Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema Service - Preturi diferite

IP Camera HikVision nu o gasesc i...

Cand devine un film clasic?

Cu mașina spre Budapesta ...
 Ridicare act de identitate cu pro...

Calorifere + incalzire in pardose...

Sfat achizitie laptop buget 1500-...

Boxe Devialet
 Mai poarta careva papuci prin oras?

Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...

Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...

Țuica are gust ciudat
 Copii nascuti in Romania

Felicitari Republica Moldova pent...

Ușa exterioara care scar5...

Decizie dificila intre doua model...
 

Mailul de adio al unui fost angajat Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
453 replies to this topic

#19
lautz

lautz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.08.2006
Eu chiar cunosc persoana care a trimis mailul de adio.
Si daca citesti cu atentie nu a zis nici o clipa ca este colectivul naspa si ca sefii tipa la noi...
Si eu am lucrat tot acolo si iti spun din propria experienta ca nu este asa de roz cum pare: extrem de multe asteptari pe bani foarte putini si chiar lucram in camp si nu dadeam cu sapa.
Cand iti faceai treaba si aveai rezultate exceptionale primeai caietele si pixuri su sigla vodafone.chiar as putea sa imi deschid o librarie.
vacantele le faceam pe banii nostri din salariul acela mizer care nu iti ajunge sa iti platesti chiria si sa mai si traiesti o luna.
si daca reuseste sa isi deschida o firma... bravo lui pentru ca e chiar destept tipul si din partea mea are toata stima si respectul.

#20
dracula2000

dracula2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 04.09.2007
Am lucrat in CC din Ploiesti la Vodafone pana in vara. Am plecat de acolo din cauza salariului mizer care mi se oferea. Daca nu stateam cu parintii nu stiu cum m-as fii descurcat de unul singur.
Atmostfera era destul de placuta, sefii intelegatori, aveam o sala de relxare, etc... pana la salariu. Am vazut ca cineva a zis pe aici ca trebuie negociat salariu. Ideea e ca la Vodafone pe pozitia de consultant, nu negociezi, accepti sau nu si fireste ca am acceptat  ca nu aveam unde in alta parte sa ma duc... deh student...

#21
yyyxxx

yyyxxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 07.06.2007
si eu am lucrat pana de curand in voda si am inca multi prieteni acolo; nu el are o problema ci pot spune destul de sigur ca celebra companie
are o problema; am vb pe tema asta cu fostii colegi si pot spune fara retineri ca cel putin 90% din angajati simt si gandesc exact precum Andrei;
Lucrurile merg din rau in mai rau. Presiunea si responsabilitatiile cresc exponential de la luna la luna iar banii ioca; Din toate departamentele se plang: csrepi, gbm, oamenii din magazine la greu, telesalsii, etc.... toti pleaca la greu din voda precum si din Orange deoarece bataia de joc fata de angajat este din ce in ce mai mare. Chiar mi-au zis colegii ca i-au trimis toti mail-uri de incurajare si sms-uri cu "Bravo, le-ai spus-o";
Toti gandesc asta dar el este primul care a avut curajul sa o spuna tare. Si nu ca sa se de-a mare pe softpedia (a fost pus pe forum de catre un binevoitor din companie), mail-ul fiind targhetat doar catre anumiti oameni din companie.
Oricum din partea mea mult succes, cei care nu au nici un habar despre situatia reala de acolo sa nu ii mai judece de sus pe cei care stiu, iar celor care au o pozitie de conducere si poate urmaresc forumul traziti-va in ceas-ul al 12-a deoarece a-ti pierdut de mult contactul cu realitatea.

#22
yyyxxx

yyyxxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 07.06.2007
Apropo domnule DoarCitesc, in mail nu scrie nimic despre cum il cheama, tu de unde stii?

#23
ammon06

ammon06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 28.04.2006
Cand va aud atat ca lumea pleaca din Vodafone, lumea e din ce in ce mai nemultumita.. Unde plecati toti fratilor? Plecati mai multi, sa se elibereze posturi sa-mi depun si eu CV-ul  :lol:

Si acum serios.. e normal sa ai frustrari daca esti la call center.. fara suparare, dar o persoana care vrea sa aiba un cuvant de spus in companie nu se angajeaza la call center. Si nu ma refer neaparat la Vodafone, ci la majoritatea companiilor de talia ei. Si eu am lucrat in call center pt o companie mare, dar niciodata nu m-am dus cu gandul ca voi ajunge de acolo manager; m-am dus pt ca eram student si era un job care atunci mi se potrivea. Iar cine se duce in call center cu gandul de a face lucruri interesante, atunci are o problema.

Daca considerati ca posturile din call center nu sunt pt voi, de ce nu aplicati pt posturile alea unde se cer 3 ani experienta si cateva diplome (inclusiv cea de facultate) ? :huh: Dar nu... e greu asa.. lasa, mai bine scriem mail-uri in care spunem cat de suparati suntem.

Daca esti bun, te duci si arati. Nu iti convine ce ti se ofera, pleci.. pt ca esti bun, si ai de unde alege. Iar daca nu esti bun, atunci stai in banca ta.  -_-

#24
yyyxxx

yyyxxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 07.06.2007
nu e vb doar de cc ci de multe alte departamente unde ai ajuns dupa ce ai facut deja armata la casca: activari, finante, magazine--> dute prin magazinele din Bucuresti (Mosilor, Uniri, GBC) si vei vedea catva consultanti la birouri si restul goale. Asta deoarece au plecat 10 si au venit 2 cam in raporturi de genul asta se lucreaza (iar cei ramasi baga medical din ce in ce mai des). Iar targhetele si presiunea conducerii si clientilor fii sigur ca se maresc desi se impart la mult mai putini oameni. Repet, poate tu ai lucrat doar la casca dar si celelalte departamente duc lipsa cronica de personal si de resurse. Politica low cost extrema a lui Lili are multe consecinte.

#25
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Bravooo SickOfItAll,in sfarsit cineva care pune punctul pe i in firma asta care nu prea stie sa-si motiveze angajatii ,unde tanti Lili numai stie cum sa reduca costurile. :peacefingers:  Problema este  ca vdf vrea prea multe pe bani putini si se ajunge aici.
Sper ca aceste mesaje sa fie citite si de catre TL si Manageri sa ne spuna si ei ce parere au. :P

#26
Doarcitesc

Doarcitesc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 23.07.2007

View Postyyyxxx, on Sep 22 2007, 23:27, said:

Apropo domnule DoarCitesc, in mail nu scrie nimic despre cum il cheama, tu de unde stii?

alex7905 - "P.S. Acest forum este citit si de cei de la Vodafone, asa ca mesajul a ajuns mult mai repede decat te asteptai la ei, dar acest lucru cred ca il stiiai deaja."

Andrei, si-a lasat in prima faza, numele in mail.  urmand ca apoi sa fie reeditat. Daca te ajuta, da, il cunosc si personal. Si nu mi-as fi dat cu parerea pur si simplu

#27
dracula2000

dracula2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 04.09.2007

View PostDoarcitesc, on Sep 23 2007, 13:56, said:

alex7905 - "P.S. Acest forum este citit si de cei de la Vodafone, asa ca mesajul a ajuns mult mai repede decat te asteptai la ei, dar acest lucru cred ca il stiiai deaja."

Andrei, si-a lasat in prima faza, numele in mail.  urmand ca apoi sa fie reeditat. Daca te ajuta, da, il cunosc si personal. Si nu mi-as fi dat cu parerea pur si simplu

Mailul trebuia dat pe Vodafone Romania Staff ca sa fii sigur ca ajunge unde trebuie. Nu cred ca o sa o vad pe tanti Lili ca citeste forumul asta. :D

#28
yyyxxx

yyyxxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 07.06.2007
Pt Doarcitesc

Daca il cunosti atunci probabil stii ca el a ramas perplex cand a aflat ca mail-ul lui pe care la trimis catre cunoscuti si prieteni din companie a ajuns pe softpedia si in nici un caz nu si-a dorit acest lucru. Deci daca si-a pus numele (logic) in mail-ul catre colegi nu inseamna ca e ok sa il faci public pe acest forum. Ce ai rezolvat cu asta? Sa ii faci probleme inainte de plecare?  Inca putin si o sa spui ca ii esti si prieten.....

#29
ba copii

ba copii

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 23.03.2007

View Postyyyxxx, on Sep 23 2007, 01:27, said:

Apropo domnule DoarCitesc, in mail nu scrie nimic despre cum il cheama, tu de unde stii?

chiar asa, DoarCitesc!!! esti si tu un vodafone, nu? ai primit mailul pe personal de la el?

problema nu este cand iti alegi jobul, ca student nu ai de ales. insa cand vodafone romania e una din membrele grupului cu cea mai mare crestere, cand veniturile si profitul cresc, iar numarul angajatilor ramane aproape acelasi si continua sa te remunereze cu banii pe care ti-i dadea si connexul te intrebi daca intr-adevar cineva e interesat de rezultatele tale, de tine, sau esti egal cu cel care va incepe trainingul maine. cei 2 ani pe care ii acumulase baiatul asta va vor costa alti bani pt trainuirea unui om nou, dar cel mai important va vor costa imaginea, va vor costa banii pe care stia sa ii faca prin retinerea clientilor, si prin vanzare.

si toate astea nu provin din carcoteala autohtona, ci respecta intru totul regulile corporatiste, doar ca acestea nu pot acoperi complet rabufnirea a sute de angajati.

#30
KALOO

KALOO

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 08.12.2006
bine ca ai plecat ca ii deprimai pe toti!

#31
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004
Am citit pe diagonala mailul/raspunsurile si sper sa nu ridic o problema care s-a mai discutat deja:
-oare VDF  nu face un profil psihologic  si teste psihologice  periodice noului  angajat,respectiv angajatilor din anumite departamente mai expuse?la cat de mari sunt, ar putea asigura suport psihologic macar celor de la CS,dar poate asta costa si nu e in interesul lor...

Cred ca daca ar exista o triere serioasa a angajatilor (inclusiv testare psihologica), atunci nu am mai avea ce sa comentam aici,pe forum...  :D
Asa cum au observat toti, "deprimant rau" mailul, cine stie ce "cauze" se ascund in spate...
In fine, nimeni nu e de neinlocuit...

#32
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006

View PostIP-XCENTRIC, on Sep 24 2007, 08:59, said:

Am citit pe diagonala mailul/raspunsurile si sper sa nu ridic o problema care s-a mai discutat deja:
-oare VDF  nu face un profil psihologic  si teste psihologice  periodice noului  angajat,respectiv angajatilor din anumite departamente mai expuse?la cat de mari sunt, ar putea asigura suport psihologic macar celor de la CS,dar poate asta costa si nu e in interesul lor...

Cred ca daca ar exista o triere serioasa a angajatilor (inclusiv testare psihologica), atunci nu am mai avea ce sa comentam aici,pe forum...  :D
Asa cum au observat toti, "deprimant rau" mailul, cine stie ce "cauze" se ascund in spate...
In fine, nimeni nu e de neinlocuit...

pe asta se bazeaza si ei. <_< nu-ti mai convine altul la rand. si-apoi altul si altul si tot asa. si calitatea se duce la fund pt. ca tanti lili are ordine sa maximizeze profitul.

#33
vodafonistul

vodafonistul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.09.2007
Tot ceea ce a spus fostul angajat al vodafone in mailul sau de adio este adevarat. La vodafone este pur si simplu scalvie, bataie de joc, in majoritatea departamentelor.
Cineva spunea ca a vazut in sediul din Charles De Gaule personal bine imbracat, zambitor etc etc. trebuie sa spun ca acolo este top managementul vodafone, hr-ul. marketingul....si este normal ca in aceste  pozitii sa fie ok , in rest bataie de joc....
Singura preocupare a vodafone este acum REDUCEREA COSTURILOR, A SALARIILOR ( PE SALES UNDE AM LUCRAT EU S-AU MICSORAT SALARIILE CU 30%, DACA VA VINE SA CREDETI.....) SI MAXIMIZAREA PROFITULUI, NU SE MAI TINE CONT DE CLIENTI, PERSONAL ANGAJAT, PENTRU CA SUNT ALTII 100 LA RAND.......
Promovarea se face pe pile, relatii.....
Halal management ......

#34
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005

View PostIP-XCENTRIC, on Sep 24 2007, 08:59, said:

Am citit pe diagonala mailul/raspunsurile si sper sa nu ridic o problema care s-a mai discutat deja:
-oare VDF  nu face un profil psihologic  si teste psihologice  periodice noului  angajat,respectiv angajatilor din anumite departamente mai expuse?la cat de mari sunt, ar putea asigura suport psihologic macar celor de la CS,dar poate asta costa si nu e in interesul lor...

Cred ca daca ar exista o triere serioasa a angajatilor (inclusiv testare psihologica), atunci nu am mai avea ce sa comentam aici,pe forum...  :D
Asa cum au observat toti, "deprimant rau" mailul, cine stie ce "cauze" se ascund in spate...
In fine, nimeni nu e de neinlocuit...


Consiliere psihologica la ce? Singura consiliere in cazuri de genul asta e "Cauta-ti alt loc de munca!". La problemele lui nu exista consiliere, nu poti sa te minti singur mergand la un psiholog care in aceste cazuri incearca sa te faca sa "realizezi" ca tu gresesti, ca la Vodafone e super, ca asa este peste tot si se poate si mai rau, ca in timp poate o sa promovezi, etc. Mai bine ar face sondaje intre angajati sa vada ce-i nemultumeste/bucura si sa le aduca la cunostinta superiorilor in vederea rezolvarii acestora.
"Triere serioasa" ...adica sa selecteze roboti, oameni fara personalitate, slugi desavarsite, care pot fi intimidate cu "tu si asa mai mult nu poti, zi mersi!", care sa spuna "Doamne pupa-ti-as talpile ca lucrez la Vodafone!"
Mie nu mi se pare deprimant, pur si simplu exprima o traire, un punct de vedere. Din cate vad nu este singurul care isi exprima nemultumirea la adresa Vodafone, omul facand-o destul de cuviincios.

#35
giorgios72

giorgios72

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 15.06.2007
Andrei are perfecta dreptate!!! BRAVO SI BAFTA IN CONTINUARE!

Eficientizarea costurilor este  intradevar problema nr. 1 a Vodafone motiv pentru care muta totul la Ploiesti, ramane in Bucuresti doar "crema" asa ca angajatilor li s-a pus in vedere sa se "orienteze" la alte pozitii sau alte companii pana in martie 2009 dar judecand dupa ritmul in care se pleaca din companie cred ca in vara se desfinteaza sandramaua de la Bucuresti

#36
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004

View Postgiorgios72, on Sep 25 2007, 12:35, said:

Andrei are perfecta dreptate!!! BRAVO SI BAFTA IN CONTINUARE!

Eficientizarea costurilor este  intradevar problema nr. 1 a Vodafone

Nu pot sa zic ca nu-i inteleg "cantecul de lebada", insa de remarcat este ca omul este foarte cerebral si a ales singurul drum care i-ar permite sa se elibereze intrucatva. atitudinea sa si abordarea este foarte corecta, nu stiu de ce unii il critica, remarcati ca omul nu paraseste o companie pentru a merge la alta, schimbarea care si-o doreste  e mai mare, schimba un sistem cu altul, pleaca de la multinationala si isi incearca norocul cu propria afacere. Ar mai fi de remarcat si faptul ca parasind acest sistem intra in altul, dar acesta ii permite (relativ) libertatea mult dorita. Ca inlocuiesti dependenta cu raspunderea, asta e o alta treaba.

Un apeste alta, mie mi se pare admirabila atitudinea si ma intreb cati dintre cei care il critica au curajul sa faca schimbari de genul acesta. A lua haturile in propriile maini nu e un lucru usor. Plus de asta, nu mi se pare de prost gust ca in momentul din care pleci dintr-o companie sa dai un feedback asupra experientei tale acolo. Altii pretuiesc acest canal, organizeaza exit interviews pentru a documenta nivelul de satisfactie a angajatilor si efectele strategiilor de resurse umane. Nu neg ca in acest caz a folosit un canal neobisnuit insa nu cred ca face rau nimanui.

Pe de alta parte, eficientizarea costurilor este o strategie care naste monstri si toti care lucreaza intr-o multinationala stiu despre ce e vorba.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate