Instructori foarte buni
Last Updated: Nov 24 2012 17:31, Started by
alina_ally23
, Nov 26 2006 18:14
·
0
#1
Posted 26 November 2006 - 18:14
Stau in Bucuresti in zona Eroii Revolutiei. Imi puteti recomanda o scoala de soferi si un instructor bland care sa nu se isterizeze si de la care sa ai multe de invatat si care respecta orele de condus pe care le platesc?
Merci P.S. Instructor pe Dacia berlina Edited by alina_ally23, 26 November 2006 - 19:10. |
#2
Posted 26 November 2006 - 20:54
alina_ally23, on Nov 26 2006, 18:14, said: Stau in Bucuresti in zona Eroii Revolutiei. Imi puteti recomanda o scoala de soferi si un instructor bland care sa nu se isterizeze si de la care sa ai multe de invatat si care respecta orele de condus pe care le platesc? Merci P.S. Instructor pe Dacia berlina de ce musai pe dacia berlina ???? |
#3
Posted 26 November 2006 - 21:00
#4
Posted 28 November 2006 - 14:53
Nu stie nimeni?
N-a facut nimeni cu un instructor bun? |
#5
Posted 28 November 2006 - 15:11
Instructorul meu a fost super ok din punct de vedere al 'isterizarilor' . Adica nu cred ca se poate intalni un om mai calm. Singura parte proasta este ca trebuie sa cam tragi de el...s-a mai intamplat sa si intarzaie, etc. Insa una peste alta m-am inteles bine cu el si am luat din prima .
|
#6
Posted 28 November 2006 - 15:23
eu zic e sa cauti un instructor bun care sa nu aiba neaparat dacie 1310, ci eventual o masina mai masiva (gen logan) si (eventual) fara servodirectie. Important e sa inveti sa sofezi bine, odata ce ai invatat (cat se poate invata bine in cele 30 de ore) sa conduci bine consider ca poti face relativ usor trecerea de la masina de scoala la ce ai in batatura
|
#7
Posted 28 November 2006 - 15:34
romaximusro, on Nov 28 2006, 15:23, said: eu zic e sa cauti un instructor bun care sa nu aiba neaparat dacie 1310, ci eventual o masina mai masiva (gen logan) si (eventual) fara servodirectie. Important e sa inveti sa sofezi bine, odata ce ai invatat (cat se poate invata bine in cele 30 de ore) sa conduci bine consider ca poti face relativ usor trecerea de la masina de scoala la ce ai in batatura Pentru a face scoala pe logan mi s-au cerut 5,5 mil, iar pe berlina pot face cu 3,3 mil...ceea ce pentru mine e mai mult decat perfect, deci raman la berlina numai ca trebuie sa gasesc si un instructor care are rabdare, e bland, nu tipa...etc, si pentru asta am nevoie de ajutorul celor care au facut cu un asemenea instructor |
#8
Posted 29 November 2006 - 11:44
si eu cred ca tot pe Dacia clasica e mai bine de invatat, mai ales ca daca omul va conduce asta ii va fi clar mai usor, fiind adaptat din scoala cu gabaritul masinii.
off-topic @romaximus: sunt tare rabdator din fire, dar insistenta cu care recomanzi Loganu peste tot ma plitiseste deja; rade lumea cu care mai discut despre forumul asta cu gura la urechi cand isi aduce aminte de tine, asa ca las-o mai moale! (iti dai seama, esti vestit pe la Cluj!!) |
#9
Posted 29 November 2006 - 11:46
numai la cluj crezi ca e vestit???
are 1% din toate posturile!! peste 15000... |
#10
Posted 29 November 2006 - 11:56
lvg, on Nov 29 2006, 11:44, said: si eu cred ca tot pe Dacia clasica e mai bine de invatat, mai ales ca daca omul va conduce asta ii va fi clar mai usor, fiind adaptat din scoala cu gabaritul masinii. off-topic @romaximus: sunt tare rabdator din fire, dar insistenta cu care recomanzi Loganu peste tot ma plitiseste deja; rade lumea cu care mai discut despre forumul asta cu gura la urechi cand isi aduce aminte de tine, asa ca las-o mai moale! (iti dai seama, esti vestit pe la Cluj!!) nu recomandam loganul ci o masina mare (gen logan).. ca e Fiat albeea, chevrolet aveo , Hyundai accent, solenza e tot un drac. De ce zic o masina ceva mai mare? ca sa se obisnuiasca cu niste dimensiuni mai mari ale masinii. Oricum ideea e ca (dupa parerea mea) conteaza mai mult instructorul si abia apoi masina. Nu e neaparat nevoie sa faci pe dacie 1310 chiar daca ai una in batatura. Conteaza bazele pe care le inveti, felul cum te invata instructorul sa parchezi, sa te misti in trafic etc.. Singura problema as vedea-o la trecerea de la o masina cu servo la una fara servo, de aia ii recomandam (eventual) sa gaseasca o masina fara servo.. Edited by romaximusro, 29 November 2006 - 11:57. |
|
#11
Posted 29 November 2006 - 12:47
Ok, am inteles ideea cu masina (cu toate ca spatele unui Logan (de exemplu) e foarte diferit de spatele unei berline...lucru pe care l-am testat...se vede foarte greu in spate comparat cu berlina)...ok, trecand peste partea cu masina...ramanand tot la berlina...un instructor bun stie cineva? ca pe mine asta ma intereseaza
Edited by alina_ally23, 29 November 2006 - 12:48. |
#12
Posted 29 November 2006 - 14:21
In 2002, eu am facut scoala la G.I.A. Semnal. Am facut chiar cu directorul firmei si a fost super de treaba. Civilizat si amabil dar atent si cu ochii pe tine...
Examenul l-am luat pe o SuperNova noua, pe care abia o cumparase, iar scoala o facusem inainte pe 1310. G.I.A. Semnal e pe bd. Iuliu Maniu. S-ar putea sa mai aiba si acum berline, nu stiu sigur... Nu dau user-ilor de pe forum nr. de tel. si adresa pentru ca ma acuza moderatorii de reclama. |
#13
Posted 04 January 2008 - 10:19
alina_ally23, on Nov 26 2006, 22:00, said: Pentru ca vreau sa fac scoala pe dacie berlina...n-are rost sa fac pe Logan sau altceva atata timp cat o sa conduc o dacie berlina dupa ce imi iau carnetul. |
#14
Posted 04 January 2008 - 13:57
lasati fata sa faca scoala pe o masina fara servo. daca face scoala pe orice cu servo si dupa va trebuii sa parcheze lateral o dacie 1310 o sa va injure.
sfatul meu e sa cauti un instructor particular care sa aiba o dacie, dar nu prea mai sunt. cei de la select auto de la obor mai au dacii 1310 si acum dar sunt neseriosi. |
#15
Posted 15 March 2008 - 11:49
Salut!
Imi puteti recomanda o scoala de soferi buna din Constanta si eventual un instructor? Edited by media_, 15 March 2008 - 11:49. |
|
#16
Posted 15 March 2008 - 18:02
care e faza cu facutul scolii pe o masina mai masiva? pai daca e asa, mai bine incepem cu categoria c si dupa aia dam de b. scoala o faci ca sa iei permisul, si cu o masina cat mai mica ai sanse mai mari. sa fim seriosi, nu cred ca spune cineva ca e sofer adevarat din scoala. de fapt inveti din ce conduci dupa. cat mai mult, drumuri cat mai lungi. asa se invata. mai bine pe tico decat pe Logan. parerea mea.
scuze de offtopic, dar oricum offtopic e toata discutia, io credeam ca e coltul turnatorului. |
#17
Posted 17 March 2008 - 08:32
Consider ca e mai bine sa invetzi din start pe o masina mai ' masiva ', decat sa exersezi singur, ulterior, in trafic. Asta e ideea de a face scoala pe Logan, in loc de matiz. Oricum, cred ca o sa fie mai greu, la scoala, in primele sedinte cu acomodarea, dupa aia o sa fie ceva normal ; in trafic o sa fie mai grea acomodarea de la matiz la logan. Daca vei conduce o masina precum logan, nu are rost sa faci pe matiz ( doar de dragul ca vei avea sanse mai mari la examen), iar pe urma sa sari direct la logan. Unii posesori de matiz mai spun ca " Matiz nu e masina. " Or stii ei de ce spun asta.
In fine, ceva recomandari pt. un instructor din Constanta ? |
#18
Posted 18 March 2008 - 15:44
Tu ce crezi ca daca inveti sa parchezi lateral un Logan cu ditamai fundul de nu vezi mai nimic in spate, oglinzi destul de mici si dimensiune de compacta, o sa-ti fie mai usor apoi sa parchezi o masina cat de cat normala, adica nu matizuri, C1, etc? Loganul e o masina foarte buna pentru facut scoala, daca chiar vrei sa inveti ceva la parcari, manevre,etc. Daca nu faci scoala pe C1 unde fundul se termina jumatete de metru in spatele scaunului, parchezi lateral din prima fara nici un reper, si cu prima ocazie cand iti intra un sedan pe mana il contopesti cu radiatorul celui din spate.
Edited by filipxxx, 18 March 2008 - 15:45. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users