Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ING Romania
Last Updated: May 08 2024 22:43, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
229
#4591
Posted 01 October 2018 - 15:32
#4592
Posted 01 October 2018 - 15:52
Acel moment când ai nevoie de IB fiindca nu ești în tara iar aplicația nu merge de peste 3 ore... Priceless...
|
#4593
Posted 01 October 2018 - 17:20
Mie imi merge aplicatia si homebank pe browser. Si a mers azi toata ziua.
|
#4594
Posted 01 October 2018 - 17:32
INGRomania, on 01 octombrie 2018 - 15:21, said:
Salutare, Mihai! Daca intampini probleme la logarea in Home'Bank, ne poti lasa un mesaj privat pe pagina oficiala de Facebook sau Twitter pentru a verifica situatia. Ti-am dat mesaj acum circa o saptamana si observ ca inca nu este citit de tine. Daca iti dau PM pe Twitter sau Facebook raspunzi da aici nu ? |
#4595
Posted 01 October 2018 - 18:01
Catalin, rezolvam problema in mesajul privat. Ne pare rau de timpul de raspuns intarziat!
|
#4596
Posted 01 October 2018 - 18:07
catalinman, on 01 octombrie 2018 - 17:32, said:
INGRomania, da la PM-uri aici nu raspunzi ? Ti-am dat mesaj acum circa o saptamana si observ ca inca nu este citit de tine. Daca iti dau PM pe Twitter sau Facebook raspunzi da aici nu ? |
#4597
Posted 01 October 2018 - 18:15
Pai aia care nu au cont de facebook/tweeter ce fac? Alea's canale oficiale?
|
#4598
Posted 01 October 2018 - 18:17
Din moment ce o persoana poate fi acuzata penal dacă îți sparge contul de FB presupun ca da...
|
#4599
Posted 03 October 2018 - 18:16
Cum naiba se salveaza o plata noua in MyPayment? Nu reusesc nicicum, nu vad unde e un buton ceva.
Am doar plata recurenta sau programata, iar dupa ce fac plata, nu imi mai da optiunea de a salva plata in MyPayment... |
#4600
Posted 03 October 2018 - 18:20
A mai intrebat cineva pe paginile precedente, si i s-a raspuns oficial ca poate numai ad-labam.
Edited by don_dannielo, 03 October 2018 - 18:21. |
|
#4601
Posted 03 October 2018 - 18:23
don_dannielo, on 03 octombrie 2018 - 18:20, said:
A mai intrebat cineva pe paginile precedente, si i s-a raspuns oficial ca poate numai ad-labam. Cine poate? cine e ad labam???? |
#4603
Posted 03 October 2018 - 18:34
din versiunea veche, ar trebuie sa ai un un buton in partea de jos "Întoarce-te la versiunea veche". valabil doar pe pc.
|
#4604
Posted 03 October 2018 - 18:36
#4605
Posted 03 October 2018 - 18:40
florin9doi, on 03 octombrie 2018 - 18:32, said:
Dupa ce faci o plata, ai o bifa sa o salvezi N4S, on 03 octombrie 2018 - 18:34, said:
din versiunea veche, ar trebuie sa ai un un buton in partea de jos "Întoarce-te la versiunea veche". valabil doar pe pc. Mi se pare o imbecilitate sa nu poti si in versiunea noua, in ciuda faptului ca MyPayment exista ca si lista. |
|
#4606
Posted 03 October 2018 - 18:47
INGRomania, on 24 septembrie 2018 - 08:57, said:
Salutare! Intr-adevar, in varianta noua nu mai exista posibilitatea de a salva o plata in My Payments, insa, orice tranzactie efectuata pe cont o poti cauta in campul de Search din meniul Plata in lei dupa Nume beneficiar sau Detalii plata, dai click si campurile sunt pre-completate. |
#4608
Posted 04 October 2018 - 14:47
Ma confrunt cu urmatoarele probleme: homebank (web) mi se delogheaza aleatoriu (chiar in timp ce lucrez pe platforma). De multe ori am patit sa ma loghez si imediat dupa sa ma duca tot in fereastra de logare. Incercand sa rezolv problema (dupa ce am incercat chrome, firefox, IE, Edge, inclusiv si clear cache and stuff...) am scos toate dispozitivele din autentificare fara SMS, inclusiv telefonul.
Dupa asta, nu numai ca problema web se manifesta in continuare, mai nou si aplicatia Android imi face figuri. Nu mai pot seta dispozitiv de incredere (deci imi trimite SMS la fiecare logare) si mi-a dezactivat cardul virtual pt plati la POS. Atatea probleme am dupa 2 sapt de ING? ) aveam sperante mari (prea mari?) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users