Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 

A inceput vanzarea! Furgoneta

- - - - -
  • Please log in to reply
223 replies to this topic

#37
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
@Basarab
Pretul nu va fi  acela. Mai sigur undeva intre berlina si MCV.

Trebuie sa fii cam slab cu mintea sa crezi ca Dacia va oferi utilitara la preturi cuprinse intre 5400 si 6850 euro, adica la  jumatate din pretul MCVului.

Edited by X-plane, 01 January 2007 - 21:23.


#38
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
x-plane am zis mi se pare :) nu ca sunt sigur.. daca nu e asa , aste e :D cat despre laurentiu loganul mcv are 4.45m adica cam cat au niste masini de clasa compacta clasice ca Ford focus wagon, Renault Megane break , etc etc .. e de prost gust asta? incearca sa vb documentat nu din impresii ..

Edited by romaximusro, 02 January 2007 - 01:44.


#39
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005

View Postlaurentiu_206, on Jan 1 2007, 15:28, said:

Skoda Roomster nu e furgoneta. Ce alte masini de marfa mai au 4 usi normale?

Daca mai scot astia de la Dacia un model de "sub 5000 euro" nu se va mai circula in Bucuresti. Iar cand se va umple orasul de Logan-uri break se vor injumatati locurile de parcare (deoarece astea ocupa cat alte 2 masini). In toata lumea, in marile aglomeratii urbane nu vezi decat hatch-back-uri, coupe-uri si in general masini mici. Acolo daca vine unu' cu o hardugalie de masina e considerat "de neam prost" ca ocupa spatiul a 2 masini. La noi...  :lol:
Nu vreau sa jignesc pe nimeni, asta e mentalitatea celor de afara.

Ai uitat de Suv-uri. Sunt pline toate orasele europene.

#40
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
aaa.. si apropo.. cum roomsterul de marfa nu e duba? :D ca e duba in toata regula.. oricum ii dau credit lui delano putintel daca zice ca el ca utilizator de dubita nu a avut nevoie de usa culisanta

#41
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postromaximusro, on Jan 2 2007, 03:09, said:

aaa.. si apropo.. cum roomsterul de marfa nu e duba? :D ca e duba in toata regula.. oricum ii dau credit lui delano putintel daca zice ca el ca utilizator de dubita nu a avut nevoie de usa culisanta
Off topic: de ce nu rugati un moderator sa uneasca topicul cu cel despre furgoneta Logan masina mortuara?In rest, pareri pertinente pro si contra, felicitari pentru topic.

#42
pinkhelmet

pinkhelmet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 16.02.2006
mda, numai ca toate astea care au usi normale in loc de culisante nu au atata distanta intre portiera spate si cea laterala; asta s-ar putea sa fie oarecum incomod la M(arfa)CV.
btw mie mi se pare ca arata mai bine decat Roomster-u' de marfa desi Roomster-u' imi place mai mult decat MCV.

#43
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Pretul furogonetei =180 mil- 250 mil.

Va fi mai mic ca pretul berlinei!!!

#44
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005

View PostDelano, on Jan 1 2007, 19:08, said:

La multi ani tuturor!
Vreau sa va intreb, cati dintre voi au condus si au folosit o utilitara? Eu am condus un Renault Kangoo, 1,2i timp de 3 ani si peste 120.000km. Intr-adevar, avea usa glisanta, dar trebuie sa va spun ca nu am folosit -o decat foarte putin. Usa era folosita sa urce al 3-lea om, pe un scaunel rabatabil :D . Pentru marfa si echipamente foloseam cele 2 usi din spate. Pot sa va spun ca e o solutie foarte buna, nu am avut nici o problema cu aceste usi.
Cei care zic ca e submotorizata, trebuie sa le zic ca masina avea doar 60 CP si ducea usor 140 km/h si asta incarcata :coolspeak:
Asa ca nu mai tratati furgonul ca pe un jaf de masina, cred ca va fi OK.
Uitati-va la concurentii furgonului Logan :
- Fiat Doblo - e o masina urata, nu mai zic ca are motor de 1,2 -60 CP sau diesel 1,9 aspirat la 65 CP.
- Opel Combo - no comment!
- Citroen/Peugeot - Berlingo/Partner - sunt dragute, dar au un pret mai mare, nu?
- VW Caddy -supermisto! - cat costa una?
P.S. -Am uitat sa va spun ca masina era de Romtelecom, asa ca nu vorbesc din auzite.


NU asta e problema, problema e ca e LOGAN! E defectul fundamental al masinii. Putea sa faca si Bentley masina in Romania,, tot cea mai proasta masina iesea!

On topic> Da usile culisante sunt ideale dar Logan nu are. Deci, nu cumparati! :rolleyes:

#45
Delano

Delano

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,187
  • Înscris: 05.11.2006

View Postsorin mok, on Jan 2 2007, 11:06, said:

NU asta e problema, problema e ca e LOGAN! E defectul fundamental al masinii. Putea sa faca si Bentley masina in Romania,, tot cea mai proasta masina iesea!

On topic> Da usile culisante sunt ideale dar Logan nu are. Deci, nu cumparati! :rolleyes:
Prietene, zi-ne si noua de ce sunt ideale usile culisante?Le folosesti tu pe vreo masina?
Poate unii oameni nu au bani de alte masini, asa ca Loganul e solutia pt ei.
PS - Daca voi credeti ca e asa prost Loganul, dati un search pe mobile.de, sa vedeti ce preturi are Dacia Logan SH.Poate ca nemtii aia care l-au cumparat sunt niste prosti, nu?

#46
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005

View PostDelano, on Jan 2 2007, 11:40, said:

Prietene, zi-ne si noua de ce sunt ideale usile culisante?Le folosesti tu pe vreo masina?
Poate unii oameni nu au bani de alte masini, asa ca Loganul e solutia pt ei.
PS - Daca voi credeti ca e asa prost Loganul, dati un search pe mobile.de, sa vedeti ce preturi are Dacia Logan SH.Poate ca nemtii aia care l-au cumparat sunt niste prosti, nu?

Nu m-ai inteles! Sunt un aparator al Loganului si ma deranjeaza cand se arunca in el cu Kakat dor pentru ca este facut in Romania. Asa cum fac unii userii pe aici care recunosc ca au vazut MCV doar in poze, in schimb fac misto de el.
Evident ca este o masina potrivita pentru un anumit segment de piata. Cine are nevoie de Passat negru tdi, nu-si ia Logan. Dar asta n/ul opreste sa critice o masina pe care nu si/o doreste si pe care nu o cumpara. Eh, dar placerea de a carcoti....

Daca as avea o masina de marfa, as prefera oricand usile culisante> lasa un spatiu de incarcare dreptunghiular, pot fi deschise in spatii mici, masina poate merge cu ele deschise, lasa spatiu de manevra cand treeci pe langa ele cu ceva greu in brate, se deschid la 180de grade, ca sa zic asa, ceea ce a;te usi nu fac.

#47
Delano

Delano

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,187
  • Înscris: 05.11.2006

View Postsorin mok, on Jan 2 2007, 11:49, said:

Nu m-ai inteles! Sunt un aparator al Loganului si ma deranjeaza cand se arunca in el cu Kakat dor pentru ca este facut in Romania. Asa cum fac unii userii pe aici care recunosc ca au vazut MCV doar in poze, in schimb fac misto de el.
Evident ca este o masina potrivita pentru un anumit segment de piata. Cine are nevoie de Passat negru tdi, nu-si ia Logan. Dar asta n/ul opreste sa critice o masina pe care nu si/o doreste si pe care nu o cumpara. Eh, dar placerea de a carcoti....

Daca as avea o masina de marfa, as prefera oricand usile culisante> lasa un spatiu de incarcare dreptunghiular, pot fi deschise in spatii mici, masina poate merge cu ele deschise, lasa spatiu de manevra cand treeci pe langa ele cu ceva greu in brate, se deschid la 180de grade, ca sa zic asa, ceea ce a;te usi nu fac.
Ti-am citit alt post despre Logan si da, te-am inteles gresit :peacefingers:
Hai sa-ti spun cum sta treaba cu usile culisante, din experienta proprie : pe acolo iti intra aer de afara , verificat pe Kangoo, Berlingo si VW Caddy nou.Trebuie trantita tare ca sa se inchida, iar daca mergi cu ea deschisa, e un pericol, eu am patit-o pe propria "piele'. Singurul avantaj al usii culisante este ca poate fi deschisa in spatii mici.
In concluzie, mi se pare OK ca MCV/ furgon nu au usi culisante :coolspeak: In varianta MCV ar fi fost un esec, parerea mea.

#48
cststefan

cststefan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 18.12.2005
Nu prea cred ca va deveni un best-seller, asa cum toti i-au prezis.

In primul rand, romanii nu sunt obisnuiti sa cumpere break, indiferent daca e de marfa sau de persoane. Cred ca cei mai multi vor astepta sa vada pick-up-ul, mult mai versatil daca va avea si o varianta cu 5 locuri(1307 se vindea f bine).

In al doilea rand, pretul cu siguranta va sari de 10000E pt 1.5 dci, ceea ce e cam mult pt o semi-utilitara. Exemplul cu televizorul e mai mult decat relevant, cu singura precizare ca de obicei cand cumperi un televizor, el vine intr-o cutie nu tocmai micuta.

E foarte bine ca Dacia a prezentat si o astfel de versiune, populara si in Vest(si Opel a scos pe piata o varianta exact ca Loganul furgon pt astra G), insa momentul e destul de prost ales, masina fiind lansata dupa scoaterea din productie a "papucului", creand confuzia ca este inlocuitorul acestuia.

#49
laurentiu_206

laurentiu_206

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 08.10.2006
Mai este un aspect de luat in calcul: intretinerea. La Dacia papuc costau destul de putin piesele sau rezonabil, sa zicem. Am condus un papuc cu 5 locuri vreo 30.000 km si intretinerea era acceptabila ca pret. Acuma, Loganul este cea mai ieftina masina de pe piata. Deci cumparatorii care nu-si permit o utilitara mai scumpa isi vor lua Logan. Pentru ca n-au bani. Si ce se va intampla cand vor vedea preturile la piese, care sunt scumpe??? Un prieten cand si-a luat Logan a vrut sa-si mai cumpere o scrumiera - un pahar de-ala cu capac. Pretul - 150 RON. Tot pe-aici cineva cu Clio, la cateva sute de km dupa ce a iesit din garantie i s-au infundat toate cele 4 injectoare si inca ceva, pompa sau nu mai stiu ce. Cost reparatie - 3000 E. Deci, o mana de piese - 25% din valoarea masinii. Motorul ala este montat si pe Logan si preturile sunt identice. La Dacia veche cu 1000 euro faceai tot motorul.

Este cunoscuta politica Renault: masini cu raport calitate / pret bun (recunosc ca Megane ofera multe pentru pretul ei, ca si Logan de altfel) dar putin fiabile si costuri mari la piese. De fapt iti vand o masina de 16.000 cu 14.000 E (Megane cu dotari excelente) dar in timp mai trag de pe tine dublu, poate, ca la VW recunoscut ca fiabilitate.

Si atunci, daca-ti iei Logan in rate, sa zicem ca platesti cate 150 E/luna timp de 5-6 ani la care se adauga reparatiile si intretinerea care mai costa 100-150 E/luna. 300 in total. Pai la banii astia iti iei VW Caddy sau alta utilitara mult mai buna si fiabila.

Asta este Renault: masina ieftina cu intretinere (aproape) de Mercedes.

Un tip care e sofer la Orange (Pta Victoriei) spunea ca dubitele alea Renault sunt cele mai proaste masini pe care le-au avut. Se strica-n draci. Si au o intreaga flota, si dube si Megane-uri. Un coleg care are Megane de 14.000 (cam full option) si 25 - 30000 km cu ea, masina personala. I s-a stricat cablul de la macaraua geamului de la sofer. Pretul: 1200 RON (da 12 milioane, 350E). Pentru un cablu care costul lui de productie nu depaseste 10E (poate chiar 5E).

Asadar, dragi aspiranti la aceasta masina, interesati-va si de costurile intretinerii/repararii acestei masini si puneti-va serios intrebarea daca va permiteti aceasta masina. Eu as cumpara una fiabila second-hand (adusa de-afara) cu banii jos sau una mai scumba si recunoscuta ca fiabila, mai scumpa, pe leasing. Pentru ca o masina de marfa, pe firma face 50.000 km pe an, poate chiar mai mult si atunci trebuie sa reziste 300.000 km sau mai mult fara reparatii majore.

#50
ThunderRa

ThunderRa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 02.05.2006
"Este cunoscuta politica Renault: masini cu raport calitate / pret bun (recunosc ca Megane ofera multe pentru pretul ei, ca si Logan de altfel) dar putin fiabile si costuri mari la piese. De fapt iti vand o masina de 16.000 cu 14.000 E (Megane cu dotari excelente) dar in timp mai trag de pe tine dublu, poate, ca la VW recunoscut ca fiabilitate.

Si atunci, daca-ti iei Logan in rate, sa zicem ca platesti cate 150 E/luna timp de 5-6 ani la care se adauga reparatiile si intretinerea care mai costa 100-150 E/luna. 300 in total. Pai la banii astia iti iei VW Caddy sau alta utilitara mult mai buna si fiabila.

Asta este Renault: masina ieftina cu intretinere (aproape) de Mercedes."

Am avut un Renault 9 si la-m vandul la 320.000 km unui tip care face taxi cu el. Masina are acum in jur de 450.000 km si inca nu s-a umblat la motor pentru ca nu este nevoie. Dar tu imi spui ca sunt "putin fiabile"? "Reparatiile si intretinerea 100-150 E/luna"- deja imi dau seama ca ai o problema. Nu am bagat bani in masinile mele Renault sau acum in Logan. Daca as fi facut asa ceva le vindeam urgent pentru ca ar fi cel putin ciudat sa dau 10-15% din salariu pe reparatii. Acum nu zic ca e posibil ca tu sa parchezi masina in ziduri si din cauza asta sa dai 100-150E / luna pe reparatii.

Apropo de intretinere aproape de Mercedes. Cu pretul pe anvelopele unui Mercedes iti cumperi anvelope + Jante oz de logan, cu pretul pe vopseaua de mercedes iti vopsesti loganul o data pe luna un an de zile, cu pretul unui motor de Mercedes iti cumperi de la 2 la 20 Loganuri intregi si noi (in functie de Mercedes- de la clasa A la AMG). Postul tau, in viziunea mea, este ori al unei persoane dezinformate ori al unei persoane rau-intentionate. Probabil raspunsul tau la ce am scris aici imi va arata care din cele doua variante este corecta.
Inainte sa ma acuzi ca nu am condus alta masina decat Dacia te anunt ca am fost si sunt posesorul unor masini scumpe, dar intotdeauna am avut o Dacie sau un Renault cu care sa-mi fac treaba simplu, bine, in siguranta....dar mai ales IEFTIN.

PS. Eu am multe cunostinte care si-au achizitionat pentru firma "flota" de Loganuri. Toti sunt multumiti de economia pe care o fac pentru ca sunt fiabile masinile. Rog pe unul din cei in aceasta situatie sa posteze aici. Toate revistele moto (pana si nemtii de la Auto-motor-und-sport) spun ca Loganul are un pret imbatabil la intretinere, strainii apreciaza masina noastra nationala pentru calitatile ei, doar noi, pentru ca avem o traditie in a face asta, bagam in noroi un succes romanesc. Rusine. Nu-i nimic...acum se vor lauda europenii ca fac masina cea mai ieftina care a penetrat sau e in curs de a o face atatea piete: sud-americana, africana, araba, rusa, indiana etc.

Edited by ThunderRa, 02 January 2007 - 15:51.


#51
laurentiu_206

laurentiu_206

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 08.10.2006
Sa o luam pe rand. Poti nega ca o scrumiera de Logan costa 150 RON (sau pe acolo), cablul de la macara geam cu impuls Megane costa 1200 RON, un injector costa foarte mult astfel incat reparatia aceea la Clio ajungea la 3000E? Poti nega aceste lucruri? O sa caut topicul acela sa pun un link, l-am citit mai demult si nu mai stiu detalii.

Orice masina e gandita sa nu se strice in garantie. Dar sa vedem ce fiabilitate ca avea Loganul dupa ce face 100.000 km sau peste. Este pe undeva adevarat ca am facut presupuneri oarecum nefondate despre fiabilitatea Loganului. Dar este un Renault si este binecunoscuta fiabilitatea si preturile pieselor de Renault. Intreaba pe oricine care a folosit un Renault mai mult timp.

Vorbesc de Renault fabricat dupa 2000. In anii 80 si poate chiar 90 erau alte masini, mult mai fiabile, vezi Mercedes cobra, parca se numea sau Golf, masini foarte fiabile. Si altele, desigur.

De ce VW Golf de acum costa 15-17000 si Clio 10-12000? De ce masinile nemtesti isi pastreaza mai bine pretul la sh decat cele frantuzesti? De ce? Si nu ma poti acuza de nimic pentru ca si eu am o masina frantuzeasca, da' nu Renault :worthy:

Edited by laurentiu_206, 02 January 2007 - 17:07.


#52
ThunderRa

ThunderRa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 02.05.2006
"Intreaba pe oricine care a folosit un Renault mai mult timp. " Tu ce intelegi prin mult timp? Nu  ai inteles ca am folosit acelasi Renault 9 GTD 320.000 km? Si a fost masia de carat...asa cum este si Loganul acum. O tii pe a ta cu fiabilitatea Renault. Cum zici tu. Nu am de gand sa ma cert pe tema asta. Aceeasi parere o aveau si Mercedes, Toyota, BMW...in F1...si uite ce s-a intamplat. Si nu e un accident daca e 2 ani la rand. Tu nu vezi ca vorbesti despre lucruri citite nu-stiu-unde si nu despre fapte clare (de preferat ceva ce ti s-a intamplat tie). Ma iei pe mine cu scrumiera de 150 RON....nu cred ca e atat dar chiar daca tu ai idee cat ma costa pe mine o scrumiera la 320d? Sau o macara? Vorbesti de Golf si de Clio...si nici macar nu fac parte din aceeasi clasa: Clio e clasa mica (nu mini) si Golf e la compacte.
Logan e o masina corecta pentru banii pe care ii dai pe ea. Are costuri imbatabile la intretinere (toti specialistii spun asta mai putin laurentiu 206).
Pe mine un stop de tuning ma costa 700 RON. La 206 cu banii astia nu iti cumperi nici un stop stock. Uite ca ma faci sa compar mere cu ananas cum faci si tu. Vrei sa vezi cum e masina peste 100.000km? Intreaba orice taximetrist cu Logan din 2004 si ai sa aflii. Citeste rezultate de drive-test pe zeci de mii de km (ex. Auto-motor-und-sport) in care singura piesa inlocuita a fost un bec (Philips nu Renault). Tu privesti Logan prin prisma lui 206....e ca si cum ti-as explica eu ce jeg de masina ai daca as compara-o cu 320-ul meu.
Apreciez masina ta, chiar daca eu nu mi-as cumpara asa ceva si nu ma apuc de scris pe forumuri de Peugeot ca sa ti-o jignesc doar ca eu am altceva. Vrei sa-ti dai cu parerea despre Logan? Ai macar bunul simt sa incerci unul...pana atunci nu poti face decat aprecieri de ganul...arata ca un frigider, nu e comoda, nu-mi place vopseaua....dar de fiabilitate nu esti in masura tu sa vorbesti. Si inca ceva...pe forumul Peugeot, la Tuning/307, gasesti poze cu leutul meu si cu modificarile de pe el.
Inca odata: faptul ca am m.asini mai scumpe si mai frumoase nu ma fac sa apreciez mai putin Dacia. Abia astept furgonul...socrul meu trebuie sa-si schimbe papucul

#53
cststefan

cststefan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 18.12.2005
Haideti sa terminam cu off-topic-ul. Aici vorbim despre Logan furgon.

#54
Rhadoo824

Rhadoo824

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 03.03.2006

View PostSilver Wolf, on Dec 29 2006, 17:35, said:

Nu poti spune ca e o masina reusita dar se va vinde cu siguranta, e adevarat ca usile laterale vor fi o problema dar nu reprezinte un obstacol insurmontabil, la urma urmei daca mai faci rabat la portofel faci si la pretentii.

Normal ca usile alea laterale obisnuite sunt niste porcarii, dar trebuie sa aiba si ei ce sa modifice la primul facelift, exact cum a fost faza cu butonul la portbagajul berlinei... chiar credeti ca au fost atat de prosti incat sa nu-si dea seama ca este foarte enervant sa scoti cheile din contact si sa opresti motorul daca ai nevoie sa deschizi portbagajul?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate