Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...
 Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...
 M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 

Totul despre croaziere

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
960 replies to this topic

#127
happyhippie

happyhippie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 894
  • Înscris: 23.02.2006

View Postview2, on Jul 6 2008, 01:53, said:

E adevarat in mare parte ce spui.Dar nu uita ca depinde de unde privesti lucrurile.
Din tren se misca plopul iar din plop se misca trenul.

Eu am fost anul trecut in croaziera cu Louis si mi-a placut mult (chiar in octombrie) .Plecare a fost din Genova.
Anexez traseul cu destinatiile care au fost bine punctate de organizatori:
  Genoa, Italy      
  Marseille    
  Almeria, Spain  
  Malaga, Spain
  Palma de Maiorca,
  Ibiza,
  Gibraltar,
  Tangier, Morocco
  Barcelona, Spain

Vasul Coral avea capacitate medie (cca 800 persoane) si putea sa acosteze in orice port.Asta stiam de pe vas ca e mai greu si aglomerat la vasele mari.

Ce as aprecia chiar foarte mult au fost conditiile de pe vas (mesele super de laudat,Ac in camera,personal amabil-am avut norocul sa intalnim cca 30 de romani angajati ai vasului si inca 2 perechi de turisti ,si asta ne -a ajutat mult.Vorbeam mai mult romaneste cu personalul pentru ca si vietnamezii mai stiau ceva romaneste de la ai nostrii.)
Am vazut nave foarte luxoase in alte porturi dar ne-au explicat romanii nostrii angajati ca nu e placut sa te "inghesui" cu 4000 de oameni pt ca asa cum s-a mai spus mai sus debarcarea in porturi dureaza mai mult (sunt privilegiati -primii ce coboara-cei care-si cumpara excursii de la bord) si navele nu prea stau mult in porturi ca taxele pe care le platesc sunt destul de mari.Prefera sa toace motorina in larg.
Normal ca navele grecesti si cipriote sunt mult mai ieftine (e o politica buna pt ei) dar sa nu uitam ca nu fac compromisuri de la mese si cazare iar diferentele sunt enorme la pret.

Eu am platit 565 EURO de persoana (+supliment cabina cu vedere la mare 200 euro-asa am mai gasit) pentru 7 zile cu tot inclus iar vasul te duce in atatea tari in doar cateva zile.E cel mai bun ghid pentru ca-ti organizeaza programul foarte bine.
Pacat ca vasul Coral nu mai are itinerariul asta din 2008 dar similar am mai gasit pe site-ul lor:
http://www.louiscrui...1115,CO10081125

La mine cred ca e defect profesional...stiind ce se intampla in spatele scenei - mai ales in zonele " de mancat ", restaurante si bucatarie, mi-e greu sa mai merg intr-o croaziera. La fel si intr-un hotel ( de cand am ramas acasa, lucrez la un hotel )...prea ma uit cu un ochi critic la tot ce misca si nu pot savura vacanta ( de aceea am decis sa aleg pensiunile - fie in Ro, fie in alte tari )  

Anyway, vad ca Louise si-au innoit flota, insa raman la parerea ca unul din criterii dupa care al trebui sa alegi o croaziera, este si vechimea vaporului...anul de fabricatie, nu anul de cand este in serviciul companiei la care este acum. Multe din vapoarele companiilor mari, dupa ce le trec termenul de casare - destul de lung, sunt vandute companiilor mai mici, gen Louis, care le renoveaza si le dau drumul iar...si tot asa. Parerea mea este ca mirosul de umezeala mucegaita al unui asemenea vapor care este in serviciu de zeci de ani, la diverse companii, nu poate fi schimbat de nici o renovare. Eu unul l-am sesizat pe toate vasele pe care le-am vizitat atunci cand lucram onboard.

#128
view2

view2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 12.07.2007

View Posthappyhippie, on Jul 9 2008, 14:18, said:

La mine cred ca e defect profesional...stiind ce se intampla in spatele scenei - mai ales in zonele " de mancat ", restaurante si bucatarie, mi-e greu sa mai merg intr-o croaziera. La fel si intr-un hotel ( de cand am ramas acasa, lucrez la un hotel )...prea ma uit cu un ochi critic la tot ce misca si nu pot savura vacanta ( de aceea am decis sa aleg pensiunile - fie in Ro, fie in alte tari )  

Anyway, vad ca Louise si-au innoit flota, insa raman la parerea ca unul din criterii dupa care al trebui sa alegi o croaziera, este si vechimea vaporului...anul de fabricatie, nu anul de cand este in serviciul companiei la care este acum. Multe din vapoarele companiilor mari, dupa ce le trec termenul de casare - destul de lung, sunt vandute companiilor mai mici, gen Louis, care le renoveaza si le dau drumul iar...si tot asa. Parerea mea este ca mirosul de umezeala mucegaita al unui asemenea vapor care este in serviciu de zeci de ani, la diverse companii, nu poate fi schimbat de nici o renovare. Eu unul l-am sesizat pe toate vasele pe care le-am vizitat atunci cand lucram onboard.
Asa e fiecare devine critic pe domeniul sau profesional.Ca sa stim perfect ce sa alegem nu ne ajunge viata (lipsa de experienta) .
M-am gandit ce ai spus mai sus,la unele roluri din filme care se taie de zeci de ori sa iasa bine (lucrand cu oamenii).Pe oriunde in bucatarie cand tai un salam nu stii ce a fost in el chiar daca mediul in care s-a taiat a fost perfect.La pensiuni poti sa mananci si branza naturala dar fereasca sfantul sa vezi ce norme ciobanesti sunt acolo.
Ideea e ca vorbim de o croaziera ca turist.Ce e in spate nici nu m-a interesat atat timp cat simturile nu m-au alertat ca ar fi ceva ineregula acolo.Eu am intalnit normal cca 30 de angajati romani iar in functie (probabil) de motivarea personala interpretau diferit lucrurile.Discutiile au fost in general legate de munca enorma (avand in vedere ca acolo e viata zi si noapte) si despre nivelul salarial.
Si mai spui ca mirosul de mucegai l-ai sesizat pe toate vasele unde ai fost.Unde nu ar fi?

Edited by view2, 09 July 2008 - 18:49.


#129
relu58

relu58

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 12.06.2007

View Posthappyhippie, on Jul 9 2008, 14:18, said:

La mine cred ca e defect profesional...stiind ce se intampla in spatele scenei - mai ales in zonele " de mancat ", restaurante si bucatarie, mi-e greu sa mai merg intr-o croaziera. La fel si intr-un hotel ( de cand am ramas acasa, lucrez la un hotel )...prea ma uit cu un ochi critic la tot ce misca si nu pot savura vacanta ( de aceea am decis sa aleg pensiunile - fie in Ro, fie in alte tari )  

Anyway, vad ca Louise si-au innoit flota, insa raman la parerea ca unul din criterii dupa care al trebui sa alegi o croaziera, este si vechimea vaporului...anul de fabricatie, nu anul de cand este in serviciul companiei la care este acum. Multe din vapoarele companiilor mari, dupa ce le trec termenul de casare - destul de lung, sunt vandute companiilor mai mici, gen Louis, care le renoveaza si le dau drumul iar...si tot asa. Parerea mea este ca mirosul de umezeala mucegaita al unui asemenea vapor care este in serviciu de zeci de ani, la diverse companii, nu poate fi schimbat de nici o renovare. Eu unul l-am sesizat pe toate vasele pe care le-am vizitat atunci cand lucram onboard.
Chiar vreau sa te intreb pe chestia asta cu ”spatele scenei”. Sa presupunem ca vreau sa plec cu Noordam (lansat la apa 2006), sau Brilliance of The Seas (lansat mai demult, renovat 2005-parca), sau cu Carnival Freedom, sau cu Celebrity Galaxy, sau cu Azamara Quest, sau cu.... ma exprim relativ la companiile MARI, oare e la fel ?
Intrebarea eeste: cand lucrai onboard si vedeai un vas mai mare si cu mai multe ”stele”, nu ai fi vrut sa fii ”pe el”?
Cred ca stii, explica si la altii... Thanks.

#130
view2

view2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 12.07.2007
http://www.trilulilu.../c86b0a401e9e49
Am facut cu Bogdan atunci (pentru ca ne-a placut Danny) un filmulet despre un mare roman-angajat (manager) intalnit la bord.
Un roman ce vorbea in microfon 6 limbi straine in fiecare zi si nu stiu cat dormea.Doar pe el l-am filmat dar pe langa el  au mai fi meritat si altii pentru serviciile si informatiile aduse la bord.Tin sa-i salut cu toate ca am fost un simplu turist atunci.
In spatele croazierelor am intalnit si romani fericiti.+ ca am intalnit si nemti (turisti-pensionari sa zicem)care nu mai coborasera de pe vas de vreo 8 circuite la fel.Faceau traseul nonstop.

Edited by view2, 09 July 2008 - 21:16.


#131
AantraxX

AantraxX

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.09.2006

View Postalifeder, on Jul 9 2008, 12:34, said:

Buna,am fost si eu in Malta dar in sejur si nu stiu in ce masura te pot ajuta sfaturile mele,voi incerca totusi.Din port urci pe niste stradute inguste si ajungi la Poarta de intrare in Valetta ,acolo unde ai vazut ca e statia terminus la toate autobusele.De la aceasta poarta o iei spre dreapta cum stai cu spatele la ea si ajungi la BCatedrala St.Jhon si Gradinile Barakka ,unde ai niste panorame superbe cu portul.Tot aici in zona e si Palatul Marilor Maestri(azi sediul Parlamentului parca).In rest pentru Domul din Mosta,Biserica TA`Pinu din Gozo si alte superbe locuri din Malta ai nevoie de mai mult de o zi.F.  frumoasa este Laguna Albastra(unde s-a filmat si filmul) dar e de mers cu vaporul din port sau poti lua o barca cu motor tot din port pana la laguna dar e mult mai scump,in schimb peisajul e superb iar o baie acolo e extraordinara.Ar mai fii si Grota Albastra si Fereastra Albastra dar numai una din cele trei enumerate pot fii vizitate intr-o zi .ar mai fii Catacombele Sf .Paul din Valetta dar am inteles de la altii ca e doar cu programare.Te sfatuiesc sa accesezi topicul cu Malta de pe softpedia ,gasesti acolo o multime de informatii.



Iti multumesc pentru informatii , chiar eram curios de laguna albastra am vazut ca ii ceva superb si chiar intentionam sa mergem eu si sotia , exista exursie organizata de pe vas doar ca pretul este putin cam super piperat ( 100 eur / pers ) acuma vedem la ce mai renuntam si poate vedem si laguna albastra , merci mult inca odata

#132
happyhippie

happyhippie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 894
  • Înscris: 23.02.2006

View Postview2, on Jul 9 2008, 19:42, said:

Asa e fiecare devine critic pe domeniul sau profesional.Ca sa stim perfect ce sa alegem nu ne ajunge viata (lipsa de experienta) .
M-am gandit ce ai spus mai sus,la unele roluri din filme care se taie de zeci de ori sa iasa bine (lucrand cu oamenii).Pe oriunde in bucatarie cand tai un salam nu stii ce a fost in el chiar daca mediul in care s-a taiat a fost perfect.La pensiuni poti sa mananci si branza naturala dar fereasca sfantul sa vezi ce norme ciobanesti sunt acolo.
Ideea e ca vorbim de o croaziera ca turist.Ce e in spate nici nu m-a interesat atat timp cat simturile nu m-au alertat ca ar fi ceva ineregula acolo.Eu am intalnit normal cca 30 de angajati romani iar in functie (probabil) de motivarea personala interpretau diferit lucrurile.Discutiile au fost in general legate de munca enorma (avand in vedere ca acolo e viata zi si noapte) si despre nivelul salarial.
Si mai spui ca mirosul de mucegai l-ai sesizat pe toate vasele unde ai fost.Unde nu ar fi?

Ai dreptate ca si la pensiuni poate fi asa...insa nu stiu de ce - poate pentru ca nu am lucrat intr-una - am mai multa incredere cand ma duc la om in casa. Totusi, incerc sa aleg pensiunile mai putin " comerciale " ( in care gazdele NU sunt absolventi de management in turism, caz in care e aproape la fel ca intr-un hotel, adica " teatru tv ", iti zambesc in fata si cand se duc in " office " te injura " ca ai pretentii prea multe ) si prefer sa ma duc acasa la oameni normali, care te trateaza ca pe musafiri, nu ca pe clienti. Nu tot timpul reusesc sa le dibuiesc ;)

Referitor la mucegai, in sezonul 94 / 95 cand eram la Princes Cruisess, pe Crown Princes, relativ nou - cativa ani la momentul respectiv,  am fost in vizita pe alte 3 vapoare mai vechi ale companiei P&O, Sky, Island si Pacific ( din Love Boat ). Toate aveau un miros greu suportabil...sau cel putin asa mi s-a parut mie.
Colegii de pe Sky imi povesteau cum se luptau cu gandacii prin bucatarii, cu mizeria pakistanezilor ( intre timp nu mai sunt ) si cu alte chestii care mie mi se pareau de groaza atunci.

Peste numai un sezon am lucrat pe Sun Princess, vapor nou-nout, luat din santier, totul stralucea si mirosea a lucru nou si am fost in vizita pe Crown, sa-mi revad colegii..am avut aproape aceiasi senzatie de lucru vechi si miros greu suportabil pe care am avut-o cand vizitasem cu un an inainte celelalte vapoare mai vechi.

Este clar ca perceptiile ne sunt influentate de mediul in care traim si ne desfasuram activitatea si cu care suntem obisnuiti.

Lucrand ulterior si pe alte vase, mai noi sau mai vechi, am ajuns la concluzia ca un vapor relativ nou, pana-n 10 ani, daca e bine intretinut, poate fi ok !


View Postrelu58, on Jul 9 2008, 21:45, said:

Chiar vreau sa te intreb pe chestia asta cu ”spatele scenei”. Sa presupunem ca vreau sa plec cu Noordam (lansat la apa 2006), sau Brilliance of The Seas (lansat mai demult, renovat 2005-parca), sau cu Carnival Freedom, sau cu Celebrity Galaxy, sau cu Azamara Quest, sau cu.... ma exprim relativ la companiile MARI, oare e la fel ?

Da, in general poate fi la fel...cu mici exceptii...de ex. Carnival este o companie pentru tineri, Fun Line si de aceea totul este special conceput pentru aceasta categorie, de la programe, excursii si design interior pana la mancare si bauturi.
Pe Celebrity, ca si pe celelalte companii enumerate, vei intalni foarte multi oameni de varsta a 3-a si deci si programe pentru acestia - absolut plictisitoare ( daca ma intrebi pe mine )
Deasemenea conteaz si traseul si periada vaioajului...in vacantele scolare ( cum este acum ) pe aproape toate companiile vor fi multi copii, tineri si adolescenti, iar la voiajele mai lungi, cu mai multe zile pe mare, vei gasi o medie de varsta mai ridicata a pasagerilor.

View Postrelu58, on Jul 9 2008, 21:45, said:

Intrebarea eeste: cand lucrai onboard si vedeai un vas mai mare si cu mai multe ”stele”, nu ai fi vrut sa fii ”pe el”?
Cred ca stii, explica si la altii... Thanks.
Da, primul impuls este sa vrei sa fi pe un vapor cu mai multe stele, dupa care realizezi ca implicit este mai multa munca si mai mult stres asa ca daca " stai stramb si judeci drept ", cel putin ca angajat, o sa preferi vapoarele mici ( eu - dar si multi altii, asta fac, insa nu tot timpul poti sa alegi unde sa lucrezi )

#133
alifeder

alifeder

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.03.2008

View PostAantraxX, on Jul 9 2008, 22:48, said:

Iti multumesc pentru informatii , chiar eram curios de laguna albastra am vazut ca ii ceva superb si chiar intentionam sa mergem eu si sotia , exista exursie organizata de pe vas doar ca pretul este putin cam super piperat ( 100 eur / pers ) acuma vedem la ce mai renuntam si poate vedem si laguna albastra , merci mult inca odata
Buna,
pretul mi se pare mult prea marepentru o excursie la Laguna Albastra, eu am platit anul trecut 45 euro/persoana,cu pranz inclus si transferurile de la hotel in Port.Te sfatuiesc sa iei legatura cu Malta travel si sa-ti iei prin ei excursia,singura ta problema ar fi ora de intoarcere ca stiu ca noi ne-am intors pe la 17-18 de acolo.La Laguna peisajul e super ,apa limpede de un albastru deschis,deschis ,ca cerul cand e senin,doar acolo am vazut aceasta culoare a marii in Malta,marea e super sarata si bancurile de pesti se plimba printre picioare ,poti face si snorkeling daca vrei>Nu exista decat un petic mic,ca sa nu zic infim de plaja cu nisip,in rest doar calcarul acela galben care caracterizeaza Malta si multa piatra,noi de pe pietre saream direct in mare ,ca malul era destul de abrupt,dar acum nu-ti imagina cine stie ce sarituri cap periculoase ,am fost cu un copil de 9 ani.Vroiam doar sa-ti zic ca intrarea in mare e adanca si se face de pe niste stanci abrupt ,presarate cu umbrelute inghesuite de ziceai ca suntem un grup de pinguini...Dar e asa de frumos ca pentru mine chiar si acest aspect a fost unul inedit.Concediu Placut!!!

#134
AantraxX

AantraxX

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.09.2006
HEEELLLLLOOOOOO , din pacate cum au zis multi ce ii frumos nu dureaza , asa sa incheiat si croaziera mea . Vreau sa va multumesc la toti pentu informatii chiar mi-au fost de folos. Recunosc am facut aceiasi greseala ca si multi in Malta am luat bus-ul si cand am ajuns sus am constatat ca era la 300 de metri de port :) . Din pacate drumul dus a fost destul de obositor am plecat seara la 8 ca am zis sa mergem noaptea dat fiind ca era foarte cald, dar pe la graz nu am mai rezistat si am trs pe dreapta si am dormit pana la 6 dimineata. Am uitat sa mentionez ca am plecat cu o zii mai repede deoarece doaream sa vizitam si venetia. Am rezervare de pe net la parcare in venetia chiar la intrare una dintre primele probleme intalnite a fost ca realitatea nu corespundea cu ce am citit eu pe site la PARCARI. Pe site scria ca pretul pentru 24 de ore este de 24 euro iar pentru mai putin de 24 de ore se plateste 15,6 euro total eronat deoarece cei de la parcare mau taxat cu 27 de euro pentru 5 ore cat am stat in venetia si bine inteles cand iam luat la intrebari au dato din stanga in dreapta ca nu stiu ce scrie pe site si de astea dar am trecut cu bine datorita frumusetii venetiei. taxele de autostrada au corespuns cu ce zicea lumea mai sus adica 11.80 euro pana la venetia iar de la venetia la savona inca 22.50 parca era. O zona superba cand te apropii de genova era foarte incantati si eu si sotia deabea ne stapaneam emotiile iar cand am vazut vasul am ramas inmarmuriti. Nu cred ca are rost sa mai dau detalii despre vapor au fost date deja mai sus doar ca un lucru trebuie mentionat acela ca noi am platit cash pe vapor. La inceput a trebuit sa depunem o garantie de 200 de euro de 2 pers care dupa 2 zile am constatat ca nu era doar o garantie cum ne asteptam noi si la sfarsitul croazierei sa achitam totul ci din acei bani depusi tu cheltuiai practic iar dupa 2 zile ne-am trezit ca contul era blocat si am mai depus inca 300 de euro sa se deblocheze dar cam atat cu problemele. In rest excursiile au fost super OK exceptand Tunisia care chiar nu mai sunt curios sa o vad , aveam o repulsie si inainte dar acuma dupa ce am vizitato este si mai mare. Per ansablu a fost o experienta foarte placuta si cum zicea cineva mai sus : acest gen de vacante dau dependenta si deja ne gandim la anul viitor ce vom face :) . Daca cineva are nevoie de ceva info poate sa imi scrie oricand si raspund cu placere. Ma bucur ca am facut aceasta alegere si chiar mi-am sfatuit toate cunostiintele sa incerce. Am fost pusi la masa cu 2 famili din croatia cu care ne-am inteles de minune si cum zicea Dl. Elbriga este frumos in concediu sa iti faci cunostiinte noi . Na bine acum va las si inca odata multumesc pentru sfaturi

#135
mihaivlad

mihaivlad

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 25.01.2007
Aveti idee daca trebuie viza pentru intrarea in Turcia pe timpul unei croaziere? Mentionez ca vasul opreste in Izmir si in Istanbul. Pe site-ul Ministerului de Externe turc apare ca celor care ajung in Turcia la bordul unui vas de croaziera li se permite intrarea fara viza pentru maxim 72h, cu aprobarea autoritatilor locale, dar cu toate acestea, la consulatul din Bucuresti mi s-au cerut 90$/persoana pentru o viza de tranzit cu doua intrari. S-a intalnit cineva cu situatia aceasta. Astept un raspuns si va multumesc anticipat.

#136
ANDOX

ANDOX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 14.06.2006
Nu stiu daca se permite pt 72 h intrarea in Turcia fara viza , dar nu are rost sa te complici cu consulatul. Daca nu merge treaba cu 72 h iei viza din port . Costa 10 euro sau 12 dolari / pers.

#137
AantraxX

AantraxX

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.09.2006

View Postmihaivlad, on Jul 24 2008, 18:14, said:

Aveti idee daca trebuie viza pentru intrarea in Turcia pe timpul unei croaziere? Mentionez ca vasul opreste in Izmir si in Istanbul. Pe site-ul Ministerului de Externe turc apare ca celor care ajung in Turcia la bordul unui vas de croaziera li se permite intrarea fara viza pentru maxim 72h, cu aprobarea autoritatilor locale, dar cu toate acestea, la consulatul din Bucuresti mi s-au cerut 90$/persoana pentru o viza de tranzit cu doua intrari. S-a intalnit cineva cu situatia aceasta. Astept un raspuns si va multumesc anticipat.




Nu iti fie frica totul este organizat pe o croaziera , nu iti bate capu cu chestii de astea ca sau gandit cei de la compania cu care mergi si sunt sigur ca daca nu va lasa pentru 72 de ore sigur veti lua o viza de 10 euro.  

Pentru cei care cunosc Costa Classica si MSC Poesia este aici un mic filmulet nimic grav doar asa de a clatii ochii.    

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HnN0z6-xr2E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#138
elbriga

elbriga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 04.07.2005
Pentru cei care cunosc Costa Classica si MSC Poesia este aici un mic filmulet nimic grav doar asa de a clatii ochii.    

[url="http://youtube.com/watch?v=HnN0z6-xr2E&feature=related"]http://youtube.com/watch?v=HnN0z6-xr2E&feature=related[/url]
[/quote]

  Am zis eu ca atunci cind au prezentat staff-ul si erau toti pe scena. A ramas la timona chelnerul care ne servea...!!
  Uitati si dovada... toti erau plecati ...:comandant; secund  ;sef-mecanic; medic; d oar Gregorio, chelnerul lipseste din poza...!

Attached Files



#139
AantraxX

AantraxX

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.09.2006

View Postelbriga, on Jul 26 2008, 12:38, said:

Pentru cei care cunosc Costa Classica si MSC Poesia este aici un mic filmulet nimic grav doar asa de a clatii ochii.    

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HnN0z6-xr2E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


  Am zis eu ca atunci cind au prezentat staff-ul si erau toti pe scena. A ramas la timona chelnerul care ne servea...!!
  Uitati si dovada... toti erau plecati ...:comandant; secund  ;sef-mecanic; medic; d oar Gregorio, chelnerul lipseste din poza...!



Hahahahahahahah buna observatie poate chiar conducea femeia de serviciu :)

#140
mihapavel

mihapavel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 13.07.2007
Stiu ca este ceva diferit de croaziera clasica dar a fost cineva intr-o blue cruise pe coasta Turciei? Ma tenteaza foarte mult si as vrea sa cunosc experienta cuiva. Am pus intrebarea asta si pe totul despre Turcia dar acolo se discuta mai mult de hoteluri, intalniri si altele asemenea. Deci...

#141
vmarin

vmarin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 10.05.2008
inotdeauna mi-am dorit sa merg intr-o croaziera. din pacate, din motive medicale, mi s-a interzis climatul marin. in aceste conditii m-ar interesa sa stiu daca exista vreo persoana care sa fi facut vreo croaziera pe rau. daca da, unde, cum, cand? va multumesc!

#142
oSerX

oSerX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 23.06.2006
Am fost si noi in 2007-octombrie. cu costa concordia. plecare din savona.italia.

totul a fost super super .... mai putin - prea mult personal asiatic, unii destul de nesimtiti ( mai ales cei de deserveau restaurantele autoservire de la ultimul nivel ) ...  in rest totul la superlativ ;)

merita o asemenea experienta si as mai pleca sa vad fiordurile norvegiei....

cu toate ca zici ca vezi o gramada de locatii, dupa cateva zile ti se cam taie .... mereu coboram dimineata printr'un port si umblam de nebuni toata ziua. seara eram deja terminati de oboseala .... cred ca mai bine ar fi sa luati o croaziera in care sa nu ajungeti intr'un port zilnic .... chestia e ca vezi multe in cateva zile ... noi am fost savona, barcelona, palma de mallorca, tunis,malta, palermo, civitavechia, savona.

nava era destul de mareeeeee ...... avea 17 nivele .... gramezi de lifturi ..... in prima zi m'am pierdut pe ea si de nervi m'am dus sa ma culc :D .. ca pierdusem si "harta" navei pe care ne'o dadusera...

in fiecare seara iti puneau pe noptiera pliante pentru a doua zi, ce poti vizita, ce excursii poti "cumpara" ... etc etc ...

cazarea pe nava a fost la superlativ.....

Edited by oSerX, 16 August 2008 - 19:30.


#143
Tepesh

Tepesh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 31.05.2005
Am nimerit din greseala pe topicul asta acum vreo 7-8 zile. Si de-atunci nu-mi sta gindul decit la croaziere :D . Povestile voastre m-au captivat, asa ca am decis sa intru in club. M-am apucat de documentari, de bagat link-uri in favorite, de sondat piata. M-am oprit la o croaziera in nord, cu Norwegian Jewel, pe traseul Dover (Londra) - Copenhaga - Rostock - Tallinn - St. Petersburg (2 zile) - Helsinki - Stockholm - Dover. Toate orasele sint spectaculoase, iar cele mai multe sint greu accesibile cu avionul pentru un turist cu buget rezonabil, deci croaziera imi pare a fi varianta ideala. Cel mai bun pret l-am gasit pe smartcruise.com (tnx, elbriga  ;) ), adica in jur de 2.000 de euro pentru 2 persoane, croaziera de 12 nopti cu plecare la finalul lui mai 2009. Si-acum, intrebari:
- e pe-aici cineva care a parcurs itinerariul asta sau care a mers prin alte parti cu Norwegian Jewel? Ceva pareri de insider?
- exceptind biletele de avion Bucuresti-Londra, dupa momentul rezervarii ar mai putea sa apara si alte chestii de platit catre Norwegian Cruise Line? Taxe, chestii, socoteli?
- ce costuri ascunse sint pe vas? Adica, ce mai platesti in afara de bauturile alcoolice (sau si celelalte?) si bacsisul oficial? Ce esti obligat sa mai cumperi pe vas si ce ramine la latitudinea ta?

Edited by Tepesh, 10 September 2008 - 12:35.


#144
elbriga

elbriga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 04.07.2005

View PostTepesh, on Sep 10 2008, 13:33, said:

Am nimerit din greseala pe topicul asta acum vreo 7-8 zile. Si de-atunci nu-mi sta gindul decit la croaziere :D . Povestile voastre m-au captivat, asa ca am decis sa intru in club. M-am apucat de documentari, de bagat link-uri in favorite, de sondat piata. M-am oprit la o croaziera in nord, cu Norwegian Jewel, pe traseul Dover (Londra) - Copenhaga - Rostock - Tallinn - St. Petersburg (2 zile) - Helsinki - Stockholm - Dover. Toate orasele sint spectaculoase, iar cele mai multe sint greu accesibile cu avionul pentru un turist cu buget rezonabil, deci croaziera imi pare a fi varianta ideala. Cel mai bun pret l-am gasit pe smartcruise.com (tnx, elbriga  ;) ), adica in jur de 2.000 de euro pentru 2 persoane, croaziera de 12 nopti cu plecare la finalul lui mai 2009. Si-acum, intrebari:
- e pe-aici cineva care a parcurs itinerariul asta sau care a mers prin alte parti cu Norwegian Jewel? Ceva pareri de insider?
- exceptind biletele de avion Bucuresti-Londra, dupa momentul rezervarii ar mai putea sa apara si alte chestii de platit catre Norwegian Cruise Line? Taxe, chestii, socoteli?
- ce costuri ascunse sint pe vas? Adica, ce mai platesti in afara de bauturile alcoolice (sau si celelalte?) si bacsisul oficial? Ce esti obligat sa mai cumperi pe vas si ce ramine la latitudinea ta?


Am auzit multa lume, ca a apelat la croaziera pentru Scandinavia, asa ca sigur vei primi raspuns .Din experienta personala pe MSC si Costa ,pot spune ca nu a mai fost cerut ,nici macar un eurocent, afara de bacsisul despre care se face vorbire chiar si in ofertele agentiilor ce vind  biletele.Pentru alte nelamuriri oricind cu placere...!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate