Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Se mai intampla si necazuri, nu? Scurt-circuituri
Last Updated: Nov 04 2004 15:45, Started by
MembruAnonim
, Jul 22 2003 20:59
·
0
#19
Posted 29 July 2003 - 13:48
Quote am auzit ca is proaste servourile la Dacie pana la proba contrarie, inclin sa cred ca sunt totusi mai bune decat varianta simpla. Partea proasta e ca daca voi constata ca sunt proaste servofranele de la Dacie, nu voi mai avea cum sa te anunt... :crazy: Lasand gluma, sa ne traiasca babutzele. Si eu i-am pus filtru de benzina si am in proiect sa-i pun vreo doua ceasuri la bord, apa+ulei. |
#20
Posted 30 July 2003 - 10:59
NostraDamnUs,,
Hehe, eu am, lea pus vechiu proprietar. Era adios motoru daca nu le aveam :yeah baby Le vei pune tu sau pui pe cineva "specializat" ? Eu as vrea sa intru serios in masina. Mosu care a avut masina atata a modificat instalatia electrica ca imediat o sa devin artificiu plus ca bordu cam vibreaza. As vrea sa o reconditionez atat cat stiu si pot. Cine stie cam cat m-ar costa sa schimb rulmentii pe fata? Huruie de numa' Referitor la frana. Am fost la mecanic ca aveam etrieru drept blocat si lam intrebat cat mar costa sa ii pun circuit dublu. Ala o inceput sa ma "injure". Mia spus ca lumea incearca sa scape de dublu circuit si de servo ca numa probleme aduc. Cat costa reglatu directiei? As vrea sa reduc cat mai mult costurile si mam gandit ca sa schimb eu bieletele de directie (numar de cate ori am rotit bieleta veche pentru a o scoate de pe cap cremaliera si rotesc de acelasi numar de ori noua bieleta (daca lungimea filetului e aceeasi) si dupa aia sa merg repede la reglaj pe computer. Ce ziceti? i0nutzb, nu stiu daca am mai intrebat, dar poti sa imi zici cauze posibile de ce porneste greu motoru la cald (dupa ce sta cateva minute > 5-10 minute) Daca sta 2-3 porneste instant. :cya: |
#21
Posted 30 July 2003 - 11:05
driverx, daca filtrul de benzina are mai mult de 4-5.000 de km schimba-l.
|
#22
Posted 31 July 2003 - 16:37
Quote i0nutzb, nu stiu daca am mai intrebat, dar poti sa imi zici cauze posibile de ce porneste greu motoru la cald (dupa ce sta cateva minute > 5-10 minute) Daca sta 2-3 porneste instant. incercati sa nu ma povestiti despre servo la dacie si alte asemenea totusi, nu credeti ca ati cam luat-o pe aratura |
#23
Posted 31 July 2003 - 17:13
i0nutzb,
Detali: daca e cald si sta ceva minute cand incerc sa pornesc se tot invarte de parca nu ar avea benzina. Dupa aia se gandeste sa porneasca dar parca nu ar merge in toate cele 4 pistoane. Trebui sa tin ushor acceleratia, dau doua sprituri si merge dupa aia. Se mai intampla (rar) ca dupa dau spriturile alea si cred ca merge bine sa mai "muste" doua trei combustii si se opreste. La rece se intampla sa porneasca instant si dupa ce a stat chiar 1.5-2 zile. Ciudat. Banui ca e ceva cu carbu sau, dreq, bujiile. Un mic amanunt. La intrarea aerului in filtru iam pus iarna asta un tub flexibul de aluminiu ca sa traga aer cald de la galerie (model '77 care nu are kestia asta). Acuma lam scos de acolo si trage de jos. Dar poate inca ia aer cald. E posibil sa fie supraincalzit carbu? Platina este schimbata, condesatoru la fel. La bujii nu am vazut nimic suspect. O aprindere electronica de unde as putea scoate? Intrebarea este pentru cei din CJ. :cya: |
#24
Posted 23 July 2004 - 17:45
Pentru cei cau aerotermele alea dragute pe care scrie Renault daca bine am retinut: NU FACETI PROSTIA !!!!!!!!!!!!!
Am luat si eu una azi iarna si am si aruncat-o din masina Probleme: - motorasul are lagare de bronz care incep sa haraie dupa primele ore de functionare - in stilul romanului au vopsit desteptii si radiatorul care in momentul in care se incalzeste scoate un miros de-ti vine sa sari din masina - paletele ventilatorului sunt de aluminiu asa ca va face tot timpul urat Daca o luati ganditi-va ca o luati pentru design si nimc mai mult. Eu am facut altceva. Am luat niste chedere de usi metalice si am izolat bine compartimentul caloriferulu si am reparat si valvele dintre cele 2 compartimente de incalzire. Am mai bagat sub si deasupra caloriferului de incalzire niste lamele de polistiren ca sa-l izolez bine de tot. Cea mai tare chestie pe care am facut-o a fost sa iau 2 captatoare de vant si sa le prind pe grila de la stergatoare. Asa ca am acum iarna o caldura de ma duc cu geamul deschis la -20 grade fara probleme. In orice caz un lucru e sigur: Nu cred ca va rezista cineva sa mearga cu 80-90 cu geamurile inchise :yeah baby |
#25
Posted 01 November 2004 - 19:26
Ajutati-ma fratilor si pe mine. Explicati-mi de ce am ramas fara faza scurta dar la faza lunga imi merg tote becurile. E vorba de o dacie 1310 cu 4 faruri rotunde.Mi s-a intamplat pe drum, cand am plecat aveam faza scurta si cand am ajuns aveam doar pozitiile. Sigurantele nu sunt arse, le-am frecat putin ca sa fiu sigur ca fac contact , becurile nu sunt arse.Unde ar trebui sa ma mai uit?
|
#26
Posted 02 November 2004 - 09:29
poate sunt niturile de la tabloul de sigurante sau blocul de lumini...
la unele dacii mai vechi parca sunt relee de protectie si pe faza scurta. releele sunt amplasate sub capota, pe langa releul de incarcare. sper ca te descurci |
#27
Posted 04 November 2004 - 15:45
mersi, cred ca e din blocul de lumini ca l-am masurat cu un tester si iesea curent numai pe la faza lunga. eu speram sa fie vreun contact vreun fir pe undeva ca blocul de lumini ma cam doare.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users