Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
RENAUL TRAFIC SAU OPEL VIVARO
Last Updated: Jul 01 2016 09:21, Started by
era cars
, Jun 03 2007 21:33
·
0
#1
Posted 03 June 2007 - 21:33
DACA ATI AVEA DE ALES INTRE Opel VIVARO SAU Renault TRAFIC,CE ATI ALEGE...???? ACELASI PRET..20 000 EURO..
NU M-AM GANDIT LA S.H. VARIANTA DIESEL DE 100CP .PERSOANE ..PENTRU CALATORII, MAI MULT DE 4 PERSOANE CU BAGAJE MULTEEEEEEEE SI CALATORII LUNGI. DACA ARE CINEVA UNA DIN ELE ROG SA-MI DEA CEVA INFORMATII. MULTUMESC |
#2
Posted 03 June 2007 - 23:20
masinile sunt identice aproape. ia-o pe aia la care ai mai multe dotari, iesi mai ieftin etc pentru ca sunt facute pe aceeasi linie de asamblare
|
#3
Posted 04 June 2007 - 11:16
Pret revinzare? Probabil opelul o sa il poti vinde mai scump...
Dupa 4-6 ani o sa valoreze sub 10,000 euroi... |
#4
Posted 04 June 2007 - 14:34
poate il vinzi mai scump daca de nou e mai scump. Nu prea sunt motive ca pretul sa difere intre cele 2 din moment ce sunt aproape identice
|
#5
Posted 04 June 2007 - 15:14
era cars, on Jun 3 2007, 22:33, said: DACA ATI AVEA DE ALES INTRE Opel VIVARO SAU Renault TRAFIC,CE ATI ALEGE...???? ACELASI PRET..20 000 EURO.. NU M-AM GANDIT LA S.H. VARIANTA DIESEL DE 100CP .PERSOANE ..PENTRU CALATORII, MAI MULT DE 4 PERSOANE CU BAGAJE MULTEEEEEEEE SI CALATORII LUNGI. DACA ARE CINEVA UNA DIN ELE ROG SA-MI DEA CEVA INFORMATII. MULTUMESC |
#6
Posted 04 June 2007 - 15:54
Multumesc pentru idei.
Am inteles ca Opel sunt motorizate ...variantele diesel...de Fiat?? Stiu eu ..cu fiatul nu prea ma impac,dar poate ca au schimbat si ei mult...Oricum trebuie sa fac un drive test cu una din ele.Varianta de 2.5 i-mi suride. Are cineva??sau a condus careva vre-o una din masini??Asteptarile mele sunt pe undeva pe la 200/300miikm,pe 4 ani.sper. Pacat ca nu se mai fabrica VITO era super masinuta,am vazut si cu 880 000km pe bord.nu-mi venea sa cred. Ceva detalii de fiabilitate,probleme,minusuri,etc DIN CURIOZITATE...VOI VA-TI LUA UNA PENTRU CALATORII?? Edited by MAK, 04 June 2007 - 16:01. |
#8
Posted 04 June 2007 - 21:53
#9
Posted 04 June 2007 - 22:30
#10
Posted 05 June 2007 - 15:49
Personal,zic ca Vivaro`ul e mai frumos,arata mai altfel,desi e patratos. Are si faruri simpatice,si imi place mixtura de culori pe spate la faruri si luneta.
Renault traffic,cum zicea si RomaximusRo ,e cam la fel la aspect . Renault au revizii foarte scumpe,ti`o poate confirma destul de multa lume, pe cand Opel`ul e o marca relativ ieftina si cu masini destul de trainice. Dar tinand cont ca sunt pe aceeasi linie de asamblare se rezuma la o chestiune de gust : vrei frantuzeasca sau nu? Edited by spdude, 05 June 2007 - 15:50. |
|
#11
Posted 05 June 2007 - 18:36
Categoric Vivaro e mai frumos, dar eu as alege Trafic, am spus mai sus de ce, in plus, fiind in numar mare mai poti gasi si pe la dezmembrari, nu se stie niciodata ce se poate intampla, sau poate ai rupt vreu accesoriu tampit din bord care nu vine nici la piese noi...etc
Se pare ca modelele mai vechi aveau motorizari Renault. |
#12
Posted 05 June 2007 - 18:43
#13
Posted 05 June 2007 - 21:39
AM mai studiat putin piata si mi-au venit idei noi..De fapt studiez si STRADA.....
Am vazut pe net ,mai exact autoscout24,niste MERT.Vito Fabricate in 2005,la pret echivalent cu trafic nou, dar rulate 50000/70000km.COMFORTUL AR TREBUI SA FIE DE mert. Initial nu ma gindisem la SH.dar ...arata bine rau...mai mult am vorbit azi cu un partener de al meu care a avut un vito din 2000 ,masina din de. si cu care a facut el 370 000km,iar cand a luat-o avea 90 000. mi-a zis chiar ca Mercedes au la motoare o durata de viata de 1000 000km?? este posibil asa ceva sau m-a aburit,ptr.ca a avut el?? nustiu ce sa zic. Oricum vito cu look nou arata BINEEE. Problema este daca sa am incredere sau nu in nr. de km.pe care il afiseaja ei pe net ..sau (pe bord) din cate aud si nemntii ..nu prea mai sunt nemnti si cam manaresc kilometrajul. De Vito..stiti ceva??sau ati auzit ceva ??de bine sau de rau? Cu sh. ati avut probleme?..personal nu prea am incredere,dar poate e cazul sa schimb ceva Multumesc mult |
#14
Posted 07 June 2007 - 12:55
era cars, on Jun 4 2007, 15:54, said: Multumesc pentru idei. Am inteles ca Opel sunt motorizate ...variantele diesel...de Fiat?? Stiu eu ..cu fiatul nu prea ma impac,dar poate ca au schimbat si ei mult...Oricum trebuie sa fac un drive test cu una din ele.Varianta de 2.5 i-mi suride. Are cineva??sau a condus careva vre-o una din masini??Asteptarile mele sunt pe undeva pe la 200/300miikm,pe 4 ani.sper. Pacat ca nu se mai fabrica VITO era super masinuta,am vazut si cu 880 000km pe bord.nu-mi venea sa cred. Ceva detalii de fiabilitate,probleme,minusuri,etc DIN CURIOZITATE...VOI VA-TI LUA UNA PENTRU CALATORII?? |
#15
Posted 08 June 2007 - 13:26
parere pur personala nu ma omor de loc dupa latura estetica si beculete albastre cand e vorba de o masina
pot sa iti spun ca nu as lua nici vivaro nici trafic ambele au valoare de revanzare mica ambele vin de la firme ale caror dube sau monovolume nu au o reputatie sonora deci nu cred ca prezinta un mare interes ca masini sh plus ca fiabilitatea lor nu cred ca se poate compara cu cea a dubelor de la firme cu traditie despre vito-daca iti permiti mdelul nou fara retineri merita sa il iei (la modelul vechi daca ai de facut multi km nu te baga) insa consider ca cea mai buna alegere la aceasta categorie este t5 de la VW atat ca pret ,dotari, revanzare si mai ales fiabilitate si intretinere |
|
#16
Posted 08 June 2007 - 14:06
bacainti, on Jun 7 2007, 13:55, said: Am cumparat un Opel Vivaro in dec. 2006. 23700€. (pretul variaza dupa optiuni)am facut deja 30.000 km. super -satisfacut!!. motor silencios, consum redus,stabilitate... garantie 2 ani fara limita de km. avand in vedere ca e a 28-a masina a mea....o clasific ca f. buna. Poti te rog sa-mi zici ceva legat de consum afara si in oras?? Opelul tau este combi inteleg. zi-mi cum stau pasagerii din spate scaunele se pot regla? O recomanzi ca masina de calatorii lungi? este comfortabila atat la condus? merci mult |
#17
Posted 08 June 2007 - 14:12
pimi, on Jun 8 2007, 14:26, said: parere pur personala nu ma omor de loc dupa latura estetica si beculete albastre cand e vorba de o masina pot sa iti spun ca nu as lua nici vivaro nici trafic ambele au valoare de revanzare mica ambele vin de la firme ale caror dube sau monovolume nu au o reputatie sonora deci nu cred ca prezinta un mare interes ca masini sh plus ca fiabilitatea lor nu cred ca se poate compara cu cea a dubelor de la firme cu traditie despre vito-daca iti permiti mdelul nou fara retineri merita sa il iei (la modelul vechi daca ai de facut multi km nu te baga) insa consider ca cea mai buna alegere la aceasta categorie este t5 de la VW atat ca pret ,dotari, revanzare si mai ales fiabilitate si intretinere Varianta vito modelul nou ,ma gandesc sa o cumpar sh.cu ceva nr de km.,sa ajung ca pret in jur de 20/22000 eu. Noua este cam scumpa 29000 la fel si t5.chiar mai mult cam 30.33 000. NU m-am gandit la t5,sh.sa-r putea ca intretinerea sa fie la fel ca la vito..si da....fac multi km.pe langa faptul ca doresc sa plec numai cu ea in excursii (concedii)+in tara fac cam 8 000km. pe luna . |
#18
Posted 08 June 2007 - 14:48
pimi, on Jun 8 2007, 14:26, said: parere pur personala nu ma omor de loc dupa latura estetica si beculete albastre cand e vorba de o masina pot sa iti spun ca nu as lua nici vivaro nici trafic ambele au valoare de revanzare mica ambele vin de la firme ale caror dube sau monovolume nu au o reputatie sonora deci nu cred ca prezinta un mare interes ca masini sh plus ca fiabilitatea lor nu cred ca se poate compara cu cea a dubelor de la firme cu traditie despre vito-daca iti permiti mdelul nou fara retineri merita sa il iei (la modelul vechi daca ai de facut multi km nu te baga) insa consider ca cea mai buna alegere la aceasta categorie este t5 de la VW atat ca pret ,dotari, revanzare si mai ales fiabilitate si intretinere intr-un singur punct gresestil. Renault e unul din parintii europeni ai monovolumului. Espace (facut de matra insa industrializat de renault) a insemnat boom-ul monovolumelor in europa, scenic a insemnat crearea clasei monovolumelor compacte, twingo inca de la lansare a fost un monovolum de clasa mini, modus iarasi cred ca a fost printre primi in acest segment etc. Si renault are traditie la fel de lunga ca si vw, cauta eu tin minte de prin filme de dube renault si din anii 60. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users