Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
A inceput vanzarea! Furgoneta
Last Updated: Feb 19 2007 18:34, Started by
Basarab
, Dec 28 2006 07:24
·
0
#19
Posted 29 December 2006 - 15:06
Quenall Quabin, on Dec 29 2006, 15:03, said: Toate rebuturile sunt scoase de concernul DACIA-RENAULT singurul punct forte al NOILOR MODELE Dacia E MOTORUL in rest din punct de vedere al design-ului sunt deficitari. |
#20
Posted 29 December 2006 - 15:13
aiptek, on Dec 29 2006, 15:06, said: mai adauga la puncte slabe si tabla si vopseaua aia super de pe Logan, care daca se kk o pasare pe ea, s-a si cojit Am un inginer in bloc care lucreaza la Dacia si a primit cadou de CRACIUN anul trecut un LOGAN si dupa sase luni a avut un accident urat....cand am vazut-o zici ca era conserva calcata de tren ..... |
#23
Posted 29 December 2006 - 17:35
Sunteti mai rau ca nemtii unii din voi...bete in roate la Logan
Nu poti spune ca e o masina reusita dar se va vinde cu siguranta, e adevarat ca usile laterale vor fi o problema dar nu reprezinte un obstacol insurmontabil, la urma urmei daca mai faci rabat la portofel faci si la pretentii. |
#24
Posted 29 December 2006 - 18:16
T.rac3Er, on Dec 29 2006, 15:44, said: bai ce inginer "dracos" sa primeasca de craciun un Logan...nu am mai auzit pana acum asa ceva....e ceva sa primesti cadou de craciun 7k euro..pacat de accident pt om.... astept cu nerabdare poze cu duba asta logan... si uite asa un naaas avea ... |
#25
Posted 29 December 2006 - 21:11
Mda, deci e oficial. Singura cacareaza care facuse prostia asta cu 4 usi din care 2 cu geamuri de tabla e Matiz Van, care cred ca avea si el sistem de inchidere la usi ca doara nu legau cu sfoara usile de incarcatura.
Btw, oare cine a decis sa faca dracia asta cu 7 cm mai scurta de 2 m? Si'au taiat automat din public. |
#26
Posted 30 December 2006 - 18:26
#27
Posted 30 December 2006 - 22:03
mai Quenall Quabin ai si tu niste dovezi pentru ce spui? Ca e cam sf ca un inginer de la Dacia sa primeasca de la dacia cadou un Logan.. nici Porsche nu a dat mai mult de 5000 de euro prima angajatilor sai, daramite dacia.. asteptam dovezi astfel eu cel putin o consider o aberatie al unui pusti prea infierbantat..
cat despre disputa portiera vs usa culisanta eu sunt de acord ca e cam musai sa ai usa culisanta, e mult mai practic. Sa vedem ce vor alege cei de la dacia mai intaimie mi se pare mai ieftin cu usa culisanta (macar pe o parte). cat despre cei ce arunca cu kkt , vedeti ca si skoda ofera deja utilitara cu usi ce ziceti de asta? |
#28
Posted 30 December 2006 - 23:09
romaximusro, on Dec 30 2006, 22:03, said: mai Quenall Quabin ai si tu niste dovezi pentru ce spui? Ca e cam sf ca un inginer de la Dacia sa primeasca de la dacia cadou un Logan.. nici Porsche nu a dat mai mult de 5000 de euro prima angajatilor sai, daramite dacia.. asteptam dovezi astfel eu cel putin o consider o aberatie al unui pusti prea infierbantat.. cat despre disputa portiera vs usa culisanta eu sunt de acord ca e cam musai sa ai usa culisanta, e mult mai practic. Sa vedem ce vor alege cei de la dacia mai intaimie mi se pare mai ieftin cu usa culisanta (macar pe o parte). cat despre cei ce arunca cu kkt , vedeti ca si skoda ofera deja utilitara cu usi ce ziceti de asta? Acelasi lucru e valabil si pentru tine: ai niste dovezi pentru ce spui? Vorbim aici de usi ca de dacie, nu de usi in general, ca dinalea trebuie sa aiba. Edited by AlexIP, 30 December 2006 - 23:10. |
|
#30
Posted 01 January 2007 - 15:28
Skoda Roomster nu e furgoneta. Ce alte masini de marfa mai au 4 usi normale?
Daca mai scot astia de la Dacia un model de "sub 5000 euro" nu se va mai circula in Bucuresti. Iar cand se va umple orasul de Logan-uri break se vor injumatati locurile de parcare (deoarece astea ocupa cat alte 2 masini). In toata lumea, in marile aglomeratii urbane nu vezi decat hatch-back-uri, coupe-uri si in general masini mici. Acolo daca vine unu' cu o hardugalie de masina e considerat "de neam prost" ca ocupa spatiul a 2 masini. La noi... Nu vreau sa jignesc pe nimeni, asta e mentalitatea celor de afara. |
#31
Posted 01 January 2007 - 19:04
laurentiu_206, on Jan 1 2007, 15:28, said: In toata lumea, in marile aglomeratii urbane nu vezi decat hatch-back-uri, coupe-uri si in general masini mici. Acolo daca vine unu' cu o hardugalie de masina e considerat "de neam prost" ca ocupa spatiul a 2 masini. La noi... Nu vreau sa jignesc pe nimeni, asta e mentalitatea celor de afara. Mercedes...varii modele Audi A6 .. Audi A8 VW Passat Skoda Octavia...ca sa ne apropiem de topic ...pentru tine sunt de neam prost ??....ca eu am vazut multe in "fara" cum zici tu ...bine acolo nu se abuzeaza de suv ...sau jeepane cum le place unora |
#32
Posted 01 January 2007 - 19:08
La multi ani tuturor!
Vreau sa va intreb, cati dintre voi au condus si au folosit o utilitara? Eu am condus un Renault Kangoo, 1,2i timp de 3 ani si peste 120.000km. Intr-adevar, avea usa glisanta, dar trebuie sa va spun ca nu am folosit -o decat foarte putin. Usa era folosita sa urce al 3-lea om, pe un scaunel rabatabil . Pentru marfa si echipamente foloseam cele 2 usi din spate. Pot sa va spun ca e o solutie foarte buna, nu am avut nici o problema cu aceste usi. Cei care zic ca e submotorizata, trebuie sa le zic ca masina avea doar 60 CP si ducea usor 140 km/h si asta incarcata Asa ca nu mai tratati furgonul ca pe un jaf de masina, cred ca va fi OK. Uitati-va la concurentii furgonului Logan : - Fiat Doblo - e o masina urata, nu mai zic ca are motor de 1,2 -60 CP sau diesel 1,9 aspirat la 65 CP. - Opel Combo - no comment! - Citroen/Peugeot - Berlingo/Partner - sunt dragute, dar au un pret mai mare, nu? - VW Caddy -supermisto! - cat costa una? P.S. -Am uitat sa va spun ca masina era de Romtelecom, asa ca nu vorbesc din auzite. |
#33
Posted 01 January 2007 - 19:13
La multi ani. Pretul va fi 190 mil-240 mil. Asa se aude.
Un pret imbatabil pot sa adauga eu |
|
#34
Posted 01 January 2007 - 21:10
romaximusro, on Dec 30 2006, 23:03, said: mai Quenall Quabin ai si tu niste dovezi pentru ce spui? Ca e cam sf ca un inginer de la Dacia sa primeasca de la dacia cadou un Logan.. nici Porsche nu a dat mai mult de 5000 de euro prima angajatilor sai, daramite dacia.. asteptam dovezi astfel eu cel putin o consider o aberatie al unui pusti prea infierbantat.. cat despre disputa portiera vs usa culisanta eu sunt de acord ca e cam musai sa ai usa culisanta, e mult mai practic. Sa vedem ce vor alege cei de la dacia mai intaimie mi se pare mai ieftin cu usa culisanta (macar pe o parte). cat despre cei ce arunca cu kkt , vedeti ca si skoda ofera deja utilitara cu usi ce ziceti de asta? Daca si Skoda sau alta marca ofera usi normale (nu culisante) insemna ca e la lel de kkat ca si Dacia. Cat despre faptul ca usa culisanta ar fi mai ieftina decat cea normala nu pot spune decat ca habar nu ai ce vorbesti. Nu stii ce este intr-o usa normala si ce este intr-o usa culisanta. Ca sa nu mai zic de pretul real. Ca sa fii informat afla ca o usa culisanta la aceiasi masina(Opel Combo) este cam cu 30-35% mai scumpa decat una normala (am avut eu doua usi lovite si stiu cat a platit asigurarea pentru ele) Daca totusi ar fi mai ieftina usa culisanta (aberant gandind) cum de nu a pus dacia asa ceva. Doar pune cele mai ieftine si ordinare solutii pe masinile produse. |
#35
Posted 01 January 2007 - 21:11
Post dublu
Edited by X-plane, 01 January 2007 - 21:13. |
#36
Posted 01 January 2007 - 21:12
Post triplu
Off topic: in ultima vreme sunt mereu erori de soft. Edited by X-plane, 01 January 2007 - 21:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users