Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motorul in 6 timpi
Last Updated: Sep 13 2009 06:19, Started by
AndreiRN
, Sep 05 2007 16:38
·
0
#37
Posted 12 September 2007 - 16:41
Motoarele cu aburi au functionat asa timp de 150 de ani si fara probleme majore.
Diferenta aici este ca sursa de caldura este gazul fierbinte din urma exploziei de combustibil. Acest gas fierbinte era este risipit la ora actuala. |
#38
Posted 12 September 2007 - 18:03
si totusi, raspunsul la intrebarea mea?
nu de alta da sunt eu curios camera de ardere, chiar trebuie umpluta cu apa? |
#39
Posted 12 September 2007 - 18:10
#40
Posted 12 September 2007 - 19:16
N-am confundat nimic Andrei, stiu ce e un m.a.c. si ce e un m.a.s. , au incercat si pe la noi sa foloseasca metanul pe m.a.c.-uri, cum am spus, prin anii '80.
Acum mi-e lene sa caut si cursurile de prin facultate si sa mai caut si prin ele, nici nu sunt sigur ca am notat, ni s-a povestit chestia aia asa, ca un exotism! |
#41
Posted 12 September 2007 - 20:28
Alice, on Sep 11 2007, 23:39, said: motor 1600cm3 (sa ne fie usor la calcule) => 400cm3 / cilindru (V4) Presupunem ca apa isi mareste volumul de 1600x => dintr-un ml de apa obtinem un volum de 1600cm3. Sa zicem ca ne multumim cu 400cm3. (nu ma pricep sa fac calcule - ce volum ne-ar trebui ca sa aiba forta motorul) => din 4 evaporari folosim 1 mm3 de apa. Ceea ce inseamna ca la o turatie de ~2000rpm (normala) pentru un motor, consumam cam 1l apa / minut. Ceva nu este bine: ori nu avem nevoie de 400cm3, ori trebuie sa caram cisterna dupa noi. Nu-ti mai bate capul cu ei . Sunt porniti pe o idee stupida si nu ai cum sa ii opresti . Cred ca apa ar putea sa-si mareasca de 1600 de ori volumul la presiune normala . Intr-un piston , la presiune ridicata probabil ca doar 1% s-ar transforma in vapori care ar fi evacuati pe tzeava de esapament . Restul de apa ar ramane in piston sub forma de condens. S-au vazut motoare innecate cu benzina d-apai daca mai bagi apa in ele deliberat . Ce se intampla cu bujia daca 0,5 mililitri de apa condenseaza pe dansa ? Scanteia nu se mai produce . Adio aprindere ! |
#42
Posted 12 September 2007 - 20:38
Inca mai exista thread-ul asta?
For the last time, Bruce Crower a "inventat" (AndreiRN, observa te rog ca am pus ghilimele, ceea ce ar putea sugera ca nu am folosit verbul respectiv cu sensul sau original) ceva ce exista deja de zeci de ani. Ce a facut mosul a fost sa complice sistemul, respectiv sa-i restranga (culmea!) eventualele moduri de intrebuintare, asta-i tot. |
#43
Posted 12 September 2007 - 21:05
cspot, on Sep 12 2007, 21:28, said: S-au vazut motoare innecate cu benzina d-apai daca mai bagi apa in ele deliberat. Ce se intampla cu bujia daca 0,5 mililitri de apa condenseaza pe dansa? Adio aprindere ! Cu motorul incalzit torni cu un bidon mic apa in carburator sau admisie(injectie) si in acelasi timp accelerezi motorul. Cam 1/3 litru este suficient sa elimini depozitul de carbon de pe supape si capul pistonului si culmea este ca motorul nu se ineaca sau se opreste. Tu vorbesti din teorie si eu vorbesc din practica. Daca vrei sa inveti mai multe despre injectuare cu apa cauta pe Ebay "water injection" si o sa fi surprins. WildChild, on Sep 12 2007, 21:38, said: Bruce Crower a "inventat" ceva ce exista deja de zeci de ani. Ce a facut mosul a fost sa complice sistemul, respectiv sa-i restranga eventualele moduri de intrebuintare, asta-i tot. Edited by AndreiRN, 12 September 2007 - 21:07. |
#44
Posted 09 October 2007 - 23:53
http://peswiki.com/i...ine_(Trivandru)
"A four-stroke Honda engine was experimentally altered to build this new one. "Ours is an individual six-stroke engine which is a totally new experiment," says Aaron George. The first four strokes are the same as a four stroke internal combustion engine.After the exhaust stroke, instead of air/fuel mixture ( as in case of petrol engines) fresh air is sucked into the cylinder from the air filter, and which is removed during the sixth stroke " "The engine shows 40% reduction in fuel consumption and dramatic reduction in pollution." Si motorul cu aer comprimat: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QmqpGZv0YT4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#45
Posted 09 September 2009 - 23:40
cspot, on 5th September 2007, 20:24, said: Ba da ! Arderea se produce la mii de grade pentru cateva fractiuni de secunda . Motorul este construit din materiale care nu suporta asemenea temperaturi . De aceea acestea sunt racite cu apa pe exterior si au o durata de viata limitata . Practic , motorul nu ajunge niciodata la temperaturi mai mari de 200 de grade , cu ajutorul sistemului de racire pe care il are . Daca se intampla asa ceva , de obicei componentele acestuia se dilata si motorul se compromite . Mai exact motorul preia foarte putin din temperatura gazelor arse . Masa motorului este mult mai mare decat masa gazelor arse . Combustibilul ars intr-un ciclu este de cateva zeci de mii de ori mai usor decat motorul . Chiar daca combustibilul arde in motor la 2000 de grade , motorul se va incalzi doar cu raportul intre masa combustibilului si masa motorului . Adica la fiecare ardere cu o zecime de grad care disipeaza cu ajutorul lichidului de racire care circula prin motor . Asta daca nu luam in considerare faptul ca 80 % din caldura se pierde pe tzeava de esapament . Edited by tanasescuandrei74, 09 September 2009 - 23:40. |
#46
Posted 09 September 2009 - 23:54
Cum ai gasit threadul asta nene, ca nu se mai postase de 2 ani aici??
|
|
#47
Posted 10 September 2009 - 00:01
#49
Posted 10 September 2009 - 08:19
tanasescuandrei74, on 10th September 2009, 00:40, said: SE PIERDE 40 % DIN CALDURA DEGAJATA/CREATA DE MOTOR PRIN EVACUARE... NU STII CE VORBESTI... Inainte de a fi asa agresiv, gandeste putin ! Probabil te referi la randamentul motorului termic , care este mai mic de 60%. Mai exact, mai putin de 60% din energia care poate fi generata de carburant se transforma in lucru mecanic. Restul de 40% sunt pierderi. Absolut toata caldura generata intr-un motor termic se pierde in exterior. Mai mult de 80 % din aceasta caldura iese prin teava de esapament . Mai putin de 20 % este preluata de corpul motorului care este racit cu apa si apoi disipata de radiator. Teoria cum ca in interiorul motorului ar exista temperaturi foarte mari este falsa-falsa-falsa. Daca ar fi asa, amestecul carburant ar face auto-aprindere. Ori in cazul motorului pe benzina este nevoie de scanteie ca sa ia foc. Exemplu: Sa zicem ca iei o bucata de fier si o incalzesti in foc pana la rosu . Dupa aceea o stropesti cu benzina. O sa ia foc instantaneu. Cum se explica faptul ca benzina care ajunge in motor nu se aprinde singura ? Pai in motor nu sunt niciodata mai mult de 100 de grade C cand benzina ajunge acolo. |
#50
Posted 10 September 2009 - 08:58
AndreiRN, on 12th September 2007, 22:05, said: Tu vorbesti din teorie si eu vorbesc din practica. Daca vrei sa inveti mai multe despre injectuare cu apa cauta pe Ebay "water injection" si o sa fi surprins. Ebay e site de licitatii. Nu pricep ce as putea invata de acolo ..!!?? Absolut tot ce vezi in jurul tau construit de mana omului are la baza o teorie. Nu s-a inventat pana acum nimic care sa contrazica legile fizicii. Quote Si totusi Bruce Crower a primit brevetul pe o inventie pe care tu "pretinzi" ca a facut-o altcineva. Oficiul de inventii are rol de registratura. Nu este datoria acestuia sa testeze viabilitatea unei inventii. Poti sa inventezi motorul pe baza de struguri si te duci sa obtii brevet. Acesta o sa-ti fie acordat. |
#51
Posted 10 September 2009 - 10:23
AndreiRN, on 11th September 2007, 22:42, said: Ar fi chiar mult mai simpla tinand cont ca dublezi eficienta. Doar imagineaza-ti doua injectoare pe piston si un computer care determina timpul si cantitatea de combustibil sau apa necesara. de la 25% eficienta la 65%. |
|
#52
Posted 10 September 2009 - 12:58
#53
Posted 10 September 2009 - 13:44
din pacate , trebuie sa ii dau dreptate lui cspot !
temperatura peretilor mecanismului motor ( capul pisonului , cilindru si chiulasa ) nu trebuie sub nicio forma sa depaseasca 120 - 140 grade Celsius . la o temepratura mai mare se compromite pelicula de lubrifiant si apare frecarea uscata , iar la regimurile de functionare ale motorului cu ardere interna , frecarea uscata duce la topirea pieselor si chiar la sudarea acestora ; in orice caz motorul se cam distruge . temperaturile cele mai mari , apar doar in timpul arderii si doar in zona centrala a camerei de ardere , cand este mult oxigen . si chiar si asa , gradientul termic dintre centrul camerei de ardere si peretii mecanismului motor este foarte mare : daca in centru flacara poate sa atinge 2000 grade Celsius , la 1 - 2 mm de peretii motorului temepratura nu prea depaseste 300 grade Celsius , iar dupa cum am spus si mai sus , suprafata cilindrului nu depaseste 120 - 140 grade . la sfarsitul arderii temperatura scade , iar dupa evacuarea gazelor arse scade si mai mult . exista o singura situatie cand in camera de ardere creste temperatura foarte mult : cand apare fenomenul de detonatie , dar acesta duce la distrugere . iar apa are nevoie de timp ca sa se evapore . dati drumul la aragaz si dupa ce arde o ora flacara , puneti pe ochiul aragazului o singura picatura de apa sa vedeti in cat timp se evpora ( are nevoie cam de o secunda ) , iar arzatorul de aragaz cred ca are peste 250 - 300 grade lejer . plus ca prin evaporare se consuma caldura , ceea ce face ca viteza de evaporare sa scada in timp . iar prin scaderea temperaturii variaza si presiunea , in sensul ca scade . adica este exact invers fata de ceea ce face destinderea benzinei : cresc foarte mult temperatura si presiunea . benzina da o reactie exoterma , iar apa da o reactie endoterma ( prin evporare ) . iar daca fabricantii de automobile fac eforturi sa previna depunerile de benzina ( sub forma lichida ) pe peretii motorului , benzina despre care stim cat de usor arde , va dati seama in ce fericire s-ar depune apa ?!? mai ales sa zicem intr-o depasire cand sarcina este maxima si cantitatea de apa injectata este maxima ( si probabil relativ mare ) . cred ca Bruce Crower mai foloseste ceva in afara de apa in al 5-lea timp ( daca experimentul este adevarat si nu a zis asta la bluff ) , ceva care sa favorizeze procesul de evaporare in sensul maririi bruste , pentru cateva miimi de secunda , a temperaturii , probabil printr-o mica injectie de benzina . in orice caz , daca asa ceva era fezabil , am fi auzit asta de la marii constructori de automobile , despre fiti siguri ca se pregatesc in paralel si pentru o perioada de macar 20 - 30 de ani in viitor |
#54
Posted 12 September 2009 - 23:16
Acuma sincer, topicul asta e vechi si producatorii de autoturisme stiau mai de mult de acest motor. Oare daca e chiar asa de bun, si functional, de ce nu e inca folosit?
Parerea mea e ca se somplica pentru ca nu poate functiona asa, de ce? Pai cand pornesti motorul e rece, intai trebuie sa se incalzeasca ca sa mearga optim, dupa asta daca are temperatura dorita merge bagata apa, dar si atunci ea va reduce temperatura lui si va fi iar nevoie sa ajunga la temperatura pentru a veapora apa... De ce sa se apuce cineva sa faca asa ceva cand toti vor face la un moment dat hibride. Cand? Pai cand pretul motorinei si al benzinei va fi foarte mare iar motoarele actuale vor fi optimizate la maxim. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users