Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Repararea bicicletei
Last Updated: Apr 14 2024 23:54, Started by
shumilica
, May 22 2006 14:27
·
15
#73
Posted 04 August 2010 - 13:50
Il schimbi. Cauta un monobloc pe rulmenti, gasesti la minim 30 lei.
|
#74
Posted 10 August 2010 - 00:08
rareshok, on 3rd August 2010, 18:53, said: Salutare, tocmai mi-am dat jos din pod veche bicicleta si ma gandeam sa o pun pe picioare, merge tot la ea, numai k ma deranjeaza jocul de la butucul pedalier, are un joc foarte mare. Ce e de facut? Plus ca nici o peda nu mai sta la locul ei, cat as strange piulita dupa putin pedalat tot cade, ce e de facut si aici? Va multumes anticipat! Daca strangi piulitele de la brate o sa ti se desfaca din nou. Inainte sa pui piulitele trebuie sa bati cu un ciocan bratele sa intre bine pe axul central. Apoi strangi tare piulitele |
#75
Posted 20 August 2010 - 01:28
Revin aici cu o problema
Acum ceva timp a inceput sa imi trozneasca ceva pe spate foaarte usor si nu mereu eu am zis ca e de la janta ca a vea si spitele cam uzate si noh... am schimbat janta cu una dubla dupa ce am reusit sa rup vreo 2 spite , am pus si pinioane noi dar trozniturile alea continua sa existe sa fie oare de la intinzator? |
#76
Posted 26 August 2010 - 23:41
Eu zic ca ai bile sparte in butucul de la roata din spate. Desfa butucul, curata bilele, si verifica bine caile de rulare a bilelor, sa nu fie tocite, si bilele sa nu aiba fisuri,
|
#77
Posted 02 September 2010 - 22:57
am observat ca face asa doar pana "se incalzeste" dupa nu mai are probleme
|
#78
Posted 12 September 2010 - 12:51
Spuneti-mi si mie, la amortizorul spate cum trebuie sa fie bucsile alea sa se roteasca liber? nu ar trebui sa fie cu o saiba de teflon ceva?
http://www.playbike....?id_produs=3199 Mi se pare urat faptul ca se freaca 2 metale, in timp apare joc. |
#79
Posted 20 September 2010 - 20:14
eu am descoperit si rezolvat problema cu trosnitul acela
erau spitele slabe si se frecau intre ele cand se rotea roata si scoteau sunetul acela am centrat si gata cu problemele |
#80
Posted 21 September 2010 - 16:18
Am cumparat o cursiera peugeot SH-10 din 1986 care imi place foarte mult. As vrea sa schimb la ea tot in afara de cadru, furca, sa si ghidon . Vreau o cursiera fiabila cu care sa merg 90% prin Bucuresti, rapid, cam 30 km zilnic. As dori sa ma sfatuiti ce marci de piese sa iau si unde le gasesc mai ieftin . As dori sa ma incadrez in 1000-1500 RON. Se poate?
Edited by homo_religiosus, 21 September 2010 - 16:19. |
#81
Posted 21 September 2010 - 19:57
@homo_religiosus: daca-i doar pentru Bucuresti, pentru distante scurte, si vrei sa fie fiabila, nu te-ar pasiona s-o faci "fixie" (io la una d-aia visez ATM )
--- Cum se folosesc peticele reci pentru a repara o pana? Am o pana de o saptamana incoace, si-n sfarsit cand am timp s-o repar si mi-am luat niste petice, astea nu vor sa stea lipite de nicio culoare. Am pus putina substanta de petic, putina pe camera, am asteptat 3 minute si-apoi am pus peticul pe camera si le-am tinut apasate. Degeaba, ca se dezlipea cand o umflam. Alta metoda incercata: am pus substanta doar pe camera si imediat am pus peticul. Tot degeaba. Alta metoda incercata: am pus substanta pe ambele suprafete si le-am unit dupa cateva secunde. De fiecare data curatasem si smirgheluisem camera. Am stricat 5 petice pentru ca nicio metoda nu a mers... Sa fie substanta cu probleme? EDIT: in trecut foloseam prima metoda fara probleme (dar nu cu acelasi tub de substanta) Edited by gxg88, 21 September 2010 - 19:58. |
#82
Posted 21 September 2010 - 22:20
cel mai probabil de la substanta de lipit, eu am nimerit a 3-a oara ultimul tub ,iar acum iar am dat gres la alesul lui. Si erau facute de acelasi producator.
eu mi le-am facut doar prin a 3-a metoda, dar cineva mi-a facut-o si folosind prima met. |
|
#83
Posted 22 September 2010 - 15:48
gxg88, in vremurile imemoriale ale copilariei mele lipeam camerele de pegas cu prenandez, o bucata de camera si o menghina (iti dai seama si tu care la ce folosea )
Deci daca mai gasesi prenandez si ai si vreo mini menghina pe acasa, te-ai scos. Recent am luat o solutie din asta smirghel+lipici+petic din real parca si vad ca functioneaza si asta... |
#84
Posted 22 September 2010 - 21:34
Poti pune partea lipita sub piciorul scaunului (daca stai la pc 2ore) . Eu cam atat mi le las la lipit.
PS Recordul meu la lipit camere este de 11 petice pe una. Apoi am aruncat-o. Edited by pg-soare, 22 September 2010 - 21:36. |
#85
Posted 23 September 2010 - 07:17
Cam pe principiul asta functioneaza:
Cureti bine camera. Pui lipici pe camera si pe petic, un strat subtire si uniform(cam orice lipici de la magazinele de biciclete ar trebui sa mearga). Apoi lipiciul incepe sa atace camera si sa o dezintegreze la suprafata putin. Daca e frig afara poti sa o lasi si 5 minute. Apoi lipesti si o tii stransa cu degetele/folosesti o presa micuta mobila/o pui sa stea sub sa/sub scaun - ideea e ca mai tii asavreo 2 minute. Probezi un colt cu unghia sa vezi daca s-a lipit. Pui camera in cauciuc, pe roata si incepi sa o umfli. Atentie!! peticirea nu rezista de multe ori daca ii dai pompe cand nu e in cauciuc. Cauciucul preia toata presiunea iar camerasta presata de cauciuc. PS nu uitati sa cautati cauciucul bine de spini/sarme prin interior inainte. |
#86
Posted 15 October 2010 - 18:00
Salut!
Am o problema la bicicleta cu roata din spate.... mi s-a blocat frana pe roata si abia se mai misca:d. Ma puteti ajuta cu un sfat despre ce trebuie sa fac? |
#88
Posted 23 November 2010 - 17:03
Am primit bicicleta din fotografie sub aceasta forma. Am montat roata si ghidonul cum m-am priceput iar dupa primii 30 km am sesizat un mic scartait sau trosnet in zona ghidonului. Acesta apare cand fortez impingerea in pedale (foaie mare, pinion mic) cu ocazia pornirii sau maririi vitezei. In stationare, cand fortez ghidonul prin apasari si ridicari de manere, zgomotul pare a veni din pipa, mai exact din locul in care pipa prinde ghidonul. Pe ideea asta am pulverizat zona cu WD-40 in speranta ca pocnetul dispare. Am lasat 48 ore si am reluat exercitiul, nici o modificare. Cum eram "bine dispus" ( ) sa rezolv problema am strans cele patru suruburi de la pipa pana la epuizarea unuia dintre filete, sficuindu-l, facand totodata bicicleta inutilizabila. Primesc zilele urmatoare o pipa noua, dar se pare ca zgomotul nu venea din pipa ci din alta parte.
Intrebari catre cunoscatori: - de unde vine scarataitul ? - exista in Braila un "doctor" bun pentru biciclete ? Multumesc. Attached Files |
#89
Posted 03 February 2011 - 21:22
Salut, am un Corratec X-Trail Aggressive si intampin o problema care sunt sigur ca are o rezolvare rapida, insa nu-mi mai aduc aminte cum s-a rezolvat la bicicleta anterioara
Pe scurt, cred ca din cauza socurilor pe drum accidentat, se simte in dreptul ghidonului un troncanit ca si cum roata n-ar fi stransa bine. Nu troncane tare, dar e deranjant si simt vibratii mai puternice decat de obicei in ghidon. Desi la bicicleta aceasta am o furca bunicica ( Manitou Black) , se pare ca se comporta ca si cea anterioara (fara vreo suspensie). Cand pe cea veche am dus-o la un service s-a rezolvat in 20 de secunde, strangandu-se ceva ce nu-mi amintesc Imi poate spune cineva despre ce este vorba? |
#90
Posted 04 February 2011 - 09:29
Am două biciclete dotate cu același model de furcă, Suntour SF7-NCX-FT-D RL Remote Lockout, 63mm. După aproape 200 km parcurși constat la ambele un foarte mic joc, în furcă. Este firesc să se-ntâmple asta ? Trebuie cumva să fie strânse, reglate ?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users