Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bicicleta electrica
#937
Posted 20 December 2015 - 11:58
Sihas, on 21 noiembrie 2015 - 16:01, said:
Sunt foarte convins ca Stefan Gulas este Austriac din nastere , nici nu ma mira ca a dat faliment la pretul pe care-l cerea. Oricum din testele pe care le-am facut si le fac, imi fac si eu o bicicleta cu tractiune electrica fara baterii. Garantez ca la final nu ma va costa 25 - 30 mii de euro, poate cel mult 200. Asteptam cu interes sa fii tu exceptia.Sincer,m-as bucura daca un roman ar lua premiul Nobel si ar ajunge renumit ca Einstein. |
#938
Posted 24 December 2015 - 10:16
Dragul meu, nu m de gand sa fac o bicicleta care merge singura, cred ca e mai simplu sa invarti un generator la pedale decat sa-ti imaginezi sf-uri ca extrag energie din mediul inconjurator, cam asta a facut Gulas si a mers
|
#939
Posted 29 December 2015 - 15:01
Pai din postul tau asa se intelegea. In schimb, felicitari pentru munca si rezultate. In ceea ce priveste ppm, nici nu incerca. Gulas doar "zicea" ca merge, nu tre neaparat crezut.
iar ref la tractiunea electrica fara baterii, nu ar fi decat doua-trei sisteme posibile:
|
#940
Posted 29 December 2015 - 20:03
Ai nimerit din prima varianta, trebuie sa explic celor ce mai citesc acest post, ca in momentul de fata exista motoare cu randament foarte crescut, in comparatie cu vechile motoare pe care le cunoaste toata lumea. Am sa explic functionarea motorului pe care il am in dotare si pe care l-am probat pe o bicicleta electrica, dar alimentat pe baterii. Motorul in cauza este cu programare si functioneaza in felul urmator:
Se alimenteaza intre 10 si 40 V, pana in 14 volti merge la o turatie mai mica, la 25 - 26 V ajunge la turatia maxima a lui de 3700 rpm, iar dupa acea tensiune, turatia ramane constanta, la peste 40 V tensiunea este taiata pentru protectie. Curentul consumat de motor este de maxim 16 A, puterea si turatia creste prin impulsuri fara sa depaseasca acei 16 A, deci nu intra in scurt. Daca turatia scade la zero, motorul se opreste si taie alimentarea, pana simte iar miscarea rotorului. Am uitat sa spun, motorul are o putere de 370 W. Am decis sa folosesc doua motoare pe acelasi ax, pentru a mari puterea. Inca ceva, bobinajul pe stator este legat in triunghi, nu in stea cum este legat la majoritatea motoarelor brushless. Acum am sa incer sa explic cum va functiona bicicleta: Generatorul va fi amplasat pe cadru aproape de pedale, se va atasa a doua foaie pe pedala stanga pentru angrenare dinam. Motorul il voi monta sub sea, cu tractiune prin lant la roata din spate. Acum imaginati-va ca plecarea de pe loc se va face normal, prin pedalare, in timpul asta si generatorul va incepe sa produca si motorul incepe sa ajute la pedalat. La un moment dat se va ajunge la punctul cand vei pedala numai sa produci curent. Cine intelege, e bine, cine nu, ii urez sanatate PS: Sa nu aud pe careva ca poate sa pedaleze cu 40-50 Km/h cu o bicicleta normala. |
#941
Posted 30 December 2015 - 21:09
Stii cumva cati W poate sa produca un om normal prin pedalare,si pentru cat timp (Wh)?...Pedalele actionand doar un generator pe o "bicicleta" stationara,ca cele de fitness.Generatorul fiind evident in sarcina...ori incarca o baterie,ori alimenteaza ceva (becuri,motor,orice).
...Bunicul meu avea o vorba:"Vise taica...".Era un om destept. Succes! P.S:Poate te ajuta acest grafic...trebuie doar sa convertesti cai putere in W. Attached FilesEdited by danpet, 30 December 2015 - 21:19. |
#942
Posted 31 December 2015 - 14:05
danpet, on 30 decembrie 2015 - 21:09, said:
Stii cumva cati W poate sa produca un om normal prin pedalare,si pentru cat timp (Wh)?...Pedalele actionand doar un generator pe o "bicicleta" stationara,ca cele de fitness.Generatorul fiind evident in sarcina...ori incarca o baterie,ori alimenteaza ceva (becuri,motor,orice). ...Bunicul meu avea o vorba:"Vise taica...".Era un om destept. Succes! P.S:Poate te ajuta acest grafic...trebuie doar sa convertesti cai putere in W. Nu ai inteles nimic si este normal. Tu traieste dupa teorie si grafice, cumpara ce-ti servesc astia pe tava. Urmeaza exemplul bunicului, dar incearca sa-i copii si viata, banuiesc, ca in copilarie a trait la lumina lumanarii. O sa puteti vreodata sa treceti peste limitarile pe care vi le impune societatea ?......Sa incercati sa traiti practic, nu teoretic. Am avut acum timp sa raspund, deoarece sunt sarbatorile.....dupa aceea va las cu teoriile voastre. |
#943
Posted 31 December 2015 - 14:14
Sihas, on 31 decembrie 2015 - 14:05, said:
O sa puteti vreodata sa treceti peste limitarile pe care vi le impune societatea ? PS: Daca zici ca porneste motorul sa stii ca o face in gol, dar ia pune-l tu in sarcina sa vezi ce n-ai vazut Edited by bogdan_popescu, 31 December 2015 - 14:16. |
#944
Posted 09 January 2016 - 20:20
Limitarile nu le impune fizica, ci teoria scoasa de anumiti "specialisti". Motorul a fost deja probat pe bicicleta, dar pe tine te las sa bati osanale cu capul de pamant .
|
#945
Posted 10 January 2016 - 01:03
Bree, nu mai e loc de-atatia perpetuum-mobilisti corigenti care inca n-au bagat de seama ca fizica explica si da posibilitatea calculului amanuntit al tuturor fenomenelor naturale..
|
#946
Posted 10 January 2016 - 01:04
@sihas
Aha, fizica e proasta, nu stie ea ce stii tu Ai probat de n-ai mai putut, bag seama ai fost repetent la fizica, altfel stiai ca niciodata nu ai cum sa scoti mai mult decat bagi in ceva, ba din contra, intotdeauna se va mai pierde, ca nu exista randament la ceva nici macar de 100% dar'mite mai mult de 100% Edited by bogdan_popescu, 10 January 2016 - 01:04. |
|
#947
Posted 10 January 2016 - 09:25
bogdan_popescu, on 10 ianuarie 2016 - 01:04, said:
... nu ai cum sa scoti mai mult decat bagi in ceva, ba din contra, intotdeauna se va mai pierde, ... Sunt de acord cu amandoi, nu exista strict perpetuum mobile PENTRU SISTEME INCHISE, dar nu mai afirma, te rog, ca nu poti sa scoti mai mult decat bagi in ceva. In contextul de mai sus, afirmatia e corecta, in alte situatii, poate fi falsa... :-))) E o aberatie arrow pedalat - energie mecanica - generator - stocat energie electrica in baterii - motor, DAR poate ca exista situatii particulare unde se poate aplica: de exemplu, in zona mea, in Prahova, concret, din Pacureti la Baltesti sunt 5 km. de coborare / serpentine de panta mare 10 - 20%. Repet, e un exemplu punctual, poti cobora cu bicla pe liber si o mai tii din frane (sa nu depasesti 60 Km/h), sau, cu sistemul anterior, fara efort, produci ceva energie electrica, o stochezi in baterii si o poti folosi (partial) la intoarcere... E vorba de ajutorul suplimentar pe care ti-l poate da o franare regenerativa "desteapta"... Edited by Scorpionul_Lenes, 10 January 2016 - 09:30. |
#948
Posted 10 January 2016 - 09:36
In ultimul caz e mai eficient sa separi frana/tractiunea electrice de tractiunea "animala". Adica pedalezi pe direct in drum drept si te ajuti la deal de tractiunea electrica. Adica bicla electrica clasica.
Legat de aberatiile scrise de celalalt nu are rost sa-si bata cineva capul ca n-ar duce nicaieri. In plus rezultatul practic va fi acelasi indiferent de ce "credem" noi sau de ce "stie" el. Edited by underb, 10 January 2016 - 09:37. |
#949
Posted 10 January 2016 - 09:38
underb, on 10 ianuarie 2016 - 09:36, said:
In ultimul caz e mai eficient sa separi frana/tractiunea electrice de tractiunea "animala". Adica pedalezi pe direct in drum drept si te ajuti la deal de tractiunea electrica. Adica bicla electrica clasica. Legat de aberatiile scrise de celalalt nu are rost sa-si bata cineva capul ca n-ar duce nicaieri. In plus rezultatul practic va fi acelasi indiferent de ce "credem" noi sau de ce "stie" el. Corect. Cu mentiunea ca se poate folosi bicicleta electrica clasica + sistem franare regenerativa obligatoriu. |
#950
Posted 10 January 2016 - 09:48
Pai de aia am si scris frana/tractiune electrice. Evident ca ma refeream la franare regenerativa.
|
#951
Posted 10 January 2016 - 09:59
Scorpionul_Lenes, on 10 ianuarie 2016 - 09:25, said:
Sunt de acord cu amandoi, nu exista strict perpetuum mobile PENTRU SISTEME INCHISE, dar nu mai afirma, te rog, ca nu poti sa scoti mai mult decat bagi in ceva. In contextul de mai sus, afirmatia e corecta, in alte situatii, poate fi falsa... :-))) Perpetuum-ul, conform definitiei, nu exista pentru nici un sistem; ala in care ai aport de energie din exterior nu mai e perpetuum Aerul conditionat, pompele de caldura, nu sunt; deoarece ele nu au randament supraunitar ci muta caldura dintr-un loc in altul... .....DAR poate ca exista situatii particulare unde se poate aplica: de exemplu, in zona mea, in Prahova, concret, din Pacureti la Baltesti sunt 5 km. de coborare / serpentine de panta mare 10 - 20%. .......cu sistemul anterior, fara efort, produci ceva energie electrica, o stochezi in baterii si o poti folosi (partial) la intoarcere... ... Si la mine la viitoarea adresa se aplica; plec cu bateriile pe jumatate goale de acasa, ajung la Hunedoara cu ele aproape pline-ochi (pe ultima parte a drumului cativa km panta e zero), apoi ma intorc acasa si le pun la incarcat, ca sunt goale-goale ... Edited by addysoftware, 10 January 2016 - 10:02. |
|
#952
Posted 10 January 2016 - 10:04
:-) acum serios, in ultimele zile am citit cap-coada topicul, ma intereseaza la maxim, eu chiar fac naveta cu bicicleta (cand se poate), 10 km. dus si 10 km. intors zilnic. Zona e mioritica - dealuri subcarpatice - asa ca ... deal / vale / deal / vale... si nu prea am gasit nimic aici, pe topic, despre configurarea unui sistem cu franare regenerativa... 99% din dezbateri au mers spre partea de angrenare mecanica sau motoare / baterii / viteze maxime si autonomie....
|
#953
Posted 10 January 2016 - 10:45
In marea majoritate a cazurilor franarea regenerativa ar obtine foarte-foarte putin, nejustificabil pentru asa ceva.
Asta nu inseamna ca in cazul unor pante lungi si cu inclinatie mare nu ar fi buna. Iata care sunt problemele:
|
#954
Posted 10 January 2016 - 10:59
Scorpionul_Lenes, on 10 ianuarie 2016 - 09:25, said:
Repet, e un exemplu punctual, poti cobora cu bicla pe liber si o mai tii din frane (sa nu depasesti 60 Km/h), sau, cu sistemul anterior, fara efort, produci ceva energie electrica, o stochezi in baterii si o poti folosi (partial) la intoarcere... E vorba de ajutorul suplimentar pe care ti-l poate da o franare regenerativa "desteapta"... Scorpionul_Lenes, on 10 ianuarie 2016 - 10:04, said:
:-) acum serios, in ultimele zile am citit cap-coada topicul, ma intereseaza la maxim, eu chiar fac naveta cu bicicleta (cand se poate), 10 km. dus si 10 km. intors zilnic. Zona e mioritica - dealuri subcarpatice - asa ca ... deal / vale / deal / vale... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users