Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Loganul de 100 de cai

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
332 replies to this topic

#1
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Automobile Dacia va lansa oficial, la 14 septembrie, prima masina de peste 100 de cai-putere a uzinei, in cadrul unei prezentari festive ce va fi gazduita de studiourile MediaPro din Buftea.

Este vorba de Loganul cu motor de 1,6 litri in 16 valve, care, potrivit ultimelor informatii neoficiale, va dezvolta 107 cai-putere. Noua motorizare ii va permite Daciei sa atinga 100 km/h in 10,2 secunde - un record absolut pentru producatorul pitestean - si o viteza maxima de 183 km/h.

Pretul estimativ este de 10.200 de euro

Noul Logan va prezenta o serie de modificari estetice, atat la exterior, cat si in interior, insa nu se poate vorbi inca de un adevarat face-lift. Spre deosebire de modelul actual, spoilerele, oglinzile, manetele de deschidere si baghetele usilor vor fi integrate in culoarea caroseriei, iar stalpii centrali vor fi negri. In interior, gurile de aerisire, clapetele usilor si varful levierului cutiei de viteze vor fi cromate, dand un aer mai sportiv automobilului. Pretul estimativ al noii Dacii, al carei nume vehiculat este Logan Dinamique, este de 10.200 de euro.

Lansarea noului model ar putea fi urmata de prezentarea Daciei cu propulsor Diesel de 80 de cai-putere, asteptat de ceva timp in completarea celui de 65 CP, care se comercializeaza in prezent. Aceasta ar putea avea loc fie la Buftea, fie la Salonul Auto de la Paris, care se va desfasura la finele acestei luni, acolo unde Automobile Dacia va scoate in sfarsit la lumina mult-mediatizatul proiect Logan Break.

Sursa Libertatea

#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
daca la 10.200 euroi primesti loganul ambition cu mp3player, cu motor euro4 si imbunatatirile aduse pana acum, eu zic ca e un pret decent. O idee cam mare, insa decent

#3
mdc

mdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 05.08.2005

View Postromaximusro, on Sep 8 2006, 08:58, said:

daca la 10.200 euroi primesti loganul ambition cu mp3player, cu motor euro4 si imbunatatirile aduse pana acum, eu zic ca e un pret decent. O idee cam mare, insa decent

Scump domne, scump! Scump de tot pentru o masina romaneasca! Credeti ca tabla e mai bun la noul model?EU ma indoiesc de asta.
Loganul incepe sa se apropie serios ca pret de masinile din clasa lui. Tare mi-e teama ca o sa si-o ia pe cocoasa astia de la Dacia daca continua politica asta de marire a preturilor. Am inteles ca de la 1 ianuarie 2007 taxa de 30% pentru masinile facute in afara UE se va reduce la 10%. Apare asadar un concurent nou pentru Logan: Kia. Din ce am inteles eu (corectati-ma daca nu e asa) Kia este divizia mai ieftina a lui Hyundai, deci vom putea gasi Rio la preturi de Logan cu aproximativ aceleasi dotari la o calitate insa net superioara.

Edited by mdc, 08 September 2006 - 15:12.


#4
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
iarasi pun aceeasi intrebare cand vine cineva si spune ca e scump etc etc. Arata-mi masina cu dotarile pe pe Logan, spatiul sau, stelele ncap si motorul sau (ne referim la 1.6 16v) care sa coste atat.

#5
mdc

mdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 05.08.2005

View Postromaximusro, on Sep 8 2006, 09:14, said:

iarasi pun aceeasi intrebare cand vine cineva si spune ca e scump etc etc. Arata-mi masina cu dotarile pe pe Logan, spatiul sau, stelele ncap si motorul sau (ne referim la 1.6 16v) care sa coste atat.

Pai am incercat sa-ti dau un exemplu mai sus. Dar vin si eu si-ti pun tie o intrebare: arata-mi masina noua cu cauciucuri mai proaste ca Loganul, cu tabla care sa rugineasca mai repede ca a Loganului, cu atatea probleme de fiabilitate ca ale Loganului (nu ma refer aici la ceva anume ci la toate problemele care apar la o masina noua - zgomote, usi neinchise bine, frane stricate, directii stricate, airbaguri nedeschise, vopsea exfoliata, etc etc etc).
Cat dai exact atat face Maximuse. Hai sa nu ne imbatam cu apa rece. E o masina buna care costa mai putin ca altele pentru ca ofera mai putin. In momentul in care incep sa puna pe ea piese mai bune (asa cum e noul motor cu 16v) incep sa-i creasca si pretul (si e normal sa fie asa). Vor avea mari probleme cand vor ajunge cu pretul la nivelul celorlalte masini (Accent, Rio, ...).
Chiar si tu cu elanul tau patriotic ti-ai alege un Accent in locul unui Logan daca ar avea cam acelasi pret (+/- 1.000 euro) si dotari similare.

Edited by mdc, 08 September 2006 - 15:27.


#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
da, as alege datorita interiorului. Insa realitatea imi arata ca nu prea se poate asa ceva.. un accent la acelasi pret de Logan. In sfarsit depinde cum privesti: jumatatea plina a paharului (dotari, motor, spatiu, siguranta pasiva) sau jumatatea goala (unele probleme mai mici sau mai mari sau unele detalii de proiectare neinspirate)

#7
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006

View Postromaximusro, on Sep 8 2006, 16:14, said:

iarasi pun aceeasi intrebare cand vine cineva si spune ca e scump etc etc. Arata-mi masina cu dotarile pe pe Logan, spatiul sau, stelele ncap si motorul sau (ne referim la 1.6 16v) care sa coste atat.

Kia Rio Sedan Dynamic EX 1.6 DOHC, pret CIP: 10.913 EURO.

E o alternativa, nu spun ca e mai buna, desi dupa mine singurele minusuri fata de Logan sunt spatiul interior (pe inaltime) si volumul portbagajului.

#8
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
da .. dar aia is 10.913 euro cip . Adauga tva-ul si ajungi la 12.986 euro. Fara taxe vamale. Deci e ceva diferenta..

#9
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006
Stiu, de-aia n-am zis ca e concurent, ci alternativa (la ceva mai multi bani). In leasing nu se cunoaste diferenta asa de mult...

Oricum nu mi-as cumpara nici una, nu sunt pentru mine, dar incerc sa ma pun in postura cumparatorilor din target. Care dupa mine au pretentii ceva mai mari decat cei care isi amaneteaza aurul bunicilor sa-si cumpere un 1.4 MPI.

#10
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005

View Postmdc, on Sep 8 2006, 16:26, said:

E o masina buna care costa mai putin ca altele pentru ca ofera mai putin. In momentul in care incep sa puna pe ea piese mai bune (asa cum e noul motor cu 16v) incep sa-i creasca si pretul (si e normal sa fie asa).
Corect. Dar,...
si alte masini mai ieftine tot aceleasi piese mai ieftine folosesc. Plastice in aceeasi gama, poate imbinate cu un pic mai mult simt de raspundere. Si de ce nu , poate o sa cresca si calitatea la produsele Dacia. Eu nu cred ca la Kia platesti un motor de 90CP si norme E4 si ei iti pun vreo racheta. Fiecare detaliu, solutie tehnica, materiale mai calitative costa.

Eu nu pot decat sa ii felicit. Daca privesti evolutia modelelor(1310,Nova, SN, Solenza,Logan) e un progres evident la fiecare model. Daca o tin asa sunt sanse reale ca in cativa ani modelele Dacia sa concureze la calitate cu modele de la Opel,Skoda, Renault. Mai de muncit, dar, ca si reclama lor sunt "pe drumul cel bun". Celelalte marci romanesti s-au ales praful de ele. Vezi ARO, Roman, Tractorul Brasov si chiar slavitul Olcit(Oltena). Baremi astia au impus un produs pe piata, si mai vin si cu alti bani. Am inteles ca vor sa deschida un fel de TehnoCenter pentru proiectare in Romania si o fabrica de cutii de viteza pentru gama Renault.

Cum spun americanii : BE POSITIVE!

#11
mdc

mdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 05.08.2005

View Postromaximusro, on Sep 8 2006, 09:31, said:

da, as alege datorita interiorului. Insa realitatea imi arata ca nu prea se poate asa ceva.. un accent la acelasi pret de Logan. In sfarsit depinde cum privesti: jumatatea plina a paharului (dotari, motor, spatiu, siguranta pasiva) sau jumatatea goala (unele probleme mai mici sau mai mari sau unele detalii de proiectare neinspirate)

Pai nu se poate exact din acest motiv: diferenta de calitate. Chiar tu spunei pe un topic legat de Cielo ca au incercat sa-l produca mai ieftin schimband multe din piesele originale koreene cu unele proaste facute in Romania. Gandeste-te ca la Logan o foarte mare parte din piese sunt produse in Romania si calitatea lor e indoielnica. Nimeni nu poate prezice cati ani va tine vopseaua pe tabla, dupa cati km va trebui sa schimbi consumabilele, etc. La Hyundai iti dau o garantie de 5 ani la anumite piese si de 3 la altele fara limita de km. Asta inseamna ca sunt foarte siguri pe calitatea pieselor bagate si ca nu vor avea pierderi din cauza asta.

Totul se reduce la pretul de productie si nu la profitul companiei. Cand convins ca profitul Daciei la un Logan vandut e cel putin egal cu al lui Hyundai/Accent. Diferenta de pret vine dintr-un cost mai mic de productie pentru Logan. Ce inseamna asta? Proiectare/cercetare/dezvoltare/testare initiala ieftina si rapida si nu neaparat de buna calitate, piese cat mai ieftine si, logic, si mai slabe calitativ, mana de lucru ieftina care in cazul altor firme a fost inlocuita cu roboti gurmanzi de energie electrica - si din punctul asta de vedere Loganul sta mai prost pentru ca robotul ala strange toate suruburile la fel in comparatie cu omul care mai baga si ambalaje de napolitane prin tabla usilor ca sa nu se mai duca la gunoi ;).
De aici vine pretul Loganului Maximus! Asadar: cat dai atat face! Q.E.D.

View Post$eb, on Sep 8 2006, 09:40, said:

Corect. Dar,...
si alte masini mai ieftine tot aceleasi piese mai ieftine folosesc. Plastice in aceeasi gama, poate imbinate cu un pic mai mult simt de raspundere. Si de ce nu , poate o sa cresca si calitatea la produsele Dacia. Eu nu cred ca la Kia platesti un motor de 90CP si norme E4 si ei iti pun vreo racheta. Fiecare detaliu, solutie tehnica, materiale mai calitative costa.

Eu nu pot decat sa ii felicit. Daca privesti evolutia modelelor(1310,Nova, SN, Solenza,Logan) e un progres evident la fiecare model. Daca o tin asa sunt sanse reale ca in cativa ani modelele Dacia sa concureze la calitate cu modele de la Opel,Skoda, Renault. Mai de muncit, dar, ca si reclama lor sunt "pe drumul cel bun". Celelalte marci romanesti s-au ales praful de ele. Vezi ARO, Roman, Tractorul Brasov si chiar slavitul Olcit(Oltena). Baremi astia au impus un produs pe piata, si mai vin si cu alti bani. Am inteles ca vor sa deschida un fel de TehnoCenter pentru proiectare in Romania si o fabrica de cutii de viteza pentru gama Renault.

Cum spun americanii : BE POSITIVE!

Ai perfecta dreptate insa eu ma indoiesc ca Renault ar vrea sa faca un prea mare progres cu masinile Dacia. Dacia e destinata unui alt target de cumparatori si pe ei nu-i intereseaza sa scoata in Romania o masina scumpa care sa rivalizeze cu alte modele mai bune.
Deja Loganul asta cu motor de 16v va fi mai scump decat Clio Symbol si se apropie serios de Megane (cel mai ieftin Megane e 13 mii si ceva, gresesc?). Daca mai pui la Loganul asta inca 4 airbaguri, oglinzi incalzite, cauciucuri de firma plus alte sisteme care sunt standard la Megane atunci ajunge mai scump, nu? Nu mai pare asa mic pretul, nu?

#12
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
dacia va avansa in aceeasi masura in care Renault avanseaza. Daca renault va deveni o marca mai premium, automat Dacia va umple golul lasat de renault.

#13
mdc

mdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 05.08.2005

View Postromaximusro, on Sep 8 2006, 10:15, said:

dacia va avansa in aceeasi masura in care Renault avanseaza. Daca renault va deveni o marca mai premium, automat Dacia va umple golul lasat de renault.

Daca Renault ar dori sa ajunga o marca premium ar ajunge in aceeasi situatie, sa se bata cu marci consacrate ca VW, Audi, BMW... Ai vazut ce succes au avut cu Vel Satis-ul. Exact asta au urmarit prin introducerea unei masini de lux si au dat-o in bara.
Nu mi-ai raspuns la intrebarea cum ti se pare pretul unui Logan de 10 mii de euro in comparatie cu pretul unui Megane de 13.600 euro.
In 3.600 euro ai in plus 4 airbaguri, A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta), senzori de ploaie, oglinzi incalzite, etc etc. PLUS o calitate mult mai buna. Daca ai noroc poate mai prinzi si o oferta la dealer si astia 3.600 euro pot ajunge la sub 3.000.
Cum ti se mai pare pretul la Loganul asta nou sau la cel vechi supradotat care ajunge la 10 mii? Daca i-ar scoate toate dotarile care sunt in plus fata de Logan atunci ar ajunge cu Meganul sub 10 mii. Tentant, nu?

Edited by mdc, 08 September 2006 - 16:30.


#14
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
decent. Pentru ca pretul creste cu ~30%. Deci o diferenta destul de semnificativa. iar avansarea lui Renault se va face de acum sub bagheta lui ghosn

#15
shobi

shobi

    dabăl iu ti ef?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,945
  • Înscris: 18.01.2005
am impresia ca noul Logan va fi o masina preferata pt tinerii care vor sa tunneze masini ieftine si noi :)

107 cai sunt suficienti ... asa ca, ar fi bine sa apara si niste body kituri pt logan ... ca stiu ca sunt doar 2-3(maxim)

#16
mdc

mdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 05.08.2005

View Postromaximusro, on Sep 8 2006, 10:30, said:

decent. Pentru ca pretul creste cu ~30%. Deci o diferenta destul de semnificativa. iar avansarea lui Renault se va face de acum sub bagheta lui ghosn

Hai sa fim seriosi ca nu e decent deloc. Daca dai la o parte tot ce are in plus Megane-ul ajungi la pretul de Logan (numai airbagurile costa intr-un catalog 150euro x 4 =600 euro). Nu mai punem la socoteala diferenta mare de calitate intre materialele folosite.

#17
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu gandesc in termeni procentuali. Si orice ai spune o diferenta de pret de 30% e semnificativa

#18
radup

radup

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 02.04.2003
Totusi sa nu uitam ca marea majoritaea a celor care cumpara Dacia isi iau modele intermediare.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate