Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

RENAUL TRAFIC SAU OPEL VIVARO

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#19
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Ce vorbesti tu si ce vorbeste el. El vorbea de dube pt pasageri, tu vorbesti de mega-compacte.

#20
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
vorbea si de monovolume. si dubele pt pasageri in 99% din cazuri deriva din dubele de marfa (sau invers oricum e relatie bijectiva :D ), unde Renault are la fel de multa experienta ca si VW sau altii.

#21
Domnuics

Domnuics

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 18.01.2007
Salutare.

Am condus vivaro si am mers ca pasager. Modelul era acela numai cu scaune (8+1). Am stat si in fata si in mijloc si in spate. Ca sa zic asa in fata e binisor (ai inca 2 locuri in afara de sofer si pe ala din mijoc nu stai prea bine ca nu prea e loc din cauza cutiei de viteze) la mijloc e cel mai bine, loc din belsug numai ca nu prea ai aceeasi panorama ca in fata) iar in spate e loc pentru copii (incap si adulti da inghesuiti). L-am condus plin de persoane si bagajele aferente si ziceai ca nu are nimic sarcina. Motorul s-a comportat exceptional. Mergeam pe autostrada cu 130 KM/h si mergea si mai mult.

Despre Renault ce sa zic, doar ce mi-a zis cumnatu (pe atunci sef service renault) ca diferenta intre cele doua masini e doar sigla opel/renault. Sub capota sunt la fel.

Consumu la vivaro e ~7% la drum lung

#22
era cars

era cars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 19.02.2007

View PostDomnuics, on Jun 8 2007, 16:16, said:

Am condus vivaro si am mers ca pasager.


Merci mult domnuics

ma ajuta ce ai spus.
pina in data de 15 trebuie sa ma hotarasc.ca sa o pot primi si inmatricula pana in 18 iulie.din cate stiu nu poti iesi din tara cu numere rosii.
SI CLAR  vreau sa plec cu ea in concediu.este mult mai spatioasa decat ce am eu acum si de cand am condus, acum 2 sapt un Sharan,....cand ma urc la mine in masina parca i-mi sta plafonul pe cap.
...consumul spus de tine e mai mult decat rezonabil.

Edited by MAK, 08 June 2007 - 16:48.


#23
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
deci daca e dintre Renault si Opel cauta masina care iti iese cel mai ieftin si cu cele mai multe optionale + cel mai bun motor in banii tai.Eventual te uita si care service iti convine mai mult in zona ta (acu vad ca e bucuresti , la ambele marci ai destule service-uri autorizate din care sa alegi)

#24
156jts

156jts

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 14.04.2007
motorizarea provenita de la Fiat, de gapt GM-FIAT este printre cele mai bune, oricum mult mai bune decat cea de Renault. Sunt motoare cu injectie directa, de ultima generatie care au consum mic si putere mare. In ceea ce priveste motorizarea recomand Vivaro, in ceea ce priveste dotarile cred ca Traficul are cateva plusuri. Cel mai bine e sa mergi totusi cu amandoua. Mai devreme ai spus ca ai gasit Vito pana in 10.000 km. Desi e SH e totusi o masina f.f. buna, f.f. fiabila si foarte aspectuasa. Si la km astia nici nu se simte ca-i uzata. Bafta la alegere!

#25
era cars

era cars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 19.02.2007

View Postpimi, on Jun 8 2007, 14:26, said:

parere pur personala nu ma omor de loc dupa latura estetica si beculete albastre cand e vorba de o masina
pot sa iti spun ca nu as lua nici vivaro nici trafic ambele au valoare de revanzare mica ambele vin de la firme ale caror dube sau monovolume nu au o reputatie sonora deci nu cred ca prezinta un mare interes ca masini sh plus ca fiabilitatea lor nu cred ca se poate compara cu cea a dubelor de la firme cu traditie
despre vito-daca iti permiti mdelul nou fara retineri merita sa il iei (la modelul vechi daca ai de facut multi km nu te baga)
insa consider ca cea mai buna alegere la aceasta categorie este t5 de la VW atat ca pret ,dotari, revanzare si mai ales fiabilitate si intretinere


Dupa post-ul tau...am studiat problema cu vw.
tot timpul m-am gandit la caravelle si multivan. si implicit pret de 30 mii euro
acum 2 ore m-am intors de la porche vest si am studiat lucrarea .
de departe cea mai buna alegere.au si oferta de -1500 eu. cu dotari bune,nu le insir aici 21 000 euro.
DA TRANSPORTER CEA MAI BUNA ALEGERE...IN CEEA CE MA PRIVESTE...AM PRINS SI UN TIP LA CARREFOUR SI am stat de vorba despre masina lui din 2006.
era incantat ..dar orice posesor e incantat de masina lui ..
oricum avea 76 000km no.problem.
despre intretinere mi-a confirmat ca iesi mai subtire decit la renault



TX.

#26
era cars

era cars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 19.02.2007

View Post156jts, on Jun 8 2007, 20:38, said:

motorizarea provenita de la Fiat, de gapt GM-FIAT este printre cele mai bune, oricum mult mai bune decat cea de Renault. Sunt motoare cu injectie directa, de ultima generatie care au consum mic si putere mare. In ceea ce priveste motorizarea recomand Vivaro, in ceea ce priveste dotarile cred ca Traficul are cateva plusuri. Cel mai bine e sa mergi totusi cu amandoua. Mai devreme ai spus ca ai gasit Vito pana in 10.000 km. Desi e SH e totusi o masina f.f. buna, f.f. fiabila si foarte aspectuasa. Si la km astia nici nu se simte ca-i uzata. Bafta la alegere!


156JTS
CUM TI SE PARE VW TRANSPORTER???

#27
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Post156jts, on Jun 8 2007, 20:38, said:

motorizarea provenita de la Fiat, de gapt GM-FIAT este printre cele mai bune, oricum mult mai bune decat cea de Renault. Sunt motoare cu injectie directa, de ultima generatie care au consum mic si putere mare. In ceea ce priveste motorizarea recomand Vivaro, in ceea ce priveste dotarile cred ca Traficul are cateva plusuri. Cel mai bine e sa mergi totusi cu amandoua. Mai devreme ai spus ca ai gasit Vito pana in 10.000 km. Desi e SH e totusi o masina f.f. buna, f.f. fiabila si foarte aspectuasa. Si la km astia nici nu se simte ca-i uzata. Bafta la alegere!


pai cele 2 masini nu au motorizari identice? pe serus.ro vad 1.9 dci-ul 100 cp, pe paginile Opel din romania nu prea am inteles ce motorizari are. am vazut un 2.5 cdti de 146 cp

#28
Domnuics

Domnuics

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 18.01.2007
Ce am condus eu era un vivaro de 1.9 TDCI (o suta si ceva calutzi). Super motoru, chiar tragea ditamai masina super bine. Cu viteza I doar o urnesti de pe loc, dar cand dai a doua... deja se schimba treaba...simti puterea diesel-ului. Mie mi-a placut fff mult ca sofer pt ca ai ditamai spatiu, poti sa bei din sticla de 2 litri de suc fara nici o problema (sa o dai peste cap)(eu am 1,83m). Dupa mine e de ajuns motoru asta, dar daca se poate si mai puternic, cu atat mai bine.

Eu as alege vivaro in detrimentul Renault din motive personale. Cumnatu a lucrat la renault si mi-au zis ca-s niste neseriosi si baga preturi mari la piese. Opel pleaca de la premisa ca nu-s asa (pot sa ma insel) dar cu renault nici nu vreau sa am de a face in viata mea.

#29
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
depinde.. de exemplu aici in iasi cei de la g&p(dealeri Opel ) au adaosuri de pici jos.

#30
156jts

156jts

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 14.04.2007

View Postera cars, on Jun 8 2007, 20:48, said:

156JTS
CUM TI SE PARE VW TRANSPORTER???
Sincer, mi se pare o masina grozava si foarte fiabila (am avut unul din 85 cu motor de 1,6 si l-am tinut 4 ani fara sa ma plang). La look as prefera Transporterul, are ceva tipic german, o anume sobrietate care mi-a placut intotdeauna la masinile nemtesti . Problema e ca topicul se referea la Opel si Renault .
L.E. Am mers azi cu un Traffic si m-a dezamagit total. Scartaie din toate incheieturile de parca-i prins in nituri . Ce mai, e de cacao, si avea in jur de 30.000 km. Nu stiu Vivaro cum o fi, dar Transporterul cred ca-i cea mai buna alegere (al meu avea 230.000 cand l-am luat si 270.000 cand l-am dat si nu croncanea ca Traficul cu care am mers azi).

Edited by 156jts, 11 June 2007 - 10:04.


#31
era cars

era cars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 19.02.2007

View Post156jts, on Jun 11 2007, 10:56, said:

Sincer, mi se pare o masina grozava si foarte fiabila (am avut unul din 85 cu motor de 1,6 si l-am tinut 4 ani fara sa ma plang). La look as prefera Transporterul, are ceva tipic german, o anume sobrietate care mi-a placut intotdeauna la masinile nemtesti . Problema e ca topicul se referea la Opel si Renault .
L.E. Am mers azi cu un Traffic si m-a dezamagit total. Scartaie din toate incheieturile de parca-i prins in nituri . Ce mai, e de cacao, si avea in jur de 30.000 km. Nu stiu Vivaro cum o fi, dar Transporterul cred ca-i cea mai buna alegere (al meu avea 230.000 cand l-am luat si 270.000 cand l-am dat si nu croncanea ca Traficul cu care am mers azi).


Merci mult.
legat de topic...cind l-am deschis nu luasem in calcul transporter de la VW.tot timpul m-am gandit ca este mai scump cu mult ...dar m-am inselat se pare.
au cam acelasi pret.Eu asimilasem f .bine multivan si caravelle....care sunt duble ca pret...

#32
156jts

156jts

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 14.04.2007

View Postromaximusro, on Jun 8 2007, 21:24, said:

pai cele 2 masini nu au motorizari identice? pe serus.ro vad 1.9 dci-ul 100 cp, pe paginile Opel din romania nu prea am inteles ce motorizari are. am vazut un 2.5 cdti de 146 cp
Scuze ca am postat cam tarziu, dar din cate stiu toate masinile din grupul G.M. dotate cu motoare diesel cu injectie directa au pe ele cam aceleasi tipuri de motoare (unijet, multijet-FIAT si Iveco, cdti- opel si vauxhall s.a.m.d. ) care sunt de fapt scoase prima data pe piata de grupul Fiat. Le-au testat cei de la GM si-au facut un joint-venture cu Fiat , asta dupa ce Fiat le-a pus pe masini de cativa ani. Din motivul asta le consider bune, altfel nu le lua GM-ul. Si apropos de putere fa o comparatie intre raportul cilindree-putere si cred ca-mi vei da dreptate .

#33
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
tot nedumerit sunt. deci nu au nici o motorizare comuna cele 2 modele chiar daca sunt facute pe aceeasi linie de asamblare? :huh:

#34
bacainti

bacainti

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.06.2007

View Postera cars, on Jun 8 2007, 14:06, said:

Poti te rog sa-mi zici ceva legat de consum afara si in oras??
Opelul tau este combi inteleg. zi-mi cum stau pasagerii din spate scaunele se pot regla?
O recomanzi ca masina de calatorii lungi?
este comfortabila atat la condus?
merci mult

E Opel vivaro 1900 cc CDTI mixt, 9 locuri , varianta lunga, bancheta din spate e rabatabila, iar daca e sa o folosesti la marfa, se pot scoate banchetele f. usor. greutate maxima admisa1-1,1 tone,  consumul variaza dupa greutatea incarcaturii si bineinteles ...viteza:). de ex: cu incarcatura de mai mult de 800 kg si mers constant la 150 -160 km/h, nu a trecut de 10 l / 100 km. ca si medie, e pe undeva la 8 l/100. Scaunele pasagerilor nu se pot regla, dar din comentariile lor, sunt destul de comode. Pentru sofer , este f. confortabila.  Pt. drumuri lungi , cred ca e ideala, tinind cont de : consum redus, viteza max. 180-190 km/h, 6 viteze, buna stabilitate, pretul mic al pieselor , si o buna estetica:). Daca doresti , te pot contacta cand sunt prin Buc. , sa o probezi , ca sa nu mai citesti atata "filozofie auto" de pe aici..:))
salutari!

#35
era cars

era cars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 19.02.2007

View Postbacainti, on Jun 12 2007, 01:32, said:

E Opel vivaro 1900 cc CDTI mixt, 9 locuri , varianta lunga, bancheta din spate e rabatabila, iar daca e sa o folosesti la marfa, se pot scoate banchetele f. usor. greutate maxima admisa1-1,1 tone,  consumul variaza dupa greutatea incarcaturii si bineinteles ...viteza:). de ex: cu incarcatura de mai mult de 800 kg si mers constant la 150 -160 km/h, nu a trecut de 10 l / 100 km. ca si medie, e pe undeva la 8 l/100. Scaunele pasagerilor nu se pot regla, dar din comentariile lor, sunt destul de comode. Pentru sofer , este f. confortabila.  Pt. drumuri lungi , cred ca e ideala, tinind cont de : consum redus, viteza max. 180-190 km/h, 6 viteze, buna stabilitate, pretul mic al pieselor , si o buna estetica:). Daca doresti , te pot contacta cand sunt prin Buc. , sa o probezi , ca sa nu mai citesti atata "filozofie auto" de pe aici..:))
salutari!


Multumesc de informatii.
Ar fi o idee buna.Credema la nici un dealer nu am gasit varianta 9 locuri ..asa ca sa o vad macar ..s-o miros.

#36
r3fugiatu

r3fugiatu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 16.07.2006
Ma intereseaza care din cele  doua merita mai mult,tinand cont de fiabilitate,costuri de intretinere!Masina va fi luata din Germania SH!Astept cat mai multe pareri!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate