Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb
 Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...
 Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024

De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...
 Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...

Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...
 

Noua oferta de telefonie UPC-Astral

- - - - -
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#73
geojoking

geojoking

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 04.11.2005
deci inseamna ca acuma se va renunta in masa la astral. multi (ca si mine de altfel) si-au asctivat triplay numai fiindca era gratis, ca telefon secundar, pe care il foloseau ocazional.

#74
tudor_turcu

tudor_turcu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,377
  • Înscris: 12.09.2003

View Postgeojoking, on Oct 10 2006, 21:32, said:

deci inseamna ca acuma se va renunta in masa la astral. multi (ca si mine de altfel) si-au asctivat triplay numai fiindca era gratis, ca telefon secundar, pe care il foloseau ocazional.
Sa nu generalizam - multi au trecut la Triplay pentru Internet - eventual vor renunta la telefonie daca vor fi obligati sa o plateasca, asta daca le convine sa ramana doar cu telefonul mobil. Nu stiu cata lume dupa ce a trecut la Triplay a mai pastrat si Romtelecom-ul...

#75
cris85_cfc

cris85_cfc

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 182
  • Înscris: 10.08.2006
Locuiesc in Ploiesti, iar aici RDS.TEL inca nu este disponibil pentru persoane fizice, conform spuselor celor de la firma. Sunt abonat la UPC-Astral privind televiziunea prin cablu si am observat pe site-ul upcnet.ro ca toti abonatii CATV UPC pot beneficia de UPC Tel. Sunt extrem de interesat, fiindca Romtelecom ma scoate din minti cu tarifele lor exagerate. As dori sa aflu daca este disponibil pentru mine, pentru adresa mea. Le-am scris de 3 ori in ultima luna, dar nu am primit niciun raspuns. In caz ca stie cineva detalii, HELP!!! Eventual, despre alt operator de telefonie fixa disponibil in Ploiesti.

#76
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005

View Postboooggy, on Oct 8 2006, 11:22, said:

exact. mi-au spus ca se va face trecerea automat iar daca nu doresc aceasta trecere pot sa renunt la telefonie ...... :raygun:

Pai si nu le-ai facut scandal? Nu ai cerut sa vorbesti cu un manager? Nimic? Nu pot sa inteleg! Explica-mi, te rog!

#77
boooggy

boooggy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 23.05.2004
nu am cerut sa vorbesc cu manageri pt ca tot acelasi lucru mi-ar fi spus...oricum caut si provider internet pt ca vrea sa renuntz de tot la ei.....

#78
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005
E o decizie de marketing stupidă. Acum toată lumea merge pe servicii integrate, numai UPC-ul desființează un concept de marketing cu care alții au succes.
Personal, sunt împotriva gratuităților, fiindcă de obicei ele costă scump, cost suplimentar care se reflectă fie în calitatea serviciului, fie în servicii suplimentare taxabile. Deci, pentru mine problema nu este că UPC îmi desființează o gratuitate, ci că mă mă pune să plătesc fără să beneficiez de ceva în plus . Grila de programe este neschimbată din 2004 (mă rog, au mai permutat niște programe între ele). Nu a crescut numărul de programe. Viteza la net este aceeași din 2005, în vreme ce RTC are acum 2,5 la aceiași bani, adică aproape dublu! Până și RDS-ul are 2MB la pachetul maxim. În plus, la RDS există și minute telefonice incluse în abonamentul la internet. Minute pe care ai cu cine să le folosești, RDS.Tel având peste 500,000 de abonați, față de cei 40,000 ai UPC-ului, dintre care 80% sunt cei cu telefonie gratuită de 4$.
Mă tem că UPC va repeta greșelile pe care le-a făcut în urmă cu vreo 5 ani RTC și va ajunge "captiv" al unui grup de utilizatori restrâns, fără perspective, de pensionari și alți utilizatori cu venituri reduse. Iar deciziile falimentare de la UPC vor afecta și serviciile lansate de curând de DTH, FocusSat fiindcă mulți vor renunța să mai aibă de a face cu o companie falimentară.

#79
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005

View Postboooggy, on Oct 11 2006, 07:35, said:

nu am cerut sa vorbesc cu manageri pt ca tot acelasi lucru mi-ar fi spus...

Asta e unul din motivele pentru care isi permit sa faca asa ceva. Ei incalca contractul si ce scrie pe propriul lor site, si noi tacem din gura...  Si eu caut alternative, dar.. pana le gasim... pana se misca ei.. mai cotizam la UPC... Ceea ce nu ei NU merita.

#80
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005

View Posthoria.popescu, on Oct 11 2006, 09:53, said:

Si eu caut alternative, dar.. pana le gasim... pana se misca ei.. mai cotizam la UPC...
Parcă stai în Dr. Taberei nu?
Net: RTC, rețele de cartier
Voce: RTC, mobili
TV: DTH (aici este dureroasă instalarea, însă abonamentele lunare sunt comparabile) - de preferat NU FocusSat că sunt tot ei.

#81
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005
Voce nu ma intereseaza, am alte variante.
La TV nu prea ma uit.
Deci durerea e la net... oscilez intre RTC si Deck... ce-mi recomanzi?

#82
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005

View Posthoria.popescu, on Oct 11 2006, 14:25, said:

Voce nu ma intereseaza, am alte variante.
La TV nu prea ma uit.
Deci durerea e la net... oscilez intre RTC si Deck... ce-mi recomanzi?
Romtelecom all the way. Eu am avut chiar noroc, am făcut cererea sâmbătă, luni m-au sunat să iau modemul! Am la birou de aproape un an și sunt mulțumit. Mă rog, și de Astral eram mulțumit până când a picat. Ceea ce m-a dezamăgit și m-a făcut să reziliez contractul a fost că nici după 7 zile nu rezolvaseră problema și eram pasat de la o zi la alta. Măcar la Romtelecom știi că au oameni de teren și se rezolvă în timp rezonabil. În plus, Astral stă cam de multișor la 1,5MB, în vreme ce RDS are la bani mai puțini 2 MB ȘI telefonie, iar RTC 2,5 MB.
Deck are, din câte știu eu, doar 1MB la 29USD, ceea ce mi se pare mult peste ce este pe piață. Nu știu cum stau cu fiabilitatea și suportul tehnic dar mi se pare scump.

#83
Ignition

Ignition

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,971
  • Înscris: 03.10.2005
Mie mi se pare o idee buna sa aiba un abonament voce de 9RON cu convorbiri nelimitate in reteaua proprie (din ce am inteles ~40000 abonati).
Ideea de a opri oferta redusa la cele 3 (TV+Internet+Telefonie) mi se pare o aberantie...din moment ce asta cere piata in momentul de fata iar concurenta (nu numai RCS) ofera lucrul asta.
Majoritatea actiunilor (sau lipsa lor) intreprinse in ultimul timp de catre managmentul Astral-UPC imi dau senzatia ca ori cineva doreste sa scada valoarea de piata a companiei, or vid de putere.

Edited by Ignition, 11 October 2006 - 14:43.


#84
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005
Nu cred că vor scăderea valorii de piaţă a companiei. Anumite lucruri sunt explicabile. Avem o achiziţie a unei companii de către o alta şi o integrare a celor două. Astfel se explică stagnarea. Astralul nu a mai făcut nimic, nici pe partea de marketing, nici pe partea de servicii, iar noua entitate a aşteptat să rezolve problemele interne.
De asemenea, orice integrare a două entităţi duce la incertitudine şi nesiguranţă, mai ales la nivelul managementului mijlociu şi a "pedestraşilor", ceea ce se traduce prin plecări sau "băgare de picioare".
Se pare că acum şi-au rezolvat problemele interne, de vreme ce au lansat noi oferte. Numai că oferta de telefonie nu a fost foarte bine gândită. Este dificil, psihologic vorbind, să-l determini pe un om să plătească pentru un serviciu pe care îl primea gratuit. Măcar temporar, cei cu TriplePlay ar fi trebuit lăsaţi aşa, iar la 9 lei să ofere nelimitat în reţea, X minute pe reţele fix şi Y minute pe reţele mobile, mai multe decât cele oferite gratuit.
Aşa, la TriplePlay, utilizatorul avea 300 în astral, 14 pe mobil şi 30 pe fix. Acum, la 9 lei, are doar nelimitat în reţea. Este evident că dealul este total dezavantajos. Aşa că, din cei 40.000 de utilizatori, vor rămâne destul de puţini şi gratuitatea în reţea este cvasinulă din moment ce nu prea ai cu cine să vorbeşti.
Pentru ceilalţi utilizatori, oferta este nici prea-prea, nici foarte-foarte. oricum, pe voce este supra-ofertă şi poţi găsi variante mai ieftine.

#85
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005

View PostIgnition, on Oct 11 2006, 15:42, said:

Mie mi se pare o idee buna sa aiba un abonament voce de 9RON cu convorbiri nelimitate in reteaua proprie (din ce am inteles ~40000 abonati).

O fi o idee buna, dar nu la numarul lor de abonati. Eu NU am cu cine vorbi. Si 40 000 abonati mi se pare extrem de putin.

#86
boooggy

boooggy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 23.05.2004
la fel si eu....degeaba oferta free in retea.....iar cind i-am explicat aluia de la relatii cu clientii ca nu am cu cine sa vorbesc in retea mi-a spussa iau abonamentul de 18 ron....interesant ca pina acum la triplay nu plateam abonament si aveam si minute.... :death:
iar problemele interne tot persista atit cit le cade tot.....

Edited by boooggy, 11 October 2006 - 18:32.


#87
geluadi2000

geluadi2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,093
  • Înscris: 08.02.2006
dar legal totusi pot sa faca ce vor sa faca?
pot sa schimbe contractul si oferta oricand si oricum?

panarame de firme.......

#88
boooggy

boooggy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 23.05.2004
in contract isi rezerva dreptul de a modifica serviciile cum vor ei....bineinteles ca te anunta din timp.....

#89
Willi73

Willi73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 09.01.2004
in legatura cu facturarea de la astral pot adauga cate ceva.
nu stiu cati ati observat dar s-a schimbat ceva foarte important.
in luna august am primit factura cu toate cele trei in care era inclus catv pentru luna august. urmatoarea a fost emisa la inceputul lunii septembrie cu catv pe luna octombrie. urmand conform datelor scrise a fi platita pana la jumatatea lui octombrie. deci au revenit la plata in avans a unui serviciu neefectuat. cu toate astea operatoarea a spus ca avem o perioada de "gratie" pana la sfarsitul lunii octombrie. si in plus ca sa beneficiezi de o factura cu toate trei trebuie sa platesti factura emisa pana la 20 a lunii de emitere. deci in cazul de fata factura din septembrie care are inclus catv pe octombrie trebuia platita pana pe 20 septembrie!!! in caz contrar luna urmatoare vei primi factura separata pentru internet+telefon si alta pentru catv. conditie aberanta inpusa clientului!!! aceasta explicatie operatoarei nu i-a fost clara sau nu a vrut sa o inteleaga.
oricum daca serviciul oferit este bun, relatiile cu clientii si serviciul de facturare este la pamant!!!
saptamana aceasta voi renunta si voi trece la clicknet.

#90
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005

View PostWilli73, on Oct 12 2006, 09:10, said:

oricum daca serviciul oferit este bun, relatiile cu clientii si serviciul de facturare este la pamant!!!
saptamana aceasta voi renunta si voi trece la clicknet.
Într-adevăr, facturarea este la pământ. Eu plăteam prin sning, ca să evit aglomerația permanentă de la casierii. Cum factura nu ajungea întotdeauna, plăteam o sumă acoperitoare, cu 3-5 lei mai mult, fiindcă nu știam exact cât este. Aceste sume nu se deduceau, așa cum ar fi normal, în facturile viitoare ci rămâneau un fel de sponsorizare. Pentru toate celelalte facturi pe care le plătesc prin sning, sumele suplimentare erau evidențiate pe factură. Explicația primită din "interior" este că diviziile la Astral au contabilități diferite (este posibil să fie chiar sereleuri diferite), iar faptul că pentru unii abonați se emitea factură comună deja era un mare serviciu  :D

LE: sning înseamnă M y B a n k i n g.

Edited by zaboss, 12 October 2006 - 08:32.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate