Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

Honda Accord vs BMW 525D

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
100 răspunsuri în acest subiect

#37
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
Asta o vad si o aud de la oricine, mai ales ca am BMW, toti ma intreaba, de ce nu mi-am luat altceva, ca BMW e scump de intretiunut. Nu este cu nimic mai scump decat Passat(ca la asta se bate mereu apropos), iar in comparatie cu multe alte masini ieftine este mai ieftin de intretinut, de exemplu Nissan, Renault, Peugeot, Hyundai, Audi, Mercedes, etc. De Honda nu stiu cum sta treaba, dar cele de mai sus sunt cel putin egale ca si intretinere, daca nu mult mai scumpe. DIn cate stiu Nissan este cu mult mai scump de intretinut, de exemplu pacutele de frana la un x-Trail, sunt duble la pret, la Hyundai accent au cam acelasi pret, desi aia e o masina de nimic pe langa BMW-ul meu, etc. SI nu cred ca un 525 sa fie mai scump la intretinere decat un Accord. mai ales ca e japoneza, si piesele vin si mai greu, si doar la comanda unele...

Oricum nu sustin sa se cumpere acel BMW, fiecare cumpara ce-i place, pentru ca el trebuie sa fie fericit, si el isi conduce masina, eu doar am dat niste exemple.

#38
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.972
  • Înscris: 11.05.2006
Mai, cunoscutii mei cu Accord (doi la numar) au benzinare, dar m-am speriat de pretul reviziilor (in a good way). La diesel trebuie sa fie mai scump, dar daca se pastreaza proportiile, logica imi spune ca ar trebui sa fie mult mai ieftin decat la un Serie 5 diesel.

#39
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 40.874
  • Înscris: 16.05.2005
o secunda. probabil comparati preturi la BMW de la diferiti distribuitori de piese cu preturi de showroom pentru ceilalti producatori nu?

#40
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
ce vrei sa spui maximus? serios nu prea am priceput.

#41
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 40.874
  • Înscris: 16.05.2005
ma refeream la faptul ca poate ca atunci cand vb de intretinere ieftina la BMW va referiti la piese (de exemplu) sau la consumabile luate din comert din diverse magazine ce nu tin de dealer, in timp ce la masinile cu care comparati bmw-ul luati preturile de dealer. si normal ca alea de dealer sunt mai scumpe..

#42
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
pai ce piese? Masina are 220 K Km, si am bagat doar ulei si motorina, si filtre.

Ultima oara m-a costat 690RON, Toate filtrele in afara de cel de particule, si 5 litri de 5W 40 pentru Turbo Diesel, luate toate de la BMW. PArtea proasta este ca uleiul 5 W 40 la Bavaria costa 8,4 Euro/Litru cu tot cu TVA, la orice alt magazin costa peste 16 Euro.

Alte piese... aaa Placutele de frana, le-am schimbat doar o data, dar nu m-au falimentat, nu mai stiu cat costau, dar nu prea scump.
In orice caz, la x-Trail placutele de frana, toate costa vreo 500 Euro la reprezentanta, pe mine m-au costat in jur de 250.

#43
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
pentru pretur la piese de BMW, intrati la www.realoem.com, si pentru seria 5 intrati la E60.

Editat de test_driver, 15 decembrie 2006 - 09:25.


#44
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 40.874
  • Înscris: 16.05.2005

 test_driver, on Dec 15 2006, 09:23, said:

pai ce piese? Masina are 220 K Km, si am bagat doar ulei si motorina, si filtre.

Ultima oara m-a costat 690RON, Toate filtrele in afara de cel de particule, si 5 litri de 5W 40 pentru Turbo Diesel, luate toate de la BMW. PArtea proasta este ca uleiul 5 W 40 la Bavaria costa 8,4 Euro/Litru cu tot cu TVA, la orice alt magazin costa peste 16 Euro.

Alte piese... aaa Placutele de frana, le-am schimbat doar o data, dar nu m-au falimentat, nu mai stiu cat costau, dar nu prea scump.
In orice caz, la x-Trail placutele de frana, toate costa vreo 500 Euro la reprezentanta, pe mine m-au costat in jur de 250.

pai asta ziceam.. tu compari piese luate de la reprezentanta cu (probabil) piese oem. Si la x-trail si la alti producatori banui ca gasesti si piese oem , mai ieftine :peacefingers:

#45
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 36.513
  • Înscris: 04.05.2006

 romaximusro, on Oct 19 2006, 10:53, said:

in sfarsit , eu raman la parerea mea. O retea slaba de service e un mare minus cand cumperi o masina

Pai atunci ia-ti Renault, care are o suuuuper retea de service. Si vei vedea ce inseamna retea mare si extrem de proasta. :)


 tyby1827, on Nov 28 2006, 18:07, said:

Pt mine exista doar Mercedes si BMW pt ca am vazut motoare la ele pana in 700.000 km fara probleme care inca merg..pai cand vreodata domnilor os a duceti o Honda in atatia km sau multe alte rasnite de masini..fac aluzie la cele frantuzesti...

Si totusi....nu te-ai plictisi sa conduci 700.000 km aceeasi masina?  Cine naiba mai tine in ziua de azi o masina pana la 700.000km?????

#46
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 40.874
  • Înscris: 16.05.2005
nu cred ca Honda sta mai bine :) si nu o zic cu rautate stiu ca doar ati din iasi ce mai misca ca in rest.. si la ati de exemplu faci reviziile la Toyota pana isi fac showroom. Nu stiu de ce intelegeti ca ma iau de masina , nu eu sunt primul care a gandit asta.. eu oricum daca as avea banii nu cred ca as sta prea mult pe ganduri daca as vrea o masina noua pana cand sa ma duc in showroom sa comand un accord

#47
bogdansbg

bogdansbg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 139
  • Înscris: 18.04.2006
Ca fost posesor de Honda si de BMW as dori sa fac cateva comentarii.

Respect ideea ca masina noua este noua.
Respect deasemenea marca BMW prin tot ce a reprezentat si reprezinta de vreo 30 de ani incoace.

Deasemenea as vrea sa mentionez ca Honda Accord produsa in UE nu se compara, tineti minte, NU se compara cu Honda Accord produsa in Japonia. Deasemenea as vrea sa aduc la cunostinta cumparatorilor de Honda Accord ca in Romania sunt aproximativ 30 maxim 50 de Accord produse in Japonia. Restu sunt produse in Europa pe undeva, daca nu ma insel in Marea Britanie.

Acum sa revin si la subiectul BMW.
BMW este o masina buna pentru pasionati, cunoscatori. Am citit ca spunea cineva ca o Honda e mai tare ca BMW la comportament rutier etc etc, sau ceva de genu. Mai oameni buni, astia produc masini pe care le exporta in toata lumea de peste 30 de ani si se stie ca cine a avut un BMW a fost marcat.
As vrea sa dau un vot negativ Modelului de la BMW E60 daca nu ma insel, ultimu model, NU se compara cu E39, DELOC.

BMW E39 este MASINA, iar daca va gasiti una cel putin 2002 sau chiar din 2003 sa prindeti cu motoarele care au fost puse si pe noua generatie ati facut o afacere buna.

Honda Accord este un alt fel de viata pe care romanii inca nu-l percep. Honda ca marca aduce altceva in vietile oamenilor, aia se numeste Fiabilitate in TIMP, nu si stabilitate ca PRET.

Daca ar fi sa aleg intre un BMW si un Accord, as alege BMW pentru ca:
- isi pastreaza pretul
- piesele se gasesc peste tot in Romania si Europa
- putere, comfort si siguranta.

Cu stima

Editat de bogdansbg, 22 decembrie 2006 - 02:00.


#48
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006

 romaximusro, on Dec 15 2006, 10:15, said:

pai asta ziceam.. tu compari piese luate de la reprezentanta cu (probabil) piese oem. Si la x-Trail si la alti producatori banui ca gasesti si piese oem , mai ieftine :peacefingers:

Piese oem inseamna piese originale ;) sunt exact preturile practicate de reprezentanta, acolo la www.realoem.com nu-ti comanzi piese, doar te informezi. eventual te uiti in ce pozitii sunt naumite piese, pentru a le identifica mai rapid.

edit: oem sunt piese de BMW de la BMW, nu de la turci, nemti, italieni, vapoare, sau china.

@bogdansbg ce are E60-ul> serios, si eu vreau sa-mi schimb masina cu un E60, dar nu e bani suficienti, in schimb mi-as permite un E39. Dar vreau E60, ce are masina asta? mie mi-a placut, interiorul este la ani lumina de E39, in bine. La vechile BMW-uri cel mai mult imi place E46-le seria 3 mai vechi pentru cine nu stie, in rest imi place dar nu asa mult, insa vreau E39 pentru spatiu, si eventual un motor mai maricel.

Editat de test_driver, 22 decembrie 2006 - 02:13.


#49
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.499
  • Înscris: 28.09.2005

 bogdansbg, on Dec 22 2006, 01:58, said:

Deasemenea as vrea sa mentionez ca Honda Accord produsa in UE nu se compara, tineti minte, NU se compara cu Honda Accord produsa in Japonia. Deasemenea as vrea sa aduc la cunostinta cumparatorilor de Honda Accord ca in Romania sunt aproximativ 30 maxim 50 de Accord produse in Japonia. Restu sunt produse in Europa pe undeva, daca nu ma insel in Marea Britanie.

Ce Accord ai avut? pentru ca nu ai avut clar generatia curenta.
Toate Accordurile CL7/CL9 din Europa sunt produse in uzina de la Sayama, Japan, lucru care se vede si din codul lor de sasiu: JHM (Japan Honda Manufactured). TSX-ul pentru US/Canada se fabrica in Ohio (seria incepe cu AHM), si... cam atat.

In UK se produce noul Civic hatchback (Swindon). Civicul sedan, la fel ca si Accordul, e 100% japonez.

Macar nu mai dezinforma lumea, daca tot te dai cunoscator. Iar daca te referi la o generatie trecuta, chiar nu are nici o relevanta in contextul de fata.

#50
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.499
  • Înscris: 28.09.2005
am scris ceva in graba: Accordul pt US/Canada (care nu are nimic in comun cu Accordul Euro/JDM) este facut in Ohio, nu TSX-ul. TSX este, la fel ca si fratele geaman Euro/JDM Accord, produs tot la Sayama.

Singurele modele actuale produse in Europa sunt: Civic hatchback, CR-V benzina (Swindon) si City (Turcia).

Editat de cryo, 22 decembrie 2006 - 15:49.


#51
chevrolet

chevrolet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 105
  • Înscris: 24.04.2006
am avut masina la sh si nu te sfatuiesc delok sa iei asa ceva de la totzi samsarii care le jevroiesc-- si ai lucru nou + garantie-- si tu mergi cu ea adica daca te tine buzunarul faci liniute drifturi burnout-turi etc.          + ca si nou eu sunt de parere ca Honda accord bate bmw'ul

#52
Alexutz_C

Alexutz_C

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 526
  • Înscris: 16.06.2004
Eu citesc si nu pot sa cred ce citesc,un BMW nu poate ajunge la nasul unei Honda....best joke ever,
Ia sa ne uitam putin aici sa vedem calitatea super la aceasta masina :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zON4bWsl2Ek?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce ruliu....oricat spun unii ca e manarit acest test se vede din satelit cum masina e "peste tot",avand o stabilitate penibila,Genial...nu am ce zice.
@bogdan:E60 este o serie 5 foarte reusita,controversat este designul dar atat,in orice test absolut orice test,iese printre cele mai bune,baietii de la whatcar o considera best in class,deci nu cred ca e chiar asa de dezamagitoare precum pretinzi.
PS:Accord e o masina foarte buna si corecta insa nu are ce cauta intr-o comparatie cu un BMW mai ales la stabilitate.

Editat de Alexutz_C, 07 ianuarie 2007 - 19:12.


#53
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.713
  • Înscris: 15.12.2005
Intre timp are ESP Honda accord. Nu stiu cat ajuta.. da are.

#54
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.499
  • Înscris: 28.09.2005
Alexutz_C, stii ca Accordul respectiv era singura masina fara ESP din testul ala, nu? Eu altceva nu inteleg... de ce nu au inclus in test motorizarea 2.4, care a avut intotdeauna VSA. Intrebarea asta mi-am pus-o imediat ce am vazut testul, si mi-a ridicat semne de intrebare cu privire la obiectivitatea lui.

Cat despre stabilitatea Accordului in curbe, vara trecuta am lasat in urma tot ce misca pe serpentinele din jurul Poienei Brasov... si nu sunt putini cei care incercau sa se tina tare (si nici nu erau Loganuri...)

Asa ca... vorba aia inteleapta, hai sa nu mai vorbim din filme...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate