A inceput vanzarea! Furgoneta
Last Updated: Feb 19 2007 18:34, Started by
Basarab
, Dec 28 2006 07:24
·
0
#55
Posted 02 January 2007 - 18:51
ThunderRa, on Jan 2 2007, 17:41, said: "Logan e o masina corecta pentru banii pe care ii dai pe ea. Are costuri imbatabile la intretinere (toti specialistii spun asta mai putin laurentiu 206). Pe mine un stop de tuning ma costa 700 RON. La 206 cu banii astia nu iti cumperi nici un stop stock. Uite ca ma faci sa compar mere cu ananas cum faci si tu. Vrei sa vezi cum e masina peste 100.000km? Intreaba orice taximetrist cu Logan din 2004 si ai sa aflii. Citeste rezultate de drive-test pe zeci de mii de km (ex. Auto-motor-und-sport) in care singura piesa inlocuita a fost un bec (Philips nu Renault). Tu privesti Logan prin prisma lui 206....e ca si cum ti-as explica eu ce jeg de masina ai daca as compara-o cu 320-ul meu. Apreciez masina ta, chiar daca eu nu mi-as cumpara asa ceva si nu ma apuc de scris pe forumuri de Peugeot ca sa ti-o jignesc doar ca eu am altceva. Vrei sa-ti dai cu parerea despre Logan? Ai macar bunul simt sa incerci unul...pana atunci nu poti face decat aprecieri de ganul...arata ca un frigider, nu e comoda, nu-mi place vopseaua....dar de fiabilitate nu esti in masura tu sa vorbesti. Si inca ceva...pe forumul Peugeot, la Tuning/307, gasesti poze cu leutul meu si cu modificarile de pe el. Inca odata: faptul ca am m.asini mai scumpe si mai frumoase nu ma fac sa apreciez mai putin Dacia. Abia astept furgonul...socrul meu trebuie sa-si schimbe papucul @larentiu206 : piesele de Renault costa mult la service-urile Renault. Nu compara intretinerea la service-ul de firma cu cea facute cu piese OEM la un prieten dintr-un service oarecare. Uite, de exemplu la Astra mea, la service Opel, o reparatie de tinichigerie pe RCA costa 45 mil., iar la un sevice mai mic, multimarca, 28 mil.La Dacia inca nu au aparut piese produse OEM, de aceea costa piesele cat costa acum. |
#56
Posted 02 January 2007 - 20:12
Delano, on Jan 2 2007, 18:51, said: Bravo ThunderRa! Cea mai impartiala parere de pana acum despre Logan. @larentiu206 : piesele de Renault costa mult la service-urile Renault. Nu compara intretinerea la service-ul de firma cu cea facute cu piese OEM la un prieten dintr-un service oarecare. Uite, de exemplu la Astra mea, la service Opel, o reparatie de tinichigerie pe RCA costa 45 mil., iar la un sevice mai mic, multimarca, 28 mil.La Dacia inca nu au aparut piese produse OEM, de aceea costa piesele cat costa acum. |
#57
Posted 02 January 2007 - 20:13
post dublu
Hai sa ma scriu ceva ca sa nu fie doar post dublu. Cineva spunea ca poate fi folosit ca dric un furgon sau un MCV. Bine...si? Asta e o calitate...adica are spatiu foarte mare, ai loc si de coroane.....incap 7 persoane: driverul, defunctul si familia indoliata . Si Skoda Roomster poate fi dric....ciuda alora care nu pot fi dric. Sunt unele masini in care nu incapi nici viu in spate. Pai eu am 1,82 si 95 km...in 206 in fata stau regal, in spate ar trebui safiu contorsionist sa-mi incapa picioarele. De curiozitate macar cititi si voi comentarii despre MCV de pe situri germane (nu zic frantuzesti ca astia ar putea fi partinitori). Cititi si va minunati ca furgonul Dacia e asteptat de firmele de distributie din strainatate. Ieftin, f. mare (se preconizeaza ca va fi cel mai mare din clasa asa cum si MCV este, cum si berlina este). De altfel berlina e atat de mare ca tot o baga lumea la clasa compacta si o compara cu Golf sau Megane in loc sa o compare cu Clio sau Polo cum ar trebui. Sau cu 206. Ca sa gaseasca nod in papura furgonului, nu m-ar mira daca l-ar compara unii cu Scania sau Mack...ca sa fie siguri. Gluma-i gluma, realitatea-i realitate: la banii astia nu poti cere mai mult...ba chiar se poate mai putin. Edited by ThunderRa, 02 January 2007 - 20:52. |
#58
Posted 09 January 2007 - 13:33
#59
Posted 09 January 2007 - 15:45
mda, la banii astia nu poti cere mai mult...ba da: vezi ca au aparut masini chinezesti si gasesti Jeep la 10 k euro!
daca la cumpararea masinii pui numai pretul in calcul si uiti de fiabilitatea foarte scazuta a daciei, de ce nu iti iei una chinezeasca?? un auto de oras va fi cca 6 k euro... sau poate ar fi bun un Spark?? ce daca e mic? e ieftin...ii mai pui o remorca si gata, ai spatiu. VOI II INCURAJATI SA FACA MASINI PROASTE... |
#60
Posted 09 January 2007 - 15:48
uko banuiesc ca ai date STATISTICE foarte exacte cand vorbesti de fiabilitatea scazuta a daciei , nu? de ce nu ni le prezinti in cifre seci?
|
#62
Posted 09 January 2007 - 16:23
#63
Posted 09 January 2007 - 16:27
uko, on Jan 9 2007, 15:56, said: o. domnul avocat...stai chiar toata ziua pe net? vezi ca am facut un pol nou. o sa vedem ce zice lumea acolo. daca vrei, fac un pol si cu fiabilitatea Logan... cand faci o afirmatie trebuie sa o si poti dovedi nu nene uko? ai date statistice concrete sau e doar o vorba in vant? simplu ca placinta da sau nu |
#64
Posted 09 January 2007 - 16:29
vezi ca vine acum pool-ul cu fiabilitatea...in cateva zile te vei lamuri cam cum stam...
|
|
#65
Posted 09 January 2007 - 16:36
ai studiat cred ca foarte multa matematica si statistica nene uko de ai ajuns sa crezi ca fiabilitatea se masoara in voturi pe forum.. macar stii ce e aia?
|
#66
Posted 09 January 2007 - 16:38
nu ai ore, cursuri, ceva? ca de dimineata esti aici...vreau sa vad cat rezisti...
|
#68
Posted 09 January 2007 - 18:46
Salut fanilor auto !
O sa imi spun si eu parerea despre noua furgoneta Logan : 1. Usile spate sint o mare problema pentru o firma de distributie , e mult mai comod sa incarci si descarci cu doua culisante , mai ales in aglomeratia din oras . Spun asta dupa 7 ani de Espace si 2 si 1/2 VW Caddy . 2. Faptul ca nu are hayon este un avantaj la incarcarea cu un stivuitor. 3. Motorizarea de 75 CP benzina si 70 diesel este suficienta doar pentru oras . Incercati sa depasiti un TIR , cu 6-700 kg in spate , cu motorasele astea doua ! O sa dureze o vesnicie ... daca nu esti inconstient si zici''las ca n-o sa dea asta peste mine" cum din pacate fac multi pe soselele din RO.. 4. Ma intreb daca au umblat la dimensionarea frinelor , sa franezi cu 800 kg in spate , nu e o joaca , spun asta in cunostinta de cauza , car destul de des 750 -800 kg cu un VW CADDY de 105 CP , frana pe disc fata +spate , ABS+ASR , trebuie sa franezi mult mai devreme decat descarcat . 5. Tare sint curios care va fi pretul noii masini , mie personal imi place cum arata MCV , sper sa aiba si un pret bun. |
#70
Posted 10 January 2007 - 19:01
#71
Posted 10 January 2007 - 19:39
#72
Posted 12 January 2007 - 21:52
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users