Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.

charger "laptop de muzeu"...
 apartament vandut de tatal sotiei...

Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...

Pret zugravit
 Megalopolis (2024)

Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...
 Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 

SUV's sau SEDAN's?

- - - - -
  • Please log in to reply
147 replies to this topic

#19
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005

View PostRussell, on Aug 3 2007, 16:49, said:

Verificati si vedeti cate stele au SUV-urile la testele de siguranta.....
Stiu eu ! aaaa...5* ??
5 stele la o masina de 2-2,5 tone fac cat 145 de stele la Clio sau eu stiu ce alta gluma.

Uite niste poze ; eu prefer sa fiu in SUV
http://images.google...ttp...l=ro&sa=N

Attached Files



#20
dacadrean

dacadrean

    Altruist !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 12.11.2006
Tin la viata mea si mi-am luat sedan din clasa medie.
Alegerea am facut-o datorita sigurantei oferite, 5* Euroncap pe cand SUV-urile ..........
Prefer ca masina sa se faca "varza" la exterior iar eu in interior sa scap, decat masina sa nu aiba de "suferit" vizibil in urma unui impact si eu sa dau ortul popii inauntrul.

Apropo @mig VWfun : aia care dau stele "e niste prosti"
Normal ca tico(o citadina) sa aiba de suferit la impactul cu un "JIP" si de asemenea orice masina din clasa mica care sunt recunoscute ca fiind nesigure.

Edited by dacadrean, 03 August 2007 - 16:23.


#21
finalone

finalone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 24.01.2007

View PostNefersetty, on Aug 3 2007, 02:55, said:

Later edit: Motivul pentru care am ales truck si nu sedan,este pentru ca acum 2 ani am avut un accident grav in care aproape ca am fost facuta piftie,intr-un rahat de Honda Accord. F*****g happy now?

Suv-urile chiar nu sunt mai sigure decat celelate masini, dimpotriva. in State a fost o psihoza cand au scazut vanzarile (pana atunci uriase) la ele din cauza ca erau prea multe accidente si au murit prea multe persone in ele. Apoi au urmat anchete si norme impuse fabricantilor... pe care cica le-au evitat cand au bagat masina in clasa " small trucks" in acte.
Asta am vazut intr-o emisune pe discovery,  unde se zice clar ca au probleme din cauza gabaritului, a centrului de greutatea foarte sus (si a instalbilitatii la curbe care rezulta din asta) a franelor care nu prea pot faca fata inertiei etc.
Cei mai multi oamenii o cumpara pentru ca pur si simplu le place sa fie deasupra celorlalti din trafic (ca inaltime)...

Q7 la noi e o masina de fite si pentru complexati - si unii (unele de fapt) mai conduc si ca naiba.. Teoria cu siguranta e dacat un pretext; o masina mica si cu aibaguri laterale e mai sigura dupa mine, chiar daca era garda mai jos.

#22
Curcubitaceu

Curcubitaceu

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,306
  • Înscris: 22.06.2007

View Postdacadrean, on Aug 3 2007, 17:12, said:

Tin la viata mea si mi-am luat sedan.
Alegerea am facut-o datorita sigurantei oferite, 5* Euroncap pe cand SUV-urile ..........
Sa-mi zici cat a scos Q7 sau Patrol GR la Euro In Cap...  ;) Sa nu mai vb de Range Rover sau Mercedes ML! Hai sa nu vb prostii...

#23
Ed Malley

Ed Malley

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 02.08.2007

View Postdacadrean, on Aug 3 2007, 17:12, said:

Alegerea am facut-o datorita sigurantei oferite, 5* Euroncap pe cand SUV-urile ..........
Stele la Euroncap. Sa fim seriosi. Dupa parerea mea aceste stele sunt niste porcarii. Eu fac un test de impact la 60 km/h si tu faci masini care sa se conformeze acestui test si toate modelele tale au 5*(vezi Renault-si nici o masina americana prin top-uri, iar la americani nici una europeana). Nu le i-au in serios, cred ca sunt un pas inainte dar nu cred foarte mult in utilitatea lor. Stelele astea sunt bune in reclame si doar atat. Nici chestia asta cu deformarea masinii nu mi se pare ceva foarte sanatos. Sunt curios cand o sa treaca trend-ul, cate defecte o sa gaseasca acestei tehnologii.

Pe de alta parte SUV-ul e intradevar foarte instabil in curbe, ce-l face foarte periculos la viteze mai maricele(si pe care nu le prinzi in oras). Consider un sedan o alegere mult mai buna(doar daca esti pasionat de calatorii off-road nu este foarte ok)

#24
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005

View Postdacadrean, on Aug 3 2007, 17:12, said:

Apropo @mig VWfun : aia care dau stele "e niste prosti"
Normal ca tico(o citadina) sa aiba de suferit la impactul cu un "JIP" si de asemenea orice masina din clasa mica care sunt recunoscute ca fiind nesigure.

N-a zis nimeni ca "e prosti" dar stelele alea au relevanta doar in cadrul aceleiasi clase de masini, scrie si pe situ lor.
Cate stele crezi ca ar primi un tir de 100 tone daca il izbesti de un zid? Iti spun eu, zero barat, se face praf. Asta inseamna ca esti mai sigur intr-un Clio decat in tir nu?
Ca dovada e si poza pusa de mine, Kia 4 stele vs golf 5 stele... no comment... mai judecati si voi cand afirmati cate ceva.

Attached Files



#25
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Din poza aia mie golfu mi se pare ok. Usile sunt ok, plafonu la fel.
Mai distrusa pare Kia.. partile care zboara sunt din kia..

#26
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Nu prea... uita-te pe site sunt si filmuletele + manechine.
http://www.oeamtc.at...kopfdetail.html
Si golf-ul e chiar masina , daca era vreun aveo sau altceva... :)

#27
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,991
  • Înscris: 17.10.2003
Nu va mai certati degeaba ca nu asa se pune problema. Evident, cand dai cu un SUV intr-un Tico, tu n-ai mare lucru, ca ai inertie mare si-l impingi cat colo, deci Tico ala pentru tine e ca un airbag mai mare. Ai structura mai rezistenta si tu intra motorul peste tine. Esti mai inalt si incaleci pe el... etc.
Problema se pune cand compari mere cu mere si nu cu coacaze. Adica ce te faci atunci cand gasesti unul la fel de mare ca tine sau chiar peste. Sau cand dai peste un pom care nu stie de NCAP. De aici a pornit psihoza aia in state: ca au dat cu un truck din ala de al lor cu spatele intr-un stalp, bara de protectie s-a indoit nitel, in schimb manechinul a rupt tetiera cu capul. E ca si cum te-ai da cu fundul de ciment in loc sa sari pe o dormeza.

#28
finalone

finalone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 24.01.2007
Cu riscul sa ma repet, fraza cu siguranta adusa in discutie nu-si are rostul, e doar un pretext
folosit de cei care folosesc astfel de masini.. ca sa se scuze in ochiii celorlalti

Cati dintre cei care au Suv-uri si merg cu ele zilnic poarta centura? Raspund tot eu : prea putini.
Daca era sa le pese de siguranta macar masura asta simpla si-ar fi luat-o..
Plus ca la noi (ma refer la orase) nu se circula la fel de repede ca in state unde sunt sosele de doua ori mai late
ca la noi, si deci nici riscul de accidente la viteza aia nu e asa crescut.

Mie sincer parca mi se face greata cand vad la stop SUV-ri "de neam-prosti" cu maxim 2 persone in ele blocate in trafic:
cat de idiot sa fi sa-ti iei o masina cat juma' de autobuz intr-un oras cu sosele inguste si trafic gatuit doar ca sa demonstrezi altora superioritatea ta? :huh:

Un site interesant: http://www.bansuvs.com/

Edited by finalone, 04 August 2007 - 14:59.


#29
acf

acf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.06.2006
Totusi, nu toate SUV-urile sunt la fel...

De ex, legat de dimensiuni:
Honda CR-V:  lungime=4525,   latime=1820
VW Passat:     lungime=4765,  latime=1820 (si e plin de ele)

In alta ordine de idei.
Mi-am luat VW Bora, ca ce-mi trebuie mie SUV...
Dupa nu mult timp mi-am spart in oras baia de ulei intr-un capac de canal inaltat mai mult decat trebuie. Nu l-am vazut pentru ca mergeam chiar in spatele unei dacii vechi care a trecut fara probleme peste el. La service mi-au spus ca sunt o multime de astfel de cazuri. Cost: 1500 (noroc de casco)
Asa ca m-as simti mult mai bine cu o garda la sol ceva mai mare. Daca mai adaug ca am nevoie de portbagaj mare si ca urc/cobor zilnic un deal care iarna e de multe ori acoperit cu zapada/gheata - spuneti-mi va rog ce masina ar trebui sa-mi iau.

#30
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostEd Malley, on Aug 3 2007, 18:55, said:

Stele la Euroncap. Sa fim seriosi. Dupa parerea mea aceste stele sunt niste porcarii. Eu fac un test de impact la 60 km/h si tu faci masini care sa se conformeze acestui test si toate modelele tale au 5*(vezi Renault-si nici o masina americana prin top-uri, iar la americani nici una europeana). Nu le i-au in serios, cred ca sunt un pas inainte dar nu cred foarte mult in utilitatea lor. Stelele astea sunt bune in reclame si doar atat. Nici chestia asta cu deformarea masinii nu mi se pare ceva foarte sanatos. Sunt curios cand o sa treaca trend-ul, cate defecte o sa gaseasca acestei tehnologii.

Pe de alta parte SUV-ul e intradevar foarte instabil in curbe, ce-l face foarte periculos la viteze mai maricele(si pe care nu le prinzi in oras). Consider un sedan o alegere mult mai buna(doar daca esti pasionat de calatorii off-road nu este foarte ok)

is niste porcarii pentru ca nu prea ai notiuni de baza. banui ca nu stii ca exista nhtsa, euroncap si iihs si ca sunt teste foarte diferite (mai putin iihs-ul care se apropie putin de euroncap). deci prea putine masini europene sunt testate la nhtsa sau iihs, pentru ca sunt deja testate de euroncap, care.. le testeaza mult mai bine.

acu despre siguranta. suv-urile sunt mai nesigure (mai ales cele americane) din cauza ca au suspensii moi, centrul de greutate ridicat etc , comportament dinamic slab. multe sunt nesigure si dpdv al sigurantei pasive sunt relativ putine suvuri testate la euroncap. insa trebuie tinut seama si de faptul ca un suv e de obicei mai inalt si mai greu. deci la un impact cu un sedan in conditii favorabile (adica baga sedanul spre el + masa mai mare) va iesi mai bine masina. despre pasageri.. depinde, insa nu as pune pariu. insa cand vine vorba de masini de aceeasi masa sau de ceva imobil (cap de pod, pom, etc) dintr-un suv netestat ai mari sanse sa iesi mort in timp ce dintr-o masina de 5 stele poate scapi


eu unu as prefera ceva de genul unui Audi allroad, al unui XC70 crosscountry sau sa zicem un suv cu suspensie pneumatica, ajustabila pe inaltime(preferabil automat)

#31
Ed Malley

Ed Malley

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 02.08.2007

View Postromaximusro, on Aug 5 2007, 00:51, said:

is niste porcarii pentru ca nu prea ai notiuni de baza
Nu prea stiu la ce notiuni de baza te referi, dar sunt sigut ca atunci cand o sa ai un accident (sper din tot sufletul sa nu se intample asa ceva) o sa-ti faci niste calcule despre cum o sa lovesti obstacolul din calea ta si cu ce viteza ca sa te incadrezi in cele 5 stele.

Pe de alta parte eu merg cu masina pe o sosea din Romania unde mor enorm de multi oameni desi are doar vre-o 15 KM. Am vazut Audi A8 lovind un copac la o viteza de impact 180 km/ora. Au fost adunati cu lopatica.

Anul asta alti 2 au facut-o lata. Viteza de impact 60 km / ora. Au lovit un container de tir. Au fost ucisi aproape instantaneu. Masina, Peugeot 406.

Ambele masini nu erau niste harburi.

La fiecare accident am trecut intre 5 si 10 min de la producerea lui. Nu-mi spun nimic stelele de la Euroncap si mai ales nu-i apreciez pe cei care se exprima in necunostinta de cauza. Pe de alta parte decat sa tot buseasca masini in anumita pozitii irelevante probabil ca ar fi mai bine sa ruleze mii de simulari pr calculator, ceea ce cred ca ar duce la niste rezultate mai aproape de realitate.

#32
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View PostNefersetty, on Jul 31 2007, 18:52, said:

Nu stiu care e moda in Europa si Romania dar cel putin in North America(US & Canada) trucks sint cele mai populare. Care e trend-ul in Europa? Sint mai scumpe SUV-urile decit masinile sedan? Si cum e cu consumul de benzina,care consuma mai mult?

In final,ce modele de SUV va plac si de ce? Personally I like Audi Q7....asta am si cumparat....
nu cred ca se poate vorbi de preferinta pt. un tip de masina ca despre o moda... in europa(inclusiv ro.) in mod cert berlinele sunt mai populare...
in sua, din ce am inteles de la unii, "truck"-urile sunt utilizate in special de cei care au mici afaceri... de fapt de vorba in special de acele camionete gen Ford F-series si mai putin SUV-uri veritabile...

io unul prefer berlinele... insa pentru romanica sunt foarte bune si SUV-urile, avand in vedere gropanele e la noi...
ca si pret nu se pot compara direct... cele mai scumpe sunt totusi berlinele din clasele superioare si masinile sport (peste tot in lume), nu SUV-urile...


View PostEd Malley, on Aug 5 2007, 12:54, said:

Nu prea stiu la ce notiuni de baza te referi, dar sunt sigut ca atunci cand o sa ai un accident (sper din tot sufletul sa nu se intample asa ceva) o sa-ti faci niste calcule despre cum o sa lovesti obstacolul din calea ta si cu ce viteza ca sa te incadrezi in cele 5 stele.
n-ai inteles nimic... testele astea iti ofere o imagine destul de buna cu privire la siguranta masinii.. nu trebuie sa faci nici un fel de calcule...
masinile care sunt bune la euroncap sunt sigure si in realitate, iar care care nu, sunt varza si in realitate... e cat se poate de simplu..

#33
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
[quot name='AlexIP' date='Jul 31 2007, 20:28' post='3172728']
SUV-urile (in special cele facute de VW and friends) sunt la noi ultimele definitii ale parvenitismului, Q7-istii si Cayenistii fiind in topul listei. Costa de 2-3 ori mai mult ca un sedan echivalent (un Passat e vreo 25k, un Touareg vreo 50k, un Cayenne decent aproape dublu, un Q7 undeva intre ele) si nici nu prea au majoritatea din ele aptitudini off-road. [/quot]


nu-s neparat definitii ale parvenitismului...
Echivalentului unui Touareg nu e Passat ci mai degraba Phaeton... echivaletului unui Q7 e A6 sau A8...

SUV-urile NU sunt mai scumpe decat berlinele! ... asta e doar o conceptie eronata a unora care nu se pricep deloc la masini... ca sa va faceti o idee: un phaton poate ajunge la 160k euro, un A8 la 200k eur, S-class la 235k euro! arata-mi va rog suv-uri macar la fel de scumpe, nu mai scumpe...

[quot name='Russell' date='Aug 3 2007, 07:37' post='3184268']
sa cumperi un SUV pt oras mi se pare o prostie...si arata cam ce nivel (nu cel finaciar) are cumparatorul.  In tarile civilizate, SUV-ri se cumpara ca " a doua masina"  care e folosita exclusiv cand ai nevoie sa transporti ceva mare sau mult, vacanta sau cand trebuie sa mergi pe drumuri proaste sau forestiere etc. In romania asta e o moda! La noi cu SUV-rile se merge la afaceri....ca cica da bine....Afaceristi nostri - nu poti sa le ceri prea mult. Bai, Xulescu si luat JIP!  :scared: Lasa-ne ca ne-i spart.....[/quoe]


ti se pare o prostie pt. ca ai un intelect modest... majoritatea suv-urilor NU sunt mai mari decat berlinele! iar la gropile de la noi sunt cat se poate de justificate suv-urile...

View PostRussell, on Aug 3 2007, 07:37, said:

Din punc de vedere al sigurantei un SUV e varza comparativ cu un Sedan -  daca intri intr-un pom cu un SUV ai mai mari sanse sa mori decat daca ai fi intr-un sedan. Pt cunoscatori asta nu e ceva nou!!!! Asa ca faza cu siguranta e frectie si nu ca zic eu ci spun minti luminate (nu cu lanterna!!)

View Postfinalone, on Aug 3 2007, 17:13, said:

Suv-urile chiar nu sunt mai sigure decat celelate masini, dimpotriva. in State a fost o psihoza cand au scazut vanzarile (pana atunci uriase) la ele din cauza ca erau prea multe accidente si au murit prea multe persone in ele. Apoi au urmat anchete si norme impuse fabricantilor... pe care cica le-au evitat cand au bagat masina in clasa " small trucks" in acte.
haba nu aveti ce mega-tampenii spuneti! :death:
suvurile sunt in top la capitolul siguranta, alaturi de masinile din clasa de lux..

View PostRussell, on Aug 3 2007, 07:37, said:

Eu cand vad o femeie conducand un SUV imi vine sa... :puke: Femeile (90%din ele) conduc dezastruos....dar cad mai incearca sa conduca si "autobuzu" chiar ca e prea de tot. O femeie care se vrea doamna nu o sa isi ia niciodata un "autobuz". O femeie e mult mai sexy coborand dintr-o masina sport (si nu numai sport) dichisita si nu dintr-un "JIP" care trancane ca dracu. Asta tine de educatie si de nivelul intelectual, de anturaj etc

Nefersetty daca ajungi vreodata prin tarile subdezvoltate din africa, gen Nigeria, angola, congo vei vedea ca proportia de SUV-ri din orase e covarsitoare! De ce e asa in africa? Pentru ca e AFRICA!!!!!! Toata lumea de acolo vrea sa isi ia "JIP"!!
De ce e asa cum e in Romania? PT ca e ROMANiA!
De ce tu ti-ai luat "JIP"? Pentru ca......

View Postfinalone, on Aug 3 2007, 17:13, said:

Q7 la noi e o masina de fite si pentru complexati - si unii (unele de fapt) mai conduc si ca naiba.. Teoria cu siguranta e dacat un pretext; o masina mica si cu aibaguri laterale e mai sigura dupa mine, chiar daca era garda mai jos.

situatia sta fix pe dos!
cei care ii critica pe cei care au SUV-uri sunt aproape intotdeauna niste fraieri invidiosi si super-complexati!
cine are o masina mare si scumpa nu are cum sa fie complexat, ci doar cei care se agita si incep sa critice ;)

#34
Ed Malley

Ed Malley

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 02.08.2007

View Postgtk, on Aug 5 2007, 18:27, said:

n-ai inteles nimic...

GTK fii un pic atent. Ce am inteles eu sau nu tu nu ai de unde sa stii. La fel ca si prietenul tau de mai sus faceti niste supozitii despre lucruri pe care nu le cunosteti, probabil ca va cam depaseste nivelul(oricare ar fi acesta). Revenind la stelele Euroncap din partea mea puteti sa va luati toti Renault(care are cele mai multe masini sigure la acest test). Refuz sa cred ca francezii stiu sa faca masini sigure, si am vazut cateva exemple reale de comportament a masinilor cu multe stele in accidente. Deci ca sa concluzionez pt voi aceste teste reprezinta in opinia mea o plaja foarte mica de posibilitati(care teoretic sunt cele mai frecvente-ceea ce iar nu cred asta) si o posibilitate de a-ti face reclama mai multa pt a vinde cat mai multe masini...restul ar trebui sa fie opiniile voastre cat mai obiective nu analiza intelegerii unui sau altuia care scrie pe forum. Cred ca esti un tip (la fel ca prietenul tau) inteligent si telepatic.....cu cititul stai mai prost(tragi niste concluzii interesante).

#35
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View PostEd Malley, on Aug 5 2007, 18:47, said:

GTK fii un pic atent. Ce am inteles eu sau nu tu nu ai de unde sa stii. La fel ca si prietenul tau de mai sus faceti niste supozitii despre lucruri pe care nu le cunosteti, probabil ca va cam depaseste nivelul(oricare ar fi acesta). Revenind la stelele Euroncap din partea mea puteti sa va luati toti Renault(care are cele mai multe masini sigure la acest test). Refuz sa cred ca francezii stiu sa faca masini sigure, si am vazut cateva exemple reale de comportament a masinilor cu multe stele in accidente. Deci ca sa concluzionez pt voi aceste teste reprezinta in opinia mea o plaja foarte mica de posibilitati(care teoretic sunt cele mai frecvente-ceea ce iar nu cred asta) si o posibilitate de a-ti face reclama mai multa pt a vinde cat mai multe masini...restul ar trebui sa fie opiniile voastre cat mai obiective nu analiza intelegerii unui sau altuia care scrie pe forum. Cred ca esti un tip (la fel ca prietenul tau) inteligent si telepatic.....cu cititul stai mai prost(tragi niste concluzii interesante).
eu nu stau prost si nu ma depaseste nici un nivel... tu stai prost cu intelegerea si esti depasit de niste chestiuni de baza...

SUV-urile sunt mai sigure in primul rand datorita greutatii mai mari si a structurii mai solide(otel mai rezistent, ranforsari,etc.) decat la masinile obisnuite! asta e o chestie banala, pe care ar trebui sa o stii daca ai avea un minim educatie auto...
au fost si suv-uri slabe (de ex. Nissan patrol), dar astea sunt exceptii...

faptul ca testele euroncap nu pot simula toate conditiile posibile e adevarat dar in acelasi timp irelevant... testele actuale (frontal, lateral) sunt destul de bune... si nu uita ca fiecare test simuleaza impactul cu o alta masina la fel de grea... drept urmare, o masini mai mica si/sau mai usoara va fi destul de "sifonata" in urma unui impact cu o masina sensibil mai grea... imagineaza-ti un impact dintre un Megane (5 stele) si un Touareg(tot 5 stele) cu peste o tona mai greu...

faptul ca SUV-urile sunt printre cele mai sigure masini, e demonstrat si de studii ale departamentului de transport din UK(e vorba conluzii trase din analizarea a zeci de mii de accidente reale, nu presupuneri aiurea):
http://www.dft.gov.u...heriskofdri1800
(in dreapta sus e un pdf)

a se vedea la pag. 10, jos la "four wheel drive"... veti vedea ca suv-rile au cele mai bune rezultate (cu exceptia unor tentative de suv-uri precum CR-V sau Rav4) ..
cifrele din prima coloana reprezinta in procente riscul de a fi grav ranit sau ucis intr-un accident pt. fiecare model in parte...

Edited by gtk, 05 August 2007 - 22:39.


#36
Nefersetty

Nefersetty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,692
  • Înscris: 23.01.2007

View PostRussell, on Aug 3 2007, 00:37, said:

sa cumperi un SUV pt oras mi se pare o prostie...si arata cam ce nivel are cumparatorul.

In tarile civilizate, SUV-ri se cumpara ca " a doua masina"  care e
  
  folosita exclusiv cand ai nevoie sa transporti ceva mare sau mult, vacanta sau cand trebuie sa mergi pe drumuri proaste sau forestiere etc.
  
  Chestia cu "nivelul" cumparatorului este cam unfair.Vrei sa spui ca milioane de oameni care au Suv-uri in nord america si stau la oras sint  la un nivel...de care? :huh:
  
  Unii cumpara Suv-uri ca a doua masina dar nu neaparat.Daca stai sa urmaresti statisticile,ai sa vezi ca in Canada de exemplu si zonele de nord din US,se prefera SUV din cauza iernilor grele si lungi.
  
  Acum,ca sa adresez punctul cu "drumurile proaste si forestiere",tre' sa spun ca gresesti si aici. Fi sigur ca daca cineva cheltuie de la 50 la 100 de mii pentru un SUV,nu o sa-l ia prin toate santurile posibile.
  
  

Quote

Eu cand vad o femeie conducand un SUV imi vine sa... :puke: Femeile (90%din ele) conduc dezastruos....dar cad mai incearca sa conduca si "autobuzu" chiar ca e prea de tot. O femeie care se vrea doamna nu o sa isi ia niciodata un "autobuz". O femeie e mult mai sexy coborand dintr-o masina sport (si nu numai sport) dichisita si nu dintr-un "JIP" care trancane ca dracu.
  
  Asta tine de educatie si de nivelul intelectual, de anturaj etc
  
  Analiza asta este misogena si nu tocmai corecta. Poate depinde si unde te afli.Daca in Romania femeile sint dezastruoase la volan,in nord america sint chinezii,negrii si indienii.
  
  Observ ca ai tendinta sa faci multe generalizari care din fericire nu prea au contact cu realitatea.In primul rind,o persoana nu trebuie sa fie judecata dupa tipul de masina pe care il conduce. Asta este un obicei tipic romanesc care este cit se poate de timpit.
  In al doilea rind, da, e adevarat ca o femeie arata sexy intr-o masina sport sau luxoasa,dar crezi ca definitia de "masina lux" nu se poate aplica si unor anumite modele de SUV-uri? Majoritatea SUV-urilor in ziua de azi nu trancane de loc,dimpotriva mai degraba trancane portofelul de gol ce e dupa ce-ti cumperi un "JIP".
  
  PS: O femeie decenta,educata si inteligenta nu se intreaba daca va arata sexy sau nu in masina pe care o cumpara.Sint alte lucruri de luat in considerare atunci cind se cumpara o masina,decit grija de fi sexy sau nu.Unul dintre ele ar fi confidenta de a nu fi interesat tot timpul in ceea ce gindeste lumea.
  
  Nu in ultimul rind,ultimul tau comentariu este putin cam deplasat si din nou incorect. Educatia si nivelul intelectual intr-o persoana nu se determina analizind masina din garaj.
  Cum iti explici de exemplu,cineva care a terminat facultatea de drept,lucreaza ca avocat,provine dintr-o familie buna,are un anturaj pe masura nivelului de trai si conduce un SUV?
  
  Interesanta mentalitate ai!
  
  

Quote

Din punc de vedere al sigurantei un SUV e varza comparativ cu un Sedan - daca intri intr-un pom cu un SUV ai mai mari sanse sa mori decat daca ai fi intr-un sedan. Pt cunoscatori asta nu e ceva nou!!!! Asa ca faza cu siguranta e frectie si nu ca zic eu ci spun minti luminate (nu cu lanterna!!)
Nefersetty daca ajungi vreodata prin tarile subdezvoltate din africa, gen Nigeria, angola, congo vei vedea ca proportia de SUV-ri din orase e covarsitoare! De ce e asa in africa? Pentru ca e AFRICA!!!!!! Toata lumea de acolo vrea sa isi ia "JIP"!!
De ce e asa cum e in Romania? PT ca e ROMANiA!
De ce tu ti-ai luat "JIP"? Pentru ca......
  
  O fi la moda in Romania,sa-si ia lumea Suv. Normal,e Romania.La ce te astepti?Care mai decare tine sa se sparga in figuri si sa demonstreze ceva altora.Asa a fost mereu si asa o sa fie si de acum incolo,fie ca e vorba despre masini,case,haine,bijuterii,etc...
  Daca vrei sa compari Romania cu Africa e treaba ta.(btw am vizitat Niger si zonele sub sahariene si numarul SUV-urilor nu este covirsitor).In USA si Canada numarul intradevar este covirsitor,iar tarile astea nu sint subdezvoltate iar oamenii nu au mentalitatea de "mare si tare in parcare".
  
  In final am ajuns la intrebarea:De ce tu ti-ai luat "JIP"? Iata si raspunsul: Motivele minore care m-au facut sa cumpar SUV sint iarna si vacantele(trailer de carat).Motivul major o sa ti-l explic in fotografii si pentru informatia ta, noi am intrat sub un TIR nu intr-un pom.Daca nu eram aruncata din masina,eram carne tocata.Iar ca incheiere,scuze ca a durat asa mult timp sa-ti raspund la post dar asa e cind scrii numai cu o mina.

Attached File  Accident_006.jpg   363.25K   81 downloadsAttached File  Accident_001.jpg   89.99K   74 downloads
Attached File  Accident_008.jpg   62.74K   61 downloads

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate