Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Benjamin Netanyahude un criminal ...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii
 Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )
 Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune

Roka Residence Doamna Ghica
 Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.

charger "laptop de muzeu"...
 

SUV's sau SEDAN's?

- - - - -
  • Please log in to reply
147 replies to this topic

#145
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Nu inteleg de ce te ambalezi atata pe tema asta.
Pur si simplu mi-am expus parerea care nu este doar a mea.
Indiferent de teste, adevarul ramane ca SUV-urile au masa mult mai mare si centrul de greutate mai ridicat decat o masina mica.
Comparatia pe care ai facut-o tu intre ML-u ala si celelalte masini nu prea mi se pare valida. Distanta de franare depinde nu numai de masa masinii dar si de frane/suspensii. Tu compari franele si suspensiile pe care le are un ML500 cu alea de pe un A200? Mi se pare si normal ca un Cayenne Turbo S sa opreasca mai repede decat un Mini dar deja vorbim de un SUV de inalta performanta vs. o masina fara pretentii.

#146
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,787
  • Înscris: 30.01.2006
Sar putea ca mini sa iasa in fata la franare si manevrabilitate fata de muulte SUV-uri, daca nu cam de toate.

#147
Nefersetty

Nefersetty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,692
  • Înscris: 23.01.2007
Gata m-am lamurit de pe topicul asta cu siguranta vietii si in masina mica si in SUV. Maine ma duc sa-mi iau un autobuz din ala cu care mergea Bon Jovi la turnee on the road... :lol: ...pai ce mama masii...

[ http://www.bitterfans.com/UserFiles/Bus%20001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Nefersetty, 27 December 2007 - 03:22.


#148
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostNetFlow, on Dec 10 2007, 17:42, said:

Am vazut ca lumea sustine ca esti mai sigur intr-un suv. Poate asa e la o tamponare cu o masina mai usoara.. da daca lovesti un pom nu cred ca e mai bine decat intr-o masina mai usoara. Asa ca nu se poate spune ca e mai sigura... una peste ala tot aia e. (cred).
Nu stiu la voi.. da eu ma simt mai in siguranta in goflu meu cu suspensie sport si garda la sol mica decat intr-un suv, poate sunt io nebun.


nu esti nebun .....asa si e. Am condus fel de fel de SUV-uri....cu touaregul care e printre cele mai sigure.... am luat o curba cu 110 si era sa ma dau peste cap....curba pe care masina mea nici nu o simtea.(netflow cred ca cunosti touaregul cu laz ...care acum s-a trasformat in Cayenne :rolleyes: ).Cel mai stabil mi se pare noul X5 si ceva ceva noul Outlander.....outlander l-am testat mai mult la 40-50km/h in slalom-uri imi intra ESP-ul pt a ma ajuta......cu masina mea faceam slalom-urile respective la 80-90 fara ajutorul ESP-ului.

Quote

adevarul e ca cei care spun ca suv-urile nu sunt sigure, isi dau cu presupusul... ceea ce le scapa, e urmatorul lucru: majoritatea accidentelor au loc intre masini si nu intre copaci si masini... iar in cazul accidentelor intre masini suv-urile au un avantaj major datorita greutatii ridicate si a constructiei mult mai robuste... am demonstrat asta, publicand link-ul(acu' mie lene sa-l caut) catre statistici realizate de ministerul transporturilor din marea britanie(pe baza a mii de accidente), de unde rezulta in mod clar ca in masinile mici ai cele mai mari sanse sa iti pierzi viata(mini fiind in top) iar cele mai sigure sunt SUV-urile si limuzinele de lux (si cand zic suv-uri nu ma refer la Honda cr-v)... si chiar si in cazul coliziunilor cu copaci sau camioane de ex., tot SUV-urile rezista mai bine... probabil voua va scapa si faptul ca la euroncap masinile sunt izbite de un bloc metalic, simuland o ciocnire dintre doua masini identice... iar daca touareg-ul e una dintre cele mai sigure masini existente potrivit euroncap, cum naiba puteti voi crede ca o masina cu rezultatea mai proaste la simularea impactului cu o masina identica, poate fi mai sigura la impactul cu un copac decat un Touareg care sta excelent la sigurant cand se simuleaza izbirea de un tanc de 2.5 tone care vine cu aceeasi viteza? nu are nici o logica ce presupuneti voi... deci repet, daca un touareg se izbeste de un alt bloc de fiare de 2.5 tone, pasagerii au sanse sa scape aproape fara zgarieturi... vedeti pe site-ul euroncap zonele colorate de pe manechine, aproape totul fiind in verde...

raspund pe culori.

De peste 10 ani accidentele pe care le-am vazut in ro au fost impartite cam asa in mare parte 50% masini vs masini si 50% masini cu copaci ,ziduri ,stalpi +masini rostogolite.
Nu chiar toate. Mai ales ca SUV-urile si masinile mici au inceput sa fie compatabile din punct de vedere al coliziunilor frontale pentru absortia energiei in mod egal.

Quote

distante franre 100-0: ML500-38m; VW Fox 40m; Nissan Micra 42m; Toyota Aygo 44m; Lexus GS430 39m! Mercedes A200 CDi 41m, deci, nu va mai dati cu presupusul in mod stupid!

ai uitat sa pui si Audi a4 cu aprox 37m , mazda3 37m ,ford mondeo 37.5 m , c-klasse 37m etc, Mazda mx5 -37m

Puncte forte siguranta pt unele SUV-uri : necompatibilitatea cu alte masini la impact frontal. (dar mai nou au inceput sa fie proiectate masini cu compatibilitate de ex: Volvo XC90 `lowered front bumper gives the XC90 'compatibility' `)
Puncte slabe siguranta pt majoritatea SUV-uri : stabilitate scazuta , incapacitatea multora de a fi rezistente la rostogoliri (rollover) .

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CitdqC5gHpM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Acum iti arat ultimile accidente vazute in ro (ultima saptamana) .Au fost 100% cu copaci si rasturnari , la ele mai adaug un BMW seria5 (stalp) si A6 (bordura) nepozate + un accident
mazda3 vs Toyota Rav4 .(soferul mazdei a avut o interventie in spital iar soferita toyotei a murit pe loc )

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 27 December 2007 - 04:49.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate