Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
4 minute in Roaming = 21 de E dar numai dupa ce am intrat in RO
Last Updated: Oct 18 2007 01:50, Started by
detective
, Jul 18 2007 17:22
·
0
#73
Posted 15 August 2007 - 22:01
Si eu cred ca numai pt persoane juridice, pt ca eu nu am nici unde vreo optiune pt facturi si inca odata parola TY e buna ca fara ea nici nu poti sa te inregistrezi
|
#74
Posted 16 August 2007 - 07:46
eu sunt persoana fizica si am detalii convorbiri...
oricum, este putin probabil daca reusesti si tu sa o activezi, sa vezi detaliile retroactiv... |
#75
Posted 16 August 2007 - 11:34
Abonamentul pe care il am e pe persoana fizica.
Dar sa va arat instructiunile pe care le-am primite eu direct de la sursa...(webcare) Stimate domnule ......, > > Va multumim pentru cererea trimisa prin webcare. > > Va informez ca exista posibilitatea sa vizualizati detaliile facturii > utilizand aplicatia webcare, dar pentru acest lucru este nevoie sa > aveti rol de administrator. > > Atunci cand v-ati creat contul in aplicatia webcare nu ati trecut si > parola Orange Thank You. > > Va puteti declara rolul de administrator in felul urmator: va > inregistrati in webcare cu utilizator si parola, dupa care veti > observa in partea dreapta de sus rubrica "date personale"; o > selectati, apasati apoi butonul "modifica" si treceti parola contului > webcare si parola Orange Thank You, bifand ulterior "termeni si > conditii". > Parola initiala este formata din ultimele sase cifre ale seriei de la > buletinul de identitate. > > Pentru informatii suplimentare, va asteptam la Serviciul Clienti, 411 > (apel gratuit)/ 021-2033030 (apel taxabil). > > > Cu stima, > > Serban Ungurelu > Asistent Serviciul Client Mai mult de-atat nu pot face pentru voi! Bafta la crearea contului! Si nu mai spuneti prostii ca nu se pot vedea detaliile de convorbiri de pe webcare. Edited by crisstian, 16 August 2007 - 11:38. |
#76
Posted 16 August 2007 - 12:28
suna la 411 si cere sa activeze factura detaliata lunar ... doar asa poti sa o vezi si in webcare.
tot ce este in webcare este o copie a ceea ce primiti in mod normal prin posta ... daca prin posta nu primiti detalii de convorbiri ... nici pe webcare nu vor exista |
#77
Posted 16 August 2007 - 16:24
Am intrat astazi iar si va ca au aparut si detalii factura dar....ultima e din luna a 5-a, deci tot nimic nu am facut, pe mine ma intereseaza cea pe iulie adica luna a 7
|
#78
Posted 16 August 2007 - 16:45
detective, on Aug 16 2007, 17:24, said: Am intrat astazi iar si va ca au aparut si detalii factura dar....ultima e din luna a 5-a, deci tot nimic nu am facut, pe mine ma intereseaza cea pe iulie adica luna a 7 Asteapta factura acasa. Si atunci vezi exact. Dar totusi ciudat cum se pierde factura exact acum . |
#79
Posted 16 August 2007 - 17:55
#80
Posted 16 August 2007 - 20:53
Ciudat mi se pare si mie, de ce nu mia aparut optiunea cand mi-am facut contul webcare, ci doar astazi dar nu complet, hmmm.
Vom vedea |
#81
Posted 18 October 2007 - 01:50
detective, on Jul 18 2007, 23:32, said: o sa cer cu siguranta, nu va frec la melodie, intrebam si eu pt ca poate a mai patit asa ceva cineva (sunt aproape sigur) si am vrut sa stiu ce sa cer exact si cum se procedeaza, poate altii au trecut prin chestia asta, ce melodie daca vrei sa faci nr mare de posturi posteaza pe aria "Filme vazute azi noapte", am cerut si eu ajutorul, dar intotdeauna trebuie sa fie cineva ca tine Zazie, cum adica is amuzant, ca ma-m trezit cu 20 de euro in plus doar cand am ajuns in RO, pe 4 minute si 8 secunde vorbite si 5 sms-uri, in Italia afisand-umi doar 4 euro si ceva, si + ca nu e singura tzeapa de acest gen, + ca si maicamea a patit la fel dar cu un cost de 65 de euro si nu a putut rezolva nimik, + ca am mai patit anul trecut, m-am trezit in factura cu Orange World Video de plata cand eu nici nu aveam telefon compatibil, si mi s-a spus ca posesorul abonamentului (adica maicamea ) a activat optiunea din selfcare, cand ea nu prea reuseste sa scrie un sms in 10 minute ce sa mai zic de numere cu prefixuri, si activari la *100#, si pe un siemens A50 Orange World Video, hai sa fim seriosi, hai ca ma-m enervat. O sa revin maine probabil dak trec cu maicamea pe la Orange cu rezultatele. ziceai ca ai 4 minute si 8 secunde convorbiri efectuate? hai ca te lamuresc eu ) 4minute si 8 secunde CONTORIZATE DE TEL nu inseamna 4 minute si 8 secunde facturate!!! dau un exemplu... ai vb 1min si 1sec... platesti 2MINUTEx xx centi vb alte 3 secunde... platesti 1 minut mai vb 25 platesti 1 minut vb alte 17 secunde platesti 1 minut vb alte 20 sec mai platesti 1 minut. TOTAL MINUTE CONTORIZATE DE TEL: 2min06sec, asa-i? ei... tu nu platesti 2min06, ci 6 minute !!! asa ca mare atentie! si vizavi de cele spuse de unul din forumistii de mai sus, *100#, respectiv *115# NU SUNT TAXABILE !!! Edited by kaytar, 18 October 2007 - 01:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users