Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pareri despre Tico si Matiz
Last Updated: Feb 10 2020 16:22, Started by
ady_botos
, Sep 24 2003 17:33
·
0
#1387
Posted 15 March 2010 - 18:09
Parerea mea de fost posesor de Tico:
Ia acele Hankook cu scrisul alb, ca sunt suficient de bune iar dimensiunile 155/70R12 sunt MULT mai bune decat 135/70R12! Lasa naibii estetica, un cauciuc mai lat este net superior! Am avut si eu d-alea pe Tico si am fost foarte multumit. Iar legat de frana, NU este normal sa ti se opreasca motorul. Nu stiu exact cauza, explicatia sta in faptul ca frana este servo, adica se ajuta de vacuum-ul creat de motor, adica este cumva o "sarcina" asupra motorului, care probabil este prost reglat/infundat ceva si nu reuseste sa mami duca aceasta sarcina. In rest, succes! |
#1388
Posted 15 March 2010 - 20:51
referitor la tobele de esapament le-am schimbat acu cativa ani..acu merg cu masina pe drumuri de balta si nu ma intereseaza ca e genul "turbo"nu m-au costat cred nici 7 mil..si erau originale.eu o singura data am pus pe tico un rulment luat asa la intamplare doardupa reper..mi-a trecut rapid.piesele le iau numai din locul unde am achizitionat masina si nu am mai avut probleme.recunosc evacuarea e singura problema la tico care mi-a creat nervi si probleme.care vreti sa va distrati..cititi.acu 4 ani am inceput sa ma duc la pescuit.eu sunt obisnuit cu mana si suna..eram in concediu medical dupa un infarct si hai sa ma duc la pescuit.inebunisem in casa si prin spitale.si m-am dus la peste in anul ala 300 de zile din 365.intr-o zi vad ca masina merge greu,nu mai avea putere.mergeam cu acceleratia la maximum masina daca mergea cu 25-30 km /h.ce are ..ce are.am ajuns cu chiu cu vai acasa.a doua zi pornesc..masina ,brici..ma duc la peste..pe seara sa nu pot sa urc un delusor cu o panta de 15-10 de grade..pe drum isi revine..acu prieteni,mecanici..rude..pareri,pareri..ma duc iar la balta acolo chiar ma lasa de tot..niste prieteni desfac carburator,filtru,bujii,fise..etc..ce sa va mai zic era in anul cu inundatiile si se depusese nisip si ca sa treci prin el trebuia sa ai viteza si precizie..ca sa ies de acolo au impins saracii prieteni ca eu cu tico treceam ..ei nu s-au incumetat sa vina cu masina ci au venit pe jos.m-au scos la drum dupa care am ajuns acasa remorcat.explodam,desi nu aveam voie sa ma enervez..am dus-o adoua zi tractat la slobozia 50 de km ..acolo surpriza..zice mecanicul:porneste masina!am pornit-o,mergea..m-am dus prin oras pe toate nenorocirile de drumuri si pe camp..numa sa mai faca la fel..nimic..m-am intors acasa ,iar 50 de km..nimic..ma duc iar la balta a doua zi..pe drum pe la jumatate..pac..problem..am ajuns cu chiu cu vaiacasa..si a doua zi sa ma duc in service .dimineata merega bine cativa km am zis..daca trec de podul de peste ialomita ajung la tandarei(20 km)trec de pod...la mustata si ajung la tandarei ,la intrare niste prieteni aveau service(mai rudimentar dar ..service) la slobozia era service-ul unde facusem garantia-revizia..oridica baietii pe elevator..cand nimic ..mergea..si nu prea..noi toti in fata la motor..ce are,ce are?trece unul prin spate si observa ca nu scotea gaze..si zice..bai asta are toba infundata..ridica elevatorul,desface toba urla masina..de nu te auzeai..toba fiind dubla a ruginit,a cazut vata minerala de la izolatie si infunda filtrele ...acu rasufla si ea saraca..gata..dau telefon la slobozia la magazin,aveau tobe..eu..zic..plec cu tico..asa..fara tobe..daca va inchipuiti fata celor pe care ii depaseam cu 130-140 km/h cu tico fara tobe..a fost singura data cand am vrut sa vand tico..acu..niciodata.daca ati vedeam cum merg cu el pe balta,cand ceilalti fac dublul ca timp..ma strecor cu el peste tot..daca raman intepenit il saltam de fund si gataconsum..normal..am prieteni cu 4*4 care consuma dublu si ceva..fratele meu..care a asistat la la "tortura" masinutei..dupa 3 ani de vizionare si-a luat tico..si merge mai bine al meu decat al lui care are cu 50% mai putini km..si n-a vazut campul si balta.acu am rabatata bancheta spate si ce nu pun in ea..catelusa mea,ciobanesc german, cand ii deschid usa..nici nu sta pe ganduri si se urca sa mergem in pa..asta toamna i-am luat cauciucuri marca toyo ,am gasit o oferta la galati cu 270 de lei 4 bucati fabricate in 2008 din alea 135..da nu conteaza la drumurile pe care ma duc eu ca-s mai inguste..pe sosea e altceva,asa ca va recomand cat mai late..am avut probleme si cu cutia ..ca la cum merg eu,n-am vazut o piatra mare in irba si am luat-o drept in cutie..dar acu am scut adaptat de supernova ,ranforsat..merge de n-ai treaba..si cu scaunul soferului am mai avut o problema ca eu am cam 115 kg si banuiesc ca el a fost proiectat ptr un corean micut si slabut nu ptr 2... ..
|
#1389
Posted 04 April 2010 - 20:40
Calin-Catalin, on 14th March 2010, 20:42, said: La Tico, cînd este frînat brusc (violent sau prin o apăsare ''totală'' a pedalei) motorul se oprește, indiferent dacă mașina a fost scoasă pe liber și/sau pedala ambreajului este apăsată. De ce? Înainte de oprire acesta se turează iar becul/ledul de culoare roșie - cel ce ne indică lipsa presiunii - se aprinde. La toate există acest fenomen? E ceva normal? |
#1390
Posted 11 April 2010 - 09:51
albucatalin, on 4th April 2010, 20:40, said: Ce ai rezolvat cu frana ? Ai gasit furtunul de la aspiratie la servo,spart ? În primul rînd țin să vă mulțumesc pt. răspunsuri: s-aveți sănătate! Furtunul (nele) pare (par) să fie intact(e). În schimb, am găsit cîte un pistonș - spate - blocat. Le-am curățat, iar frîna e mult mai bună. Totuși, roțile din spate nu ''îngheață'' - așa cum cred c-ar trebui după a mea părere. Am înțeles principiul de autoreglare a frînei - spate. Mulțumesc. Nu înțeleg de ce motorul se turează cînd acționez frîna. Se turează și cînd apăs ambreajul (~90% din cazuri). Am observat, dar nu sunt sigur, că o dată cu apăsarea ambreajului se mișcă foarte puțin, aproape insesizabil, pedala de accelerație; motorul se turează. Dacă continui să apăs pedala de frînă pînă la oprirea roților, motorul se oprește. Ce mă sfătuiți să fac? Am fost să reglez ''motorul''. S-au reglat tacheții la rece (aici am un dubiu, cred că dacă trimit pe altcineva cu mașina la reglat... meseriașul le va modifica din nou distanțele). La relanti, ledurile sunt de culoarea verde și galben - motor cald. Însă aparatul de emisii gaze indică un amestec foarte bogat, mult peste valorile admise, cînd este accelerată, deci la turație - led roșu. Catalizatorul a fost schimbat vara trecută, deoarece tobele erau ''varză''. E posibil să se strice atît de repede? Aveți vreo idee?... Edited by Calin-Catalin, 11 April 2010 - 09:53. |
#1391
Posted 11 April 2010 - 18:05
Amestecul prea bogat se regleaza din carburator. Cat despre frana,incearca urmatoarea operatiune : de sub carburator,din galeria de admisie,pleaca un furtun care intra intr-o teava metalica. Capatul celalalt al tevii are iar un furtun care se infinge in servofrana. Verifica cu atentie furtunele amandoua sa nu fie crapate,ca sa nu traga aer fals. Daca sunt ok,scoate capatul furtunului care intra in servofrana si obtureaza-l cu un surub care intra putin fortat. Trebuie sa fii sigur ca nu trage aer pe acolo. Buuun....Porneste motorul , fa o tura si verifica frana. Va trebui sa apesi ceva mai tare pt ca nu mai ai servo frana. Daca motorul nu mai face figuri,inseamna ca buba e in servofrana. Pana o remediezi poti sa mergi cat vrei asa ,ca nu se intampla nimic,doar ca tr sa apesi frana ceva mai tare
|
#1392
Posted 11 April 2010 - 19:47
albucatalin, on 11th April 2010, 18:05, said: Amestecul prea bogat se regleaza din carburator. Cat despre frana,incearca urmatoarea operatiune : de sub carburator,din galeria de admisie,pleaca un furtun care intra intr-o teava metalica. Capatul celalalt al tevii are iar un furtun care se infinge in servofrana. Verifica cu atentie furtunele amandoua sa nu fie crapate,ca sa nu traga aer fals. Daca sunt ok,scoate capatul furtunului care intra in servofrana si obtureaza-l cu un surub care intra putin fortat. Trebuie sa fii sigur ca nu trage aer pe acolo. Buuun....Porneste motorul , fa o tura si verifica frana. Va trebui sa apesi ceva mai tare pt ca nu mai ai servo frana. Daca motorul nu mai face figuri,inseamna ca buba e in servofrana. Pana o remediezi poti sa mergi cat vrei asa ,ca nu se intampla nimic,doar ca tr sa apesi frana ceva mai tare Mersi mult. Știi cum se reglează?... Meseriașii - din două service-uri - nu i-au dat de capăt. Și culmea, unul dintre ei e foarte solicitat (vin la el și din orașele vecine!). Am să încerc ceea ce mi-ai propus, referitor la frînă! Dar de ce se turează motorul!?! De la o anumită turație în sus, cum calc ambreajul, motorul se accelerează. Ai vreo idee? |
#1393
Posted 12 April 2010 - 10:38
Calin-Catalin, on 11th April 2010, 20:47, said: Mersi mult. Știi cum se reglează?... Meseriașii - din două service-uri - nu i-au dat de capăt. Și culmea, unul dintre ei e foarte solicitat (vin la el și din orașele vecine!). Am să încerc ceea ce mi-ai propus, referitor la frînă! Dar de ce se turează motorul!?! De la o anumită turație în sus, cum calc ambreajul, motorul se accelerează. Ai vreo idee? |
#1394
Posted 12 April 2010 - 20:37
albucatalin, on 12th April 2010, 10:38, said: Carburatorul se regleaza numai dat jos si pe banc. Verifica uleiul din cutia de viteze. Uf!... și unde anume se mai poate regla!? Oare în Bv am vreo șansă? Și dacă da, care ar fi probabilitatea unui reglaj reușit? Am să verific și uleiul. De fapt, cred că trebuie schimbat deoarece n-am apucat... am mizat pe sinceritatea fostului propietar. |
#1395
Posted 12 April 2010 - 21:23
Calin-Catalin, on 12th April 2010, 21:37, said: Uf!... și unde anume se mai poate regla!? Oare în Bv am vreo șansă? Și dacă da, care ar fi probabilitatea unui reglaj reușit? Am să verific și uleiul. De fapt, cred că trebuie schimbat deoarece n-am apucat... am mizat pe sinceritatea fostului propietar. Atelierul se afla in Brasov pe str.13 Decembrie Nr17(in spatele magaziului Onix) ORAR: Luni-Vineri orele 9:00-18:00 Telefon:0744213612 Cu frana ai incercat ce ti-am zis ? Edited by albucatalin, 12 April 2010 - 21:27. |
#1396
Posted 13 April 2010 - 19:25
Mulțumesc!
Am să încerc o programare, dar pt. aceasta trebuie să-mi iau vreo două zile de concediu deoarece locuiesc în Sf. Gheorghe. Apropo, în această iarnă - pe această rută! - mi-a ieșit un consum de 5,8-6l la suta de Km. Îmi pare puțin cam mult. Voi ce părere aveți? Referitor la frînă... poate la sfîrșit de săptămînă, deoarece nu dispun de un alt mijloc de transport... Am să vă dau de veste... ce și cum!... Îți mulțumesc încă o dată ptr. amabilitatea și promtitudinea cu care mi-ai răspuns. |
|
#1397
Posted 14 April 2010 - 12:31
Calin-Catalin, on 13th April 2010, 20:25, said: Mulțumesc! Am să încerc o programare, dar pt. aceasta trebuie să-mi iau vreo două zile de concediu deoarece locuiesc în Sf. Gheorghe. Apropo, în această iarnă - pe această rută! - mi-a ieșit un consum de 5,8-6l la suta de Km. Îmi pare puțin cam mult. Voi ce părere aveți? Referitor la frînă... poate la sfîrșit de săptămînă, deoarece nu dispun de un alt mijloc de transport... Am să vă dau de veste... ce și cum!... Îți mulțumesc încă o dată ptr. amabilitatea și promtitudinea cu care mi-ai răspuns. |
#1398
Posted 30 May 2010 - 22:19
salutare,unde reglez si eu carburatorul ca lumea? ticalosul e din 2000 are catalizator( euro 2 cica ) si ledurile acelea imi stau aprinse si cel verde si cel rosu incontinuu.
|
#1399
Posted 18 June 2010 - 03:40
tico este o masinuta super, eu am un tico si sunt ft multumit, consum mic piese ieftine(am vazut ca a zis cineva ca piesele pt tico sunt scumpe, "minte" )
placutele de frana m-au costat acum 1 luna 50ron, ulei 3l pana in 90 ron si filtrul 25 ron. cu 50 ron benzina adica 11-12l fac un drum sinaia-snagov(cam 200km) si mai ramane ceva in rezervor, mentionez ca acolo unde pot merg si cu 110-120km/h in curbe este muuuult mai stabila ca matizul, dar daca bate vantul ft tare se simte pentru ca este o masina de doar 650kg daca mai vrei si alte detalii da-mi un mail [email protected] si un bec de faza scurta costa 2.5 ron, ieri am cumparat unul ady_botos, on 24th September 2003, 18:33, said: Saluatre, as vrea sa-mi vand masina si sa iau un Tico sau Matiz SH. Nu prea stiu mare lucru despre ele, asa ca as vrea sa apelez la voi. Am tot auzit variante privitoare la consum,de ex: la Tico am auzit variante cum ca ar consuma in oras ba ffff putin (6%) ba ffff mult (9%). Consider ca ptr o masina cu motor in 3 cil si cilindree mica 9% este ENORM. As vrea pareri despre defectiuni frecvente, consum,etc. De fapt Tico si MAtiz au acelasi motor? E pe injectie sau pe carb? multumesc anticipat :cya: tico este o masinuta super, eu am un tico si sunt ft multumit, consum mic piese ieftine(am vazut ca a zis cineva ca piesele pt tico sunt scumpe, "minte" ) placutele de frana m-au costat acum 1 luna 50ron, ulei 3l pana in 90 ron si filtrul 25 ron. cu 50 ron benzina adica 11-12l fac un drum sinaia-snagov(cam 200km) si mai ramane ceva in rezervor, mentionez ca acolo unde pot merg si cu 110-120km/h in curbe este muuuult mai stabila ca matizul, dar daca bate vantul ft tare se simte smile.gif pentru ca este o masina de doar 650kg daca mai vrei si alte detalii da-mi un mail [email protected] si un bec de faza scurta costa 2.5 ron, ieri am cumparat unul biggrin.gif |
#1400
Posted 18 June 2010 - 07:57
matizul consuma intre 8-10 in oras; in afara intre 4-6.
|
#1401
Posted 18 June 2010 - 11:29
|
#1402
Posted 18 June 2010 - 12:16
nu te contrazic, dar eu spun care este consumul matizului in oras.
|
#1403
Posted 19 June 2010 - 07:45
vononasis, on 18th June 2010, 04:40, said: in curbe este muuuult mai stabila ca matizul, dar daca bate vantul ft tare se simte pentru ca este o masina de doar 650kg |
#1404
Posted 19 June 2010 - 07:49
raduupri, on 18th June 2010, 12:29, said: Asa este, in conditiile in care cel de la volan nu are habar cum arata curba de consum si schimba vitezele dupa ureche |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users