pare un gest urat.
Hmm... Tu lucrezi intr-o multinationala sau doar iti dai cu parerea?

#6
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 17.09.2007
Oarecum cine nu a lucrat intr-o multinationala doar poate sa-si dea cu parerea.
@doarcitesc, fiecare are propriile standarde. Si daca crede ca le poate atinge, nu e suficient sa umble cu un diplomat si la un costum, comparatia ta cu negrii de pe plantatie e lipsita de orice sens.
Daca tot e sa-ti dai cu parerea, si eu as spune ca jinduiesti dupa un astfel de post si probabil lucrezi intr-un domeniu foarte ingrat, probabil cu multa munca fizica si mai putin ,,entelectuala". Vezi ce simplu este sa-ti dai cu presupusul? Nu mai bine doarciteai?
Si unde vezi dat cu pietre? Asta-i culmea, chiar voiai ca omul sa spuna ca pleaca de la bine si sa laude compania?

Ca fost partener Connex pe date, i-am cunoscut cat de cat personal pe multi. Ca peste tot, sunt si locuri mai caldute/placute si locuri mai ,,demanding". Cunoscand ,,inside" multe astfel de corporatii, pot sa spun ca metehnele comuniste sunt destul de des la ele acasa. Adica pupincurismul e mai rasplatit decat rezultatele si corectitudinea, adeseori sunt bine vazute cadourile (o forma delicata de spaga) atat de la tine catre sefi cat si de la cei mai amarati la tine. Familia adeseori=zero, viata personala=viata corporatiei.
Clar la Voda nu e mai rau decat la Orange si e mai bine decat (de exemplu) Siveco. Repet, sunt cazuri si cazuri si fiecare are propriu specific.
Oarecum mi-e greu totusi sa inteleg rostul acestui mesaj. Eu unul m-as cara fara multe cuvinte, fiecare mesaj de genul asta are o incarcatura emotionala care nu-si are rostul (ceva de genul te-a enervat un dobitoc, il bagi in masa si ai plecat, nu stai sa scrii mesaje sa ramai enervat). Mai ales intr-un un forum unde fiecare poate fi ceea ce nu e in realitate...

#7
Doarcitesc

Doarcitesc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.07.2007
Ei... de ce as jundui dupa o asemenea pozitie? Nici vorba.
Stii tu cum e.. adevarata fata a romanului se vede in momentul in care da un pic de bine. Sa le dam la toti, pentru o perioada, un loc de munca bun, fara multa munca fizica, doar entelectuala, dupa cum spuneai, si sa vezi ce se vor inmulti mesajele de genul celui al lui.... Andrei Presecaru sau Prisecaru, cum spunea ca il cheama.

Edited by Doarcitesc, 22 September 2007 - 12:18.


#8
Xabin

Xabin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.09.2007
Salut,
Este destul de evident, ca unii care nu stiu exact despre ce e vorba sa isi dea cu parerea. Din afara totul pare roz si frumos, ca in orice meserie. Inainte de a posta un reply pe un forum, gandit-va bine inainte de-a o face. Puteti sa iesiti in evidenta si altfel decat sa dati unui articol niste reply-uri ironice sau rautacioase.
Xabin ^_^

#9
Stegal

Stegal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 13.05.2004
Ce atata filozofie. Intr-o companie de succes nu este de gluma, toti sunt pusi la zid & foarte bine! Asta e, n-ai ce face. Cand va avea si acest angajat o companie cu minim 250 angajati isi va da seama cum sta treaba.

#10
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 06.09.2005
Ce tot ii dati inainte ca daca nu ati lucrat intr-o multinationala nu stiti cum este? Credeti ca intr-o companie mai mica vine sefu' dimineata si va pupa pe crestet? Cum ar fi ca de fiecare data cand ne schimbam locul de munca sa compunem cate un mail lacrimogen sa afle toata lumea cat de horopsiti am fost noi si ce bine o sa o ducem la noul loc de munca? Eventual sa deschidem si cate un topic pe forumuri sa ne poata plange lumea de mila sau sa ne laude "taria de caracter  ca am plecat de acolo".

#11
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007
eu am plecat acu` vreo 4 luni asa era atunci ,asa e si acuma ...si intr-adevar ...sunt cu nervii prastie ...

si daca esti student , fereste-te de call center ... te face cu nervii ...iti da impresia ca poti sa avansezi dar nu poti ...

deadtongue.gif Jos imperialismul rosu

ASTA SPUNEA INITIATORUL TOPICULUI IN FEBRUARIE.  :D  Vezi aici : http://forum.softped...m...t&p=2412278

Edited by jamesbond, 22 September 2007 - 12:53.


#12
jihadu

jihadu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,377
  • Înscris: 19.01.2007

 SickOfItAll, on Sep 22 2007, 11:18, said:

"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free. "




In ziua Domnului 03.10.2007 e ultima zi pe care o voi presta servicii in cadrul companiei , zi sarbatorita , cu post si rugaciune . :)







si voi pleca , cu 300 km la ora , dupa cum zice poetu` :?Nunca brassito ma rapido` " :)




Multumiri


Pana la urma care e baiul tau? :rolleyes:

Si eu sunt angajat Vodafone (IT) si am destui colegi care au venit tot de la casca dar parca nu-s asa deprimati.

Au stat doar o perioada scurta cat sa poata apoi sa aplice pe posturi mai bune.
Nu cred ca viseaza nimeni sa faca o cariera la *222

Anyway, good luck oriunde te-ai duce!

Edited by jihadu, 22 September 2007 - 13:02.


#13
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,044
  • Înscris: 08.09.2005
"DE CE AI STAT ATAT MA IN FIRMA AIA?"??? Poate pt. ca Vodafone ar trebui sa impuna respect, poate pentru ca a lucra la ei inseamna sa ai viitorul asigurat. Poate pentru ca speri sa fi tratat ca un lucrator din strainatate dintr-o corporatie, poate pentru ca speri sa fii privit altfel decat restul muncitorilor de sub patron.
Si eu lucrez intr-un loc " de viitor" de 10 ani. M-am saturat pana peste cap sa fiu condus de cei cu 2 clase mai mult ca trenul, pentru ca inca se practica relatiile de rudenie pentru promovare. M-am saturat sa ma uit in urma si sa vad ca in 10 ani nu am realizat nimica pentru viitor... sa fiu amenintat ca altii 100 asteapta la poarta...sa vad ca usile se deschid de sarbatori cu capul pentru a uda marirea de salariu de peste an... ca daca nu-ti convine iti poti lua jucariile si pleca...dar totusi sper ca lucrurile sa reintre in normal in Romania si adevaratele valori sa-si reintre in drepturi. Poate omul a stat acolo acei 2 ani (care pentru unii inseamna "atat ma") sperand ca lucrurile se vor schimba ca o sa fie mai bine, ca intr-o zi o sa-si primeasca meritele cuvenite.
In ochii mei o firma care are pretentii si venituri europene dar salariatii si-i recompenseaza romaneste este o scursura de firma, si din pacate aceste firme sunt peste 90% in Romania. Nu e de mirare ca majoritatea meseriasilor pleaca din tara ori lucreaza pe cont propiu.
Hansolo are dreptate:"... te-a enervat un dobitoc, il bagi in masa si ai plecat, nu stai sa scrii mesaje sa ramai enervat", pentru simplu fapt ca cuvantul "obraz" este doar un simplu cavant pentru ei.

P.S. Acest forum este citit si de cei de la Vodafone, asa ca mesajul a ajuns mult mai repede decat te asteptai la ei, dar acest lucru cred ca il stiiai deaja.

#14
Doarcitesc

Doarcitesc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.07.2007
Ce este mai simplu in momentul in care vezi ca nu poti sa avansezi decat sa iti fixezi ideea ca in managementul unei corporatii gen Vodafone este ca la primarie. Secretara, cumnata primarului, viceprimaru, fratele, etc. Bai.... avanseaza cine poate. Intr-o companie cu peste 2000 de angajati, concurenta pentru niste pozitii bune, este foarte mare. Oricine viseaza sa devina sefi pe eu stiu ce departamente, insa cei care asteapta doar o minune si ea nu vine, ajung sa isi arate frustrarile, prin astfel de mailuri. Oportunitati in aceste companii sunt foarte multe. Si se ofera posibilitati de avansare, de dezvoltare absolut tuturor. esti capabil, esti binevenit, nu esti... esti binevenit sa dai astfel de mailuri.

#15
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,044
  • Înscris: 08.09.2005

 jihadu, on Sep 22 2007, 13:59, said:

Nu cred ca viseaza nimeni sa faca o cariera la *222
Tocmai asta e problema la noi majoritatea, mereu suntem manati de propiile orgolii de a ocupa locuri care se afla cu cel putin o pozitie mai sus decat competenta noastra. Majoritatea ne pricepem la foarte multe, dar niciodata la ceva foarte bine, de aceea noi producem autovehicule si nemtii VW.
Prefer sa am un angajat care sa-si doreasca/convina sa lucreze la *222 si sa iasa la pensie de acolo decat anual sa scolesc noi si noi oameni, problemele intampinate de acestia in luarea unei decizii repetandu-se la infinit.

#16
jihadu

jihadu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,377
  • Înscris: 19.01.2007

 alex7905, on Sep 22 2007, 14:37, said:

Tocmai asta e problema la noi majoritatea, mereu suntem manati de propiile orgolii de a ocupa locuri care se afla cu cel putin o pozitie mai sus decat competenta noastra. Majoritatea ne pricepem la foarte multe, dar niciodata la ceva foarte bine, de aceea noi producem autovehicule si nemtii VW.
Prefer sa am un angajat care sa-si doreasca/convina sa lucreze la *222 si sa iasa la pensie de acolo decat anual sa scolesc noi si noi oameni, problemele intampinate de acestia in luarea unei decizii repetandu-se la infinit.


Nu te supara, dar pozitiile astea de operatori call-center se adreseaza celor care vor in primul rand sa intre in firma ca mai apoi sa aplice pe pozitii mai de doamne ajuta(IT,Finance,etc).
Astea sunt pozitii de EXECUTANT, ca sa nu spun negru pe plantatie.

In principal studenti aflati la primul job sau persoane cu studii medii.
Repet, nu imi inchipui pe cineva ca ar visa sa faca o cariera in Call Center.

Mie , daca as fi patron , nu mi-ar conveni sa am oameni blazati care sa doreasca sa iasa la pensie de pe o pozitie de entry-level.

Omul doreste mereu mai bine.

Edited by jihadu, 22 September 2007 - 13:44.


#17
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,408
  • Înscris: 06.09.2004
vesnicul complex de superioritate romanesc. esti in stare, iesi la suprafata. nu esti in stare - iti dai demisia cu nervii facuti prastie si iti cauti ceva mai pe masura ta. prea suntem obisnuiti sa ne plangem mereu.
da, am lucrat aproape 2 ani in call center. stiu cum e.

#18
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 17.09.2007

 Doarcitesc, on Sep 22 2007, 13:16, said:

Ei... de ce as jundui dupa o asemenea pozitie? Nici vorba.
Stii tu cum e.. adevarata fata a romanului se vede in momentul in care da un pic de bine. Sa le dam la toti, pentru o perioada, un loc de munca bun, fara multa munca fizica, doar entelectuala, dupa cum spuneai, si sa vezi ce se vor inmulti mesajele de genul celui al lui.... Andrei Presecaru sau Prisecaru, cum spunea ca il cheama.

Well, am spus la figurat ca ai jindui, doar ti-am atras atentia ca orice presupunere poate fi eronata.
Drept e ca uneori e bine sa nu te uiti doar la etajele de sus unde sunt sefii ci si la amaratii de jos care poate n-au avut acelasi noroc de un job bine platit, doar sunt oameni si ei; si de aici cate un ,,dus rece" e necesar pentru fiecare. Dar repet, fiecare are propriile standarde si n-avem de unde sti care e realitatea.
Poate am eu conceptie mai aiurea (ca nu sunt decat ,,patron"), dar dupa mine un job e ca o afacere, vezi cat e de munca, vezi ce salariu ai negociat si asta e. Daca vrei o pozitie mai sus pui o cerere (nu te astepta sa fi promovat automat), daca vrei mai multi bani/mai putina munca idem. Nu se poate? Pai fie accepti, fie pleci. Iar din chestia asta exclud primele (care nu sunt negociate), munca suplimentara neplatita ,,pentru binele firmei", intalnirile cu familiile sau team-buiding-urile care pot conduce la ideea eronata ca seful ar trebui sa fie prietenul/parinetele tau spiritual (sau dusmanul de moarte).
Cat priveste apucaturile comuniste de care am vorbit in mesajul anterior, exista si in strainatate, nu doar la noi si sunt de fapt tipic omenesti. Am fratele in SUA angajat la o firma de IT si mi-a spus faze similare; dar acolo nu prea e conceptia ca aici ca schimbarea locului de munca e asa mare nenorocire sau ca ar trebui sa-ti faca statuie daca lucrezi cat mai multi ani la firma. Echilibrul e esenta; daca te ,,mananca" interior magariile astea e nasol, daca le ignori esti cel mai castigat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate