Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 

Loganul de 100 de cai

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
332 replies to this topic

#37
Joe_DOW

Joe_DOW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 23.03.2005

 Zetics, on Sep 8 2006, 18:34, said:

Realitatea este ca si daca ar fi la acelasi pret, Loganul tot se cumpara din cauza ADN-ului mioritic...e masina nationala bre! Am avut din '74 o Dacie si m-a tinut fara probleme, si mergea si cu tzuica, cum sa nu iau tot Dacie  <_<


  Da dar masina aia din '74 o poti repara daca ramai cu ea pe marginea drumului. Eu am schimbat un motor intre 2 dacii doar cu o surubelnita si 2 chei fixe. :lol:  Cu Loganul ce faci?! suni la dacia-asistenta.  Daciile vechi sunt bune pt ca sunt usor de intretinut/reparat si sunt si mult mai ieftine.

#38
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
Logan Dinamique 1.6 16v din 14 septembrie

Mult asteptata Dacie de peste 100 CP va fi lansata in curand, adica pe 14 septembrie, aceasta fiind prima Dacie scoasa de pe portile uzinei de la Pitesti care are motorul cel mai puternic este vorba de Dacia Logan 1.6 litri spam.spam. Datorita acestei lansari vom avea parte si de o festivitate de prezentare ce va fi gazduita de studiourile MediaPro ( din Buftea ). Inca o noutate este faptul ca dupa cateva informatii neoficiale masina va avea 107 CP si va accelera de la 0 la 100 km/h in doar 10,2 secunde iar viteza maxima va fi de 183 km/h. Tot neoficial se aude ca pretul Loganului cu aceasta noua si puternica motorizare va fi de 10.200 Euro.

Pe langa acest nou motor Loganul va avea parte si de un facelift cu modificari minore atat la interior cat si la exterior. IN comparatie cu modeul din prezent acesta va avea o serie de modificari ce constau in: spoilerele, oglinzile, manetele de deschidere si baghetele usilor vor fi integrate in culoarea caroseriei, iar stalpii centrali vor fi negri, iar la interior: gurile de aerisire, clapetele usilor si varful levierului cutiei de viteze vor fi cromate, dand un aer mai sportiv automobilului. Numele vehiculat modelului cu motorizarea de 107 CP este Logan Dinamique.

La salonul Auto de la Paris Automobile Dacia Pitestu ( by Renault ) se va mai lansa si Break-ul care va primi si aceasta o noua motorizare diesel de 80 CP venita pentru completarea gamei diesel la Dacia in prezent existand si motorul de 65 CP pe Logan.

Edited by WildChild, 09 September 2006 - 18:48.


#39
crz

crz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 27.09.2005

 EPoX, on Sep 9 2006, 19:00, said:

Logan Dinamique 1.6 16v din 14 septembrie

Mult asteptata Dacie de peste 100 CP va fi lansata in curand, adica pe 14 septembrie, aceasta fiind prima Dacie scoasa de pe portile uzinei de la Pitesti care are motorul cel mai puternic este vorba de Dacia Logan 1.6 litri spam.spam. Datorita acestei lansari vom avea parte si de o festivitate de prezentare ce va fi gazduita de studiourile MediaPro ( din Buftea ). Inca o noutate este faptul ca dupa cateva informatii neoficiale masina va avea 107 CP si va accelera de la 0 la 100 km/h in doar 10,2 secunde iar viteza maxima va fi de 183 km/h. Tot neoficial se aude ca pretul Loganului cu aceasta noua si puternica motorizare va fi de 10.200 Euro.

Pe langa acest nou motor Loganul va avea parte si de un facelift cu modificari minore atat la interior cat si la exterior. IN comparatie cu modeul din prezent acesta va avea o serie de modificari ce constau in: spoilerele, oglinzile, manetele de deschidere si baghetele usilor vor fi integrate in culoarea caroseriei, iar stalpii centrali vor fi negri, iar la interior: gurile de aerisire, clapetele usilor si varful levierului cutiei de viteze vor fi cromate, dand un aer mai sportiv automobilului. Numele vehiculat modelului cu motorizarea de 107 CP este Logan Dinamique.

La salonul Auto de la Paris Automobile Dacia Pitestu ( by Renault ) se va mai lansa si Break-ul care va primi si aceasta o noua motorizare diesel de 80 CP venita pentru completarea gamei diesel la Dacia in prezent existand si motorul de 65 CP pe Logan.
Articolul asta parca a fost scris de mamaie. Auzi tu, masina lansata pe piata in 2006 si se spune ca "va accelera de la 0 la 100Kmph in DOAR 10.2s".

sau...

"aceasta puternica motorizare" cand se vorbeste despre un motor de 107 CP.

Edited by WildChild, 09 September 2006 - 18:49.


#40
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
Noul motor de 1.6 16v (cod K4M) se pare ca va avea urmatoarele caracteristici:

Viteza maxima:183 Km/h (fata de 175 la K7M)

Acceleratie 0-100Km/h: 10.2s (fata de 11.3 la K7M)

Consum mixt: 7.1l/100 (fata de 7.3l/100 la K7M)

Putere: 104CP (77kW) la 5750 tr/min

Cuplu maxim: 148Nm la 3750 tr/min

#41
radup

radup

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 02.04.2003

 EPoX, on Sep 9 2006, 19:41, said:

Noul motor de 1.6 16v (cod K4M) se pare ca va avea urmatoarele caracteristici:

Viteza maxima:183 Km/h (fata de 175 la K7M)

Acceleratie 0-100Km/h: 10.2s (fata de 11.3 la K7M)

Consum mixt: 7.1l/100 (fata de 7.3l/100 la K7M)

Putere: 104CP (77kW) la 5750 tr/min

Cuplu maxim: 148Nm la 3750 tr/min

Sursa? Se pare ca va avea.... Cand dai copy/paste precizezi sursa.

LEE: http://www.daciaclub...t47247-200.html - asta este sursa tu esti userul respectiv?

Edited by radup, 09 September 2006 - 19:32.


#42
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Se pare ca a luat deja warn pt ca a precizat sursa, ce mai vrei? Radem, glumim dar nu parasim incinta. :lol:

#43
radup

radup

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 02.04.2003

 AlexIP, on Sep 9 2006, 20:31, said:

Se pare ca a luat deja warn pt ca a precizat sursa, ce mai vrei? Radem, glumim dar nu parasim incinta. :lol:


Stai putin AlexIP  nu este corect sa precizeze sursa? Asta se gaseste usor cu copy/paste in google dar totusi...
Si eu sunt pentru distractie! :D
LE: nu de alta dar mai crede lumea ca este insider la Mioveni. ( acolo se gabricaLoganul?). Oricum 10.200 de euro mi se pare mult pentru Logan. Este frumos sa ai cat mai multe motorizari dar cand in 2007 te vei bate pe segmentul masinilor mici de familie cu Kia, Hyundai, Opel care ofera ce isi doresc posesorii de Logan ( deschidere portbagajului din interiorul masinii, o plansa de bord ergonomica, tabla galvanizata si nu in ultimul rand motoare de 1,4 16v avand aceeasi cai putere ca si motorul de pe Dacie sau 1,6 16V dar sunt CVVT). Glumeam eu cu New Logan vs Ford Fous 2 dar in curand o sa avem si acest versus pe softpedia.

Edited by radup, 09 September 2006 - 19:49.


#44
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006

 AlexIP, on Sep 9 2006, 20:31, said:

Se pare ca a luat deja warn pt ca a precizat sursa, ce mai vrei? Radem, glumim dar nu parasim incinta. :lol:
Warn-ul luat de Epox a fost pentru reclama, nu pentru precizarea sursei. De obicei se ataseaza sursa atunci cand este cea originala (nu link catre un site care la randul sau a dat copy/paste din alta parte) si acest lucru este absolut necesar in context. In plus, pentru clarificarea situatiei, iata un citat din regulamentul forumului:

Quote

Indatoririle moderatorilor:
- sa STEARGA orice post ce contine RECLAME DE ORICE FEL (reclama - postarea de link-uri ce NU sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce NU au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma...etc etc)
Si eu merg pe principiul cum ca trebuie sa-ti dai seama singur cum trebuie sa postezi, si nu "ajutat" prin warn, avertismente, etc.


PS: If you can bend the rules, do it, but DON'T break them! :D

#45
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005

 WildChild, on Sep 9 2006, 21:50, said:

Warn-ul luat de Epox a fost pentru reclama,
Foarte bine. E a nu stiu cata oara cand incearca sa faca reclama aici si pe alte site uri. :angry:
Nu am nimic cu site-ul si forumul respectiv, dar sa nu polueze  :nonobad:

Si apropo postul meu de ce a disparut. Da-ti si voi un PM scurt pentru ce si cum , pentru ca nu cred ca am incalcat vreo regula. <_<

#46
Vanzatorul de Iluzii

Vanzatorul de Iluzii

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 08.08.2005
Vad ca se tot discuta de preturi. Daca tot avansati niste preturi dorite, macar justificati-le, in comparatie cu alte marci. Credeti ca un ABS Bosch 8.0 va fi vandut mai ieftin catre Dacia decat catre Renault? Idem pentru airbag-uri etc.
In afara de asta cand comparati marci diferite, alegeti modele cu dotare similara (motorizare, confort, siguranta).
Daca este sa vorbim de tehnica, sa stiti ca tehnologia VVT a fost introdusa pentru uniformizarea cuplului functie de turatie si in secundar pentru a tine consumul in niste limite rezonabile. In schimb exista si motoare cu doua supape pe cilindru care fac fata cu brio (ca sa dau un exemplu nepartizan va recomand sa studiati motorul de Tico, trei cilindri, carburator dublu corp cu soc automat). Comparati curbele de cuplu si putere (ce bine era cand le desenai pe calc si le suprapuneai) si veti avea o imagine mai apropiata de realitate.
Celor care spun ca Logan rugineste in trei ani le atrag atentia ca a fost lansat in septembrie 2005 adica cu doi ani in urma. Si de exemplu, orice tabla lovita si de pe care este indepartata protectia anticorosiva (vopsea, grund, acoperire metalica etc.) rugineste. Asta este, oxidul de fier este un produs firesc.
Daca este sa compari orice masina cu o alta vei gasi intotdeauna argumente pentru fiecare. Altfel s-ar produce un singur model in toata lumea. Cea mai buna masina este cea pe care ti-o permiti si care iti indeplineste nevoile avute la achizitie. Restul sunt discutii.

#47
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Nu stiu daca tine neaparat de modelul cu 100CP, dar se anunta si niste modificari subtile la designul exterior si interior:

" Dacia dinamizează oferta comercială prin apariția unei noi colecții Logan: tapițerii și culori noi, o nouă gamă radio sunt doar câteva din elementele de noutate ale acestei Colecții.
Modificările sunt prezente atât la interior, cât si la exterior, venind în întâmpinarea solicitărilor clienților.

Interior atractiv
La interior, Logan Noua Colecție primește tapițerii noi cu un design original, asociate unor covoare noi. Un nou schimbător de viteze este prezent pe toate versiunile, accentuând modernitatea habitaclului. Logan este dotat cu o noua gamă radio disponibilă cu Radio Casetofon sau Radio CD, în funcție de versiune. Versiunile Laureate, Laureate Plus și Ambition sunt dotate cu un spațiu de depozitare suplimentar la baza consolei.

Exterior dinamic
La Noua Colectie Logan întâlnim la exterior noi elemente destinate să dinamizeze design-ul. Versiunile Laureate, Laureate Plus și Ambition prezintă o nouă linie a portbagajului cu eleron încorporat și grila calandrului în culoarea caroseriei, oferind un plus de atractivitate acestor nivele de echipare. Pentru mai multă funcționalitate, accesul la portbagaj pentru toate versiunile se va face cu ajutorul unui buton de deschidere, eliminându-se astfel obligativitatea utilizării cheii. Închiderea centralizată acționează și ușa portbagajului. Versiunile Ambiance și Preference vor fi echipate cu capace de roți specifice, diferite de cele pentru versiunile Laureate si Laureate Plus.

Aceste evoluții sunt însoțite de apariția a 4 noi culori: Gri Platine, Gri Comete, Albastru Mineral și Bej Toundra.

Elementele de noutate din Noua Colecție Dacia Logan

Interior
- Gamă nouă de tapițerii:
“Oska” pe versiunile Ambiance și Preference,
“Pilul” pe versiunile Laureate, Laureate Plus și Ambition

- Noua gamă radio &laquo; Blaupunkt &raquo; cu panou detașabil, disponibilă cu Radio Casetofon sau Radio CD, în funcție de versiune.
- Noul schimbător de viteze pentru toate versiunile
- Spațiu de depozitare la baza consolei pe versiunile Laureate, Laureate Plus și Ambition.

Exterior
- Buton de deschidere portbagaj pentru toate versiunile.
- Închidere centralizată ce acționează și ușa portbagajului (Ambiance + Preference)
- Stopuri spate tip &laquo; cristal &raquo; (Ambiance + Preference)
- Grila calandrului în ton cu caroseria și un design nou al portbagajului, cu eleron încorporat pentru versiunile Laureate, Laureate Plus și Ambition
- 4 noi culori Gri Platine, Gri Comete, Albastru Mineral si Bej Toundra.
- Jante de aluminiu noi (Laureate Plus și Ambition)"  
Sursa


Si ca o gluma. Ce o sa mai faca acum sustinatorii Anti-Logan ca nu mai pot sa se lege ca nu are Dacia buton de deschidere portbagaj, si grila in ton cu caroseria. :P

Sunt convins ca masina asta a fost cea mai contestata masina din cate au fost in Romania , intoarsa pe toate partile si analizata cu un deosebit simt critic, desi din gama Dacia de pana acum e cea mai reusita si avansata masina de la ei. :peacefingers:

Edited by $eb, 11 September 2006 - 10:02.


#48
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,657
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

Automobile Dacia va prezenta, joi, cea mai puternica versiune de serie a modelului Logan, echipata cu motor de 1,6 litri pe benzina, cu 16 supape, care poate dezvolta 110 cai putere. Compania nu a anuntat inca pretul automobilului.

Pretul unui Logan cu motor de 1,6 litri pe benzina versiunea cu 8 supape si 90 de cai putere, automobilul cu motorizarea cea mai puternica disponibila in prezent, porneste, potrivit datelor de pe site-ul companiei, de la 7.500 de euro, echivalent a 26.575 lei si poate ajunge la 9.100 de euro, respectiv 32.244 lei. Modelul Logan mai poate fi propulsat de un motor pe benzina de 1,4 litri si 75 de cai putere, si unul diesel de 1,5 litri si 65 de cai putere.

Pe pietele externe, motorul diesel care echipeaza Logan dezvolta 70 de cai putere. Automobile Dacia a anuntat lansarea motorului de 1,6 litri si 16 supape inca de anul trecut. Compania urmeaza sa prezinte la Salonul auto de la Paris, la sfarsitul acestei luni, modelul Logan cu caroserie break. Vanzarile de automobile Logan de la lansarea comerciala, in luna septembrie a anului 2004, sunt de aproximativ 300.000 de unitati.

Sursa: [b]ZF[b]

#49
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,136
  • Înscris: 09.09.2003
mda. ajunge la pret cat astra classic. tre sa fii nebun.

#50
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 add, on Sep 12 2006, 20:17, said:

mda. ajunge la pret cat astra classic. tre sa fii nebun.
da, dar are buton de deschidere portbagaj  :naughty:

#51
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,136
  • Înscris: 09.09.2003
genial. ii pun si manere la usi?

#52
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Mda si Opel ofera un motor 1,6 16V 103CP la 10234Euro , dar care unii uita ca e pret CIP
Opel Astra Classic II

Sau cineva crede ca un motor de la Renault montat pe Dacia costa mult mai putin decat un motor similar de la concurenta. Tehnologia costa la fel. Singurul lucru la care mai poti modifica pretul de baza e manopera.
Si Opel Astra e facut la polonezi si se vede clar si cu ochiul liber diferenta de finisaje fata de alte modele Opel.

Edited by $eb, 12 September 2006 - 10:45.


#53
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 $eb, on Sep 12 2006, 21:38, said:

Mda si Opel ofera un motor 1,6 16V 103CP la 10234Euro , dar care unii uita ca e pret CIP
Opel Astra Classic II

Sau cineva crede ca un motor de la Renault montat pe Dacia costa mult mai putin decat un motor similar de la concurenta. Si Opel Astra e facut la polonezi si se vede clar si cu ochiul liber diferenta de finisaje.
seb, de acord cu tine ca un motor renault e la fel de scump ca la altii. dar dacia se considera masina ieftina . si scuza-ma sa nu mai dau inca 1000 de euro pe un opel cand dau zece mii pe Logan mi se pare  :confuzzled:
loganul a incetat sa mai fie masina ieftina. ps, vezi ca opelul e la oferta cu 1000 de euro ieftineala.
in momentul in care au facut cei de la dacia aceiasi dotare tehnica ca alte masini s-a vazut ca nu este cu mult mai ieftina decat concurenta ci doar marginal mai ieftina. cu o calitate mai joasa , net.

#54
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,136
  • Înscris: 09.09.2003
domnu $eb, macar opelu are claxonu la locu' lui :P

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate