Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ING Romania
Last Updated: Apr 28 2024 08:39, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
229
#4627
Posted 08 October 2018 - 12:12
Apropos, comparativ intre BT si ING:
Acum doua saptamani, miercuri, sotiei ii este furat portofelul cu toate actele, inclusiv un card de credit BT si doua carduri ING. Blocat cardurile miercuri la ora 15:00 si facut cerere de reemitere card, la ambele banci. Vineri, adica la 36 ore dupa cererea de reemitere, SMS de la BT, cardul a ajuns in sucursala. S-a dus sotia cu adeverinta de la Politie, ca i-a fost furat buletinul, am confirmat CNP-ul meu telefonic la BT (contul e pe numele meu), s-a eliberat cardul. La ING inca astept, salariutul si comisioanele "zero" nu se impaca si cu operativitatea. Nu se poate depune cerere de card nou telefonic, desi teoretic am facut chestia asta dupa ce am blocat cardul din aplicatie. Tot telefonic, i s-a comunicat ca poate merge in orice agentie sa ia un card temporar, pana vin alea embosate. In agentie, alea la fel de bata ca aia de la telefon. Se poate lua card neembosat, dar nu pe loc. Trebuie facuta cerere. Si dureaza. Mai bine stati fara card si, cand va vine buletinul nou, veniti atunci si facem cerere de reemitere. Ca aia telefonica nu se pune, facem noi aici alta, in agentie, dar doar dupa ce aveti buletin. Repet, la Transilvania a durat 36 de ore din momentul in care am blocat cardul si am facut cerere telefonica de reemitere card, pana cand acesta a ajuns in filiala. Intre timp a luat sotia salariutul, la ING, card pwla. Noroc cu alte banci, ca am putut transfera tot salariul si ce aveam in contul de economii pe alte carduri. Poate cardul de la ING o sa vina cu renii mosului, la cat de ametiti sunt. Rezultatul: inchidem si contul sotiei de la ING. |
#4628
Posted 08 October 2018 - 13:22
Va apar (din nou) plati cu cardul dublate in homebank?
|
#4629
Posted 08 October 2018 - 13:29
Da, apar. Tranzactii dublate, bani luati din conturi. Si pe la birou pe aici oamenii zic ca au pierdut chiar si 1000 lei. La call center nu raspunde nimeni.
Edited by Cosmo13, 08 October 2018 - 13:40. |
#4630
Posted 08 October 2018 - 13:40
#4631
Posted 08 October 2018 - 14:01
Aici la fel. Culmea e că ajungi cu contul pe minus, adică eu acum am minus 4600 lei in cont....
Dacă suni la ei e ocupat sau raspunde și închide robotul... Ar trebui să pună direct un mesaj că știu despre ce e vorba și că se lucrează la remediere.... |
#4632
Posted 08 October 2018 - 14:04
Mi-au raspuns pe facebook, au zis ca stiu despre problema si ca se lucreaza la remediere. Din cate citesc, noroc ca nu eram la cumparaturi.
|
#4635
Posted 08 October 2018 - 14:27
#4636
Posted 08 October 2018 - 14:35
Confirm si eu... sper sa remedieze repede
Am apucat sa ma uit inainte in aplicatie si am vazut ca cele 2 tranzactii dublate au acelasi nr. de autorizare... asta inseamna ca vor rezolva fara sa mai sunam noi. Edited by rz, 08 October 2018 - 14:36. |
|
#4638
Posted 08 October 2018 - 15:08
Cred ca i-a zguduit atat de mult nemultumirea mea ref la delogare aleatorie incat au inceput sa dea cu mopul prin homebank, pana au scos din priza ups-ul... Cred ca usor, usor ma lamuresc cu privire la "portarea salariului" )))
La subiect: Bun, intelegem, probleme tehnice apar, este inevitabil. Intrebare catre un oficial homebank. Ce face un client intr-o situatie in care sa zicem are 1001 EUR in cont, plateste 500 hotelul si se bazeaza ca mai are 501 pt drum, motorina, etc. Din pacate constata ca i-a fost debitata suma de 2 ori si ca mai are 1 EUR... Este nevoit sa astepte mila ING... Sau pana la urma, tot trebuie sa-ti tii ouale in mai multe cosuri? Nasol e ca daca ai doar 2 oua si pe alea sa le tii in 2 cosuri? |
#4639
Posted 08 October 2018 - 15:12
Asta e o intrebare pe care o pui degeaba, poate intra si la intrebari retorice.
Cata vreme te bazezi strict pe ce exista intr-un sistem informatic trebuie sa iti asumi si situatia in care sistemul respectiv devine indisponibil din diverse motive. Nu iti poate garanta absolut nimeni un uptime de 100% pe niciun sistem. De aia am intotdeauna si cash la mine cand plec prin vacante. |
#4640
Posted 08 October 2018 - 15:34
Gata, trebuie sa renunt la ing pt ca astia se pare ca sunt dorei de dorei
|
#4642
Posted 08 October 2018 - 15:59
O parte din tranzactiile cu cardul efectuate in weekend au fost dublate. Situatia va fi remediata cel tarziu in cursul zilei de maine. Citat de pe site-ul ING. https://ing.ro/stare-servicii. Spor! ) Bine ca am scapat de ei, adica am contul pe 0, nu mai tin banii la ei..
|
#4643
Posted 08 October 2018 - 16:10
Imediat apare userul dj_cristi si o sa le gaseasca o scuza...
|
#4644
Posted 08 October 2018 - 16:19
Cred ca chestia asta se poate intimpla la orice banca....
Personal am banii la ei si in Revolut.... Sa pice ambele concomitent .... nu prea cred... |
Anunturi
▶ 5 user(s) are reading this topic
4 members, 0 guests, 1 anonymous users
Okta43, tibi_72, TybyMen, Moon_Fire