Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Jun 01 2024 21:10, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
136
#3565
Posted 17 April 2014 - 13:48
undercoverbrother, on 17 aprilie 2014 - 10:49, said:
Se lucreaza daca nu s-a lansat deja motorul cu ambele tipuri de injectie, fiind se pare singura solutie viabila. Edited by cris.g, 17 April 2014 - 13:48. |
#3566
Posted 17 April 2014 - 14:54
Ce motor ai?
Pentru motoarele cu injectie directa de la VW, nu trebuie sa va faceti sperante ca-l veti salva daca folositi ulei premium de la Renewable sau Red Line, poate doar prelungiti agonia si in mod sigur nu veti beneficia de kulanta daca uleiul nu este aprobat. Play on the safe side! pentru motoarele acestea cu probleme si cu istoric de service cunoscut. |
#3567
Posted 17 April 2014 - 17:03
Am mai mentionat (am mai purtat discutia tot pe acest topic ), este vorba de noul EA888 2.0 TSI. Are atat injectie directa cat si multipunct.
Voi merge pe ulei OEM si schimbat mai devreme, tocmai pentru garantie si vreo eventuala kulanta - de care sper sa nu am nevoie, evident. |
#3568
Posted 17 April 2014 - 17:31
Pai asta e o veste foarte buna. Ma mir cum de nu se stie de ea sau de ce nu a fost facut public mai cu voce tare (sa nu fie intrebati de restul motoarelor?). Nici eu nu stiam ca a aparut deja asa ceva sau ca e de la VW. Stiam ca se lucra la el la modul general, nu ca un producator sau altul.
E cumva EURO6? Ca stiu ca se punea problema filtrului de particule pt GDI la EURO6. PS. Da, vad ca e compatibil EURO6, chiar daca poate nu e neaparat omologat. L-au bagat pe "blat" si probabil vor justifica modificarea prin norma de poluare, nu fiabilitatea celor de pana acum. Vad ca au modificat si 1.8tsi my 2015 Edited by undercoverbrother, 17 April 2014 - 17:39. |
#3569
Posted 17 April 2014 - 18:03
Ce cod motor?
Este discutie daca este GDI si PI cu adevarat. Cea mai inteleapta decizie sa folosesti OEM. |
#3570
Posted 17 April 2014 - 18:03
cum dracu sa o zica cu voce tare? cand ei vand inca 1.4 si 1.2 doar cu injectie direct, ar fi ca si cum ar anunta public ca au gresit cu motoarele 1.2 si 1.4 dar oricum nu conteaza ca au de gand sa-si vanda stocul si apoi sa le schimbe
|
#3571
Posted 17 April 2014 - 18:58
bujii cu iridiu ar imbunatatii problema? si nu sunt tsi-urile cei cu interval de schimb pana la 30k km?
Edited by 41ex, 17 April 2014 - 18:58. |
#3572
Posted 20 April 2014 - 10:43
MembruAnonim, on 17 aprilie 2014 - 09:04, said:
Vezi ca Motul 300v 5w30 si 5w40 ,am avut eu in motoru de Logan alternat la schimburi in functie de cum gaseam, si in 7 ani cand i-am facut distributia si am schimbat celebrul pinion de distributie Sinterom am constatat cu stupoare ca imi lasase depuneri gelatinoase in baia de ulei de culoare gri inchis spre negru ... undercoverbrother, on 17 aprilie 2014 - 12:14, said:
Sau mai bine original ca e mai potrivit bypassul si porozitatea filtrului cu uleiul original si debitul/presiunea pompei de ulei de pe masina ta. |
#3573
Posted 20 April 2014 - 10:49
eram in service la Dacia (dacoserv), prin ianuarie 2013,ptr schimbarea pinionului sinterom si schimbarea simeringului si a distributiei. Nici prin cap nu imi trecuse sa pozez urmele din baie, iar mesteru de acolo baga de zor spray de frane ca sa curete baia de ulei.
Oricum la gura la amandoi au fost vorbe ptr aia care vand motul la lume !! Dupa aceea n-am mai bagat motul Si Dan101 stia de depuneri in baia de ulei de la motul, e pe forumul Honda, poate are el niste poze. |
#3574
Posted 20 April 2014 - 11:35
cristi.r, on 20 aprilie 2014 - 10:43, said: dar la reno, filtrul de origine este cea mai proasta alegere. Orice, pana si bosch turcesc este mai bun. Cateva lamuriri: la Renault filtru de origine -cel putin ce am cumparat eu- este Purflux, asa scrie si e stantat pe el......adica nu e ok din ce punct de vedere, al hartiei sau al supapei? - eu folosesc Knecht- Mahle/Hengst......ce parere ai, sau eventual ce ai recomanda? Am incercat Amsoil cum am scris mai demult aici insa nu s-a potrivit -fara modificari majore- la motorul meu.... |
|
#3575
Posted 20 April 2014 - 15:11
simple_n, on 20 aprilie 2014 - 11:35, said:
Cateva lamuriri: la Renault filtru de origine -cel putin ce am cumparat eu- este Purflux, asa scrie si e stantat pe el......adica nu e ok din ce punct de vedere, al hartiei sau al supapei? |
#3576
Posted 20 April 2014 - 17:05
La 8V meu am Knecht.....la 16V tatalui am "original" plus ulei Motul, insa ala are "tacheti" hidraulici; totusi la rece este o tenta de tzacanit, eu ziceam ca e de la ulei.....sau/si ulei si filtru.......insa e bine de stiut treaba asta, oricum nu eram fan filtre de "origine"....
In alta ordine de idei.......tu ce marca folosesti? |
#3578
Posted 21 April 2014 - 09:54
closchkutza, on 15 aprilie 2014 - 18:08, said:
Dar asta nu inseamna ca rezultatul este eronat ci doar ca este un alt rezultat, masuratoarea fiind facuta in alt loc din motor. Oricum ar fi, diferenta de 7-8 grade nu explica diferenta dintre 45/59 grade si 90-100 grade (ne legam de...detalii, ocolind subiectul principal). De asta am zis sa ne concentram pe idee in sine si nu pe diferente de cateva grade, obtinute la masuratoare in locuri diferite (basca si faptul ca motorul era diferit ca si arhitectura, la alt motor diferenta putand fi mai mica sau mai mare). Referitor la discutia masurarii temperaturii uleiului din baia de ulei, cred ca este ok masuratoarea de acolo. O pompa de ulei normala de obicei are un debit in jur de 40-60 litri pe minut. Asa ca acest ulei este destul de repede improspatat, si cu siguranta aceasta temperatura reflecta temperatura de intrare in bloc. Pentru corectie se mai poate pune un + de cateva grade. |
#3579
Posted 21 April 2014 - 10:33
se poate pune foarte bine o sonda in locul busonului de scurgere ulei cu o reductie, si un ceas in bord montat undeva si s-a rezolvat problema
Edited by MembruAnonim, 21 April 2014 - 10:38. |
|
#3580
Posted 21 April 2014 - 12:21
cris.g, on 21 aprilie 2014 - 01:07, said: Motorul are codul CHHA - 169KW sau CHHB - 162KW. M-am uitat in ELSA sa vad descrierea sistemului de injectie, scrie despre el ca este FSI + MPI dar nimic altceva. Nu am updatat ELSA din semestrul 2-2013, deci probabil ca ulterior au aparut si informatii noi. Dupa ce ajung la zi mai postez aici sa confirm sau sa infirm. De ce spun asta, este o dezbatere in unele locuri daca are cu adevarat injectie MPI sau este doar o simulare. |
#3581
Posted 21 April 2014 - 21:48
Este CHHA la mine, singura diferenta intre cele doua fiind acei 10 CP (upgrade pentru Performance Pack), in rest e exact acelasi motor - de aceea am si zis CHH.
Eu din ce am citit este MPI "adevarat", adica inca o rampa de injectie + inca 4 injectoare. Daca am timp maine am sa incerc sa scot capacul de plastic si sa fac niste poze, asta in ideea ca ar fi la vedere ceea ce ne intereseaza pe noi. |
#3582
Posted 22 April 2014 - 22:56
Confirm pentru CHHA si CHHB exista 2 injectoare pe cilindru, unul pentru injectie directa si unul pentru injectie clasica MPI.
Din 11/2013 a aparut si CNTA de 2.0TSI (155kW) care este doar DI (dar cu injectie secundara de aer) si intruneste norma SULEV pentru piata USA. M-am uitat pe schema constructiva , pentru fiecare tip de injectie sunt 3 senzori pe langa nenumaratele valve actionate pneumatic si electric. Asta vorbind doar pentru sistemul de alimentare. Valvele au la randul lor actuator si senzori, si tot asa.....o multime de "point of failures". Un motor complex pe care se poate da examen. Ramai pe ulei-ul OEM si bucura-te de masina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users