Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...
 Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...
 M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 

ING Romania

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
12225 replies to this topic

#4609
ovydiks

ovydiks

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 31.07.2018
@INGRomania : ar trebui sa va tineti francizele mai sub control. Prietenei mele i-a expirat cardul. Booon, o trimit in cel mai apropiat office ING (Stirbei Voda, Bucuresti) unde i s-a refuzat reinnoirea cardului fiindca ea a deschis contul la o agentie in Craiova. Aceeasi agentie mi-a inregistrat (sau nu) si o cerere pentru inchiderea unui cont in valuta. Acum mai bine de o luna. Contul este activ si comisionat si in prezent.

#4610
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Acu ceva timp puteai sa ceri sa te transferi de la o agentie la alta. S-o fi schimbat ceva intre timp?

Vezi ca nici alte banci nu vor/pot/nu au chef sa faca operatii pentru un client daca are deschis contul la o alta sucursala. Cel putin la BRD m-au terminat cu plimbatul de la o agentie la alta (credit PF).

Edited by petman, 04 October 2018 - 16:48.


#4611
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
La ing am rezolvat in maibputin de 2 minute mutarea sucursalei(acum vreo 4 ani) la BT m-au plimbat de colo-colo fara nicio rezolvare

#4612
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,205
  • Înscris: 08.12.2006

 ovydiks, on 04 octombrie 2018 - 14:48, said:

@INGRomania : ar trebui sa va tineti francizele mai sub control. Prietenei mele i-a expirat cardul. Booon, o trimit in cel mai apropiat office ING (Stirbei Voda, Bucuresti) unde i s-a refuzat reinnoirea cardului fiindca ea a deschis contul la o agentie in Craiova. Aceeasi agentie mi-a inregistrat (sau nu) si o cerere pentru inchiderea unui cont in valuta. Acum mai bine de o luna. Contul este activ si comisionat si in prezent.
Reanoirea cardului si emiterea celui nou se face automat, nu trebuie sa faci o noua cerere. Mai mult...noul card , plasticul fizic, vine la sucursala la care a fost deschis contul, daca tu in prealabil nu ai cerut ca el sa fie trimis catre o alta sucursala, altfel, daca el exista la sucursala unde s a deschis contul si eliberat cardul, acel plastic chiar nu se poate teleporta intr un timp extrem de scurt, de ordinul secundelor, la o sucursala diferita precum cea din Stirbei Voda, Bucuresti

Asta am inteles din povestea ta...deci, nu prea vad unde e problema

#4613
INGRomania

INGRomania

    Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 344
  • Înscris: 07.12.2017

 Hazard, on 04 octombrie 2018 - 14:47, said:

Ma confrunt cu urmatoarele probleme: homebank (web) mi se delogheaza aleatoriu (chiar in timp ce lucrez pe platforma). De multe ori am patit sa ma loghez si imediat dupa sa ma duca tot in fereastra de logare. Incercand sa rezolv problema (dupa ce am incercat chrome, firefox, IE, Edge, inclusiv si clear cache and stuff...) am scos toate dispozitivele din autentificare fara SMS, inclusiv telefonul.

Dupa asta, nu numai ca problema web se manifesta in continuare, mai nou si aplicatia Android imi face figuri. Nu mai pot seta dispozitiv de incredere (deci imi trimite SMS la fiecare logare) si mi-a dezactivat cardul virtual pt plati la POS. Atatea probleme am dupa 2 sapt de ING? Posted Image) aveam sperante mari (prea mari?)
Salutare! Daca in continuare intampini probleme cu logarea in Home'Bank, iti recomandam stergere istoric si sa reincerci. Daca problema persista, putem deschide ticket la departamentul tehnic pentru a investiga.

Dispozitivul devine din nou de incredere dupa mai multe logari recurente pe HB si dupa ce efectuezi si plati. Ulterior iti poti reactiva ING Pay.

 ovydiks, on 04 octombrie 2018 - 14:48, said:

@INGRomania : ar trebui sa va tineti francizele mai sub control. Prietenei mele i-a expirat cardul. Booon, o trimit in cel mai apropiat office ING (Stirbei Voda, Bucuresti) unde i s-a refuzat reinnoirea cardului fiindca ea a deschis contul la o agentie in Craiova. Aceeasi agentie mi-a inregistrat (sau nu) si o cerere pentru inchiderea unui cont in valuta. Acum mai bine de o luna. Contul este activ si comisionat si in prezent.
Salutare! Cardul se reinnoieste automat si este trimis la sucursala de care apartii. Daca doresti, poti face solicitare prin intermediul call center-ului sa fie trimis in Office-ul ING pe care il doresti. De asemenea, daca ai facut solicitarea pentru inchiderea contului si acesta este inca deschis, ne poti ajuta cu datele tale printr-un mesaj pe pagina de Facebook/Twitter sa facem o urgentare.

#4614
Hazard

Hazard

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 11.01.2004
Multumesc pentru raspuns. Intre timp am avut cateva discutii si cu Call Center, care mi-a deschis un ticket. Remarc o solutie deloc profesionala in a ghida utilizatorul sa stearga TOT istoricul browserului in care navigheaza, de dragul de a functiona corect homebank. NU am auzit asa ceva pana acum si mi se pare cu totul deplasat. De dragul ING, pentru ca incerc sa ma confing ca merita sa-mi portez banii din BRD, am sters si istoricul si ghici ce... problema persista, coafura rezista. Si daca tot ING face propuneri de felul asta (ma mir ca nu propune schimbarea PC-ului cu totul), am si eu o recomandare pt banca: rescrieti homebank de la 0. Eventual uitati-va si la alte banci... probabil cel mai prietenos internet banking nu este deloc prietenos.

Faptul ca dispozitivul nu mai este de incredere se datoreaza tocmai faptului ca incercam tot felul de metode sa fac hombank sa nu se mai delogheze, inclusiv sa sterg dispozitivele, Dracu se gandea ca dupa ce le stergi din lista trebuie sa astepti Tz zile ca sa fie din nou sigur... Iar o chestie aiurea... Sunt sigur ca s-ar fi putut gasi o alta metoda... dar nu cred ca s-a dorit...

#4615
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 Hazard, on 05 octombrie 2018 - 08:59, said:

Si daca tot ING face propuneri de felul asta (ma mir ca nu propune schimbarea PC-ului cu totul), am si eu o recomandare pt banca: rescrieti homebank de la 0.

Dumnezeule, nu!
Adica tocmai asta au facut in ultimii 5 ani, dar n-au reusit pana la capat si au lansat ceva cu feature-uri lipsa (pentru care trebuie switch pe cea veche) si cu o gramada de bug-uri.
Dar au versiune noua, ce pana lor.

Edited by don_dannielo, 05 October 2018 - 09:28.


#4616
Hazard

Hazard

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 11.01.2004
Eu am totusi o curiozitate. Doar la mine se intampla anomalia asta cu homebank? Mi se delogheaza in cateva secunde. Pana ieri parca mai puteam sa fac o plata, dar azi dupa 3 clickuri ma da afara. Cu tot istoricul sters. Bleah. Am o vaga senzatie ca in cateva zile renunt la ING :) "de ce sa faci ce face toata lumea?"

#4617
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,376
  • Înscris: 12.04.2008
Cred ca doar la tine se mainifesta problema asta. Nu am observat nimic anormal zilele astea cu homebank. Atat pe pc (chrome 69, mac os x), cat si pe mobil (ios 9, iphone 6)

#4618
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Mie nu-mi face nicio problema pe 2 computere si 2 telefoane.

#4619
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004

 ovydiks, on 04 octombrie 2018 - 14:48, said:

@INGRomania : ar trebui sa va tineti francizele mai sub control. Prietenei mele i-a expirat cardul. Booon, o trimit in cel mai apropiat office ING (Stirbei Voda, Bucuresti) unde i s-a refuzat reinnoirea cardului fiindca ea a deschis contul la o agentie in Craiova. Aceeasi agentie mi-a inregistrat (sau nu) si o cerere pentru inchiderea unui cont in valuta. Acum mai bine de o luna. Contul este activ si comisionat si in prezent.

În mod normal se putea emite card temporar oriunde.

#4620
florin9doi

florin9doi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 20.06.2009
Cei care aveți autentificare cu amprentă pe android și in special Samsung: puteți să încercați ceva?
Apăsați pe butonul "autentificare cu amprenta" și apoi (fără să finalizați autentificarea) apăsați pe "Home" încât să iasă în launcher și apoi dați cu degetul pe senzorul de amprentă.
Ce se întâmplă la voi ?

#4621
rromcic

rromcic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 29.05.2014

 florin9doi, on 05 octombrie 2018 - 23:35, said:

Cei care aveți autentificare cu amprentă pe android și in special Samsung: puteți să Ă®ncercați ceva?
Apăsați pe butonul "autentificare cu amprenta" și apoi (fără să finalizați autentificarea) apăsați pe "Home" Ă®ncât să iasă Ă®n launcher și apoi dați cu degetul pe senzorul de amprentă.
Ce se Ă®ntâmplă la voi ?
Home'Bank has stopped.

#4622
Hazard

Hazard

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 11.01.2004

 Hazard, on 04 octombrie 2018 - 14:47, said:

mai nou si aplicatia Android imi face figuri. Nu mai pot seta dispozitiv de incredere (deci imi trimite SMS la fiecare logare) si mi-a dezactivat cardul virtual pt plati la POS.

2 zile si inca nu pot seta dispozitiv de incredere pt a putea folosi card virtual...

Edited by Hazard, 06 October 2018 - 21:08.


#4623
ovydiks

ovydiks

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 31.07.2018
Pai eu credeam ca se face pe loc cardul, asa cum s a intamplat la mine ultima oara. Aveau un fel de imprimanta in agentie si mi l-au facut pe loc. In fine, o sa cer totusi schimbarea agentiei. Va multumesc

P.S. Totusi erau dornici sa deschida orice dosar de credit/card de credit :)

Edited by ovydiks, 07 October 2018 - 11:23.


#4624
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Embosat nu se face pe loc.

#4625
ionut_gabriel

ionut_gabriel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 27.03.2013
În 1 octombrie mi-am verificat contul și am observat că în fiecare lună de vreo 4 luni mi se retrag din cont 12 lei și ceva pentru o asigurare de grup parcă. Inițial am crezut că este vorba de despre asigurarea obligatorie, dar o plătisem acum 3 luni. Am sunat la ei am discutat cu un operator, dar în urma discuție mi-a spus că nu știe de ce mi se retrag acei bani și mi-a spus că voi fi contactat in 2 sau 3 zile de un coleg de al lui care să mă lămurească. Până azi nu am fost contactat, așa că întreb și eu ce ar trebui să fac și cui să mă adresez? Cei din agenție sunt oligofreni și ajung să îmi explice despre carduri de cumpărături și produse de economisire orice i-aș întreba.

#4626
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
Mie BT mi-a retinut 5 lei, taxa SMS alert, m-am plans pe email, ca eu nu am solicitat asa ceva, mi-au dat banii inapoi. A doua luna iar 5 lei, le-am scris ca daca nu rezolva, fac plangere la ANPC. M-au sunat sa isi ceara scuze si m-au asigurat ca nu se va mai intampla. Asa a fost.

Poti incerca si la ING asta.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate