Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ING Romania
Last Updated: May 08 2024 22:43, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
229
#4645
Posted 08 October 2018 - 16:30
#4646
Posted 08 October 2018 - 16:43
Sunt absolut conștient cã nu existã sistem informatic perfect.
Ceea ce însã nu înțeleg (si nu accept) este lipsa unei comunicãri active din partea bãncii in astfel de situații. Vorba unui coleg de mai sus, dacã te prinde "problema la care se lucreazã" in strãinãtate, sau pe un aeroport, cu familia, cu copii mici?! Suni call center si oha, nada, nicevo, niente, nothing... Nu îți vine sa omori primul angajat ING ce-ți iese in cale? Poate plãti ING milioane de euro pe reclamele TV, dacã atunci cand apare o problemã cu sistemul lor ne trateazã cu fundul, de (privit) fundul nostru o sa aiba parte. Dar probabil toți cei de acolo sunt robotizati. Ma întreb, dacã vrem sã dãm in judecatã ING, trebuie sã ne adresãm unei instanțe din Olanda? Caci sunt aproape sigur ca BNR se va spãla pe mâini și ne va indruma spre Amsterdam, ca marele finanțist Teodorovici. Aoleo, nu cumva de la MFP ni se trage si asta? |
#4647
Posted 08 October 2018 - 16:58
dan_slack, on 08 octombrie 2018 - 16:43, said:
Sunt absolut conștient că nu există sistem informatic perfect. Ceea ce însă nu înțeleg (si nu accept) este lipsa unei comunicări active din partea băncii in astfel de situații. De acord complet! Like This dan_slack, on 08 octombrie 2018 - 16:43, said:
Vorba unui coleg de mai sus, dacă te prinde "problema la care se lucrează" in străinătate, sau pe un aeroport, cu familia, cu copii mici?! Suni call center si oha, nada, nicevo, niente, nothing... Nu îți vine sa omori primul angajat ING ce-ți iese in cale? Pai de ce sa-l omori?! Nu asta e ideea? Sa nu mai revii aici? Pai daca ar trebui sa raman o vesnicie in USA, n-ar fi bine?! dan_slack, on 08 octombrie 2018 - 16:43, said:
Poate plăti ING milioane de euro pe reclamele TV, dacă atunci cand apare o problemă cu sistemul lor ne tratează cu fundul, de (privit) fundul nostru o sa aiba parte. Dar probabil toți cei de acolo sunt robotizati. Ma întreb, dacă vrem să dăm in judecată ING, trebuie să ne adresăm unei instanțe din Olanda? Caci sunt aproape sigur ca BNR se va spăla pe mâini și ne va indruma spre Amsterdam, ca marele finanțist Teodorovici. Aoleo, nu cumva de la MFP ni se trage si asta? Pai toti sunt finantisti. Si la FMI si la ING si la Banca Ne-amului. Noi suntem cei care avem impresia ca unii sunt "finantisti buni" si altii "finantisti rai". Edited by Virguros, 08 October 2018 - 17:00. |
#4648
Posted 08 October 2018 - 17:09
https://m.digi24.ro/...-bancii-1010233
Cand am zis asta mi-au sarit fanii in cap. Niciun sistem informatic nu e perfect...dar la ing prea e "imperfect". Edited by alexa32, 08 October 2018 - 17:10. |
#4649
Posted 08 October 2018 - 17:10
Si nu e prima data cand exista astfel de gherle la ING. S-a mai intamplat in trecut de cateva ori. Ce naiba frate, nu inveti din greseli, nu pui la punct un pic sistemul ala informatic, cand pica chiar pica tot tot? Halal echipe de IT ce au in spate
|
#4650
Posted 08 October 2018 - 17:17
chris_t, on 08 octombrie 2018 - 12:12, said:
Apropos, comparativ intre BT si ING: Acum doua saptamani, miercuri, sotiei ii este furat portofelul cu toate actele, inclusiv un card de credit BT si doua carduri ING. Blocat cardurile miercuri la ora 15:00 si facut cerere de reemitere card, la ambele banci. Vineri, adica la 36 ore dupa cererea de reemitere, SMS de la BT, cardul a ajuns in sucursala. S-a dus sotia cu adeverinta de la Politie, ca i-a fost furat buletinul, am confirmat CNP-ul meu telefonic la BT (contul e pe numele meu), s-a eliberat cardul. La ING inca astept, salariutul si comisioanele "zero" nu se impaca si cu operativitatea. Nu se poate depune cerere de card nou telefonic, desi teoretic am facut chestia asta dupa ce am blocat cardul din aplicatie. Tot telefonic, i s-a comunicat ca poate merge in orice agentie sa ia un card temporar, pana vin alea embosate. In agentie, alea la fel de bata ca aia de la telefon. Se poate lua card neembosat, dar nu pe loc. Trebuie facuta cerere. Si dureaza. Mai bine stati fara card si, cand va vine buletinul nou, veniti atunci si facem cerere de reemitere. Ca aia telefonica nu se pune, facem noi aici alta, in agentie, dar doar dupa ce aveti buletin. Repet, la Transilvania a durat 36 de ore din momentul in care am blocat cardul si am facut cerere telefonica de reemitere card, pana cand acesta a ajuns in filiala. Intre timp a luat sotia salariutul, la ING, card pwla. Noroc cu alte banci, ca am putut transfera tot salariul si ce aveam in contul de economii pe alte carduri. Poate cardul de la ING o sa vina cu renii mosului, la cat de ametiti sunt. Rezultatul: inchidem si contul sotiei de la ING. |
#4651
Posted 08 October 2018 - 17:46
dan_slack, on 08 octombrie 2018 - 16:43, said:
Sunt absolut conștient că nu există sistem informatic perfect. Ceea ce însă nu înțeleg (si nu accept) este lipsa unei comunicări active din partea băncii in astfel de situații. Ma lasa rece comunicarea lor. E inacceptabil sa ti se debiteze din cont tranzactii inexistente, dublate etc sau sa ti se scape datele personale, oricat de bine ar comunica. Totally not cool. |
#4652
Posted 08 October 2018 - 17:58
Ca veni vorba de date personale. Cei care sunteti clienti ING si aveti telefoane asociate contului, ati primit apeluri scurte, cu cate 3 ring-uri, din Dubai, Oman, Bosnia, Africa de Sud etc.?
Din 10 SIM-uri pe care le am pe numele meu si sunt utilizate de familie, doare pe 3 am primit astfel de apeluri, toate cele 3 terminale fiind asociate unor conturi ING si Libra. Pe celelalte 7, care sunt asociate unor conturi ale BRD, CEC sau Raiffeisen nu am primit astfel de apeluri. Desigur, poate este doar o coincidenta si "scurgerea" s-a facut din alta parte! |
#4653
Posted 08 October 2018 - 18:20
dan_slack, on 08 octombrie 2018 - 16:43, said:
Sunt absolut conștient că nu există sistem informatic perfect. Ceea ce însă nu înțeleg (si nu accept) este lipsa unei comunicări active din partea băncii in astfel de situații. dan_slack, on 08 octombrie 2018 - 16:43, said:
Vorba unui coleg de mai sus, dacă te prinde "problema la care se lucrează" in străinătate, sau pe un aeroport, cu familia, cu copii mici?! Suni call center si oha, nada, nicevo, niente, nothing... Nu îți vine sa omori primul angajat ING ce-ți iese in cale? Am lucrat acum vreo 12 ani la serviciul clienti, nu la ING dar la o firma asemanatoare ca marime, asa ca ii inteleg pe cei din linia intai, care discuta direct cu clientul si care sunt calul de bataie. Deci nu, nu l-as omori L.E: am doar doua tranzactii dublate, facute azi, dar care au fost si rambursate deja. Edited by AlexEn, 08 October 2018 - 18:29. |
#4654
Posted 08 October 2018 - 18:30
|
#4655
Posted 08 October 2018 - 18:31
Si la mine incep sa vina cu plus... mai au una si e ok.
Aplicatia functioneaza dar se misca mai greu... probabil ca este supra-solicitata |
#4656
Posted 08 October 2018 - 18:33
Varianta online s-a incarcat instant acum. Pe la 4 nu se misca neam.
|
#4657
Posted 08 October 2018 - 18:42
Ati vazut mesajul de pe aplicatie ? "corectam de zor tranzactiile dublate" Suna de parca au chemat tot personalul de acasa si o fac toti manual , fiecare da bifa pe fiecare client pe care il are....
O gasca de Dorei... |
#4659
Posted 08 October 2018 - 19:11
#4660
Posted 08 October 2018 - 19:28
Nu stiam de asta dar exact la situatia asta ma gandeam. Poti sa ai cardul gold prezidential card-force-one la cea mai sigura banca din lume cu mama sistemelor de siguranta dublate si triplate, daca ai nenorocul sa iti proceseze plata un comerciant pe un pos dubios caruia i se scoala sa iti ia banii de 79 de ori, pe romaneste ai kkt steagu'. Judeca-te cu Zeus... O iei in mana, o pui in piept si ramane a ta... Bafta ta vreau sa zic.
Bah si in schimb mie in continuare nu imi dau acces in app sa setez telefonul "sigur", in scop de card virtual, ca cica tre sa mai fac niste tranzactii. Domnu domnu, nu va suparati, tranzactiile trebuie sa fie dublate pt mai multa siguranta? |
#4661
Posted 08 October 2018 - 19:35
Nu te certi cu comerciantul, te certi cu banca. Tu autorizezi o singura plata la comerciant.
|
#4662
Posted 08 October 2018 - 19:49
Despre asta e vorba... Ca te certi cu banca. Banca ta, din Ro zice ca "tranzactia a fost ceruta de mai multe ori, va rugam sa va adresati bancii din Burkina Faso".
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users