Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

Se mai intampla si necazuri, nu? Scurt-circuituri

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002

Quote

am auzit ca is proaste servourile la Dacie

pana la proba contrarie, inclin sa cred ca sunt totusi mai bune decat varianta simpla.

Partea proasta e ca daca voi constata ca sunt proaste servofranele de la Dacie, nu voi mai avea cum sa te anunt... :crazy:

Lasand gluma, sa ne traiasca babutzele. Si eu i-am pus filtru de benzina si am in proiect sa-i pun vreo doua ceasuri la bord, apa+ulei.

#20
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
NostraDamnUs,,

Hehe, eu am, lea pus vechiu proprietar. Era adios motoru daca nu le aveam :)  :yeah baby Le vei pune tu sau pui pe cineva "specializat" ?  :)

Eu as vrea sa intru serios in masina. Mosu care a avut masina atata a modificat instalatia electrica ca imediat o sa devin artificiu :)  :ciocan:  plus ca bordu cam vibreaza.  :(  As vrea sa o reconditionez atat cat stiu si pot.  :)

Cine stie cam cat m-ar costa sa schimb rulmentii pe fata? Huruie de numa'  :rolleyes:

Referitor la frana. Am fost la mecanic ca aveam etrieru drept blocat si lam intrebat cat mar costa sa ii pun circuit dublu. Ala o inceput sa ma "injure". Mia spus ca lumea incearca sa scape de dublu circuit si de servo ca numa probleme aduc.

Cat costa reglatu directiei? As vrea sa reduc cat mai mult costurile si mam gandit ca sa schimb eu bieletele de directie (numar de cate ori am rotit bieleta veche pentru a o scoate de pe cap cremaliera si rotesc de acelasi numar de ori noua bieleta (daca lungimea filetului e aceeasi) si dupa aia sa merg repede la reglaj pe computer. Ce ziceti?

i0nutzb, nu stiu daca am mai intrebat, dar poti sa imi zici cauze posibile de ce porneste greu motoru la cald (dupa ce sta cateva minute > 5-10 minute) Daca sta 2-3 porneste instant.


:cya:

#21
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
driverx, daca filtrul de benzina are mai mult de 4-5.000 de km schimba-l.

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

Quote

i0nutzb, nu stiu daca am mai intrebat, dar poti sa imi zici cauze posibile de ce porneste greu motoru la cald (dupa ce sta cateva minute > 5-10 minute) Daca sta 2-3 porneste instant.
cum se maniifesta? motorul se invarte sau se invarte greu/deloc ? da si tu ceva detalii ;)

incercati sa nu ma povestiti despre servo la dacie si alte asemenea :) totusi, nu credeti ca ati cam luat-o pe aratura :drac:

#23
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
i0nutzb,

Detali: daca e cald si sta ceva minute cand incerc sa pornesc se tot invarte de parca nu ar avea benzina. Dupa aia se gandeste sa porneasca dar parca nu ar merge in toate cele 4 pistoane. Trebui sa tin ushor acceleratia, dau doua sprituri si merge dupa aia. Se mai intampla (rar) ca dupa dau spriturile alea si cred ca merge bine sa mai "muste" doua trei combustii si se opreste. La rece se intampla sa porneasca instant si dupa ce a stat chiar 1.5-2 zile. Ciudat. Banui ca e ceva cu carbu sau, dreq, bujiile. Un mic amanunt. La intrarea aerului in filtru iam pus iarna asta un tub flexibul de aluminiu ca sa traga aer cald de la galerie (model '77 care nu are kestia asta). Acuma lam scos de acolo si trage de jos. Dar poate inca ia aer cald. E posibil sa fie supraincalzit carbu?

Platina este schimbata, condesatoru la fel. La bujii nu am vazut nimic suspect.

O aprindere electronica de unde as putea scoate? :) Intrebarea este pentru cei din CJ.


:cya:

#24
tvlada

tvlada

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 23.07.2004
Pentru cei cau aerotermele alea dragute pe care scrie Renault daca bine am retinut: NU FACETI PROSTIA !!!!!!!!!!!!!
Am luat si eu una azi iarna si am si aruncat-o din masina
Probleme:
- motorasul are lagare de bronz care incep sa haraie dupa primele ore de functionare
- in stilul romanului  :ciocan: au vopsit desteptii si radiatorul care in momentul in care se incalzeste scoate un miros de-ti vine sa sari din masina
- paletele ventilatorului sunt de aluminiu asa ca va face tot timpul urat
Daca o luati ganditi-va ca o luati pentru design si nimc mai mult.
Eu am facut altceva. Am luat niste chedere de usi metalice si am izolat bine compartimentul caloriferulu si am reparat si valvele dintre cele 2 compartimente de incalzire. Am mai bagat sub si deasupra caloriferului de incalzire niste lamele de polistiren ca sa-l izolez bine de tot.
Cea mai tare chestie pe care am facut-o a fost sa iau 2 captatoare de vant si sa le prind pe grila de la stergatoare.
Asa ca am acum iarna o caldura de ma duc cu geamul deschis la -20 grade fara probleme.
In orice caz un lucru e sigur: Nu cred ca va rezista cineva sa mearga cu 80-90 cu geamurile inchise  :yeah baby

#25
teq

teq

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 01.11.2004
:cursing: Ajutati-ma fratilor si pe mine. Explicati-mi de ce am ramas fara faza scurta dar la faza lunga imi merg tote becurile. E vorba de o dacie 1310 cu 4 faruri rotunde.Mi s-a intamplat pe drum, cand am plecat aveam faza scurta si cand am ajuns aveam doar pozitiile. Sigurantele nu sunt arse, le-am frecat putin ca sa fiu sigur ca fac contact , becurile nu sunt arse.Unde ar trebui sa ma mai uit?

#26
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
poate sunt niturile de la tabloul de sigurante sau blocul de lumini...
la unele dacii mai vechi parca sunt relee de protectie si pe faza scurta. releele sunt amplasate sub capota, pe langa releul de incarcare. sper ca te descurci ;)

#27
teq

teq

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 01.11.2004
mersi, cred ca e din blocul de lumini ca l-am masurat cu un tester si iesea curent numai pe la faza lunga. eu speram sa fie vreun contact vreun fir pe undeva ca blocul de lumini ma cam doare.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate