Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!

Tableta office
 Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC

Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...
 Priza contorizare consum energie

Cat timp purtați o pereche d...

Problema Makita PLM 4628n

Nelamurire sunet navigatie auto
 Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...

De cate ori purtati o pereche de ...
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15202 replies to this topic

#3565
cris.g

cris.g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 11.01.2007

 undercoverbrother, on 17 aprilie 2014 - 10:49, said:

Se lucreaza daca nu s-a lansat deja motorul cu ambele tipuri de injectie, fiind se pare singura solutie viabila.
Confirm ca au aparut deja motoare cu ambele tipuri de injectie, de fapt chiar am posesie unul. De asemenea intaresc si eu ceea ce ai spus in legatura cu problemele DI, sunt cat se poate de reale. Tocmai de aceea e foarte importanta alegerea unui ulei cat mai potrivit in astfel de situatii (si nu numai, evident).

Edited by cris.g, 17 April 2014 - 13:48.


#3566
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Ce motor ai?

Pentru motoarele cu injectie directa de la VW, nu trebuie sa va faceti sperante ca-l veti salva daca folositi ulei premium de la Renewable sau Red Line, poate doar prelungiti agonia si in mod sigur nu veti beneficia de kulanta daca uleiul nu este aprobat.
Play on the safe side! pentru motoarele acestea cu probleme si cu istoric de service cunoscut.

#3567
cris.g

cris.g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 11.01.2007
Am mai mentionat (am mai purtat discutia tot pe acest topic Posted Image), este vorba de noul EA888 2.0 TSI. Are atat injectie directa cat si multipunct.
Voi merge pe ulei OEM si schimbat mai devreme, tocmai pentru garantie si vreo eventuala kulanta - de care sper sa nu am nevoie, evident.

#3568
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Pai asta e o veste foarte buna. Ma mir cum de nu se stie de ea sau de ce nu a fost facut public mai cu voce tare (sa nu fie intrebati de restul motoarelor?). Nici eu nu stiam ca a aparut deja asa ceva sau ca e de la VW. Stiam ca se lucra la el la modul general, nu ca un producator sau altul.

E cumva EURO6? Ca stiu ca se punea problema filtrului de particule pt GDI la EURO6.

PS. Da, vad ca e compatibil EURO6, chiar daca poate nu e neaparat omologat. L-au bagat pe "blat" si probabil vor justifica modificarea prin norma de poluare, nu fiabilitatea celor de pana acum.

Vad ca au modificat si 1.8tsi my 2015

Edited by undercoverbrother, 17 April 2014 - 17:39.


#3569
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Ce cod motor?

Este discutie daca este GDI si PI cu adevarat.
Cea mai inteleapta decizie sa folosesti OEM.

#3570
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
cum dracu sa o zica cu voce tare? cand ei vand inca 1.4 si 1.2 doar cu injectie direct, ar fi ca si cum ar anunta public ca au gresit cu motoarele 1.2 si 1.4 dar oricum nu conteaza ca au de gand sa-si vanda stocul si apoi sa le schimbe :D

#3571
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
bujii cu iridiu ar  imbunatatii problema? si nu sunt  tsi-urile cei cu interval de schimb pana la 30k km?

Edited by 41ex, 17 April 2014 - 18:58.


#3572
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 MembruAnonim, on 17 aprilie 2014 - 09:04, said:

Vezi ca Motul 300v 5w30 si 5w40 ,am avut eu in motoru de Logan alternat la schimburi in functie de cum gaseam, si in 7 ani cand i-am facut distributia si am schimbat celebrul pinion de distributie Sinterom am constatat cu stupoare ca imi lasase depuneri gelatinoase in baia de ulei de culoare gri inchis spre negru ...
Asta este o afirmatie care merita niste poze de sustinere. Oricum, cred ca s-a trecut cam repede peste aceasta constatare si ar merita un quote.

 undercoverbrother, on 17 aprilie 2014 - 12:14, said:

Sau mai bine original ca e mai potrivit bypassul si porozitatea filtrului cu uleiul original si debitul/presiunea pompei de ulei de pe masina ta.
Poate la PSA merge, dar la reno, filtrul de origine este cea mai proasta alegere. Orice, pana si bosch turcesc este mai bun.

#3573
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
eram in service la Dacia (dacoserv), prin ianuarie 2013,ptr schimbarea pinionului sinterom si schimbarea simeringului si a distributiei. Nici prin cap nu imi trecuse sa pozez urmele din baie, iar mesteru de acolo baga de zor spray de frane ca sa curete baia de ulei.
Oricum la gura la amandoi au fost vorbe ptr aia care vand motul la lume !!
Dupa aceea n-am mai bagat motul
Si Dan101 stia de depuneri in baia de ulei de la motul, e pe forumul Honda, poate are el niste poze.

#3574
simple_n

simple_n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 28.02.2013

 cristi.r, on 20 aprilie 2014 - 10:43, said:



dar la reno, filtrul de origine este cea mai proasta alegere. Orice, pana si bosch turcesc este mai bun.


Cateva lamuriri: la Renault filtru de origine -cel putin ce am cumparat eu- este Purflux, asa scrie si e stantat pe el......adica nu e ok din ce punct de vedere, al hartiei sau al supapei?

- eu folosesc Knecht- Mahle/Hengst......ce parere ai, sau eventual ce ai recomanda? Am incercat Amsoil cum am scris mai demult aici insa nu s-a potrivit -fara modificari majore- la motorul meu....

#3575
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 simple_n, on 20 aprilie 2014 - 11:35, said:

Cateva lamuriri: la Renault filtru de origine -cel putin ce am cumparat eu- este Purflux, asa scrie si e stantat pe el......adica nu e ok din ce punct de vedere, al hartiei sau al supapei?
Supapa. De fapt nu supapa (desi n-as baga mana-n foc nici pentru aia), cat sistemul anti-drain care nu lasa uleiul sa coboare in carter. A fost, este si va fi aproape inexistent si/sau ineficient. nu stiu cum doamne-iarta-ma, cand pun filtru de origine imi tacane tachetii dimineata la prima pornire, indiferent de ce ulei as pune. Cu oricare altul nu se intampla asta.

#3576
simple_n

simple_n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 28.02.2013
La 8V meu am Knecht.....la 16V tatalui am "original" plus ulei Motul, insa ala are "tacheti" hidraulici; totusi la rece este o tenta de tzacanit, eu ziceam ca e de la ulei.....sau/si ulei si filtru.......insa e bine de stiut treaba asta, oricum nu eram fan filtre de "origine"....

In alta ordine de idei.......tu ce marca folosesti?Posted Image

#3577
cris.g

cris.g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 11.01.2007

 Speedo, on 17 aprilie 2014 - 18:03, said:

Ce cod motor?

Este discutie daca este GDI si PI cu adevarat.
Cea mai inteleapta decizie sa folosesti OEM.

Cod motor CHH.
Si un link in care se confirma GDI + MPI pt TSI-ul de 2.0.

#3578
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,103
  • Înscris: 20.06.2005

 closchkutza, on 15 aprilie 2014 - 18:08, said:

Dar asta nu inseamna ca rezultatul este eronat ci doar ca este un alt rezultat, masuratoarea fiind facuta in alt loc din motor. Oricum ar fi, diferenta de 7-8 grade nu explica diferenta dintre 45/59 grade si 90-100 grade (ne legam de...detalii, ocolind subiectul principal). De asta am zis sa ne concentram pe idee in sine si nu pe diferente de cateva grade, obtinute la masuratoare in locuri diferite (basca si faptul ca motorul era diferit ca si arhitectura, la alt motor diferenta putand fi mai mica sau mai mare).

Referitor la discutia masurarii temperaturii uleiului din baia de ulei, cred ca este ok masuratoarea de acolo.
O pompa de ulei normala de obicei are un debit in jur de 40-60 litri pe minut. Asa ca acest ulei este destul de repede improspatat, si cu siguranta aceasta temperatura reflecta temperatura de intrare in bloc. Pentru corectie se mai poate pune un + de cateva grade.

#3579
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
se poate pune foarte bine o sonda in locul busonului de scurgere ulei cu o reductie, si un ceas in bord montat undeva si s-a rezolvat problema

Edited by MembruAnonim, 21 April 2014 - 10:38.


#3580
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001

 cris.g, on 21 aprilie 2014 - 01:07, said:

Cod motor CHH.
Si un link in care se confirma GDI + MPI pt TSI-ul de 2.0.

Motorul are codul CHHA - 169KW sau CHHB - 162KW.
M-am uitat in ELSA sa vad descrierea sistemului de injectie, scrie despre el ca este FSI + MPI dar nimic altceva.
Nu am updatat ELSA din semestrul 2-2013, deci probabil ca ulterior au aparut si informatii noi.

Dupa ce ajung la zi mai postez aici sa confirm sau sa infirm.
De ce spun asta, este o dezbatere in unele locuri daca are cu adevarat injectie MPI sau este doar o simulare.

#3581
cris.g

cris.g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 11.01.2007
Este CHHA la mine, singura diferenta intre cele doua fiind acei 10 CP (upgrade pentru Performance Pack), in rest e exact acelasi motor - de aceea am si zis CHH.
Eu din ce am citit este MPI "adevarat", adica inca o rampa de injectie + inca 4 injectoare. Daca am timp maine am sa incerc sa scot capacul de plastic si sa fac niste poze, asta in ideea ca ar fi la vedere ceea ce ne intereseaza pe noi. :)

#3582
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Confirm pentru CHHA si CHHB exista 2 injectoare pe cilindru, unul pentru injectie directa si unul pentru injectie clasica MPI.
Din 11/2013 a aparut si CNTA de 2.0TSI (155kW) care este doar DI (dar cu injectie secundara de aer) si intruneste norma SULEV pentru piata USA.

M-am uitat pe schema constructiva , pentru fiecare tip de injectie sunt 3 senzori pe langa nenumaratele valve actionate pneumatic si electric.
Asta vorbind doar pentru sistemul de alimentare.
Valvele au la randul lor actuator si senzori, si tot asa.....o multime de "point of failures".

Un motor complex pe care se poate da examen.
Ramai pe ulei-ul OEM si bucura-te de masina.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate