Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

4 minute in Roaming = 21 de E dar numai dupa ce am intrat in RO

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
80 răspunsuri în acest subiect

#55
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 958
  • Înscris: 21.06.2004
DETECTIVE ai aflat din ce cauza ai avut cost asa de mare?
Ceva informatii noi...

Editat de crisstian, 28 iulie 2007 - 11:19.


#56
Gogu Steriade

Gogu Steriade

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 386
  • Înscris: 04.12.2005

Vizualizare mesajcrisstian, pe Jul 28 2007, 08:19, a scris:

DETECTIVE ai aflat din ce cauza ai avut cost asa de mare?
Ceva informatii noi...

Chiar daca nu a aparut pe aici...explicatiile sunt simple: Fiind vorba de un sistem informatic, orice miscare lasa urme! Daca el a facut o sesizare, se fac verificari si i se ofera explicatiile corecte si diplomatice INSA el (care are HDD si retine tot ce misca la secunda) o sa nege, spunand ca nu a facut aia, nu a facut ailalta, etc! Daca insa e greseala orange (se mai intampla, orice sistem informatic da gres), iar se va vedea acest lucru..operatorul isi va prezenta scuze iar clientul va fi despagubit (unde acum iar unii vor spune: "nu e adevarat, tot te intzeapa!"). Asa ca..lucrurile stau cat se poate de simplu! Oricare ar fi fost raspunsul, primul pas era reclamatia, apoi asteptarea (putea sa dureze cateva minute sau cateva saptamani pt chestii nasoale), cert e ca o astfel de companie nu s-ar fi pretat la un asemenea jaf, mai ales ca exista niste standarde (daca un client ar fi dezavantajat, atunci o intreaga plaja de clienti ar trebui sa fie in aceeasi situatie - cine are idee de programare, stie la ce ma refer).

#57
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.022
  • Înscris: 08.06.2003

Coldplay a scris:

1. Daca reteaua proprie (home network), care este interogata prima, stie ca un SIM are o redirectionare totala (sa-i zicem) catre un numar, nu mai trimite apelul respectiv in straintate ci il ruteaza catre MV sau numarul ales pt redirectionare. La fel, cand inchizi telefonul de la buton, reteaua mama inregistreaza asta si nu mai trimite apelul aiurea in Germania... Ambele cazuri sunt netaxabile.

2. Daca SIM-ul aflat in roaming este sunat si da reject, sau suna ocupat sau iese din retea fara sa fie inchis, apelul este rutat de reteaua mama catre reteaua vizitata, pentru ca ea stie ca SIM-ul este acolo... In aceste cazuri, apelurile sunt taxate.
Foarte buna explicatie ! :winky:

De remarcat înca un lucru : pentru cei care au mesajeria vocala activa, trebuie sa va închideti telefonul "sub semnal" (adica sa aveti semnal atunci când îl opriti), pentru ca în cazul contrar acesta nu va prelua mesajele.

#58
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.105
  • Înscris: 28.03.2007

Vizualizare mesajGogu Steriade, pe Aug 1 2007, 18:37, a scris:

Chiar daca nu a aparut pe aici...explicatiile sunt simple: Fiind vorba de un sistem informatic, orice miscare lasa urme! Daca el a facut o sesizare, se fac verificari si i se ofera explicatiile corecte si diplomatice INSA el (care are HDD si retine tot ce misca la secunda) o sa nege, spunand ca nu a facut aia, nu a facut ailalta, etc! Daca insa e greseala orange (se mai intampla, orice sistem informatic da gres), iar se va vedea acest lucru..operatorul isi va prezenta scuze iar clientul va fi despagubit (unde acum iar unii vor spune: "nu e adevarat, tot te intzeapa!"). Asa ca..lucrurile stau cat se poate de simplu! Oricare ar fi fost raspunsul, primul pas era reclamatia, apoi asteptarea (putea sa dureze cateva minute sau cateva saptamani pt chestii nasoale), cert e ca o astfel de companie nu s-ar fi pretat la un asemenea jaf, mai ales ca exista niste standarde (daca un client ar fi dezavantajat, atunci o intreaga plaja de clienti ar trebui sa fie in aceeasi situatie - cine are idee de programare, stie la ce ma refer).
in sfarsit cineva pune punctu pe I :)

#59
Seducatorul

Seducatorul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 154
  • Înscris: 15.05.2004
eu unul nu as baga mana in foc pt orange....dar cum bine au spus si altii trebuie sa urmezi niste pasi si poate se va rezolva si vei afla totusi ce s-a intamplat.

#60
detective

detective

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.097
  • Înscris: 24.03.2007
Ei stiu ca a trecut cam mult timp, dar revin, deci am cerut factura detaliata si mi s-a spus ca va veni cel putin peste 2 saptamani sau, cu urmatoarea factura, ma si asteptam la asta.

Ok dar, astazi 14 august 2007 primesc un sms de la 411 care zice asa "Factura ta Orange nu a ajuns la destinatie din cauza adresei eronate.Te rugam sa apelezi 411 pentru actualizarea acesteia.Multumim"

1- Cum pana mea factura de plata au stiut si stie sa mi-o trimita de 3 ani, nu m-am mutat niciodata, intodeauna a venit, stau intro comuna unde posta cei care se ocupa ce livrarea stie unde sta fiecare, e o localitate "everyone knows everyone" dak ma intelegi.
2- Culmea ca exact cand cer factura detaliata primesc mesaj ca nu mai stie unde s-o trimita
3- Ceva nu-i bine aici


Vreti sa fac si poza la mesaj ???

Dar deja fapta e consumata, a trebuit sa platesc ca nu aveam ce face, am nevoie de telefon dar totusi, aa si era sa uit, pe FACTURA scrie clar, apeluri transmise roaming :o, de unde portocaliilor, atatea apeluri, deci oricum nu am cum sa ddovedesc si nici nu are rost, adevarul e ca nu te poti pune cu ditamai operatorii de telefonie, dar asa ca si chestie, deci toate afiramtiile cu, WAP, CSD, GPRS, etc nu sunt, si ce am mai aflat e ca nici nu pot activa WAP-ul, E-Mail, MMS in reteaua Orange folosind *100#, deci in Orange, deci telefonul meu nu e compatibil cu setarile lor, o sa incerc pe site-ul sonyericsson sa vad dak pot sa-mi activez setarile.


In fine, eu nu mai am ce sa fac, cea fost a fost, o sa renunt in curand la Orange deoarece nici un abonament nu mi se portiveste, toate sunt bagate pe gat, vrei aia, da' numa' dak iei si aia, si numa la ora aia.

PrePay si gata

Editat de detective, 14 august 2007 - 19:02.


#61
Seducatorul

Seducatorul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 154
  • Înscris: 15.05.2004
ai platit factura asta in care ti-au bagat roamingul?

#62
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.113
  • Înscris: 20.01.2007

Vizualizare mesajdetective, pe Aug 14 2007, 19:43, a scris:

activez setarile.
In fine, eu nu mai am ce sa fac, cea fost a fost, o sa renunt in curand la Orange deoarece nici un abonament nu mi se portiveste, toate sunt bagate pe gat, vrei aia, da' numa' dak iei si aia, si numa la ora aia.
PrePay si gata
In sfarsit cineva care a inteles ca politica restrictiilor nu i se potriveste.
Pacat insa de banii care e posibil sa-i fi platit degeaba.

#63
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 958
  • Înscris: 21.06.2004
De ce nu-ti faci tu un cont pe webcare si sa vezi ce frumos poti sa-ti vezi factura detaliata.
Si nu uita sa introduci si parola pentru orang thank you (adica ultimile 6 cifre din seria de la CI seria XB nr 123456) ca altfel nu poti sa-ti vezi facturile detaliate. Si acolo ai detalii de la ultimile 6 luni. Tot ce vrea muschiul tau.
Asteptam se ne spui ce-ai gasit dupa ce-ti faci cont pe webcare. Daca nu sa mai discutat si rediscutat....fa-ti cont si spune-ne odata ce s-a intamplat ca deja m-ai facut curios... :)

#64
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 958
  • Înscris: 21.06.2004
...si in completare la faza cu cartela prepay nu esti departe de adevar.
Abonamentul cu 180 min nationale la orange costa 31 EURO.
http://www.orange.ro.../abo180-ro.html
Iar daca iti alegi la cartela prepay varianta ,,tarif unic" ai 0.18euro/min in orice retea si 0.09euro/min cu un nr favorit
De aici rezulta la prepay 180min x 0.18 euro/min=32.4euro cu ceva mai mult fata de abonament care costa 31 EURO.
http://www.orange.ro...ns-ro.html#unic
La 120 min nationale iesi chia rmai ieftin.
Desigur dezavantajul e ca dupa ce ,,consumi" in valoare de 180 min nationale pe cartela tariful e tot 0.18 euro/min pe cand la abonament e mult mai mic si mai sunt si minutele acordate prin programul orange thank you care la abonament odata cu trecerea anilor inseamna ceva.
Dar daca nu vrei sa ai cu nimeni nimic varianta asta mi se pare cea mai buna la prepay, desigur d.p.m.d.v. :).

Editat de crisstian, 14 august 2007 - 21:57.


#65
reallove

reallove

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 488
  • Înscris: 17.02.2006

Vizualizare mesajcrisstian, pe Aug 14 2007, 22:09, a scris:

De ce nu-ti faci tu un cont pe webcare si sa vezi ce frumos poti sa-ti vezi factura detaliata.
Anul trecut cand am solicitat de pe webcare factura detaliata,mi-au trimis-o tot prin posta luna viitoare. Sau acum o poti vedea online ? Ultima oara cand i-am intrebat au zis ca factura detaliata online (webcare sau email) e disponibila doar pentru persoanele juridice.

LE : mda,tot asa e si acum ! Nu o vezi online,faci doar o cerere si ei ti-o trimit prin posta. Halal webcare !

Editat de reallove, 15 august 2007 - 15:30.


#66
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 958
  • Înscris: 21.06.2004
Imi pare rau dar te contrazic. Poti vedea desfasuratorul de pe webcare. Cel putin la mine asa e. Modul de exprimare folosit de mine a fost putin gresit: nu ,,factura detaliata" ci ,,detalii convorbirii".
...si in webcare nu intri la ,,factura detaliata" ci la "factura ta" dupa care faci clik pe nr.de referinta al facturii (e un nr colorat-portocaliu), una din cele 6 care vrei tu dupa care ti se deschide un submeniu de unde alegi una din cele trei variante ,,situatie financiara", ,,factura fiscala" sau ,,detalii convorbiri". Detalii convorbiri te intereseaza pe tine.
Si ...mai repet odata ca sa vezi ,,detalii convorbiri" trebuie sa iti introdusi si parola orange thank you...
Chestia cu ,,factura detaliata" e altceva. Nu aia te intereseaza pe tine presupun... :) , pe ,,detalii convorbiri" poti vedea toata activitatea ta de-o luna de facturare.
Bafta! si tie si lui [b]detective[/b

Editat de crisstian, 15 august 2007 - 19:45.


#67
reallove

reallove

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 488
  • Înscris: 17.02.2006
Eh,din pacate nu am acea optiune :( Doar "situatie financiara" si "factura fiscala" :(

#68
luckas

luckas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 97
  • Înscris: 18.12.2004
hop si eu tocmai venit din vacanta, frumoasa, dar cu romingul de la orange....off romanii tot romani sunt: din Viena sunam in tara si auzeam acelas sunet ca vechiul meu modem dial-up cind incercam sa ma conectez la net...sau dus citiva euro pe faza asta...nu-i nimic...mai vb, mai trimit citeva sms intru in tara curios dau rapid un 415, nu mai foflosisem romingul de 24 ore, 29 euro...zic ok...mai trec 24 de ore deja am ajuns in Iasi dau din nou 415...30 euro si ceva...bun,,,hai ca e interesant...dupa ce imi revin dupa calatorie trimit un sms scurt de multumire la prietenii mei din Franta...evident dau un 415 a doua zi...cost suplimentar 32..super....amu ce sa zic...chiar fura orange?sau ce sa mai cred? nu-i o problema de bani, e de respect...daca se probeaza ca m-au furat orange o sa aiba 4 ab mai putin..apropo am memorat ultimile mesaje de la 415 din care reiese ca un sms int. m-au facturat cu 2 euro..numai bine

#69
detective

detective

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.097
  • Înscris: 24.03.2007
Da @seducatorul am spus in reply-ul anterior acestuia, pai ce sa fac, chiar nu aveam timp si nici "mood" necesar pt conflicte si prostii deastea, chiar am nevoie de telefon, dar in timpu liber mai ma ocup de investigatii :P.

O sa-mi fac cont de webcare.

#70
gompo

gompo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.237
  • Înscris: 19.07.2005

Vizualizare mesajluckas, pe Aug 15 2007, 21:18, a scris:

hop si eu tocmai venit din vacanta, frumoasa, dar cu romingul de la orange....off romanii tot romani sunt: din Viena sunam in tara si auzeam acelas sunet ca vechiul meu modem dial-up cind incercam sa ma conectez la net...sau dus citiva euro pe faza asta...nu-i nimic...
Poate ai sunat un nr de telefon care avea si fax...  :rolleyes:

Vizualizare mesajluckas, pe Aug 15 2007, 21:18, a scris:

mai vb, mai trimit citeva sms intru in tara curios dau rapid un 415, nu mai foflosisem romingul de 24 ore, 29 euro...zic ok...mai trec 24 de ore deja am ajuns in Iasi dau din nou 415...30 euro si ceva...bun,,,hai ca e interesant...dupa ce imi revin dupa calatorie trimit un sms scurt de multumire la prietenii mei din Franta...evident dau un 415 a doua zi...cost suplimentar 32..super....amu ce sa zic...chiar fura orange?sau ce sa mai cred? nu-i o problema de bani, e de respect...daca se probeaza ca m-au furat orange o sa aiba 4 ab mai putin..apropo am memorat ultimile mesaje de la 415 din care reiese ca un sms int. m-au facturat cu 2 euro..numai bine
Doar pentru ca costul suplimentar continua sa-ti creasca nu inseamna neaparat ca Orange te fura!
Citeste aici!

Citat

Convorbirile si traficul de date efectuate în Roaming sunt facturate de Orange pe baza datelor primite de la operatorul în a carui retea telefonul tau a fost înregistrat.
Intervalul de trimitere a acestor date poate varia în functie de operator.
Din acest motiv, e posibil ca factura imediat ulterioara întoarcerii dumneavoastra în tara sa contina o lista incompleta a convorbirilor efectuate în Roaming. În acest caz, restul convorbirilor va fi facturat ulterior.
Adica e posibil ca cei 29 de Euro  pe care ti-i afisa Cronos-ul la intrare in tara sa nu fi fost costul total al convorbirilor din roaming, diferenta urmand sa apara in zilele urmatoare...   :naughty:

#71
detective

detective

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.097
  • Înscris: 24.03.2007
Eu nu gasesc nici unde detalii despre factura, am introdus bine parola thank you ca altfem nu ma lasa sa-mi fac cont, sau e numai pt persoane juidice ?

#72
reallove

reallove

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 488
  • Înscris: 17.02.2006
Subscriu,fara parola TY nu ai avea acces la facturi,plati online etc.
crisstian : esti absolut sigur ca nu e pe persoana juridica abonamentul ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate