Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: May 03 2024 12:15, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#5905
Posted 26 October 2016 - 19:36
Deenman, on 26 octombrie 2016 - 16:24, said:
Obervati ce extremist este kspic? in fiecare semestru din an recomanda alt tip de ulei in cap de tabel. Odata era Mobil, apoi Ravenol, apoi Valvoline, acum o da pe Shell, Fuchs a disparut din oferta matale, foarte bine. Am facut un clasament cumva ? Am pus uleiurile in ordinea in care mi-au venit pe moment. Am spus care sunt uleiurile de top 504 507 si da am omis Fuchs Titan Pro C3 5w30. Am uitat de el Eu macar dau un raspund la oameni fie ele si Ford-uri sau altele. Altii baga somn atunci sau se prefac ca nu au vazut. De la prea multa lipsa de activitate imi faci catalogare la ordinea in care postez uleiurile ? Cauta posturile mele si ai sa vezi ca niciodata nu am pus un ulei in cap de lista ci am spus ca intre XL-III si ESP de ex, XL-III a mers mai fain la 1.4 TFSI. Edited by Kspic, 26 October 2016 - 19:39. |
#5906
Posted 26 October 2016 - 20:32
Nu am facut referire la ordinea in care ai scris acele uleiuri, am facut referire la faptul ca la fiecare cateva luni incerci un ulei nou, care mereu e mai bun ca si precendentul de o mie de ori ( castrol-motul-mobil-redline-valvoline-shell) asta e ordinea ta, iar pentru mine cuvinetele tale au valoare egala cu 0, pentru ca vezi tu, daca vii doar cu impresii si povesti de cum se aude motorul si ce a mai facut mecanicul tau sambata trecuta nu impresionezi pe nimeni. Pe mine ma deranjeaza cand un om isi schimba recomandarile la fiecare doua luni, asta inseamna ca nu are ceva de spus si nu are control deplin asupra vorbelor pe care le spune, isi schimba parerea prea rapid.
|
#5907
Posted 26 October 2016 - 22:11
Inca un domn care este multumit de shell ultra in slk 55 amg, nu stiu cum in ro apar sunete ciudate cu acest ulei.
http://www.slkworld....857-post13.html |
#5908
Posted 26 October 2016 - 22:52
In Romania nu sunt multe SLK 55 AMG, de aceea apar sunete metalice la motoare cu Shell Helix Ultra.
Lasand gluma la o parte, e mult subiectivism in ceea ce priveste perceptia fiecaruia vis-a-vis de sunetul motorului in functie de lubrifiantul din motor, km parcursi de la ultima revizie, filtre folosite, etc. |
#5909
Posted 27 October 2016 - 08:51
Deenman, on 26 octombrie 2016 - 20:32, said:
Nu am facut referire la ordinea in care ai scris acele uleiuri, am facut referire la faptul ca la fiecare cateva luni incerci un ulei nou, care mereu e mai bun ca si precendentul de o mie de ori ( castrol-motul-mobil-redline-valvoline-shell) asta e ordinea ta, iar pentru mine cuvinetele tale au valoare egala cu 0, pentru ca vezi tu, daca vii doar cu impresii si povesti de cum se aude motorul si ce a mai facut mecanicul tau sambata trecuta nu impresionezi pe nimeni. Pe mine ma deranjeaza cand un om isi schimba recomandarile la fiecare doua luni, asta inseamna ca nu are ceva de spus si nu are control deplin asupra vorbelor pe care le spune, isi schimba parerea prea rapid. Am 3 masini de care vorbesc. Iti recomand o pereche de ochelari si un carnetel ca ai incurcat si ordinea. La Astra J a ramas pe valvoline mai precis pe MST C3 unde face a 3-a tura. Prima cu 5w30 iar ultimele doua cu 5w40. Deci aberezi grav dar fie ca tine. La Audi A3 1.4 TFSI am avut probleme cu faptul ca dupa un anumit numar de KM imi porneste cu caraiala de distributie la 5w30. De ce ? Am spus uleiul s-a subtiat iar presiunea de ulei nu mai este asigurata suficient pentru intinzatorul hidraulic prost conceput, clasic grupului VAG. Am luat masina cu Castrol.... am pus Amsoil de care nu am fost multumit si m-a speriat zgomotul motorului de l-am scos la 2k km dar si faptul ca era mancat de motor. Tura urmatoare cu Mobil1 New Life 0w40 -6k km a stat in motor fara caraieli dar motorul era zgomotos la rece. Am incercat altceva adica Mobil1 ESP 5w30. El mi-a dat batai de cap cu caraiala, am incercat Mobil1 ESP 5w30 cu IF-WS2 de la nanolube iar povestea a fost la fel. Am folosit si New Life 0w40 cu IF-WS2 si iar au aparut caraielile de distributie dupa cateva mii de km. Am pus ESP curat fara IF-WS2 iar caraielile dupa cateva mii de km tot au aparut. Am pus XL-III 5w30 care a tinut cel mai mult, 5k km dar tot au aparut caraieli de distributie dar de data asta de la un filtru de ulei prost. Am pus filtrul MAHLE iar problemele au disparut partial. Primele teste pica legat de caraiala de distributie pentru ca filtrul MANN de la ultima tura de valvoline avea probleme grave cu valva de presiune. Problema pe care nu o pusesem la inima inainte. Acum am SHU 5w40, pentru presiune mai mare de ulei cu care inca nu am probleme. Si cum sa nu fiu multumit daca fiecare ulei pus mai departe a adus un beneficiu felului in care ruleaza masina ? Eu testez uleiurile pe 1.4 TFSI si o sa ma opresc la cel care nu imi va face probleme cu distributia care app are 25k km schimbata in reprezentanta audi cu piese pe original. Ca .... acesta este grupul VAG care nu are motor de 1.2-2.0 TSI fara probleme la distributie. Nu ma intereseaza cata credibilitate am si cate vorbe dulci primesc. Cine vrea sa se ia dupa mine bine, cine nu sanatate. Una peste alta eu fac teste cu uleiuri ca sa carpesc o problema de fabricatie a motoarelor de 1.4 TSI/TFSI. Nu stiu daca o sa intelegi, e destul de greu pentru tine, ca am zis de nspemii de ori si tot nu ai priceput. Daca cu 0w40 New Life nu am avut caraieli de distributie si cu mai multe 5w30 504 507 am avut. Ce concluzie tragi stiind ca uleiul cu cat este mai gros, presiunea de ulei creste ????Tura urmatoare este fie cu Motul 300v 0w40 fie cu Shell Helix Ultra 0w40 i860, on 26 octombrie 2016 - 22:11, said:
Inca un domn care este multumit de shell ultra in slk 55 amg, nu stiu cum in ro apar sunete ciudate cu acest ulei. http://www.slkworld....857-post13.html Uleiul este foarte bun. Fata de New Life, la cald ca doar aici pot sa il compar SHU 5w40 este mai fain. Edited by Kspic, 27 October 2016 - 09:01. |
#5910
Posted 27 October 2016 - 09:49
Ai vazut tu cu ochii tai cand au schimbat distributia in reprezentanta sau ai cumparat masina cu ea facuta, cu dovada si istoric in carte service?
|
#5911
Posted 27 October 2016 - 11:24
Nu prea are rost OT-ul.
La 1.4TSI care consuma ulei excesiv a fost actiune de service cu schimbare segmenti (cred ca si pistoane si cuzineti), fara asta nu scapi. Problema cu compesatorul hidraulic la distributie se rezolva cu piese cu codul nou (sper sa fie valabil si la tine), sau, n-ai incercat cel mai bun ulei 507.00, cel OE, asa cum se scrie si in ELSA. |
#5912
Posted 27 October 2016 - 11:26
Ulei 507.00 OE - Vapsoil 0W30, corect?
Edited by Testos, 27 October 2016 - 11:27. |
#5914
Posted 27 October 2016 - 14:41
Apropo de injectia cu apa : http://www.m-power.c...id=3301&lang=en
Innovative water injection system. More power and reduced formation of hazardous substances. ( 13. Feb. 15 ) BMW M Division will begin production of a model featuring water injection. Water injection is a system designed to increase the performance and reduce the consumption of combustion engines. Am montat injectii cu apa fabricate in Franta pe zeci de motoare turbo si aspirate (injectie cu apa apa demineralizata exact cum are acum BMW cu diferenta ca la BMW alimentarea cu apa se face in mod automat din condensul de la AC si foloseste injectoare de ultima generatie ) Asa este motoarele de avion in al doilea razboi mondial aveau injectie cu apa ( BMW - pionerul ) . Acum BMW a revenit si anunta ca toate motoarele vor avea asa ceva . Procentul cu care se imbunatateste caracteristica unui motor este semnificativ ! |
|
#5915
Posted 27 October 2016 - 16:02
Nu imi consuma gram de ulei intre schimburi cu XL-III 5w30, New Life 0w40. Cu ESP mi-a mancat .... 100 ml.
Cu amsoil si castrol a papat numai la oras 100 ml in 7-8 km de talpa grea. In plus motorul nu putea fi condus sporitv pentru ca uleiul se facea apa dar se si incalzea foarte tare gen 115 grade. Cu restul uleiurilor folosit n-am mai vazut asa temperaturi. Deenman, daca fostul proprietar a schimbat distributia iar eu nu eram in peisaj, cum era sa o vad eu cu ochii mei ??????? WTF..... Am tot repetat ca fostul proprietar a schimbat distributia .... . Te rog eu frumos, cand mai scrii ceva, citeste in urma si gandeste putin. Pe bune .... in afara de offtopic altceva nu vad ca vrei sa discuti. Are istoric de service, am facuturile si un furtun de la circuitul mare atins de ei si schimbat de mine. Am codul nr 2 de distributie care e o idee mai stralucit decat primul dar tot lant de bicicleta ramane .... Cand o sa o schimb ii pun codul de 2015 care e fara probleme. Singura problema e la pornire, cu ulei 5w30 start-ul e mai rapid. Cu 5w40 nu invarte in gol ca sa se inteleaga ca porneste greu, dai start, are un fel de lag si cand porneste porneste fara gram de zgomot. Nu stiu cum sa explic felul in care porneste. Acel lag l-am sesizat eu acum la 3 grade afara pentru ca stiu cum pornea inainte. Cu 5w30 pornea fara acel lag iar cand apar problemele, porneste mult prea repede si baga caraiala de distributie. Adica nici nu apucam sa invart cheia bine, ca pornea plin de viata. Iar intinderea lantului se face cu presiune de ulei. Daca uleiul e subtire nu mai face presiune necesara fitoasei. Cu 5w40 porneste superb, fara zgomote. Baietii de pe skoda forum folosesc Ravenol VST 5w40 si la fel nu au probleme cu pornirea ca la 5w30. Edited by Kspic, 27 October 2016 - 16:16. |
#5916
Posted 28 October 2016 - 13:32
A venit perioada reviziei si nu stiu ce sa aleg dintre Mobil 1 New Life 0W-40 (asta pana la urma este 100% sintetic sau hidrocracat?), Mobil 1 0W-40 European Car Formula (cel care se presupune ca este fabricat in SUA), Shell Helix Ultra 5W-40, Shell Helix Ultra 0W-40.
Uleiul va fi pus intr-un motor aspirat pe benzina, 1995 cmc capacitate cilindrica. La ultimele 2 schimburi am folosit LM TopTec 4200 5W-30 (hidrocracat), dar vreau sa merg pe ceva mai bun. Voi ce ati alege? Edited by y0z, 28 October 2016 - 13:33. |
#5917
Posted 28 October 2016 - 18:17
Eu din experienta as inclina spre Shell Ultra ( asta nou GTL ) daca poti financiar baga 0w40 acum ca tot vine iarna. Daca nu baga 5w40.
Ieri am curatat "epuratorul" de ulei ( nici nu stiu daca se zice asa ) si arata curat . Attached Files |
#5918
Posted 28 October 2016 - 19:44
5w40
- Ravenol VST 5w40 - Shell Helix Ultra 5w40 0w40 - Shell Helix Ultra 0w40 Un alt 5w40 foarte bun daca ai picior greu si o calci pana la rosu, Fuchs Titan Pro S 5w40. Am folosit iarna Mobil1 New Life 0w40. Motorul era zgomotos la rece, mai zgomotos fata de un 5w30. Sincer nu mi-a placut acest aspect. Iar la cald.... sincer mai mult imi place cum merge motorul meu cu Shell Helix Ultra 5w40. Atat new life 0w40 cat si cele de mai sus sunt uleiuri excelente. Dar dpdv al uzurilor Shell Helix Ultra 0w40 bate New Life-ul 0w40. In acest UOA ordinea este Shell Helix Ultra 0w40 - Aral 0w40 - Mobil1 New Life 0w40. http://oil-club.de/i...00-turbo-b202l/ Edited by Kspic, 28 October 2016 - 19:47. |
#5919
Posted 28 October 2016 - 20:35
Va multumesc pentru recomandari!
Cred ca voi merge pe Shell Helix Ultra 0W-40, voi de unde-l achizitionati? Vad ca importatorul oficial (Elgeka) nu-l are pe site, iar emag il ia de la Rd Oils Distribution, care este distribuitor oficial pentru MOTUL, REPSOL, MOTOREX, BEL-RAY, IGOL, IPONE si MOBIL, de Shell nu zic nimic si mi se pare cam dubios sincer. Stiam de Fuchs Titan Pro S 5w40, doar ca este mult prea scump, ar fi meritat doar daca mergeam cu masina pe circuit. |
|
#5920
Posted 29 October 2016 - 08:32
Este mai scump dar nu se compara cu restul. Daca e sa o luam altfel , traficul din Bucuresti este ca pe circuit , chinui motorul la greu , doar ca nu neaparat la enspe' mii de turatii.... Cam pe la 50 lei litrul ajung si alte uleiuri ,gen LM dar nu se compara cu Pro S.
|
#5921
Posted 29 October 2016 - 10:43
e foarte diferit traficul greu fata de circuit. transfagaraseanul/transalpina poate sa semene un pic cu circuitul.
|
#5922
Posted 29 October 2016 - 13:18
Circuitul si Bucurestiul sunt total diferite. 41ex a spus bine.
Dupa ce am scos masina din service am mers in extern ca sa o ascult. Eram curios daca cu noii rulmenti o sa mai am zgomote de rulare. Cu aceasta ocazie i-am si dat putina talpa, dupa cam 2 saptamani de mers numai .... batraneste pentru ca problemele de la cutie erau zgomotoase. Cam asa se comporta motorul meu cu Shell Helix Ultra 5w40 in turatii [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8J3rNaffxfw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Kspic, 29 October 2016 - 13:33. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Bing (1)