Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masini durabile
Last Updated: May 23 2010 00:31, Started by
AndreiRN
, Sep 07 2007 23:00
·
0
#1
Posted 07 September 2007 - 23:00
http://finance.yahoo...ath-save-31,000
Un studiu de durabilitate in domeniul auto ajunge la un rezultat interesant. By keeping your car for 15 years, or 225,000 miles of driving, you could save nearly $31,000, according to Consumer Reports magazine. That's compared to the cost of buying an identical model every five years, which is roughly the rate at which most car owners trade in their vehicles. In its annual national auto survey, the magazine found 6,769 readers who had logged more than 200,000 miles on their cars. Their cars included a 1990 Lexus LS400 with 332,000 miles and a 1994 Ford Ranger pick-up that had gone 488,000 miles. Consumer Reports' "Good bets" for making 200,000 miles: Honda Civic, Honda CR-V, Honda Element, Lexus ES, Lexus LS, Toyota 4Runner, Toyota Highlander, Toyota Land Cruiser, Toyota Prius, Toyota RAV4 Consumer Reports' "Bad bets" for making 200,000 miles: BMW 7-series, Infiniti QX56, Jaguar X-type, V8-powered Mercedes-Benz M-class, Mercedes-Benz SL, Nissan Armada, Nissan Titan, Volkswagen Touareg, V6-powered Volvo XC90. Oauuu, Honda si Toyota a luat toata spuma. La coada s-au asezat BMW(normal), MBZ(neasteptat) si restul. Europene si Renault(Nissan). Dar unde sunt firmele americane? Eu am un Dodge Dakota care a trecut de 360000km si merge super. A trecut testul de poluare cu felicitari. |
#2
Posted 08 September 2007 - 01:15
De partea asta a baltii unde drumurile sunt mai scurte, am fost uimit sa fac cunostiinta cu un Ford Escord diesel (dieselul ala vechi) cu un motor nou - new old stock - pe la 60k km pe el... fostul motor trasese peste milion si fusese schimbat doar pentru ca omu' gasise o masina lovita rau in spate de pe care luase motorul. Probabil masina aia a trecut prin ea un munte de piese de schimb.
Later edit: Alte masini durabile de care stiu... o Dacie 1100 hiper-intretinuta care cred ca mai circula si acum, inca prin anii '90 se laudase omu ca a depasit milionu' cu ea si un Mercedes Cobra care avea aproape un milion pe bord ultima data cand m'am urcat in el... din ce zicea proprietarul, cu motorul original. Ford Taunus cu revizia de 500k facuta, motor original, mergea rotund si torcea frumos. Opel Kadett D cu 400k, cu 600k, in general cam tot ce e din anii 80 and before si intretinut bine. Contra-exemple: Passat B5 de firma, cumparat cu 3000 de euro de un tip care credea ca face afacerea vietii lui, km reali vreo 350k. A schimbat tipul ala la piese in cateva mii de nu stia cum sa scape mai iute de ea. Edited by AlexIP, 08 September 2007 - 01:29. |
#3
Posted 08 September 2007 - 06:49
Honda Civic, Honda CR-V, Honda Element, Lexus ES, Lexus LS, Toyota 4Runner, Toyota Highlander, Toyota Land Cruiser, Toyota Prius, Toyota RAV4
Japonezii fac coruptie/ mint nene la greu. Tine mai mult o dacie decat Honda sau lEXUS. |
#4
Posted 08 September 2007 - 07:32
Basarab, on Sep 8 2007, 07:49, said: Honda Civic, Honda CR-V, Honda Element, Lexus ES, Lexus LS, Toyota 4Runner, Toyota Highlander, Toyota Land Cruiser, Toyota Prius, Toyota RAV4 Japonezii fac coruptie/ mint nene la greu. Tine mai mult o dacie decat Honda sau lEXUS. |
#5
Posted 08 September 2007 - 12:23
AlexIP, on Sep 8 2007, 02:15, said: De partea asta a baltii unde drumurile sunt mai scurte, am fost uimit sa fac cunostiinta cu un Ford Escord diesel (dieselul ala vechi) cu un motor nou - new old stock - pe la 60k km pe el... fostul motor trasese peste milion si fusese schimbat doar pentru ca omu' gasise o masina lovita rau in spate de pe care luase motorul. Probabil masina aia a trecut prin ea un munte de piese de schimb. ... Contra-exemple: Passat B5 de firma, cumparat cu 3000 de euro de un tip care credea ca face afacerea vietii lui, km reali vreo 350k. A schimbat tipul ala la piese in cateva mii de nu stia cum sa scape mai iute de ea. Si eu am avut un escort din 1988, diesel, de care am fost foarte multumit. Motorul era uscat, prafuit, fara pata de ulei. Singura problema mai importanta a fost la cutia de viteza, a crapat ceva in ea dar am schimbat-o cu una de la dezmebrari, echivalentul a 150 euroi. Nu este un mister de ce masinile din anii '80 erau mai fiabile. Cu cit o masina este mai complicata, cu atit o sa faca mai multe probleme, cel putin dupa o perioada/rulaj... Basarab, on Sep 8 2007, 07:49, said: Honda Civic, Honda CR-V, Honda Element, Lexus ES, Lexus LS, Toyota 4Runner, Toyota Highlander, Toyota Land Cruiser, Toyota Prius, Toyota RAV4 Japonezii fac coruptie/ mint nene la greu. Tine mai mult o dacie decat Honda sau lEXUS. Imi aduci aminte de cineva care imi povestea ce dacie grozava are el, o are de 20 ani si e ca noua. A uitat sa precizeze ca o tine in garaj si ca nu o scoate decit in duminicile cu soare, in 20 ani nu avea nici macar 50k km cu ea... Edited by H725, 08 September 2007 - 12:25. |
#6
Posted 08 September 2007 - 12:34
H725, on Sep 8 2007, 13:23, said: Si eu am avut un escort din 1988, diesel, de care am fost foarte multumit. Eu am segmentat-o la peste 500.000 km si blocul ( cilindri monobloc ) erau ca noi, la arbore nici nu am umblat. Pompa de injectie nu mai avea presiune ( in jur de 300 ), am schimbat-o cu una SH si masina pornea la -18 gr C. Cutia de viteze, perfecta. |
#7
Posted 08 September 2007 - 13:13
Rahat cu apa rece(chestia cu economisitul banilor). Orice masina intretinuta in conditiile specificate de producator tine o gramada de ani. Dar cati se multumesc cu ce ofera din punct de vedere tehnic sau al sigurantei o masina din 90 cu una din 2007?
Cunosc Dacii de 20 de ani care consuma si polueaza exact ca atunci cand erau noi. Oare cati se multumesc cu atat? Pe mine ma incanta o masina veche prin prisma a cea a reprezentat la vremea ei. Cobra sau Tancul ma fac sa lacrimiz cand le vad pe strada. |
#8
Posted 08 September 2007 - 15:45
Tin minte o intamplare petrecuta la putin timp dupa revolutie, la vreo 1-2 ani. Un bun prieten de-al meu voia sa isi cumpere un Mercedes-Benz W124 (modelul acela de prin '80, "celebru" in Cluj pentru ca era folosit de o gramada de taximetristi) si il intreaba pe un alt prieten de-al lui care sunt problemele la masina asta. Raspunsul a fost unul stupefiant "Tot se strica domnule la ea, tot am schimbat, inclusiv scaune." si evident ca l-am intrebat cat a umblat cu ea (tipul era bisnitar, mergea des in Turcia) si ne-a zis "Pai dupa un milion jumate de km nu am mai tinut evidenta." Ce vreau sa spun este ca acele masini erau chiar foarte fiabile, poate si datorita mentalitatii de atunci, care nu era axata atat pe ideea de societate de consum (a se vedea frigidere, televizoare, radiouri - toate erau facute sa te tina o viata).
|
#9
Posted 08 September 2007 - 16:51
Basarab, on Sep 8 2007, 07:49, said: Honda Civic, Honda CR-V, Honda Element, Lexus ES, Lexus LS, Toyota 4Runner, Toyota Highlander, Toyota Land Cruiser, Toyota Prius, Toyota RAV4 Japonezii fac coruptie/ mint nene la greu. Tine mai mult o dacie decat Honda sau lEXUS. prima japoneza cu care am luat contact acum 8-9 ani este un civic din 96 . Masina se afla si acum in posesia propietarului initial(un prieten de-al meu care mai are un CR-V un bmw5 si un x5). Cu ea am mers aproximativ 10-15 mii k. A mai fost condusa de mama prietenului , de tatal lui , de un jurist de la firma etc. Masina are acum aprox. 280.000 km fara nici o interventie in service . Singurele piese ce au fost schimbate sunt bielete si amortizoare(consumabile). In rest nu-i mai trebuie nimic decat o revopsire deoarece nu a fost intretinuta cum trebuie. Pe mine aceasta masina m-a facut sa analizez mai mult japonezii. Eu inca nu sunt convins de toate japonezele sau alte marci ....dar de aceasta masina pe care am prezentat-o sunt convins 200%. P.S. un prieten din germania care a luat si el contact cu aceasta masina .....m-a intrebat acum o saptamana ` ba mai merge civicul ala ? `. Eu i-am raspuns da fara nici o problema , el zicandu-mi `frate cand imi spuneai nu te credeam ca e super fiabila pana nu am luat contact cu C.D. si civicul lui` |
#10
Posted 08 September 2007 - 22:45
Basarab, on Sep 8 2007, 07:49, said: Honda Civic, Honda CR-V, Honda Element, Lexus ES, Lexus LS, Toyota 4Runner, Toyota Highlander, Toyota Land Cruiser, Toyota Prius, Toyota RAV4 Japonezii fac coruptie/ mint nene la greu. Tine mai mult o dacie decat Honda sau lEXUS. Braaavooooo !!!! Mai baga taicule d'astea !!! Simt ca ma doare burta de atata ras !!!! |
|
#11
Posted 09 September 2007 - 00:28
Materium, on Sep 8 2007, 14:13, said: Rahat cu apa rece(chestia cu economisitul banilor). Orice masina intretinuta in conditiile specificate de producator tine o gramada de ani. Dar cati se multumesc cu ce ofera din punct de vedere tehnic sau al sigurantei o masina din 90 cu una din 2007? Cunosc Dacii de 20 de ani care consuma si polueaza exact ca atunci cand erau noi. Oare cati se multumesc cu atat? Pe mine ma incanta o masina veche prin prisma a cea a reprezentat la vremea ei. Cobra sau Tancul ma fac sa lacrimiz cand le vad pe strada. Siguranta e primul motiv pt care am schimbat escortul (am vazut un crashtest adac (euroncap nu exista la vremea aceea)) si m-am ingrozit... Dar trebuie sa recunoastem ca la o masina noua pierzi 10-20% in clipa cind o scoti pe usa dealer-ului. Daca o cumperi in rate/leasing pe 4-5 ani, pierzi valoarea ei cash (platesti 50% in plus iar masina valoreaza 50% la sfirsitul ratelor)... Consider ca e cumplit de plictisitor sa pastrezi o masina mai mult de 3 ani... |
#13
Posted 09 September 2007 - 10:29
#14
Posted 09 September 2007 - 13:06
Materium, on Sep 8 2007, 07:13, said: Rahat cu apa rece(chestia cu economisitul banilor). Orice masina intretinuta in conditiile specificate de producator tine o gramada de ani. Dar cati se multumesc cu ce ofera din punct de vedere tehnic sau al sigurantei o masina din 90 cu una din 2007? Ai fi surprins. Ca sa luam exemplul lui Andrei intradevar dpdv tehnic, al sigurantei si la orice altceva, daca comparam un LS400 din 90 cu un LS460 din 07, sigur ca nu exista comparatie daca daca comparam cu alte masini 07(clasa mica in special), as paria pe acel LS400 din 90 din aproape toate punctele de vedere, inclusiv siguranta chiar daca are 1(sau 2) airbaguri si nu 4 sau 6. In articol se precizeaza ca e vorba daca se schimba masina cu una identica(sau urmasul ei) insa mult oameni uita/ignora argumentul asta si au impresia ca daca iau un Yaris (sau baga aici ce masina vrei tu din clasa mica) 2007 e superior din toate punctele de vedere LS-ului ala din 90 ceea ce nu e neaparat adevarat. Apoi tre fiecare sa-si evalueze posibilitatile si nevoile sa vada daca intradevar merita diferenta de bani pt masina aia 2007. |
#15
Posted 09 September 2007 - 13:16
|
#16
Posted 09 September 2007 - 13:22
la cate probleme electrice au golfurile (cele mexicane si braziliene, nu ma bag la celelalte) nu m-ar mira.
|
#17
Posted 09 September 2007 - 13:50
MAK, on Sep 9 2007, 10:26, said: Asta o fi durabila, fiabila ? VW T4 caravelle, parca 2.5 (?) TDi, nu Mak? [ http://eurocampers.com/WhatsNew/GermanyPart1/DSC0061.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#18
Posted 09 September 2007 - 17:08
pimp, on Sep 9 2007, 14:06, said: Ai fi surprins. Ca sa luam exemplul lui Andrei intradevar dpdv tehnic, al sigurantei si la orice altceva, daca comparam un LS400 din 90 cu un LS460 din 07, sigur ca nu exista comparatie daca daca comparam cu alte masini 07(clasa mica in special), as paria pe acel LS400 din 90 din aproape toate punctele de vedere, inclusiv siguranta chiar daca are 1(sau 2) airbaguri si nu 4 sau 6. In articol se precizeaza ca e vorba daca se schimba masina cu una identica(sau urmasul ei) insa mult oameni uita/ignora argumentul asta si au impresia ca daca iau un Yaris (sau baga aici ce masina vrei tu din clasa mica) 2007 e superior din toate punctele de vedere LS-ului ala din 90 ceea ce nu e neaparat adevarat. Apoi tre fiecare sa-si evalueze posibilitatile si nevoile sa vada daca intradevar merita diferenta de bani pt masina aia 2007. Sunt convins ca un tanc din 45 face fata cu brio oricarui SUV din 2007. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users