Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 

Repararea bicicletei

- - - - -
  • Please log in to reply
895 replies to this topic

#487
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
M-am uitat aseara, am tras de el in toate partile, nu au nici cel mai mic joc.

Ce ma deranjeaza la ele e stilul in care se realizeaza conexiunea, adica in lateral. Se trage oarecum descentrat, mai tare din partea unde intra sufa, nu uniform. La cursiera sufa tragea de sus, miscandu-se in mod uniform ambele brate. Oricat incerc sa o reglez, nu reusesc sa fac ambele placute de frana sa apese exact in acelasi timp pe roata.


[ http://www.mygarage.ro/attachments/auto-moto/188700d1334315482-biciclete-pareri-sfaturi-trasee-etc-p1020246.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#488
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
La cursiera au sistemul de pivot dublu eficient, care face sa miste frana in acelasi timp. La cele in V depinde cat de tare ai tensionat arcul din ele, uzura lui. Daca unul este mai slab e normal sa fie tras primul. El se poate tensionat cu ajutorul suruburilor din partea de jos, pe lateral.

#489
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
O sa incerc sa le reglez de unde zici tu, dar tot aiurea e sistemul.

#490
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Din cate vad in poza, cred ca ti-ai reglat ciudat sabotii aia. Ai grija ca pe janta e esential ca sabatoul sa vina perpendicular, nu neaparat sa fie amandoi in acelasi timp, insa perpendicular, pentru o aderenta maxima. Sistemul nu e atat de ciudat, insa e eficient si se foloseste usor.

Eu am prins si am mers o perioada cu frana cantilever, era o teroare. Pe langa faptul ca trebuia sa depui forta pentru a incetini, nici nu tinea. Foloseam la un moment 4 degete pentru frana si tot nu era eficienta. Cand am trecut la un model mai ieftin , de tip V, era diferenta de la cer la pamant.

#491
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
[ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9d/Bicycle_centre_pull_brakes.jpg/443px-Bicycle_centre_pull_brakes.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Astea sunt mai usor de reglat.

View Postgozmyn, on 28 februarie 2015 - 15:04, said:

Din cate vad in poza, cred ca ti-ai reglat ciudat sabotii aia.
Nu e bicicleta mea, am dat-o ca exemplu de reglare ciudata :). A mea e pe tusa, demontata. Sper ca saptamana viitoare sa o montez si reglez, poate prind vreme de o plimbare. Tin franele, nu imi fac griji, dar ma deranja ca nu apasa uniform. Habar nu aveam ca se regleaza si din piulitele alea 2. Ce am reglat a fost doar strangerea sufei, sa tina sabotii mai aproape de janta ca nu imi plac franele moi.

Edited by lucifer76, 28 February 2015 - 17:33.


#492
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Alea sunt tot pentru cursiera / bicicleta de oras .  Eu am folosit pentru mtb de genul acestora:
[ http://www.freerider.ro/wp-content/uploads/2012/06/frane_cantilever_forza.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Insa nu hi-tech, ceva model de prin anii 2000 , entry level , erau o teroare!

Vezi ca arcul se tensioneaza prin strangerea suruburilor de pe lateral ( stanga/dreapta ) , din partea inferioara, cele care ies afara. Piulitele de pe partea frontala au doar rol de a sustine frana in suportul lor si de a nu juca, fata-spate, in momentul franarii. Normal, prin strangerea lor nu ar trebui sa se tensioneze si arcul, insa poti proba.

#493
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Inca o intrebare. Acum am anvelope de 1.90. As putea sa pun mai inguste, de 1.75 de ex, sau depinde de janta?

#494
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Depinde si de janta. Din cate vad, unele accepta intre 1.5 si 2.1, unele merg chiar pana la 1.0. La 1.75 nu cred ca sa fie o problema, totusi e bine sa te interesezi, ca sa fii sigur, inainte sa le achizitionezi. Ce jante ai?

#495
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,065
  • Înscris: 06.09.2008
de la 1.9 la 1.75 nu e diferenta, ia 1.50 - 1.40 daca mergi pe asfalt.

#496
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Alesa Alloy 26X1,75 made in Belgium  ETRTO 599x21. Vad ca 1.75 ar merge. Poate nu se supara nici cu 1.50 :). Intrebarea e daca merita, daca s-ar simti in drum drept pe sosea diferenta intre anvelope.

#497
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Stii cum e asta cu "daca se simte diferenta", ea nu vine doar din anvelope mai subtiri, ci si din potentialul picioarelor tale.

Diferenta de viteza va exista, daca vei compara 2.0 si 1.5. Se va observa ca inaintezi mai usor si mentii o viteza ridicata mai mult timp, insa pentru asta iti trebuie si antrenament, nu doar anvelope schimbate.

#498
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Nu diferenta de viteza e problema, ma intereseaza mai mult diferenta la rezistenta de inaintare. Poate cineva a incercat si a observat o diferenta notabila. Nu am nici un cunoscut cu roti atat de inguste sa testez pe viu.

#499
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Dintre toti cunoscutii mei, care au avut experienta cu anvelopele cu balonaj mai mic, toti au zis ca exista diferenta si au sesizat o usoara imbunatatire.

#500
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,065
  • Înscris: 06.09.2008
Cand cumperi cauciucuri sunt mai multe aspecte la care trebuie sa te uiti, dupa marime cel mai important e greutatea imo.
Vezi ce greutate au cauciucurile actuale, daca le schimbi cu unele mai inguste si cu (macar) 150-200grame/roata mai usoare atunci simti diferenta.

Dupa ce m-am lasat de cursiera cel mai nasol nu e ca nu mai prind viteza maxima - ma asteptam la asta, ci accelerarea mai greoaie de pe loc, si asta e de la greutatea rotilor si a cauciucurilor.
Acum inteleg ideea de rolling resistance Posted Image

Edited by sirgoofy, 06 March 2015 - 00:32.


#501
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
In principal, nu viteza sau acceleratia ma deranjeaza, ci rezistenta la inaintare. E unsa, curatata, in afara de anvelope nu mai am ce sa ii fac.

Apropo, astia de la maryon sunt de incredere? Vad ca au preturi mici.

#502
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,065
  • Înscris: 06.09.2008
Risti si castigi Posted Image
Glumesc, ar trebui sa fie ok.

La care ai ramas pana la urma ?

Edited by sirgoofy, 06 March 2015 - 09:46.


#503
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Anvelopa Rubena 26*1.50 V81 Shield. 620 grame. Plus 2 roti fata/spate, vad ca sunt ieftine la marosbike.

#504
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Sa imi bag picioarele in quicklink-ul de la Shimano. M-am uitat, am intors lantul si zaua pe toate partile, dar pana nu am cautat pe net cum naiba se conecteaza nu am rezolvat.

[ http://www.actionsports.de/media/image/thumbnail/image_KE.SH.0019_1_285x255.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nici nu avea pe cutie "manualul" Posted Image .

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate