Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Romtelecom isi schimba tarifele la telefonie fixa si Internet

- - - - -
  • Please log in to reply
280 replies to this topic

#19
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

Quote

Surpriza lui Yorgos Yoannidis: un abonament de 11,2 euro fara TVA multumita caruia abonatul Romtelecom poate vorbi zi si noapte fara alte costuri si poate plati cu 40% mai putin apelurile catre numerele de mobil

James Hubley, fostul CEO, "a preluat o companie falimentara si a lasat o companie foarte sanatoasa financiar", spune succesorul acestuia, Yorgos Ioannidis

Yorgos Ioannidis, fost director de la OTENET e primul CEO al Romtelecom care are si-a facut un plan articulat pentru stoparea hemoragiei din baza de clienti de telefonie fixa

IN CIFRE

11,2 euro

Valoarea noului abonament Comfort Unlimited de telefonie fixa; contra acestui tarif, abonatul poate vorbi non-stop in reteaua Romtelecom incepand din aceasta saptamana

Intr-un eventual top al celor mai rapide numiri de CEO ar merita luata in calcul si cea a lui Yorgos Ioannidis, noul sef al Romtelecom. "Au venit si mi-au spus ca in 10 zile trebuie sa plec in Romania", spune Ioannidis, amintindu-si de o zi din ianuarie in care actionarii de la OTE Group l-au anuntat ca trebuie sa-si lase familia la Atena cel putin temporar, sa renunte la cele doua functii pe care le detinea - director general al OTENET si director executiv tehnic al OTE -, sa-si gaseasca rapid un succesor si sa plece de indata spre Romania. Ioannidis s-a incadrat, in cele din urma, in termenul de zece zile: de la 1 februarie e noul CEO al Romtelecom, companie detinuta in proportie de 54,01% de grupul grec OTE, inlocuindu-l pe americanul James Hubley, care a venit in companie in 2003 si a plecat in februarie, inainte de vreme, la cererea actionarilor.

Plecarea abrupta a lui Hubley inainte de incheierea mandatului - "asa cum s-a convenit de catre ambele parti" e singura motivatie oficiala furnizata presei - a avut si urmari pe care Ioannidis n-avea probabil cum sa le anticipeze. In numai cateva saptamani de la instalare, noul CEO al Romtelecom avea pe masa cinci demisii: plecau din companie cateva piese cheie, printre care directorul general adjunct Efstratios Angelinos si directorii de operatiuni George Argentopoulos (retail) si David Craig (wholesale). In ce-l priveste pe Ioannidis, nu mai trebuia doar sa se familiarizeze cu compania si sa-i regandeasca strategia. Trebuia sa si completeze, contra cronometru, garnitura de management a Romtelecom.

Au trecut trei luni de-atunci. Un prim bilant al noului CEO: echipa a fost completata cu oameni care au lucrat la Deutsche Telecom ori Cesky Telecom, iar Romtelecom are deja o strategie nou-nouta: una in care telefonia fixa scapa de rolul care i-a fost rezervat in ultimii ani, cel de serviciu care furnizeaza cea mai mare a veniturilor ("cash cow", dupa cum il caracterizeaza Dinu Malacopol, director B2B UPC Romania, unul dintre cei doi mari competori Romtelecom), dar care n-are, cu toate astea, cine stie ce viitor.

Formula lui Ioannidis, asa cum o explica el, e logica iar pasii par sa se inlantuie de la sine. Averea Romtelecom consta de fapt, spune el, in cele cateva milioane de abonati de telefonie fixa - chiar daca numarul acestora e, inevitabil, in continua scadere. Asa ca noul CEO a schitat intreaga arhitectura a business-ului Romtelecom tocmai in jurul clientului de telefonie fixa. Pentru acest client, compania a croit oferte de nerefuzat. Contra unui abonament de 11,2 euro lunar fara TVA, clientul Romtelecom va putea vorbi de exemplu in retea non-stop - "si ziua, si noaptea", explica Ioannidis - fara vreun cost suplimentar; in plus, va avea tarife cu 40% pentru convorbirile cu operatori mobili. Compania va pierde bani cu o asemenea oferte, dar va stopa, spera noul CEO, hemoragia de clienti - din 2003 incoace, Romtelecom a pierdut aproape un milion de abonati atat in favoarea operatorilor de telefonie mobila, cat si a celor alternativi, cei mai mari fiind UPC-Astral si RCS & RDS.

Urmatorul pas: odata ce clientul a fost convins sa nu renunte la Romtelecom, va fi "invitat sa guste si sa simta Clicknet", serviciul de Internet broadband al companiei, adevaratul pariu al Romtelecom pe termen lung. Dar "care e beneficiul Internetului?", intreaba Ioannidis, dandu-si singur, imediat, si raspunsul: "Continutul". Evident, Romtelecom n-are pretentia ca ar fi o companie de continut, desi a facut primii pasi, cu Dolce - serviciul de televiziune digitala - in business-ul de content. Asa ca-si va cauta aliati: fie va face parteneriate comerciale, fie va cumpara companii care ofera continut. Deznodamantul scenariului lui Ioannidis: Romtelecom va avea milioane de clienti - directorul executiv pomeneste chiar numarul total de gospodarii din Romania, 8 milioane, desi nu crede ca e realist sa-si propuna sa le cucereasca pe toate - carora le va oferi intai telefonie fixa la tarife simbolice pentru a-si arata bunele intentii si apoi conexiune broadband la tarife suficiente pentru a-si asigura profitul. Iar pentru a-si asigura profitul prin servicii broadband, Romtelecom e dispusa sa cumpere, daca e cazul, si companii care sa ofere continut de livrat prin Internet.

Cand crede Ioannidis ca planul scris pe hartie se va concretiza pe piata? "Ne vor trebui cativa ani", spune CEO-ul Romtelecom, care are un mandat limitat, de doar trei ani. "Dar, cine stie?", glumeste el. "Cred ca-mi place tara asta..."

Noua filozofie a Romtelecom suna convingator, fara indoiala. Dar multe planuri bine articulate mor pe hartie. Are Ioannidis cunostintele, instrumentele si motivatia pentru remodelarea unei companii pe care multi romani o privesc cu neincredere, cu indiferenta si doar accidental cu simpatie?

KNOW HOW. Noul CEO are un background interesant: e tehnician, dar e orientat spre piata si in ultimii ani s-a ocupat, in grupul OTE, tocmai de divizia de internet, OTENET, deci are o experienta nemijlocita in cresterea business-ului din servicii noi, care deocamdata sun neprofitabile. In plus, cunoaste grupul pentru care lucreaza mai bine ca cei multi dintre oamenii OTE: lucreaza aici din 1975, si e de presupus ca relatia sa cu top managementul e una buna. Sigur, acum a parasit o companie care-i era familiara si s-a mutat in alta tara, la o companie in plin proces de redefinire si avand o relatie departe de a fi perfecta cu clientii. Dar experienta acumulata de Ioannidis in cei 32 de ani de telecom e nepretuita - iar pentru a-si duce la bun sfarsit mandatul si-a cautat colaboratori cu experienta in recalibrarea unor ex-monopoluri de telefonie fixa; exceptie fac Efhimios Papaposolou, noul sef pentru serviciile adresate segmentului de business, un vechi colaborator de la OTENET si Anca Georgescu Aladgem, o romanca crescuta la scoala Coca-Cola, plecata in Polonia si care se intoarce acum in tara pentru a se ocupa de resursele umane ale Romtelecom. Nu mai vorbim de energia pe care Ioannidis a alocat-o recentelor turnee prin tara: cu exceptia zonei Moldovei, a vizitat deja orasele-cheie pentru Romtelecom, deci s-ar putea spune ca si-a facut o idee despre cum arata compania.

P~RGHII. In privinta instrumentelor pe care le are pentru a-si aplica strategia, noul CEO sta, in acest moment, relativ bine. Conduce o companie sanatoasa financiar - e meritul predecesorului sau, americanul James Hubley, spune Ioannidis, care a preluat "o companie in faliment" si a adus-o pe profit - si nici nu trebuie sa se ocupe de cost-cutting. Scopul lui declarat e cota de piata, un obiectiv pe care managerii il adora, pentru ca le permite sa construiasca si sa dezvolte, nu sa se gandeasca doar la profit.

Din perspectiva teroretica insa, preocuparea pentru cota de piata nu trebuie sa excluda grija pentru mentinerea unui nivel rezonabil al costurilor. "Nu cred ca preocuparea pentru cresterea cotei de piata poate fi o solutie pe termen lung. Reducerea costurilor trebuie sa ramana o preocupare permanenta", spune Peter Horvath, chairman al companiei de consultanta den maangement Horvath&Partners.

E de presupus ca actionarii Romtelecom stiu, si ei, ca profitul trebuie sa treaca acum pe locul al doilea, pentru ca-si pot salva compania doar facand virajul dinspre telefonia fixa spre Internet si TV. Acum Romtelecom obtine circa 70% din venituri din telefonie fixa si Internet, iar in cazul telefoniei fixe accentul a cazut pe segmentul rezidential. In paralel cu reorientarea spre Internet - "broadband in fiecare casa" e o formula pe care noul CEO o repeta des - Ioannidis vrea sa-si creasca veniturile din clientii business, dovada ca a impartit divizia condusa pana nu demult de George Argentoupoulos, director operatiuni retail, in doua, fiecare cu managerul sau propriu. Prima se va ocupa de clientii rezidentiali, iar cealalta de clientii business pentru ca, spune Ioannidis, sunt lucruri diferite. Daca tinem cont de faptul ca, in general, profiturile si chiar grosul veniturilor provin de la clientii de business (nu doar in cazul Romtelecom, ci si al operatorilor de telefonie mobila), separea operata de Ioannidis este cat de poate de potrivita. Iar Ioannidis pregateste, si pentru ei, oferte speciale: "Vom veni cu produse foarte bine gandite" pentru segmentul de business, care, spune CEO-ul companiei, "are nevoie de un furnizor robust - iar noi credem ca Romtelecom e un furnizor robust". Sigur, explica Dinu Malacopol, directorul din cadrul UPC Romania care compara divizia din telefonie cu o "cash cow", si acum grosul veniturilor din telefonie fixa ale Romtelecom vin si acum de la clientii business, dar e clar ca Ioannidis vrea acum o crestere semnificativa a acestora.

Dar dincolo de o relatie probabil buna cu actionarii majoritari si reorganizarile interne, noul CEO mai are un atu, cel mai important: banii. Romtelecom e o companie cu venituri de 894,8 mil. euro in 2006, una care-si poate permite acum si o scadere a cifrei de afaceri. In 2007, spune Ioannidis, vanzarile vor scadea putin - in principal din cauza noilor oferte menite sa pastreze cei 3,4 milioane de clienti in curtea Romtelecom - dar investitiile vor continua. "Avem ceva bani acum", spune el, vorbind de investitii de 200 de milioane de euro pentru acest an si de un buget rezervat unor eventuale achizitii, a carui marime insa n-o dezvaluie.

Ioannidis spune ca nu are in plan achizitia de pachete integrale, dar ca studiaza diverse companii de content care ar putea aduce valoare adaugata serviciilor Romtelecom. Daca va decide sa cumpere vreo una, va fi vorba de ceea ce el numeste "parteneriate" - companiile respective vor functiona in continuare cel mai probabil sub acel management.

In termeni de profitabilitate, Ioannidis spera ca, in ciuda unei usoare scaderi asumate a veniturilor, nivelul EBITDA (care in 2006 a fost de aproape 38%) sa se pastreze - dar asta tine de evolutia serviciilor de Internet si TV, pentru ca e de asteptat ca veniturile din voce sa se diminueze semnificativ din cauza noilor oferte in avalanta pe care compania le-a pregatit.

Nici continuarea scaderii usoare a numarului de abonati nu este exclusa, insa Ioannidis mizeaza pe cresterea acestuia in perspectiva. Tot de pespectiva tine si listarea la bursa a pachetului minoritar, de 45,99%, pe care statul roman il mai detine in companie. Ioannidis nu regreta ca IPO-ul sa amanat. Dimpotriva, el crede - subliniind ca e o parere personala - ca anul trecut nu era momentul potrivit pentru listare, din cauza ca declinul numarului de clienti facea compania neatractiva pentru investitori. Anul trecut reprezentantii statului roman estimau ca vor obtine 1 miliard de euro din vanzarea pachetului de 45,99% pe bursa romaneasca si pe una straina; asta ar plasa compania la o valoare de peste 2 miliarde de euro.

MOTIVATIA. Noul CEO al Romtelecom, care are acum 58 de ani, e la prima lui experienta de expat - si e de presupus ca are toate motivele sa faca din povestea Romtelecom un succes story. Nici nu are, de altfel, o atitudine de lider de tranzitie: e adevarat, a plecat din Grecia pe neasteptate, dar a decis sa-si aduca aici sotia si copiii aici chiar din aceasta vara, a facut obositoare turnee prin Romania pentru a cunoaste mai bine, spune el, compania, a vorbit "cu 1.400 de oameni" din Romtelecom, a intrat neanuntat in magazine companiei pentru a afla nemijlocit cum se vand produsele. Acum ia lectii de libba romana, pe care e nevoit, spune razand, sa si le tot amane din cauza programului incarcat. "Dar cred ca acum, cand echipa de management e completa, va prelua din ce in ce mai mult din sarcini, iar eu ma voi relaxa, invatand romaneste...", spune Ioannidis. E o gluma, fireste: la Romtelecom sunt multe de schimbat, iar filozofia noului CEO, care vorbeste convingator de nevoia de schimbare in relatiile companiei cu clientii - pentru Customer Relations Management de exemplu vor fi alocate anul acesta zeci de milioane de euro pentru tehnologie "state of the art" - e greu de implementat.

Ioannidis intelege bine ca Romtelecom nu e o companie iubita, asa cum nici alte ex-monopoluri nu sunt iubite; aici se exprima atent, spunand ca "in trecut e posibil ca clientii nostri sa nu fi fost tratati in felul in care ei credeau ca trebuia sa fie tratati; am verificat si exista o perceptie pe piata ca nu am fost corecti cu ei". Ce-si doreste acum noul CEO? "Sa vina clientii sa ne bata la usa". Cum s-ar putea intampla asta? Printr-o schimbare fundamentala, poate. Sigur, un rebranding dramatic - inclusiv un nou nume - nu e nici el exclus, dar, spune Ioannidis, nu e nici pe departe suficient pentru Romtelecomul pe care noul director si-l doreste. Acum serviciile importante au, fiecare, numele sau: Romtelecom pentru telefonie fixa, Clicknet pentru Internet, Dolce pentru TV. Dar "rebrandingul ar trebui sa urmeze dupa ceea ce v-am spus; daca reusim sa schimbam perceptia si sentimentele clientilor nostri, atunci poate ca am putea schimba numele; dar daca schimbam doar numele, e doar un nume", spune Ioannidis. Si cum se pot schimba perceptia si sentimentele oamenilor fata de Romtelecom? "Trebuie sa facem ce e de facut sub iceberg, stiti - sub nivelul marii, si atunci cand e gata...". Ioannidis nu incheie fraza. Va fi schimbat oare numele companiei? "Depinde". De ce anume? De ceea ce Ioannidis numeste noua "customer experience".

Dar dincolo de misiune, viziune, valori si in cele din urma felul in care acestea se concretizeaza in cifre, Romtelecom e in pragul unei noi schimbari dramatice, dupa restructurarea severa condusa de James Hubley si de echipa sa de management, carora de altfel Ioannidis le face o reverenta publica atunci cand spune ca "au fost cu totii oameni foarte buni". Mai ales ca echipa Hubley, pe langa restructurare, a facut si primele miscari strategice pentru a schimba identitatea Romtelecom de furnizor de telefonie fixa cu una de operator de comunicatii care livreaza si Internet, si TV.

Fireste, planul lui Ioannidis suna incurajator, dar in business succesul nu poate fi niciodata garantat - compania trebuie sa schimbe acum rotile in mers, pe o piata cu competitori inteligenti, care i-au luat-o mult inainte pe Internet si pe TV; tocmai de aceea, probabil, Romtelecom a decis sa-si apere baza e clienti cu armele specifice operatorilor alternativi, lansand cu oferte agresive de telefonie fixa, chiar daca acestea ii diminueaza veniturile. Nu trebuie uitat ca acum Romtelecom inca-si face circa 70% din cifra de afaceri dintr-un serviciu pentru care se plateste, peste tot in lume, din ce in ce mai putin.

Vorbind de planurile pe termen scurt, noul CEO abandoneaza terminologia din comunicatii si trece la una militara. Submarinele, spune el referindu-se probabil la Romtelecom, se scufunda, "dar asta e parte din operatiunile lor - si, de obicei, se scufunda inainte de atac". S-ar parea, judecand dupa metafora lui Ioannidis, ca Romtelecom si-a incheiat pregatirile pentru atac. "Vom scufunda nave mari", incheie el. "Ingrijorati-va de ele, nu de noi". Fiecare tabara-si va numara primele pagube colaterale la sfarsit de an, cand vine vremea bilantului.

SURSA: MONEY EXPRESS


#20
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
am sunat si eu la 930 sa vad despre ce e vorba...voiam sa-ntreb daca optez pt un abonament superior(4mb ADSL) daca voi plati jumatate fata de pretul actual dupa 1 iunie. Raspuns "nu se pot face modificari pana pe 11 iunie"...eu insist daca iau acum 4mb, dupa 11 iunie se reduce cu 50% pretul? ... raspunsul a fost acelasi ca si prima data...am inchis pentru ca mi-am dat seama ca nu am cu cine sa discut...

#21
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

Quote

Un nou abonament va fi introdus începând cu aceeași dată, Confort Nelimitat. Acesta va permite apeluri gratuite nelimitate, indiferent de palierul orar, în rețeaua Romtelecom, pentru doar 11,2 euro pe lună – aproximativ 37 lei (fără TVA). În plus, clienții care vor opta pentru transferul la noul abonament Confort Nelimitat vor beneficia de o reducere de 33% pentru apeluri către numere de telefonie mobilă din România – tariful ajungând astfel la numai 9 eurocenți/minut, fără TVA. Comparativ cu ofertele foștilor operatori monopoliști din Europa, abonamentul Confort Nelimitat oferit de Romtelecom are cel mai mic preț din întreaga Europă.

Toate celelalte abonamente includ acum extra beneficii, ca, de exemplu, convorbiri gratuite nelimitate, în afara orelor de vârf, în rețeaua Romtelecom (Confort 50, Confort 200) sau tarife reduse pentru apeluri efectuate în rețeaua Romtelecom (Confort Standard). Toate abonamentele asigură tarife reduse pentru apeluri internaționale efectuate către rețelele de telefonie fixă din toate tările membre ale Uniunii Europene, Norvegia, Elveția, Israel și Islanda, precum și către rețele de telefonie fixă și mobilă din SUA și Canada. În ceea ce privește abonamentul social, valoarea acestuia scade de la 4,9 la 3,9 euro/lună, fără TVA, iar toți pensionarii care au un venit lunar sub 180 RON pot solicita acum acest abonament. Pentru mai multe detalii cu privire la noua ofertă Romtelecom pentru serviciile de telefonie fixă, se poate consulta anexa atașată, referitoare la telefonia fixă.

Schimbarea abordării Romtelecom se reflectă și în zona serviciilor de Internet. După cum se știe, în ultimii ani, Romtelecom a devenit un important furnizor de Internet de bandă largă, înregistrând în prezent peste 160.000 de utilizatori ClickNet. Având în vedere interesul ridicat al clienților față de serviciile de Internet oferite de companie, prețurile pentru acestea vor scădea.

O nouă promoție pentru serviciile ClickNet va începe de la jumătatea lunii iunie, acestea devenind și mai accesibile pentru clienți: cel mai mic tarif actual pentru Internet de mare viteză de la Romtelecom, bazat pe tehnologie ADSL, va scădea la numai 7,5 euro (fără TVA), jumătate din prețul de listă anterior. Aceeași scădere va fi operată pentru toate abonamentele lunare la Internet prin ADSL:

http://www.romteleco...rima_data_.html

#22
nchipn

nchipn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 15.12.2006

Quote

La începutul lunii iulie, valoarea abonamentelor la Internet va fi aliniată noilor reduceri tarifare pentru toți clienții ClickNet existenți.
Pana imi expira contractul, asta imi place   :coolspeak: . Dupa ... mai vedem.

#23
dragosbm

dragosbm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 14.09.2006

View Postaeon, on May 28 2007, 10:43, said:

grecul cel lacom s-a trezit tarziu ca mai exista si concurenta
chestii din acestea trebuia sa le scoata in urma cu 5-6 ani, acum ar fi avut gramada de clienti la locul lor, banii curgeau...
greu de crezut ca mai convige pe cineva acum sa revina

Pe pariu ? Eu zic că vor fi destui care vor reveni ! Numai în urma restructurărilor și a menținerii tarifelor mari au reușit să ajungă acum pe poziția de a reduce drastic tarifele, altfel ar fi ajuns la faliment dacă scădeau tarifele mai repede decât era cazul. Eu unul am observat că mulți au revenit la Romtelecom pentru serviciul de internet și TV și acum vor fi mulțumiți și de abonamentul la telefonul fix !

View Postvlad2006, on May 28 2007, 13:40, said:

campania "clientul pe locul 1" de la rtc e hilara. pai clientul e pe locul 1 doar intr-o campanie ? pai asta e politica oricarei firme pe toata durata existentei ei nu doar cateva luni.
ce abonament se ieftineste cu 50 % ?? toate ??? pai erau zvonuri de iptv din toamna, acum a ajuns anul viitor ??

dar cu viteza ceva miscari ??

o sa ajunga vreodata rtc sa ofere convorbiri GRATUITE NELIMITATE INDIFERENT DE ORA local intr-un pachet cu internet sa zicem pe la vreo 30 euro/luna toate costurile incluse ??

si eu care asteptam oferta asta ca pe o mana cereasca sa sar in bratele rtc  :death:

Campania are acest nume doar, sugerând un nou început, vor să facă clientul să se simtă mai important, că i se acordă mai multă atenție (ofertele Romtelecom din ultima vreme se succed cel mai rapid comparat cu ofertele celorlaltor firme de telecom). Dar degeaba explic că se pare că tu răstălmăcești cum vrei...
TOATE abonamentele de internet se reduc cu 50% față de prețul de listă (pentru clienții existenți de la 1 iulie)
Prevăd că următorul pas (sfârșitul lui august) va fi mărirea vitezei de conectare la internet.
Deja ți s-a explicat că poți avea cu mai puțin de 30 de euro convorbiri nelimitate gratuite în rețea la orice oră + internet cu viteze de până la 1,5 Mbps

View Postval18, on May 28 2007, 14:30, said:

Ce nu am inteles eu este tariful de dial up, e si el moca? ca daca este cred ca va interveni problema congestiei cu toate ca suntem in era brodband-ului

Dial-up nu va fi moka, dar tariful ASI (acces special internet) s-a redus din câte am înțeles... Dar cine mai folosește până una alta dial-up ? ADSL e deja peste tot !

View Postpartyman, on May 28 2007, 16:07, said:

am sunat si eu la 930 sa vad despre ce e vorba...voiam sa-ntreb daca optez pt un abonament superior(4mb ADSL) daca voi plati jumatate fata de pretul actual dupa 1 iunie. Raspuns "nu se pot face modificari pana pe 11 iunie"...eu insist daca iau acum 4mb, dupa 11 iunie se reduce cu 50% pretul? ... raspunsul a fost acelasi ca si prima data...am inchis pentru ca mi-am dat seama ca nu am cu cine sa discut...

NU înțeleg ce nu este clar ! Ce abonament închei până pe data de 15 iunie (din câte am înțeles eu) îl închei la oferta actuală, de noile tarife înjumătățite (față de prețul de listă) te vei bucura de la 1 iulie ! Dacă închei abonamentul la data de sau după data de 15 iunie plătești direct abonamentul înjumătățit la preț.

#24
ANTENA

ANTENA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 823
  • Înscris: 08.01.2004

View PostAirBoy, on May 28 2007, 10:05, said:

Interesant insa ca nu se specifica nimic despre BIZPACK, abonamentul pentru persoane juridice.

Ofertele curente pentru PJ, expira la 11 iunie. Si eu o astept ca painea calda. Ar trebui sa se umble si acolo, cu toate ca la PJ, fiind trafic incomparabil mai mare, n-as crede ca vor reduce asa mult ca la PF.

#25
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,230
  • Înscris: 22.01.2004

View PostANTENA, on May 28 2007, 21:04, said:

Ofertele curente pentru PJ, expira la 11 iunie. Si eu o astept ca painea calda. Ar trebui sa se umble si acolo, cu toate ca la PJ, fiind trafic incomparabil mai mare, n-as crede ca vor reduce asa mult ca la PF.

Totusi, la toate celelalte firme de comunicatii cu cat e traficul mai mare cu atat ai discount mai mare. Sa faca Romtelecom-ul nota discordanta?

#26
ANTENA

ANTENA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 823
  • Înscris: 08.01.2004

View PostAlexis, on May 28 2007, 21:06, said:

Totusi, la toate celelalte firme de comunicatii cu cat e traficul mai mare cu atat ai discount mai mare. Sa faca Romtelecom-ul nota discordanta?
Pana acum asa ne-a obisnuit.

#27
ANTENA

ANTENA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 823
  • Înscris: 08.01.2004

View Postnucutza, on May 28 2007, 13:53, said:

Confort nelimitat = 11.2 euro
ClickNet 1,5 Mbps = 12.5 euro

total : 11.2+12.5=23.7 euro (fara TVA), 28.2 euro cu TVA inclus !

Asa ca poti sa sari in brate la RTC (S-ar putea ca oferta combinata sa fie si mai buna - deocamdata nu e publicata nicaieri)

vezi : http://www.romteleco...ntru_prima.html

Oferta combinata nu mai ofera alt discount suplimentar.
Vezi aici: http://www.romteleco...de_Internet.pdf

Este la fel cum ai scris mai sus

#28
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
Carcotasi sunt unii, dar enervant e ca astia dau cu bata in balta si-i doare in cot de PJ. la 10 euro: sufletul, nici macar un minut inclus! Parca astia ar fi impotriva dezvoltarii economiei de piata! :(

#29
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

View Postdragosbm, on May 28 2007, 19:49, said:

NU înțeleg ce nu este clar ! Ce abonament închei până pe data de 15 iunie (din câte am înțeles eu) îl închei la oferta actuală, de noile tarife înjumătățite (față de prețul de listă) te vei bucura de la 1 iulie ! Dacă închei abonamentul la data de sau după data de 15 iunie plătești direct abonamentul înjumătățit la preț.
Am sunat la 930 sa ma conving ca e asa cum spui tu, am primit acelasi raspuns "nu se fac modificari pana pe 11 iunie", daca citeai cu atentie ce am scris vedeai ca eu am incercat sa-i explic tipei ce spui tu dar ea atinut-o una si buna, nu se modifica nimic...asa ca o sa astept sa vad negru pe alb si dupa aia o sa iau o decizie...

Edited by partyman, 28 May 2007 - 20:26.


#30
dabb

dabb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 10.04.2006
dar international la 10 centi cum vi se pare?
e mai ieftin decat mobil-mobil in retele diferite.

#31
dragosbm

dragosbm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 14.09.2006

View Postdabb, on May 29 2007, 10:54, said:

dar international la 10 centi cum vi se pare?
e mai ieftin decat mobil-mobil in retele diferite.

Mi se pare mai scump decât oferta care a fost de la începutul anului până acuma (8 cenți în loc de 10), dar merge și așa ...

#32
rstejar

rstejar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 24.10.2006

View Postdragosbm, on May 28 2007, 19:49, said:

Dial-up nu va fi moka, dar tariful ASI (acces special internet) s-a redus din câte am înțeles... Dar cine mai folosește până una alta dial-up ? ADSL e deja peste tot !
Noi, cei de la tara, care "nu e toti prosti" nu am avut alta alternativa la dial-up. Noroc cu zapp care, chiar daca nu are ultra viteze, macar nu indeasa mana in buzunarul meu pentru ca vreau sa citesc pe aici.... :death:
De asemenea, nu faptul ca au tinut tarifele mai, ii ajuta sa faca acum reduceri ci numarul abonatilor, mic si in continua scadere, le permite acest lucru. In ce ma priveste R.I.P.  RTC :thumbdown:
Peste toate, nu uitati: Temeo graecas.......!!!!!!!!

Edited by rstejar, 29 May 2007 - 22:25.


#33
Bogdani

Bogdani

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 18.10.2004
Am auzit zvonuri din interiorul Romtelecom ca cei care vor opta pt tv internet si telefon la pachet li se va face face discount 100% la telefonie (la abonamentul de telefonie ma refer). :coolspeak:  Inca nu pot confirma dar la noi informatii voi posta.

#34
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,915
  • Înscris: 06.04.2005

View PostBogdani, on May 29 2007, 22:27, said:

Am auzit zvonuri din interiorul Romtelecom ca cei care vor opta pt tv internet si telefon la pachet li se va face face discount 100% la telefonie (la abonamentul de telefonie ma refer). :coolspeak:  Inca nu pot confirma dar la noi informatii voi posta.

ar fi o chestie faina dar asta sa inteleg ca se refera doar la noi clienti care nu au in prezent nici unu din serviciile RTC ca altfel nu prea vad cum sa face asta pentru cei existenti, si totusi cam cum ar veni asta adica platesc doaar abonament de net si tv si am inclus in asta telefonia? cam asa ar veni.

#35
Bogdani

Bogdani

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 18.10.2004

View Postdanielavram, on May 29 2007, 23:31, said:

ar fi o chestie faina dar asta sa inteleg ca se refera doar la noi clienti care nu au in prezent nici unu din serviciile RTC ca altfel nu prea vad cum sa face asta pentru cei existenti, si totusi cam cum ar veni asta adica platesc doaar abonament de net si tv si am inclus in asta telefonia? cam asa ar veni.

Cam asa ceva. Alte detalii nu stiu. Ideea e ca cei de la romtelecom vor sa stopeze plecarea clientilor.

#36
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

View PostBogdani, on May 29 2007, 23:40, said:

Cam asa ceva. Alte detalii nu stiu. Ideea e ca cei de la romtelecom vor sa stopeze plecarea clientilor.

akum stii si politica de marketing  "de viitor"   Romtelecom  ?? :peacefingers:

Edited by eb2e2, 29 May 2007 - 22:52.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate