A inceput vanzarea! Furgoneta
Last Updated: Feb 19 2007 18:34, Started by
Basarab
, Dec 28 2006 07:24
·
0
#1
Posted 28 December 2006 - 07:24
Furgoneta Logan
http://www.dacia.ro/...furgoneta-logan sarcina utila de 800 kg, fiabilitate si robustețe in slujba oricarei activitati si un excelent raport prestatii / pret sunt doar câteva atuuri ale noii furgonete Logan. Noua furgoneta va putea fi comandata in Reteaua Dacia incepand cu 24 ianuarie 2007. Spatiu de incarcare eficientDestinat activitatilor care necesita transporturi dese si voluminoase, noua furgoneta se distinge prin: O sarcina utila de 800 kg, la cel mai bun nivel din segmentul furgonetelor; Lungime de incarcare apropiata de segmentul Furgon : 1936 mm; 4 usi de acces la zona de incarcare (2 spate + 2 laterale) prevazute cu sistem de inchidere. directie asistata; aer conditionat; geamuri electrice. Robustete si fiabilitate Un vehicul robust, disponibil in trei variante de motorizari: 2 motorizari benzina - 1.4 MPI / 75 CP si 1.6 MPI / 90 CP - recunoscute pentru robustete si fiabilitate; Un motor diesel modern, performant si economic - 1.5 dCi / 70 CP. ___________ Utilitara pick-up http://www.dacia.ro/...ilitara-pick-up [ http://www.topgear.ro/poze/225dad85805dbb04b71b6f9c7b8461a5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached FilesEdited by Basarab, 28 December 2006 - 07:37. |
#2
Posted 29 December 2006 - 00:50
[quote name='Basarab' post='2260911' date='Dec 28 2006, 07:24']Furgoneta Logan
O sarcina utila de 800 kg, la cel mai bun nivel din segmentul furgonetelor; Nu mi se pare foarte stralucita, nu e chiar asa de mult 800 kg. 4 usi de acces la zona de incarcare (2 spate + 2 laterale) prevazute cu sistem de inchidere. Mi se pare mie, sau usile din spate se deschid in acelasi mod cu cele din fata? Era mult mai practic o usa glisanta, ca pe Kangoo directie asistata; aer conditionat; geamuri electrice. Dotari care ar trebui sa fie cam de serie, cel putin directia "asistata". Edited by Marius3k, 29 December 2006 - 00:54. |
#3
Posted 29 December 2006 - 02:28
Este in mare parte break-ul cu tabla in loc de geamuri si fara bancheta din spate. Era de asteptat sa scoata si aceasta varianta. Totusi cu portierele alea... Ma gandesc cum s-ar chinui omu' sa bage televizorul pe portiera aia... Sau cum ar arata Ford Transit cu usi normale in loc de glisante.
|
#5
Posted 29 December 2006 - 07:05
TV-ul are loc sigur prin usile mici. Este mai inalt ca MCV. Sunt usi mari. Nu vor mai fi scaune pe randul 2!!!
Va fi o suprafata plana. De asemenea, tv-ul se baga si prin spate. Usile din spate se inchid f. bine. Spatele este mai ridicat decat la MCV. Se va vinde. |
#6
Posted 29 December 2006 - 07:11
Pentru a face usa glisanta era nevoie de timp!!!
1. Pe care parte? 2. Rezervorul unde se punea? 3. Era robusta usa? 4. Ce e rau in 2 usi laterale care se deschid mult mult mai rapid. Acesul este dublu. Si din stanga si din drepata. Eu cred ca este bine, atata s-a putut. In plus costurile vor scade foarte mult. Pretul= FF important. Daca pretul va fi rezonabil se va vinde extrem de bine. In, e masina de marfa nu trebuie sa fie frumoasa. Practica, ieftina, eficienta, robusta. E UN MARE PAS INAINTE. Se poate perfectiona. Sa vina si PICK-UP. Vedeti loganul break http://www.dacia.ro/...t_download/data Edited by Basarab, 29 December 2006 - 07:17. |
#7
Posted 29 December 2006 - 07:30
Chiar era nevoie de un thread in care se discuta despre MCV cu tabla in loc de geamuri spate si cu bancheta scoasa?
Partea cu "4 usi de acces la zona de incarcare (2 spate + 2 laterale) prevazute cu sistem de inchidere." este hilara. Pai cum adica "prevazute cu sistem de inchidere"?! Adica la concurenta dubele au usi care nu se inchid?! Sa te lauzi cu optionale moderne precum geamurile electrice (ce inovatie, dom'le, abia au aparut pe s-classe ) sau directie asistata mi se pare din nou putin jenant, dar na...trebuie sa nu uitam ca e vorba despre Dacia Furgon, segment de piata unde pana acum activa cu succes tractorul ala de pick-up carosat pe cine stie unde. Ma bucura aparitia a inca 2 airbaguri (alea toracice). In rest...aceeasi marie cu alta palarie. Nu vad nici un motiv pentru a ne orgasma. EDIT: Usile alea sunt imbecile la o masina de marfa! Edited by crz, 29 December 2006 - 07:31. |
#8
Posted 29 December 2006 - 08:40
In industria auto conteaza COSTUL. Daca nu, dai faliment!!!
|
#9
Posted 29 December 2006 - 09:13
#10
Posted 29 December 2006 - 09:29
Basarab, on Dec 29 2006, 07:05, said: TV-ul are loc sigur prin usile mici. Are loc, daca e LCD.Este mai inalt ca MCV. Ba din contra, are exact aceeasi inaltime. Sunt usi mari. Sunt usi normale! Nu vor mai fi scaune pe randul 2!!! Dar , vai! Unde isi mai plimba familiile agentii de distributie? Va fi o suprafata plana. Ca in hangar, nu? De asemenea, tv-ul se baga si prin spate. Usile din spate se inchid f. bine. Mai vedem dupa vreo 20.000 km, condusa de soferii "de firma". Spatele este mai ridicat decat la MCV. Are suspensia mai rigida, ca sa poate sari "fundul' in sus, cum zicea cineva despre Golf 5. Se va vinde. DA! Se va vinde, deoarece o sa fie cel mai ieftin vehicul comercial. Mi-as lua si eu una 4x4, sa i-o dau la tata sa are cu ea. Acuma Pe bune vorbind, Sper sa fie macar la fel de fiabila ca si Dacia pick-up diesel. Sper sa nu o vedem prea des prin service-uri, desi imi dau seama ca nu va fi asa. |
|
#11
Posted 29 December 2006 - 10:33
Eu bag acum TV-ul in Loganul meu!!! Pe usa din spate.
Tu nu intelegi ca daca acolo nu o sa mai fie scaun, intra orice. Uite. Cheama un taxi Logan si baga-ti TV-ul. Intra 100%. Degeaba ai calitate, daca nu e nevoie. Conteaza sales. Ford abia mai scapa de faliment. Si are calitate de 10 ori cat Honda! |
#13
Posted 29 December 2006 - 11:18
Uko esti mare smecher. Ai SH si faci pe mare strainez. Relax, ca nu tine.
Mai scoate fum ca tractorul? Miroase a basescu de germania?! |
#14
Posted 29 December 2006 - 11:24
ti-am mai zis ca nu am SH...raspunde la intrebare, nu schimba subiectul cum faci mereu...
|
#16
Posted 29 December 2006 - 14:48
Quote Eu bag acum TV-ul in Loganul meu!!! Pe usa din spate. Tu nu intelegi ca daca acolo nu o sa mai fie scaun, intra orice. Uite. Cheama un taxi Logan si baga-ti TV-ul. Intra 100%. Quote Ce e rau in 2 usi laterale care se deschid mult mult mai rapid. Acesul este dublu. Si din stanga si din drepata Usile alea sunt niste spanacuri la o masina de marfa! Iti arat cel putin 10 televizoare care nu iti incap in Loganul tau pe usile alea (se deschid cumva la 180 de grade?). Sunt masini de marfa aproape la fel de ieftine care au doua usi culisante. |
#17
Posted 29 December 2006 - 14:56
Basarab tu esti platit de Dacia sau Renault in vreun fel? adica nu neaparat direct, dar vreo ruda de gradul I are afiliere la grupul dacia-renault???
nu de-alta dar esti mai orb ca o cartita cand vine vorba de subiectul Logan...o utilitara are atentia concentrata pe utilitatea, si o usa glisanta e mai utila decat una normala...poate bagi un tv de 20", dar totusi daca totusi iti iei unu la 72cm diagonala nu il bagi pe usa aia normala cat vei trai...costul e important in orice afacere nu numai industria auto, dar nu cel mai important...acela este PROFITUL..degeaba vinzi cu super adaos un produs, daca sufera in unele aspecte esentiale, cand cu un adaos mai mic poti vinde mult mai multe ca deh ai rezolvat acele aspecte si te-a costat o idee mai mult... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users